**Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

Lämmin halaus Adelelle :hug: ja voimia jaksaa katsoa eteenpäin!!!

Mahan "taputus", meillä nuorin 3v välillä kovaotteisesti taputtelee mahaa kun haluaa huomioni jos vaikka puhun jonkun toisen kanssa. Olen kieltänyt tekemästä niin ja sanonut että äitiin sattuu sellainen.. Onneksi vähentynyt.

Tänne ei ihmeempää. On jotenkin niin vaan hyvä ja onnellinen olo :heart:
-odotettu 14+0 :heart:
 
Voi Adel! Voimia superpaljon! :hug:

Mulla tuli taas pahoinvointi takaisin näiden helteiden takia. Syödä ja juoda pitää jatkuvasti. Eilen kun ei ollut töissä kuin yhdet eväät mukana, niin nälkäisenä jouduin lähtemään töistä kotiin. Mulla on tällä viikolla käytössä auto, jossa ei ole ilmastointi niin jopas piti bussipysäkille laatoittaa kesken matkan. Muutenkin on tukalaa ihan kuin ois viimeisillään raskaana :) Mulle ei sovi näin kovat helteet. Nukkuminenkin on tosi vaikeaa. Ei todellakaan pitäis valittaa, mutta vailitan kuitenkin ;)

Eilen sain taas sydänäänet kuuluviin. Ihana tunne, kun sieltä kuului jumpsutus !!!

Nyt alan panikoimaan maanantaista np-ultraa. Eilen sain veriseulan vastaukset ja en tiedä mitä niistäkin ajatella. Tulee mieleen ihan Pistepirkon aatokset. Mun tulokset oli HCG 62 ja se PAPPA 770. En tiedä, jotenkin kauhistuttaa. Yritän pysytellä poissa kaikilta Vernerin yms. sivuilta, jotten ihan painikoidu. Jostain kuitenkin luin että on hyvä jos lukejen ero on mahd. suuri. Kai tuo ero aika suuri on. Voi että tätä huolen määrää :) Jossain vaiheessa en yhtään huolehtinut koko nt-ultrasta, mutta mitä enemmän se lähestyy, sitä enemmän alkaa jännittää. Kaverilla on la päivää ennen mua ja he kärähtivät nt-ultrassa. Tänään on uusintaultra, joten toivottavasti sielläkin on kaikki hyvin.

Tänään oon vikaa päivää töissä ja sitten alkaa 2 viikon loma! Kyllä tulee tarpeeseen, vaikka hiukan huonompaa keliä on taas luvannut, mutta onhan loma aina loma, vaikka sataiskin!!!

Niisku rv 12+2
 
Voi Arvoisat kanssaodottajat!

Nyt tarvitaan taas vertaistukea. Onko muilla ollut viiltävää tai vihlovaa kipua ikään kuin keskellä kohtua tai hieman tuossa häpuluun yläpuolella????? :attn: Mulla on tänään noin 3 tunnin ajan aina silloin tällöin vihlonnut. Aiiiiiiiii. Aina muutaman sekunnin kerrallaan. Sitten voi olla monta minuuttia poiskin ja taas vihloo. Tuntuu pelottavalta. Apuaaaaaaaaaaaa.

Viena&pilke 12+4
 
Hei vaan pikaisesti!
Toivottelen hyvät viikonloput ja kiitän kaikkia, jotka minut ovat niin mukavasti toivotelleet tervetulleeksi joukkoon.
Ja tervetuloa swerfiel!

Jaksamista Adel ja toivottavasti vienan kivut eivät tarkoita mitään pahaa! :flower:

EevaN:lle minunkin mielestäni laskettu aika on sitten 2.12. jos viikot on tänään 15+0 (kuten täällä!)
Ja jos viikot on tänään 14+4, niin sitten se LA on 5.12.
Viikko vaihtuu minulla aina siis perjantaina (hauskaa aloittaa uusi viikko viikonlopulla) ja LA on myös sitten perjantai.

