Joulukuun 2016 muruset <3

Mä aion ainakin heittää noi onestepin testit hiiteen (liuska + puikko)! Oon koittanu tihrustaa niistä josko se viiva vahvistuisi (plussa kolme päivää sitten), mutta ei eipä mitenkään mainittavasti ole mielestäni muuttunut, vähän vain. En uskalla digiäkään tehdä vielä, että näyttäiskö jo 2-3 raskaana kun terkkari sanoi, että ei välttämättä näytä vielä (nyt 4+0 tai max 4+1), ja se on ihan täysin normaalia. Teen sen varmaan siis loppuviikosta ja siihen asti ole testaamatta ja uskon, että olen raskaana. Ei kai kemiallinen raskaus voisi kolmea päivää näkyä r-testissä? Verta ei ole. En luota vielä tähän raskauteen silti täysin. Ihan kuin olisi valeraskaana ja kohta paljastuu puijaus! Lääkäri ei suostunut laittamaan verikokeeseen lähetettä jos ei ole kohdunulkoiseen viittauksia. Siis yksityinen, häh?

Tänään kyllä raskautta konkretisoimaan soitin neuvolaan ja sain toukokuun alkuun ajan, ja lisäksi varasin 2,5 viikon päähän AR-ultran. Appejakin löytyy puhelimesta 3 kpl (Vauvan odotukseni, vau.fi ja Ovia). Oireita on ollut jo ennen plussaa tuntunut suun kuivuus, sitten alavatsalla kevyttä kipua, ja eilen palelua. Myös kamala nälkä oli eilen ja tänäänkin tuntuu samalta!
 
Mä aion ainakin heittää noi onestepin testit hiiteen (liuska + puikko)! Oon koittanu tihrustaa niistä josko se viiva vahvistuisi (plussa kolme päivää sitten), mutta ei eipä mitenkään mainittavasti ole mielestäni muuttunut, vähän vain. En uskalla digiäkään tehdä vielä, että näyttäiskö jo 2-3 raskaana kun terkkari sanoi, että ei välttämättä näytä vielä (nyt 4+0 tai max 4+1), ja se on ihan täysin normaalia. Teen sen varmaan siis loppuviikosta ja siihen asti ole testaamatta ja uskon, että olen raskaana. Ei kai kemiallinen raskaus voisi kolmea päivää näkyä r-testissä? Verta ei ole. En luota vielä tähän raskauteen silti täysin. Ihan kuin olisi valeraskaana ja kohta paljastuu puijaus! Lääkäri ei suostunut laittamaan verikokeeseen lähetettä jos ei ole kohdunulkoiseen viittauksia. Siis yksityinen, häh?

Tänään kyllä raskautta konkretisoimaan soitin neuvolaan ja sain toukokuun alkuun ajan, ja lisäksi varasin 2,5 viikon päähän AR-ultran. Appejakin löytyy puhelimesta 3 kpl (Vauvan odotukseni, vau.fi ja Ovia). Oireita on ollut jo ennen plussaa tuntunut suun kuivuus, sitten alavatsalla kevyttä kipua, ja eilen palelua. Myös kamala nälkä oli eilen ja tänäänkin tuntuu samalta!
Ja kyllä. Jos tästä selvitään niin että tyyppi kestää kyydissä, niin miekin heitän hiiteen nuo halpistestit.
 
Piinamiina toivon, että pikkuisesi kestää kyydissä! Tosi paljon tsemppiä! Tiputtelu voi olla normaaliakin, ja jopa valekuukautiset. Suosittaisin sullekin tuota digitaktikkaa, niin että katsoo monta päivää väliä vielä "kun pitäisi olla tulos x"
 
Piinamiina: toivottavasti vuotelu osoittautuu harmittomaksi! Minullakin tiputteli viime viikolla, se onneksi loppui (mutta totta kai huoli jäi). Missään verikokeissa en ole käynyt.. Digitestin erehdyin vielä ostamaan ja ajattelin varmistella h tai pe, että näyttääkö 3+...

Olo on väliin ihan normaali ja välillä selkeitä oireita on..! Paikallaan olo on ihan ok, mutta jos paljon touhuaa tai kävelee, tulee selkeästi hieman etova olo. Väsymys on kokonaisvaltaista ja palelen tosi herkästi. Unia näen paljon, ja joka yö herään siihen, että välillä kylmä ja välillä kuuma :D Mutta mukava kun on jotain oireita. Edellisestä raskaudesta on jo yli kuusi vuotta (!), joten eipä ole pahemmin muistikuvia että millaista alkuaika oli (siis ennen sitä järkyttävää jatkuvaa pahaa oloa jota kauhulla odotan) :D

