Joulukuun 2016 muruset <3

Mä oon saanu ihan neuvolasta lähetteet. Pyytämällä saa. Mulla on nyt lähinnä nää mielenterveydelliset syyt et mun on pakko saada tietää. Mut siis toki varmaan nää aikasemmat jutut vaikuttaa siihen, terkkari oli kyl tosi ymmärtäväinen kun pyysin niitä :) tietty sit jos kunnalliselta ei saa lähetettä ni yksityiselle voi mennä mut se maksaa.
 
Miss Piggy pitäähän siihen syy olla täälläkin. Miun syy taisi olla tuolla ketjussa jossain ylempänä. Leikkausten ja sairaushistorian takia olen muutenkin erikoistarkkailussa.

MimSe, niin täälläkin. Pahoinvointia ja väsymystä. Ehkä ensimmäinen on seurausta jälkimmäisestä.
 
Noniin! Soitin sinne labraan tuloksesta. Hcg oli 1075 ❤ eli hyvältä näyttää ainakin nyt. Maanantaina sit näkee et onko tuplaantunut. Olen kyl niin helpottunut! Viimeks hcg oli rv 5+5 897.7 ja rv 6+1 1226. Huonostihan siinä kävi. Nyt on siis viikot vasta 4+5 ja paremmalta näyttää. Jos nyt uskaltais hiukan huokaista ja odottaa maanantain tuloksia ja tulevaa ultraa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Noniin! Soitin sinne labraan tuloksesta. Hcg oli 1075 ❤ eli hyvältä näyttää ainakin nyt. Maanantaina sit näkee et onko tuplaantunut. Olen kyl niin helpottunut! Viimeks hcg oli rv 5+5 897.7 ja rv 6+1 1226. Huonostihan siinä kävi. Nyt on siis viikot vasta 4+5 ja paremmalta näyttää. Jos nyt uskaltais hiukan huokaista ja odottaa maanantain tuloksia ja tulevaa ultraa :love:
Miulla on kyllä niin olemattoman alhaiset nuo hormonit. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Ehkäpä pistän nää keskustelupalstat nyt tauolle, etten rupee liikaa vertailemaan ja panikoitumaan.
 
Hei!
Täällä myös yksi joulukuulle lasta odottava uskaltaa liittyä ryhmään.:) La olisi laskureiden mukaan 3.12, mutta saattaa olla arvio ja voi muuttua myöhemmin. Toista lasta odotetaan, esikoinen on vuoden ikäinen. Häntä ehdittiin yrittää vuoden verran ja välissä oli yksi keskenmeno, joten kyllä mietityttää, että meneekö kaikki hyvin eikä oikein uskalla vielä täysillä iloita.:eek: Tämä raskaus alkoikin taustan huomioon ottaen yllättävän nopesti, kolme kiertoa pillereiden lopetuksen jälkeen ja tärppäsi. :love: Kierrot oli hyvin eri pituisia edellisen raskauden ja pillereiden lopettamisen jälkeen, joten siksi tuota laskettua-aikaa on vähän vaikea tarkalleen arvioida.
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS

6.12

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

9.12

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12

15.12

16.12

17.12

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Olipas outo viikko. Hirveen levoton olo oli alkuviikon, muut oireet katos melkeen kokonaan, mutta oli semmoinen sisäinen levottomuus, en osaa oikein selittää. Enkä saanut oikein nukuttua, ihme unia näky myös. Nyt saanut paremmin nukuttua mutta tänään aamulla töissä iski kunnon pahoinvointikohtaus! Hyi, se ei ollu kivaa. Aaltoili se pahoinvointi. Ja päässä heitti kans. Sitten vähän ennen puoltapäivää olo normalisoitui. Tänään myös muut oireet palanneet. Mikäs teillä muilla olo? Ja miten pärjäätte töissä pahoinvoinnin kans? Jos tää tästä pahenee niin en tiiä miten selviydyn töissä!
Onnea myös uusille!
 
Mä oon onneks nyt ollu saikulla ton vesirokon takia, tosin mulla ei pahoinvointia ole. Tietty sillon tulee vähän huono olo jos en oo syöny tasasesti. Vähän väsyttää ja viluttaa. Vatsassa on nyt eilen ja tänään tuntunu pientä kipuilua, mut ei pahaa :)
 
Mulla on mielialat heitellyt kauheasti.:oops: Väsyttää ja paleltaa, välillä vähän vatsasta nippaillut, muita oireita ei ole pahemmin ollut. Mie en oo viel töihin palannutkaan, kun esikoinen on vast vuoden just täyttänyt.:)
 
Piinamiina, aloin tuolta taulukoista katsomaan ni kyllä sullakin ne on ihan viitearvoissa hedelmöityksestä laskettuna, eli normaalit on. :love:
Ai miten nii mielialat heittelee täällä? Olin jo aivan varma, että nyt menee puihin tää homma.

Pahoinvointi on aina välillä vieraana. Aiempi lääkitys kuitenkin aiheutti niin pitkäaikaista pahoinvointia, että oon jo hankkinut silloin pahoinvointirannekkeet. Kunhan ne laittaa oikeeseen kohtaan, niin ne auttaa oikeesti. Ja silloin pahoinvointi oli niin hurjaa, että tää tän hetkinen pahoinvointiaaltoilu on aika helppo veto. Sitä vaan syö sitä mitä just sillä hetkellä tekee mieli ja sit kohta helpottaa.

Aloin hoitamaan pahoinvointiani jo ennaltaehkäisevästi. Rupesin siistimään velvollisuuksieni listaa ja tyhjentämään kalenteriani, jotten turhaan stressaantuisi ja menettäisi yöunia.
 
Kertasin tuossa lyhyttä matikka ja ynnäilinm että jos tuo tuosta tuplaantuu joka päivä, niin ajassa 4+5 miun pitäis olla samoissa lukemissa kun siulla. Eli siis kaikki kunnossa.

Tää lapsi on vaan niin älyttömän toivottu. Lääkäri antoi edellisen endoleikkauksen jälkeen jo tuomion, ettei spontaani raskautuminen olisi edes mahdollista. Ja tää tärppäsi viimeisestä mahdollisesta kierrosta ennen IVF-hässäkän pyörähtämistä käyntiin. Varmaan kun melkein mahdoton on tapahtunut ihan vasta äskettäin, niin menettämisen pelko on hurjan suuri. Uskon, että moni tietää tunteen.

Nyt vaan lepoa, liikettä ja ravintoa siinä suhteessa kuin kroppa tahtoo. Ja hirveesti positiivisia ajatuksia.
 
Joo toi on niin tuttua tuo menettämisen pelko kyllä ja epäonnistuminen tuo lisää sitä tunnetta ettei tästä mitään tule :( mut nyt kaikille peukut pystyyn et kaikki joulukuiset saa vauvan syliin ja yritetään nauttia tästä mitä nyt on ❤ (joo, helpommin sanottu kun tehty) mut hyi helkutti!! Söin tos aamupalaa ni ihmettelin et miks pulla maistu vähän oudolle. Varmaan puolet ehin syömään ennen ku heitin pois, siinä oli pieniä homepilkkuja mitä en aluks huomannu :confused: pari kyökkiä tuli kyllä! Toivottavasti siitä nyt ei oo vaaraa, onneks oli aika pieni pala, mut silti!!! Yh! Aika tuntuu matelevan, vaikka päivät aika äkkiä kuuluukin. Olispa jo 13 viikko ni olis suurimmat riskit ohi.

Catharin & mini 4+6​
 

Yhteistyössä