Joulukuiset 2022 ❄️💓

Tein nyt digitestin uudestaan edelleen näyttää 1-2, mutta ei kai se nyt voisi enempää näyttääkään kun perjantaina oli vasta 30kp. Varasin silti hcg mittaukseen ajan, epätietoisuus on niin raastavaa ☹
 
Moikka! Mää oon plussannu viikko sitten. Tuli aivan erittäin haalea viiva ja pyörittelin sitä tikkua eri valaistuksissa ja ihmettelin et onko siinä oikeesti mitään. Oli kuitenki menkat jo pari päivää myöhässä. Tein samana päivänä digitestin ja se näytti raskaana 1-2vk. 😍 Meillä on ennestään poika 7/20 niin tulis musta aika kiva ikäero nyt kaikin puolin.
Onnea kaikille plussanneille! Onko muuten tarkoitus jossain vaiheessa tehdä Facebook-ryhmää?
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Mammm
Minäkin varovaisesti liityn joukkoon. Viime keskiviikkona sain testiin joko viivan paikan tai ihan haamujen haamun. Seuraavana päivänä toisen merkkiseen testiin ilmestyi melko selkeä viiva. Kuukautisten pitäisi/olisi pitänyt alkaa ehkä tänään tai alkuviikosta, eli melko aikaisin plussasin.
Tämä on täysin ylläriraskaus ja aika shokkikin. Tämä olisi meidän viides lapsi.
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Moi! Täällä myös plussattu ja laskettu aika taitaa olla 4.12. Meillä on esikoinen syntynyt 01/20 ja nyt sitten toinen tulossa. Oireita ei ole oikeastaan yhtään. Välillä repivää kipua alavatsalla, kun tekee äkkinäisiä liikkeitä ja kova turvotus iltaisin. Varasin myös varhaisultraan ajan pääsiäisen jälkeiselle viikolle. 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
vierailija
Tein nyt digitestin uudestaan edelleen näyttää 1-2, mutta ei kai se nyt voisi enempää näyttääkään kun perjantaina oli vasta 30kp. Varasin silti hcg mittaukseen ajan, epätietoisuus on niin raastavaa
Rv4-5 näyttää 2-3 ja rv5 eteenpäin 3+. Ennen rv4 sit 1-2.
Joillakin digi laahaa jäljessä, vaikka kaikki ok ja jotkut ei saa ikinä edes tuota 3+ 😊 Toivottavasti kaikki on ok.
 
helenehappiness
Hei kaikille! Täällä rv 6 alkanut (ainakin suurinpiirtein), edellisten menkkojen alkamispäivä vähän hämärän peitossa kun oltiin koko perhe silloin vuoron perään koronassa, enkä muistanut siinä väsymyksessä ja lasten kanssa valvomisessa kirjoittaa kuukautisten alkamispäivää kalenteriin. Oireita on kyllä, mutta huomattavasti vähemmän kuin kahdessa aikaisemmassa raskaudessani. Pissahätä jatkuvasti, hajuaistin vahvistuminen, kipeät rinnat ja alavatsan nippailut (välillä tuntuu ihan kun jotain potkujakin jo olisi mut sehän nyt ei tietenkään ole mahdollista :D )

Kova jännitys ja tietynlainen ahdistus varjostaa arkea koko ajan, pelottaa että raskaus menee kesken tai onkin kohdunulkopuolinen raskaus, tuulimuna tai jotain muuta. En uskalla mennä varhaistultraan, koska tunnen itseni ja alkaisin vain ahdistumaan enemmän mikäli sykettä ei vielä löytyisi. Kaipa tässä täytyy jotenkin asennoitua vain odottamiseen..
 
Tervetuloa Helenehappines 🙂

Joudunkin ekalle neuvola käynnille jo huomenna, itse olisin toivonut vähän myöhemmin, että olisi tiennyt jo varmasti siellä jonkun olevan, mutta mulla sairauksia niin saan pikaisesti lähetteen äippäpolille. Jännää kyllä, hirvee väsymys ollut tänään.
 
helenehappiness
Heippa edelliselle! Millä testillä teit negan? Mulla oli kaikki testit (sekä ne ennen kuukautisten alkua tuloksen näyttävät ja normi halpistikut) plussaa 2 pv sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. Tätä ennen kyllä en ollut testannutkaan että vaikea sanoa missä kohtaa olisivat muuttuneet negatiivisesta positiiviseksi. Paljon tsemppiä ja kaikkea hyvää sinne ja toivottavasti pian tulisi se plussa!
 
