Joulukuun toive-vauvat 2012

heippa, en löytänyt vielä pinoa joulukuussa vauvaa saaville :D ite plussasin tänään, ja laskettu aika laskurilla oisi 2.12. :heart: tulkaapa rohkeesti porukkaan mukaan :popcorn:

fourth gift ja viikkoja vielä tosi vähän :)
 
Täällä ois kans laskettuaika joulukuun alkupuolella tai niillä main jos kaikki menis hyvin. Meillä tehtiin PAS ja siirrrettiin kaks akiota kyytiin. Oon kyllä plussannu jo vahvan plussan vaikka testipäivä on vasta 27.3. Nyt sit on kuitenki tuhnutellu pari päivää että voipi olla ettei hyvin käy. Kunpa edes toinen pysyis mukana.
 
Viimeksi muokattu:
jenksula voi toivottavasti pysyy mukana.... mä pidän kovasti peukkuja. aikasiahan nää päivät on, laskuri näyttää mulle 3 viikkoa ja 5 päivää. mä en voisi enää olla hiljaakaan, haluis niin tuulettaa koko kaveripiirille :) tää on meille neljäs, mutta NIIN toivottu :heart:

jos sitä koittaisi pari viikkoa kuulostella, ja salailla, ja sitten voisi kertoa jos ei kesken ole menny...

lisää vaan rohkeita porukkaan :cool:
 
Plussasin pe ja l.a ois 1.12
Oon vieläkin ihan kuutamolla plussasta kun vuosiin ei ole tärppi käynyt. Ehdin jo tilaamaan cb digioivistestin kun sain hyvän vinkin mistä tikkuja voi ostaa edullisesti mutta eipä sitä tarvikkaan enää :)

Tosin hurmiossa kokeilin että näyttääkö se hymynaamaa kun on raskaana ja näyttihän se, huvinsa mullakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jenksula
Haaveilen, että pääsen hyppäämään tähän pinoon. pari kolme viikkoa vielä piinaillaan ja menkkojen mukaan la olisi 21.12.

Mutta saa nähdä, kuitenki vasta yk1 menossa. Ja viidettä höppänää odotellaan:heart:
 
toivoliini oi sun nicci jo on niin enteilevä :) toivotaan että tärppi käy :)

juron-jaure onnea plussasta :heart: mä laskin uudestaa laskurilla, niin mulla onkin sama laskettu aika... eli 1.12. :D mutta katotaan sitten aikanaan neuvolan penkissä mitä sanoovat lasketuksi ajaksi. se voi nyt sitten heittää...

on siis ite laskin päivät varsinaisen selkeän vuodon alettua. ja pistin kierron pituudeksi 27 vrk kuten se viimeksi olikin. siitä syystä se antoi tuon 1. 12. mutta sitten taas jos täytyys laskea ensimmäisestä tiputtelupäivästä.. niin.... siinä tapauksessa päädyn marraskuisten pinoon.... laskettu aika 27.11.
no, mulle on aivan sama missä kasassa oon, kunhan ite pysyn kasassa ;)

ja en sitten muuten osaa päivittää tämmöstä pinoa... keskustelun osasin aloittaa, mutta siis pitäsköhän jonkun osaavamman ottaa sitten joukon johtohahmon virka?? :)

oireita pistetäänpäs keskustelua viriämään... onko kellä jo millaisia oireita ollut?
itellä on reilun viikon ajan jo viillellyt kunnolla mahaa, nyt loppuviikosta oli semmonen outo maku suussa, mikä tuli ja meni. kova väsymys, ja aaltoilevasti etova olo. vallankin jos vatsa on tyhjä niin muistaa että äkkiä jotain suuhun.

mulla alkaa näkymään turvotuksena sitten jo varmasti tämän viikon lopulla, niin on jokaisesta ollut. ei mitään toivoakaan että saisin salattua... vallankin kun juuri oon hehkuttanut kaikille kuinka oon monta kiloa saanut laihdutettua :D just niin, kannatti :D

oikein ihanaa päivää kaikille :)
 
Pari päivää piinaa ja sit toivottavasti täällä mukana :)

Jos ja kun olen, niin multa ehkä onnistuu toi päivittely, toki sellanen jolla enemmän aikaa saa asian hoitaa ;)

Ja muuten fourth gift, eikös ne laske neuvolassa ton la:n aina 28pv mukaan, oli sit kk alkamispäivä mikä tahansa ;) Ainaki meillä lasketaan.