Sain muuten toissayönä tutustua uuteen raskausoireeseen närästyksen muodossa! Ei ollut kivaa ei, herätä neljän jälkeen etsiskelemään närästyslääkettä, jota ei sitten edes löytynyt. Toinen mikä mua on vaivannut, on korvien lukkiutuminen ja naksuminen... Onko kukaan kuullut, että se voisi liittyä raskauteen?? Itse en kyllä, mutta kun ei tällaista ennen ole ollut. Mietin, että voiko olla mitenkään tekemisissä esim. verenpaineen kanssa? Pitänee kai kysyä neuvolassa, jos tää ei lopu. :confused:

Sari ja Pömppä uuteen viikkoon ja viikonloppuun
 
Viena Mullakin kipuja jos jonkin sorttista. On vihlaisuja ja vaikka mitä. Ehdottomasti yhdistän ne kohdun kasvuun eli en ainakaan itse ole huolissani. Jotenkin on tuo huolehtiminen vähän helpottanut.

Tänään en saanut dopplerilla kuuluviin selkeitä sydänääniä. Nyt kuuluu kaikenlaista muuta ääntä että ne sydänäänet hukkuu heti taustalle. Välillä ennättää hetken kuulla. Mutta kyllä siellä selkeästi joku mekastaa.
 
Adel:'( :hug: Jaksuja!

Mahan taputtaminen meillä ei lapset ole vielä innostuneet "vauvaa" taputtelemaan millään lailla vaikka sunnuntaina kun asiasta kerroin niin olivat kovin innoissaan. Ovat itse kertoneet vasta yhdelle kaverille eikä kaikille vastaantulijoille:)Edellisessä odotuksessa taputelivat mahaa hirmu nätisti,toivottavasti tälläkin kertaa taputtelevat nätisti.

synnytyksestä mä en oo synnytystä miettinyt sen kummemmin mitä lääkärin kanssa siitä puhuttiin ja mitä neuvolassa siitä oli puhetta.Alateitse tää todennäköisesti tulee kun on tullut kolme muutakin ja hyvin nopeasti jos entiset merkit paikkansa pitää joten ilokaasua kummempaa en varmasti ehdi saamaan vaikka haluaisinkin ja todennäköisesti en edes sitä jos tää on vähintään yhtä nopea kuin kuopus.Tuntuu että muut miettii ja stressaa tätä mun tulevaa synnytystä enemmän kuin itse.Hyvin moni jo tietää tästä raskaudesta paitsi ehkä anoppi,mies ei nähnyt tärkeeksi kertoa sille tästä.

Mulla on seuraava neuvola 29.6 ja rakenneultra silloin elokuun alussa.Sanoivat kyllä neuvolasta että jos tulee jotain niin soita aikaistetaan sitä aikaa.Mä oon ihan tyytyväinen että siellä ei tarvii vielä jatkuvasti ravata kun kolmen kanssa se on aika hankalaa.
Nyt on helteiden aikana pahoinvointi tullut iltaisella takaisin:/ Ja tää väsymys,tuntuu et iltaisella on niin voimaton olo ettei jaksa ees ajatella mitään vaikka päivän aikana koittaa syödä ja juoda paljon että olo pysyis hyvänä.Tällä viikolla oon ollut nuorimmaisen kanssa kahdestaan päivät kun pojat ovat olleet kesäkerhossa.Ovat tykänneet hirveästi ja onhan se ollut ihan mukavaa vaihtelua itsellekkin mutta tylsää on meinannut olla vaan yhden lapsen kanssa.Ens viikolla ois vielä pojilla kerhoa ja sit viikon loma ennen kuin uimakoulu aikaa.
Mies lähti iltaa istumaan ja huomenna sen täytyy mennä vielä vähäks aikaa töihin.
Nyt kyllä alkaa ajatus pätkimään niin pahasti että täytyy lopettaa.

Metsätähti ja onnejyvä rv?
 
Viena, minulla myös vihlaisee terävästi toisinaan. Välillä voi olla pari päivää ilman mitään, sitten vaikka yhtenä aamuna jokainen sängyssä kääntyminen, ylös nouseminen ym. saa parin sekunnin vihlonnan aikaan. Tuntuu milloin milläkin puolella kohtua. Venyviä kannakkeita ne vaan on, ei huolta. Supistukset ovat selvästi pitempiä, hitaampia ja tylpempiä.

Masun taputtelu 4v esikoinen on ihan innoissaan tulevasta vauvasta, on toivonut pikkusiskoa jo vuoden verran... hän suukottaa ja silittää masua silloin kun sattuu vauvan muistamaan, mutta muulloin saattaa myllätessään kyllä runnoa ihan miten vaan (kävellä päällä ym). Vauva kyllä on hyvässä suojassa vielä, mutta itseen vaan sattuu, joten muistutan aina rajoittamaan mylläämistä.