Mä testasin ekan kerran jo muistaakseni dpo9 negan, mutta oli apteekin oma testi, sitten viime viikon torstaina plussan digitestillä, mä en käytä yleensä muita kun haluan aina nähdä sen tekstin 😄 eilen tein vielä varmistus testin ja luultavasti teen vielä yhden🤔
Siirsin varhaisultran ajan seuraavalle viikolle kun luin ettei tällä viikolla näkyisi välttämättä juuri mitään. Huomenna tosiaan vielä hcg mittaukseen
 
vierailija
Hei kaikille. Kertoisitteko että miten pääsee tuohon hgg-mittaukseen? Paikkakunnallani minulle ei ole sellaista koskaan annettu, vaikla nykyinen tuore raskaus onkin jo kolmas..
 
Hei kaikille. Kertoisitteko että miten pääsee tuohon hgg-mittaukseen? Paikkakunnallani minulle ei ole sellaista koskaan annettu, vaikla nykyinen tuore raskaus onkin jo kolmas..
Mä en tiedä muuta kuin itse varasin suoraan synlabista, saa ilman lähetettä n 50€ maksaa, mutta käsittääkseni yksittäinen arvo ei kerro paljon mutta uskon että se jotain viitettä antaa, onko arvo 10 vai 1000
 
Tulin näköjään vain käymään tässä ryhmässä. Eilen aamulla tuli digiin 2-3viikkoa raskaana ja tänään alkoi armoton vuoto kaikkine klöntteineen. Soitin jo asiasta eteenpäin ja sain kahden viikon päähän hgcn mittaukseen lähetteen, että on varmasti kaikki tullut pois 😪 meidän joulukuinen siis meni kesken. Mutta onnea muille loppu raskauteen! ❤
 
  • Surullinen
Reactions: kippocampus
Tulin näköjään vain käymään tässä ryhmässä. Eilen aamulla tuli digiin 2-3viikkoa raskaana ja tänään alkoi armoton vuoto kaikkine klöntteineen. Soitin jo asiasta eteenpäin ja sain kahden viikon päähän hgcn mittaukseen lähetteen, että on varmasti kaikki tullut pois meidän joulukuinen siis meni kesken. Mutta onnea muille loppu raskauteen!
Jokainen varmasti pelkää samaa ☹
Kovasti voimia sulle ❤
 
Mammm
Tulin näköjään vain käymään tässä ryhmässä. Eilen aamulla tuli digiin 2-3viikkoa raskaana ja tänään alkoi armoton vuoto kaikkine klöntteineen. Soitin jo asiasta eteenpäin ja sain kahden viikon päähän hgcn mittaukseen lähetteen, että on varmasti kaikki tullut pois meidän joulukuinen siis meni kesken. Mutta onnea muille loppu raskauteen!
Voi, olen pahoillani! 😞 Voimia! ❤
 
Tulin näköjään vain käymään tässä ryhmässä. Eilen aamulla tuli digiin 2-3viikkoa raskaana ja tänään alkoi armoton vuoto kaikkine klöntteineen. Soitin jo asiasta eteenpäin ja sain kahden viikon päähän hgcn mittaukseen lähetteen, että on varmasti kaikki tullut pois meidän joulukuinen siis meni kesken. Mutta onnea muille loppu raskauteen!
Olen pahoillani😪 paljon voimia❤
 
Tänään tehty positiivinen testi😍 Laskettu aika on 13.12 ja nyt pitäs olla 4+4.
Tein aamulla kaapista löytyneen pc liuskan. Taidan hakea apteekista testin ja ehkä digin myös😁 Mitään oireita ei ole ja siksi olin ihan varma että nega tulee. Voikun tämä raskaus onnistuisi loppuun asti!
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Tunnin päästä eka neuvola, jännittää paljon, en haluaisi näin aikaisin saada kaikkia aikoja eteenpäin ym ja sitten myöhemmin selviää ettei olekaan ketään kasvamassa. Synlab perui mun hcg koeajan, täytyy kysyä voisiko neuvola määrätä sen. Illalla ei taas olut minkäänlaista kuvotusoloa ja sekin mietityttää
 
helenehappiness
Onko täällä muita, joilla kovat flunssaoireet? Mulla on ollut nyt jo tokaa viikkoa ihan hirveä flunssa. Tänään tein Clear Bluen viikkodigillä testin, ja olisi pitänyt näyttää jo 3+ viikkoa, mutta nöytti edelleen 2-3 viikkoa. Ahdistaa ja masentaa :(
 
Onko täällä muita, joilla kovat flunssaoireet? Mulla on ollut nyt jo tokaa viikkoa ihan hirveä flunssa. Tänään tein Clear Bluen viikkodigillä testin, ja olisi pitänyt näyttää jo 3+ viikkoa, mutta nöytti edelleen 2-3 viikkoa. Ahdistaa ja masentaa
Monta viikkoa sulla nyt on? Muistaisin ettei kaikilla näytä ollenkaan 3+ ja silti kaikki hyvin 🙂
Itse tulin juuri neuvolasta ja tuntuu ihan kummalliselta, kun vasta 4+6 neuvola tädin laskujen mukaan
 

Yhteistyössä