* Joulukuun clomistit *

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 16:50 Lauralei kirjoitti:
Voi kurjuuden kurjuus! Olen pahoillani Tuitsu. :hug: Eikö sulla ollut menkat jo selvästi myöhässäkin? Siis että ei ollut edes mikään liian varhain testattu plussa. :(
Juu. tää on just tätä.
Taidan tulla raskaaksi mutta ei pysy kyydissä.
Eipä ollut ensimmäinen kerta...
Menkat oli viikon verran myöhässä.
 
Voi Tuitsu :hug:

Jos sulla ei sulla tärpännyt niin onko tässä muillakaan toivoa??
On se niiiin väärin!!!!!!!
P***ele kun joidenkin ei tarvitse kuin nähdä mies, niin jo odotetaan, mutta sitten myö, jotka oikeasti halutaan ja toivotaan ja vielä kerran toivotaan, joudutaan taistelemaan kynsin ja hampain siitä mikä olisi kalleinta maailmassa :'(
Tätiä ei viel näy, mutta tasan tarkkaan alkaa... nyt siis n. viikon myöhässä. Olen jo menettänyt toivon, vaikka en oo uudelleen testannutkaan, mutta kun joka kuukausi se sama virsi :headwall:
 
Onnea plussanneille!
Ja samaan hengen vetoon pahoittelut kaikille joille täti tuli kutsumattomalle vierailulle! Voimia! :hug:

Mulla kp 28 (tai siis taitaa olla jo 29, kun kello yli puolen yön) Maha on ollut parina päivänä kipeä menkkamaisesti, mut vuotoa ei oo vielä tullut. Viime kierto kesti 31 päivää mutta tuhruttelu alkoi jo kp 28. Testiä en ole vielä uskaltanut tehä. Huomenna varmaan teen jos vuoto ei ala ennen sitä. En kyllä jaksa uskoa että oisin raskautunut...

Tiiti- (yövuorossa, joten saattaa kirjoitella sekavia)
 
VOIHAN sanonko mikä.... olen kirjoitellu tässä ketjussa...vaan en sit loppujen lopuks päässy edes clomeihin koko kuussa - terolutit loppui tasan 14 päivää sitten - eikä tätiä näy missään!!!!! Rinnat on ollu 8 päivää arat kuin mitkä ja vatsa jo ainaki 5 päivää sellainen että täältä tullaan ihan just..mut ei mitään. Ei tuhrun tuhrua. Ja testi-ikkuna oli tyhjääkin tyhjempi tänään aamulla. Mä olen kokonaan lakannu toimimasta.. :'(


Onnea niille jotka saivat plussan!!! Jos ei näitä saisi lukea niin toiov loppuis varmaan kokonaan. Mä jään nyt sit odottamaan torstain lääkäriä, mulla on se neuvotteluaika munasarjojen polttoleikkaukseen sairaalassa.

persikkaposki
 

Yhteistyössä