Olemme kertoneet raskaudesta vanhemmille ja lähimmille ystäville, muille ajattelimme kertoa vähän myöhemmin. Minun isänikään ei vielä tiedä, olen aika varma, ettei se tykkää, kun opinnot ovat vielä kesken, ja sen mielestä esikoistakaan ei olisi pitänyt tehdä ennen valmistumista... saa nähdä, milloin kerron/ milloin kuulee joltain muulta. En odota innolla. :/ Oman mummoni kanssa puhelimessa sain kuulla yllättäen tänään onnittelut, äiti oli tulkinnut, että ultran jälkeen saa kertoa... no, ei se mitään, eipä tuo maailmaa kaada.
 
Heips taas pitkästä aikaa!
Ja alkuun halit Adelille ja paljon jaksuja täältä myös.
Omaa napaa lyhyesti eli ultrassa tänään nähty uninen pikkukaveri jonka turvotukset ja mitat ynnä muut oli normaalit. Oi miten huojentunut olo nyt on.. Kätilö kävi kaikki rakenteet läpi kun pikkutyyppi uinui ja sitten hän sanoi että herätellääs vähän kaveria ja hytkytti masua. Kaveri heräsi ja räpisteli kiukustuneena, miehen mielestä heristi nyrkkiäkin että nyt antakaa mun nukkua! Oli se ihana. Miehen mielestä äitiinsä tullu ku noin uninen on.. Sellaisia onnenhetkiä täällä.

Tiikeli 12+5
 
  • Tykkää
Reactions: Kahlan
raskausviikkojen laskeminen:
Mulle Naistenklinikalla sanottiin, että he käyttävät selllasta ruotsalaista tietokoneohjelmaa, jonka mukaan raskaus kestää 40 viikkoa miinus yksi päivä. Sen vuoksi esim. Vaun laskuri näyttää päivän enemmän. Mulla olisi siis Vaun mukaan la 8.12. jos kierto 28 päivää, mutta ultrassa mulle merkattiin lasketuksi ajaksi 7.12. Tämä siis siitä huolimatta, ettei kiertoni ole 28 päivää ja ultran koon mukaan laskettu aika olisi 3.12. NKL muuttaa lasketun ajan vain, jos se muuttuu viisi päivää tai enemmän.

Poppeliini: Päivittäisitkö mulle sittenkin tonne etusivulle lasketuksi ajaksi 7.12., koska se nyt virallisiin papereihin niiin tulee, vaikka koon ja menkkojen puolesta onkin väärä päivä.
 
swerfiel tervetuloa!

Aamulla meinas iskeä lievä paniikki kun heräsin ja huomasin että molemmat kädet on puutunu. Luultavasti oon vaan nukkunu jotenkin huonossa asennossa mut vähän liian tuoreessa muistissa on se hirvee tunne mikä kuopuksen kanssa oli rv 30 lähtien synnytykseen asti kun käädet oli puutuneita ja särki yötä päivää. Oireet loppu heti synnytykseen mut ne oli aivan hirveet 8 viikoa mitä se kipu kesti. Kaiken järjen mukaan jos meinaa uusia niin luulis et oireet alkais taas noilla isoilla viikoilla.

Aamulla ennen töihin lähtöä löyty taas uus haju mikä pisti oksentamaan, keitettyjen vihannesten haju oli aamulla aivan hirvee kun mun piti pakata ruokaa mukaan töihin. Ruoat sai jäädä kotiin ja päätin että tilaan tänään mieluummin pitsan. :D Se ei pistäny yököttämään yhtään ja nyt on monta tuntia tosi kylläinen olo.

Hyvää viikonloppua kaikille,

Fantaihana 14+3
 
Heippa!
Tänne ilmoilemaan,että minut saa poistaa listalta

Kävi siis näin; 24.5 oli tosiaan ultra neukun mukaan viikkoja 11+? mutta olikin ultran mukaan vasta 8+3 sydän sykki hyvin,kaikki ok. Ultraa siirrettiin (16.6)
EI HERKILLE:
Viime pe 10+6 aamulla yhdeksän maissa lapsivesi tuli(ei mitään kipuja ennen sitä) :( mukana sikiö pieni n. 3-4cm. Sormet pystyi erottomaan. Eikä meinannut happi itsellä kulkea ja itkuhan siinä tuli.
Tämän jälkeen alkoivat supistukset. Tulivat hyytymät. Supistukset jatkuivat lauantai (tämän päivän) aamuun. Viimeiset hyytymät tulivat supistelemalla ulos yöllä. :(

Torstain np-ultra vaihtui siis katsontaan että kohtu on varmasti tyhjä.
Olotila; kauhea. Ei ole ikinä sattunut omalle kohdalle,mutta nyt ymmärrän niitä paremmin joille tämä käynyt. Aikaahan tässä menee sulatellessa,vieläkään ei ole oikein tajunnut mitä kävi.