Alkuraskauden ultra varattu 20.4, silloin selviää onko/onhan kaikki ok. Ei kyllä malttaisi odottaa! Pitänee liittyä faceryhmään sitten sen jälkeen, mikäli kaikki on hyvin :)

Tervetuloa uusille myös minun puolesta!! :)
 
Pakko oli kaivaa aamun testit vielä roskiksesta. Muissa oli selkeät viivat, vahvemmat kuin viikko sitten, mutta noissa hemmetin onestepeissä ei tosiaankaan näkynyt yhtään mitään.
Löysin vuosia vanhan keskusteluketjun, jossa oli muutamalla kokemuksia runsaastikin vuodosta ja silti kaikki on edennyt hyvin eikä vuodon syytä välttämättä koskaan löydetä. Nyt siis peukut ja varpaat pystyyn, että huomenna hormoniarvot on noussu riittävästi.
 
Mun oli pakko vielä tänä aamuna tehä yks testi ku niitä tuola kaapisa vielä oli :D Tosi vahva aivan tummanpunanen viiva ilmesty aika nopeesti ruutuun :love: Mulla nyt siis 4+6. Nyt huomaan, että on nälkä useemmin ja helposti tulee huono olo jos ei syö heti.
 
Hei piinamiina, kaverillani oli ikään kuin pienet menkat eli vuotoa oli joskus alkuraskaudesta pari päivää. Ei ollut mitään ongelmia kuitenkaan kun ultrattiin! Ei se aina ole merkki ongelmista, vaikka tottakai huolestuttaa kovasti. Tsemppiä siis huomiselle.

Kai täällä niin paljon on tullut luettua keskenmenoista, tuulimunista yms. ja raskaaksi tulemisen vaikeuksistakin niin sitä jotenkin ajattelee, että miten ylipäätään kukaan tulee raskaaksi ja voisiko kaikki mennä huonosti. Kuitenkin yritän kääntää sen niin, että kaikki voi mennä varsin hyvin loppuun asti. Mutta on minullakin epävarma olo siitä, että kai tämä on oikeassa paikassa ja sen haluaisin varhaisultrassa ainakin varmistaa. Siihen on kuitenkin vielä pari viikkoa, niin yritän ajatella, että kyllä kaikki on hyvin.
 
Ootteko ajatelleet et koska menisitte ultraan? Mä odotan niin paljon omaa ultraa. Pelokkain mut tällä kertaa varmemmin tuntein. Kun vaan tän ajan sais pikakelattua :whistle: Enää 11 päivää!! Mun tekis mieli pyytää taas lähete labraan, mut en usko et enää terkka suostuu kun oli noussut niin hyvin.. Ja jos se nyt ei oliskaan noussut samaa tahtia ni sit tulis vaan huoli. :unsure: Oireita on kyllä aikatavalla, et kai tuol jotain tapahtuu :love:
 
Kiitos, Camy! Miullakin on oireita jäljellä, vaikka niukka vuoto jatkuu jatkuu vaan. Huimaa, hetkittäistä menkkamaista jomottelua (ei siis ollenkaan niitä endometrioosin kamalia kramppeja), välillä kylmä, välillä kuuma. Vähän pahoinvointia.

MiNalo, kuinka pitkällä sie nyt oletettavasti olet?

Catharinille pitkiä hermoja. Siellä on kaikki hyvin. :)
 
Kyllä ihmismieli on hassu! Mää tein testin äsken ja testiviiva oli kontrollia tummempi! Tähän tapaan: http://aijaa.com/Pb1ezU
Ja mitäkö mä aattelen! No rypäleraskautta, kohdunulkoista...Aaargh! Eikö sitä osais vaan olla ja nauttia! :mad::oops: en kyllä taida ikinä osata.
Ajattelin varata sen ultran 7+ viikolle. Vaikkei sekään mutään varmuutta tuo. Mulla on ollu kaks kkm, joissa on nähty syke niillä viikoilla ja sit myöhemmin todettu se kkm. :(
 
Hei kaikille :)
Aattelin liittyä seuraan. Laskettu ois 8.12. ja tämä on vähän ehkä erilainen tilanne koska tuleva lapsi ei ole jäämässä minulle. Vauva muuttaa suoraan laitokselta isänsä ja tämän aviomiehen luo.
Isät tulevat perheen sisäisellä adoptiolla molemmat vanhemmiksi.
Minä olen kuviossa mukana sylikummina ja biologinen alkuperä toki kerrotaan.
Ennestään minulla on 3 omaa lasta työt -04, -07 ja poika -09, perheeseen kuuluu myös miesystävä ja tämän -09 syntynyt poika.

Alunperin ajattelin että tässä raskaudessa en mene mihinkään foorumeille tai mammajuttuihin mukaan, mutta kyllä sitä kuitenkin kaipaa vertaistukea raskausaikaan. :)

Suxuu 4+6 :)
 

Yhteistyössä