Tarrasukkia nille joilla on jo varmaa ja peukkuja niille, jotka joutuvat vielä odotteleen vastausta :)
 
siirrynkin marraskuisiin :D neuvolan täti sanoi että tiputtelu-päivästä aletaan laskemaan, koska mulla ei ole tiputtelua aiemmin ollut edes. eli lasketuksi ajaksi tulikin 29.11... onnea tänne jatkoon, mä siirrän itteni kuukautta aiempiin :heart: fourth gift ja pikkupalleroinen :)
 
Saanko liittyä joukkoonne, vaikka raskaus ei ollut mitenkään suunniteltu.. :confused: Positiiviset testit tehty lauantaina ja eilen. Isän kanssa en seurustele, joten yksinhuoltajuus edessä, en edes tiedä haluaako isä osallistua mitenkään. Oon kuitenkin aina tiennyt haluavani lapsen nuorena, joten aborttia en voinut harkitakaan. La olis vissiin joulukuun 1. tai 2. päivä, kierrosta en oo aivan varma(edellinen kierto ensimmäinen ilman ehkäisyrengasta), oon tosin melko varma milloin on saanut alkunsa :)

Mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä innostuneempi oon. Kunpa vaan pysyisi matkassa pikkuinen... :heart: Neuvolankin varasin eilen, olikohan se 25.4...
 
Onnea plussansaaneille :)

Mitään oireita ei ole , vime vikonloppuna oli sellaista menkkamaista nipistelyä kun menkkojen ois pitänny alkaa. Ohi meni.
Jugurtinmaku maistuu ihan oksulle. :) Siinä ne :)

Tuo l.a vaikka ois tuossa joulukuun alussa, jos kaikki menee hyvin ja lähelle sitä päästään niin varmaan sitten marraskuussa syntyy, mutta nyt pysyn tässä ketjussa kun tänne tulinkin :)

Mukavaa päivää kaikille, työmaa kutsuu ......
 
Täällä ois yks lisää tälle aamua plussannu ja iha pää pyörällä kaikista ajatuksista. Mulla on laskurien mukaan laskettuaika kans 2.12 ja pikkukakkosta odottelen. Eka ikiliikkuja tyttönen on nyt 1,5v. :) Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin loppuun saakka. :heart: Onnittelut kaikille plussanneille kans!
 
Täälläkin plussattu jo vaikka vasta 3+6, eli laskettu aika olis 7.12 :) Ja toista lasta myös oottelen, esikoispoika on nyt 1v5kk vilkas touhutoope. On tää taas niin jännää! ei malttais olla kertomatta kaikille, jos nyt kuitenkin jaksais muutaman viikon pitää salassa.. :) Ja voikun kaikki menis hyvin loppuun asti, meillä kaikilla! Munkin puolesta onnea kaikille plussanneille! :heart:
 
Ja minä kun kyselin voisko ultraan päästä niin sanottiin ettei kun ei siellä kuitenkaan mitään näy. Korkeintaan paksuuntunu limakalvo. HÖH!

Niin ja piti tietty onnitella kaikkia uusia plussanneita:heart: ja toivottaa tervetulleeks:popcorn:
 
mymosa
Minäkin kävin rv 4+jotain ultrassa sulkemassa pois kohdunulkoisen, epäilys oli vain itselläni ja menin yksityiselle. Kohdussa näkyi paksuuntunut limakalvo. Ei nestettä ja munanjohtimissakaan ei näkynyt mitään. Ihan omalla paikallaan tuo oli 2vkon päästä uusinnassa.
 
Ilmoittaudun! Testiin sain haamuviivan eilen ja hieman vahvemman tänään. Kaikki on vielä hyvin alussa eikä mikään ole varmaa, mutta uskaltauduin silti tänne tulemaan. :) Olen 20v. ja avomies 24v. Esikoinen nyt toivottavasti tulossa kolmannesta yrityskerrasta. Laskurin mukaan menossa vasta 3+4 ja LA 9.12.

Tarrasukkia kaikille ja toivotaan että saadaan monta jouluvauvaa! <3
 
Täällä joudutaan jännittämään vielä rapiat viikon verran ennen kuin päästään testaamaan. Menkkojen mukaan la olis 17.12. Oireita on kyllä, aamuisin oksettaa, yöllä paleltaa, vessassa saa juosta jatkuvasti ja kaikki voimakkaat hajut ällöttää. Mutta voi olla toiveajatteluakin, kahden keskenmenon jälkeen sitä etsii jatkuvasti itsestään merkkejä uudesta raskaudesta...
 
Yks plussaaja lisää :)
Ihan vasta plussasin.. Ja laskettuaika varmaan jotain 8.12 kieppeillä.
Ja en vielä halua täysillä liputtaa kun aina voi sit jotain sattua, mut pakko nyt vaan odottaa. :heart:
Kolmas ois tulossa.
 

Yhteistyössä