Mutta :) Kaikille teille oikein hyvää jatkoa! Toivottavasti menee hyvin :) Ja muistakaa välttää auringonpistoksia niin kuuma kuin nyt on ollut ;)
Kiitän ja kuittaan jatkoja :flower:
 
heippa taas pitkästä aikaa!
nyt on käyty lääkärissä ja sieltä ne totes että mene hierojalle. mulla vieläkin puutuu sormet yms. joten syksyllä palataan siihen asiaan lääkärin toimesta. Noh, viime kerralla oli huimausta ja nyt ei joten pikku puutuminen ja tavaroiden putoilu ei tunnu pahalta.

masu on ainakin kasvanut ku laittaa housuja jalkaan, pitää jo alkaa kattoo isompaa kokoa :D pahoinvointi on loppunut mitä nyt helteen takia oon oksentanu ja maannu puoli kuolleena sohvalla. Saa ainakin esikoinen ja isä laatuaikaa puistossa ku mä hoidan itteeni kotona viileässä :D

14

kaikille listalta pudonneille :hug:
 
chipsulle iso halaus ja voimia toipumiseen. Todella hurjaa ja varmasti erittäin järkyttävää. olen sanattoman pahoillani.

tämne ei ihmeempiä,nautitaan lämmöstä kaikilla aisteilla...

eevaN ja pieni 15+1 (kai)
 
chipsuh jaksamisia ja paljon voimia :hug:

masun vihlaisuja on mullakin. Tosi teräviä ja melko kyhyitä ne on, mutta pahimmillaan vetää kyllä kaksinkerroin / ei voi esim. nousta pystyyn. Itse tulkitsen ne kohdun kannakkeiden venymisestä johtuviksi.

Oudot unet on täälläkin saapuneet. En muistaisi että ihan näin villejä unia olisin nähnyt kahden ekan kohdalla :whistle:

Päivitetty taas tähän asti

Mä odotan jo innolla ensi viikkoa kun sää vähän viilenee. Oon huomannut että mulle tulee tosi nopeasti ulkona huono olo ja se ei meinaa mennä ohi millään. Väsynyt oon taas ollut, todennäköisesti viikon takainen oksutauti vieläkin vähän tuntuu kropassa (sekä sen jälkeen tehdyt 3 yövuoroa). Lämmin ruoka ei maistu ollenkaan, voisin elää pelkillä (kylmillä) välipaloilla :p.

Poppeliini ja kolmas muru 14+5
 
chipsuh mulle tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin sun viestin:'( Voimia surun keskelle:hug: Ja hyvää jatkoa!

Nyt taas syöminen on tosi vaikeaa:x Oon koittanut vähän väliä syödä jotain mut sekään ei oikein tunnu auttavan.Jospa tää taas tästä.

Tiikeli hienoa että ultrassa kaikki oli hyvin:)
 
chipsuh Todella suuret virtuaalihalitukset ja jaksamiset :hug: :'(
Eilen taas kovat kouristukset illalla mahassa, kun söin jäätelöä...Jospa jatkossa oppis ottamaan ihan suosiolla niitä laktoosittomia versioita.. :rolleyes:
Tänään saatiin taas kirpun sydänäänet kuuluviin, oli ilmeisesti nukkumassa parhaillaan, kun ei tarvinnut niin kovasti hakea :)
Tänään ollut enemmän tai vähemmän kohdunkasvukipuja...Alavatsassa sellaista menkkamaista juilimista, joka onneksi nyt on jo helpannut!
Onneksi ensi viikolla tämä kuumuus jo hivenen helpottaa...Olo nuupahtanut... : /
Eilen ystäväni nuoruusvuosilta soitti ja kertoi että hänkin odottaa vauvaa :heart: Tasan kuukausi ennen LA, kuin minulla!! :D Naureskeltiin hassulle sattumalle ja kovin samanoloisille tuntemuksille!

Jaksuja hellepäiviin neitokaiset!!

:heart: -Kahlan ja pitkäsääri 12+1- :heart:
 
Vieläkö mahtuu yksi odottaja mukaan..?

