Joulukalenteri?

Mikä teillä on koettu hyväksi joulukalenteriksi ja mikä on ollut vähän niin kuin pettymys? Meillä oli viime vuonna ekan kerran Petsi kalenteri ja My Littele pony kalenterit ja ne oli ainakin ihan ok.My little pony tosin ole huonompi minusta kun pets kalenteri.Nyt mietin Brats ja Hello Kitty kalenteria.
 
[QUOTE="vieras";22152497]Mitä pets kalenterissa oli?[/QUOTE]

Siinä oli ainakin viime vuonna 3 petsiä ihan normaali kokoisia,sitten on niille niitä tarvikkeita esim aurinkolasit,myssyä oli ainakin muutama,ruokia,kaulahuivia,juomakuppia yms yms.Suurin osahan oli niitä tarvikkeita eli pientä sälää mutta meillä sellainen haluttiin joten sellainen ostettiin.
 
"vieras"
meillä on ollut joka vuosi itse tehty eli ostan tai teen jotain joulusukkaan. Paketit vaihtelee pipareista leluihin, välillä voi olla lorukortti jossa kerrotaan mitä jouluista sinä päivänä tehdään.
 
[QUOTE="vieras";22152560]meillä on ollut joka vuosi itse tehty eli ostan tai teen jotain joulusukkaan. Paketit vaihtelee pipareista leluihin, välillä voi olla lorukortti jossa kerrotaan mitä jouluista sinä päivänä tehdään.[/QUOTE]

Meilläkin on yleensä aina ollut itse tehty mutta viime vuonna neidit halusi jonkun muun jo joten siksi kokeiltiin noitakin.Onhan ne minusta ihan turhan kalliita siihen nähden mitä niissä on mutta pääasia on että lapset pitää.Siksi kyselenkin että mikä on teistä ollut hyvä ja mikä ei niin hyvä. Suklaakalenteria ei meillä voi olla eikä muutakaan nami kalenteria.
 
"vieras"
Pets on minusta ollut pettymys, suosittelen täällä aina ostamaan jonkin tarjouspäivien monipakkauksen ja pussittamaan sen, ei maksa paljon enempää, mutta kunnollisia juttuja tulee moninverroin, eikä jotain pahvikrääsää.

Lego-kalenterit ovat olleet positiivinen yllätys, niissä tulee yllättävän paljon juttuja hintaansa nähden, etenkin jos vertaa samanhintaisiin lego paketeihin. Ekaluokkalainen tulee saamaan tänä vuonna taas sellaisen, vaihtuvat aina vuosittain.

Itse tehtyjäkin olen tehnyt, mutta ne tulevat monesti yllättävän kalliiksi, jos rupeaa laskemaan kaiken hintaa.
 
[QUOTE="vieras";22152621]Pets on minusta ollut pettymys, suosittelen täällä aina ostamaan jonkin tarjouspäivien monipakkauksen ja pussittamaan sen, ei maksa paljon enempää, mutta kunnollisia juttuja tulee moninverroin, eikä jotain pahvikrääsää.

Lego-kalenterit ovat olleet positiivinen yllätys, niissä tulee yllättävän paljon juttuja hintaansa nähden, etenkin jos vertaa samanhintaisiin lego paketeihin. Ekaluokkalainen tulee saamaan tänä vuonna taas sellaisen, vaihtuvat aina vuosittain.

Itse tehtyjäkin olen tehnyt, mutta ne tulevat monesti yllättävän kalliiksi, jos rupeaa laskemaan kaiken hintaa.[/QUOTE]

En oo Legoissa kovin tyttömäistä kalenteria löytänyt. Ja kun näytin nyt kuvia niistä, tyttö ei kiinnostunut.

Mistähän tarjouspäiviltä niitä Petsejä voisi kytätä?
 
"vieras"
En oo Legoissa kovin tyttömäistä kalenteria löytänyt. Ja kun näytin nyt kuvia niistä, tyttö ei kiinnostunut.

Mistähän tarjouspäiviltä niitä Petsejä voisi kytätä?
Meidän tyttö tykkäsi viime vuotisesta merirosvokalenterista, missä oli pari merenneitoakin.

Hulluilla päivillä on ollut perinteisesti, menevät kyllä sen päivän aamuna hetkessä kaupaksi, tämän vuoden luetteloa en ole vielä nähnyt. CM:ssä on myös usein ollut tarjouksessa sellaisia useamman petsin kasseja. Kun erottaa ne varsinaiset petsit ja niiden tarvikkeet (samojan on siinä alkuperäisessä kalenterissa), niin tulee äkkiä kaikki luukut. Viimeksi katselin toy's R Us'ssa yhtä monipakkausta, mikä ei ollut pahan hintainen. Ja jos ei pakkauksesta löydy tarpeeksi juttuja, niin sitten voi hakkia pets tarroja osaan luukuista.
 
Meilläkin olen lego juttuja näyttänyt tytöille mutta eivät innostu kun eivät muutenkaan leiki legoilla joten se ei meillä tule kysymykseenkään.

Hullujen päivien kuvaston näkee jo netistä,ensi viikolla on hulut päivät. Netissä näkyi olevan jo ainakin myynnissä joulukalentereita.
 
[QUOTE="vieras";22152697]Ei välttämättä vielä missään.[/QUOTE]

Hobby Hall ja Net anttila ainakin suomen markkinoilla jo myy.Ulkomaillakin on tarjolla vaikka ja mitä mutta tuossa nyt ainakin suomen muutama kauppa mistä voi tilata.
 
[QUOTE="vieras";22152709]En itse ainakaan tilata ajatellut.[/QUOTE]

No voipi myös mennä ihan kauppaan ja ostaa.Stokkalla on jo tarjolla samoin Kodin Ykkösessä ja marketeissa tai ainakin meillä on.
 

Yhteistyössä