Tärkein ensin: Pahoittelut teille, jotka olette saaneet surullisia uutisia :hug:

Olen lueskellut juttujanne aina välillä ja vihdoin sain aikaiseksi ilmoittautua mukaan... Eli kolmatta odotan, la 20.12. ja EKKS:ssa olis tarkoitus synnyttää..

Viikko sitten oli np-ultra, ja siellä näkyi "itsepäinen linssilude" :) Vaikka kuinka tökittiin ja yritettin saada kaveria kääntymään parempaan asentoon, oli vaan itsepäisesti kasvot "kameraa" kohden... Lopulta mittaus onnistui vatsan päältä ja kaikki vaikutti olevan ok.

Muuten raskaus on mennyt tähän asti ok, mut väsymys on ollut musertavaa: oon nyt ollut sairaslomalla 2,5 viikkoa sen vuoksi. Sitä ennen torkuin sohvalla kaikki illat ja viikonloput varmaan 3 viikon ajan. Maanantaina pitäisi mennä takas töihin ja tuntuu, niin kuin olisin sieltä ollut pois ikuisuuden... Onneksi väsymys on helpottanut ja nyt ei olekaan oikein mitään merkkejä raskaudesta: outoa!

Nyt pitää mennä nukkumaan, mut kirjoittelen lisää taas paremmalla ajalla...

-Neptunus ja pikkuinen 12+4-
 
Adel ja Chipsup voimia :hug:

Täällä kanssa helteet ottaneet koville. Ihanaa kun ne nyt vähän hellittivät. Ensi viikolla on iteslläkin lääkäri. Hieman jännittää. Pahoinvointi on nyt lähes takanapäin.
Äitiysvaatteita kävin katselemassa ja täällä meilläpäin aika huonosti omia kokoja tarjolla. Kaikki caprit ja t-paidat oli loppuneet.

täällä taas ja pikkunen 13+1
 
Tervetuloa mukaan swerfiel ja neptunus!

Chipsuh voimia kovasti ja jaksamista surun keskellä! :hug:

Oma pötsi: Ei ole oikeastaan vielä kasvanut, mutta sen verran jäi kuopuksesta raskauskiloja mitä en ehtinyt karistaa pois, että näytän kyllä raskaanaolevalta... varsinkin silloin jos ei muista seistä kovin ryhdikkäästi.
:LOL:
Ehkä sen vuoksi tarhantädit uskaltautuivat onnittelemaan uudesta tulokkaasta... ja esikoinen on varmasti kerinnyt kertoa uutisen sitä ennen jo kaikille siellä. Paino on onneksi vieläkin -3kg lähtöpainosta ja toivottavasti ei tule ihan roppakaupalla ylimääräistä tällä kertaa.

Nauttikaamme vielä tämä päivä helteista, jos se sitten viilentyy kerta!

garden ja juniori 15+1
 
Heippa!

Kirjoittelin pitkät pätkät tänne kännykällä tossa pari tuntia sitten kunnes netti katkesi ja viesti katosi.. :mad:

chipcuh Olen pahoillani sun puolesta, halaisin sinua tiukasti jos kädet ylttäisivät sinne asti.

Oma napaa: Nyt tiedän mitä ovat repäisykivut, luulin jo että mun kohtu ei kasva tai kohdun kannattimet ollenkaan löysty kun ei oo ollut mitään repäisyjä, toisillahan niitä on heti alussa. No nyt tiedän että jotain siellä tapahtuu! Aamulla en meinannut päästä sängystä ylös kun niin riuhtoi mahaa. Lopulta kierähdin mahalleni ja siitä kontilleni ja peruutin sängystä pois... Ukkokin vähän säikähti kun kiljahdin kivusta kun yritin kääntää kylkeä.

Masukin alkaa pyöristyä, vielä ei voi mahaa näkemällä varmaksi sanoa että olen raskaana, mutta eiköhän se tässä muutamassa viikossa niin selkeästi ala näkymään että kireät kesätopit paljastavat raskauden. Naapurit kun muutenkin paheksuvat meidän siveetöntä avoliitossa elämistä niin saavat lisää juoruttavaa.. :LOL:

Meidän on ajankohtaista ostaa auto, ukon kesätyöt alkavat 4.30 aamulla eikä se pääse töihin muuten ja nyt kun vauva tulee niin meidän odotetaan vierailevan useammin tulevilla isovanhemmilla. Jyväskylä-Tampere väli menee huomattavasti helpommin autolla kuin junalla, meillä kun on kaksi isoa koiraa ja sitten kun vauva ja vaunut ja muut roinat vielä päälle niin ei suju enää junalla liikkuminen.

Odotan niin innolla, kohta saa alkaa pakkaamaan muuttolaatikoita ja sitten päästään vihdoin kotiin jossa on tilaa liikkua ja olla, ja saadaan se autokin vielä! Tuntuu huimalta elintason nousulta saada noinkin tavalliset jutut kuntoon. Ja sinne uuteen kotiin saa alkaa sit vauvan tavaroitakin kantamaan :heart:

Allergiasta, kärsiikö muut heinänuhasta? Mulla on tiistaina neuvola ja täytyy kysyä helpotusta allergiaan, mielelläni välttäisin tablettien ottamista, jos vaan on vaihtoehto.

Ihanaa kun helle hieman helpottaa, en ole nukkunut kovin hyvin viime viikon aikana.

Susimieli ja Pieni 14+0 (Niin ne viikot poksuu! Hui, pitkällä ollaan jo :) )
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa!
En olekaan ehtinyt pitkään aikaan täällä käymään ja oon ihan pihalla jutteluista, mutta kerron kuulumisia kuitenkin. Meillä oli 31.5. ensimmäinen neuvolalääkäri, siellä pikkuinen sydän löi ja pikkuinen vastasi viikkoja, kaikki kunnossa :) viikon päästä olisikin sitten vuorossa ensimmäinen äippäpolin ultra. Täällä sujuu hyvin, ei pahoinvointia. Eikä hellekään ole menoa haitannut.

Äitää ja pikkukakkoinen rv 11+3
 
Chipsuh Paljon voimia :hug: en voi kuin kuvitella, miltä sinusta tuntuu :( jaksamista!

Susimieli hyvä, että pääsitte päätökseen punktiosta :) varmasti helpottaa jo se, kun sen päätöksen on tehnyt!
Ja tsemppiä muuttorumbaan :) on varmasti tosi ihana päästä isompaan kotiin ja kyllähän se oma auto aina kulkemista helpottaa! :) isoja juttuja teillä edessä.

Tervetuloa Neptunus!

Kiloista ja masuista on täällä ollut juttua, mulla on nyt lähtöpaino -4kg :) :) IHAN MAHTAVAA! Toiveissa on, että tota painoa ei mitään hurjia määriä tulisikaan, mutta nyt sentään paino alkaa oikealla numerolla!!
Noilla helteillä ruoka ei maistunut yhtään ja muutenkin on annoskoot pienentyneet ihan hirmuisesti! Ennen söin kevyesti kokonaisen pizzan, mutta nyt ei mene kuin puolikas! Makeaa ei tee YHTÄÄN mieli, eilen söin palan suklaata ja harmittelin, että otin ees sen, kun ei maistu niin ei maistu.
Muuten tuo masu on jo aika pömpöllään ja vaatteet kiristää jo selkeästi, mutta ei kukaan kyllä tosta mahasta voisi vielä sanoa mun olevan pieniin päin.

Nyt on sitten 3h siihen, että saan tietää, että onko se vauva joka mun mahaani turvottaa vai onko se muuten vain turvonnut. Mä päätin, että mikäli sieltä tulee tieto, että raskaus on keskeytynyt varaan välittömästi koneelle päästyäni etelän matkan, muussa tapauksessa vietetään kesä kotimaan kamaralla.
Ihan rauhassa olen kyllä ootellut, eikä vieläkään sillai sen enempää jänskätä :) viikonloppuna en ees aatellut koko asiaa, kun oli kaikenlaista muuta puuhaa :) tänäänkin lähinnä tänne tulo sai ajatukset siihen ultraan, muuten se on ollut taka-alalla. Ehkä se jänskätys tästä kasvaa, mitä lähemmäs klo 12 tulee :)

tatomira ja surppi 11+6 (kauhistus, huomenna on sitten eka raskauskolmannes takana!)
 
Anteeksi oma napasuus :)
Tänään olis sit nt-ultra 13.30. Vähän meinaa jännittää ja pelottaa, mutta sehän on vaan ihan normaalia. Tulen illalla kertomaan mitä ultrassa näkyi :)

Oikein ihanaa päivää kaikille :)

- Sokruli ja pikkunen 12+0 *POKS POKS* -
 

Yhteistyössä