Joulukuun tontut -15

Tämä raskaus taisi minun kohdallani olla tässä. Viime maanantaista ollut tosiaan vuotoa joka päivä, enemmän tai vähemmän. Ei kuitenkaan mitään kipuja. Tänään tuli isompi hyytymä ulos paperiin, sellainen pienen luumun kokoinen tyhjä pussi, jossa oli reikä. Digimittari näytti nyt aamulla 2-3 ja olisi pitänyt näyttää enemmän. Eli tätä nämä vuodot enteilivät. Huomenna käyn vielä aamulla gynellä toteamassa tilanteen.

Onnea teille muille odotukseen, minut voi poistaa listalta...

Toivottavasti Geesalla näyttää digi paremmin ja kyytiläinen pysyy matkassa.
 
Meibijees, haleja. :(

(.) Pahoinvountia.. uhh...etoo.
Aamukahvit on nyt ohi tältä mammalta. Ei enää. Sama oli viime raskaudessa pari vuotta sitten. Pelkkä kahvin haju sai olon kamalaksi. Onneksi teetä pystyy juomaan. Tässä nyt sitte aamukahvin sijasta teetä. Pahoinvointia on ollu nyt viikon verran pitkin päivää muutenki. Lievää onneksi.
Toisaalta otan tän pahoinvoinnin tyytyväisenä vastaan. Jouluna rv9 keskenmennyt raskaus oli täysin oireeton. Nyt on usko ja toivo paljon korkeammalla. :)

Hunajapuu + Nokkonen 6+3
 
En näköjään ole listalla, joten päivitystä:

Lukka/12.12./2/OYS

:)

Vähän rupiaa ihtiäkin mietityttää kun täältä tippuu välillä odottajia pois, tosi kurjia kaikki keskenmenot :( Peukut pystyyn että enää ei kellään mee kesken!
 
Meibijees Mä oon tosi pahoillani.

Tänne oli tullu taas uusia. Tervetuloa.

Geesan tuloksia odottelen kuumeisesti.

Itellä on tullu verensekaista valkovuotoa jota tulee ku käyn vessassa tai nostelen esikoista. Muuten ei mitään oloja suuntaan tai toiseen.
 
Mulla myös hyvin oireetonta :O Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo etovaa oloa ihan kunnolla. Väsymyskin oli ihan eri sfääreissä. Olis kyllä kiva jos pääsiskin tällä kertaa vähällä, kai siellä joku kasvaa?! Kai sitä kohta pittää mennä ultraan siks että EI oo mitään vaivoja :D
 
Meibijees :hug: ja muillekin vuotelijoille :hug:

ON: huomenna ultraan :D jännittää kun tukilääkitys lopetellaan sitte että miten käy, mä oon sitä jo omasta toimesta vähentänyt.. eilisessä mäkkärissä lapset söi ja mies, mä join jäälimsan ja söin sunday jätskin, en voinnu muuta laittaa suuhuni. Kahvi nyt vähentyny täydellisesti, yksi kuppi päivässä ei pysty sitä juomaan haisee ja maistuu pahalle. Tänään siskon synttäreille taidan hakea limsapullon niin juon sitä vaikka sitten.

HooKoo 6+6rv
 
Täällä esikoisesta oli jo näihin aikoihin kunnon pahoinvoinnit. Nyt onneksi vaan etovaa oloa :) huomenna täytyykin jo soittaa neuvolaan, samalla pitää varata pojalle 2-vuotias neuvola :)

Murkku ja pikkunen 6+2
 
Voimia kovasti kaikille menetyksen edessä oleville. :( Oma menetys vielä mielessä liian tuoreena, ja tämänkin kyytiläisen kanssa pelko on mukana joka päivä. Tänään 6+5, pikkuhiljaa eteenpäin.

Jaanis, minä en kyllä nyt sitten yhtään ymmärrä miten tuohon fb-ryhmään pääsis. :) Auta tyhmää! :LOL:
 
Meibijees voi ei! :( Olen pahoillani! Voimia! :hug: Pelottaa, niin yleisiä keskenmenot on...

Tervetuloa kaikki uudet! :wave:

(.) Niin, se mun testi. Aamulla en voinut sitä tehdä koska heräsin pissahätään taas kerran, pari tuntia ennen kellon soittoa. Testi sitten piti tehdä työpäivän jälkeen ja 5h pidätyksellä näytöllä luki "raskaana 3+". Huh mikä helpotus! :)

Oireita ei oo kummemmin. Tuo yöllä heräily on kuulunut kuvioon dpo7 lähtien ja jatkuu vaan. Lisäksi häntäluuhun tuikkii välillä kipeästi ja rinnat on arat. Alavatsalla tänään selkeitä jomotuksia. Sitä kuuluisaa pahoinvointia ja väsymystä odotellessa.

Geesa ja piepi 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut, Meibijees:hug:

Hienoa, Geesa :heart:!

Minä olen tänään ollut todella epätoivoinen tämän raskauden jatkumisen suhteen. Mulla on ollut noita häntäluukipuja ja mahajomotuksia tähän asti, mutta tänään ei ollenkaan. Toki ei tarvi merkitä mitään pahaa, mutta silti pelottaa ja kehitän ihmeellisiä kauhuteorioita, miksi ovat loppuneet. En aio kuitenkaan tehdä testejä, vaan odotan ultraan.

Itkeskelevä
Helmitoivo, 5+1
 
Onpas tänne tullut paljon tekstiä sitten viime käynnin. Moi vaan uusille! ...ja pahoittelut menetyksen kokeneille :hug:

Mulla olisi varhaisultra ylihuomenna, mutta nyt on viikonlopun ajan ahdistanut niin paljon tämä vähäoireisuus, että taidan siirtää ajan jo huomiseksi... Hirveän skeptinen olo. Äh. Pahoinvointi on suht lievää, rinnat vähän arat, naama kukkii ja silloin tällöin molemmin puolin munasarjat jomottelee, mutta siinäpä se. Välillä jo mietin, että nää kaikki vois olla ihan hyvin täysin kuviteltujakin oireita. Mutta kai tässä ollaan raskaana niin kauan kunnes toisin todetaan.

Ruokahalua mulla ei ole yhtään. Kaikki ällöttää. Paitsi majoneesi! :D Mä oon jo pari viikkoa haaveillut vaan kaikesta majoneesisesta ja etenkin Hesen juustoista. Olisin kyllä toivonut jotain vähän fiksumpaa mielitekoa :ashamed: Mä oon kanssa tarvinnut yleensä kolme kuppia kahvia aamuisin, että pysyn esikoisen perässä, mutta nyt saan hädin tuskin yhden kupillisen alas. Ilmankos väsyttää koko ajan.

1.12./ sinnis/ 29/ 2.

sinnis 6+5
 
Helmitoivo :hug: älä murehdi! (olen paraskin puhumaan..) Mutta koitetaan nyt vaan uskoa, että km ei kohtaa meitä! Minäkin olen todella "oireeton", ja vaikka itsekin aina oireettomuutta säikyn, taitaa sekin olla ihan normaalia, että oireet tulee ja menee. Tsemppiä ja hymyä huulille! :)
 
Kiitos :heart:! Yhdessä mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Nyt sitten alkoi vähän jomotella oikealta puolelta vatsaa =). On mulla myös selvää ruokahaluttomuutta, mutta mietin, että voisikohan se johtua ahdistuksestakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Kukkuu kaikille! :wave:
Täällä olisi myös yksi uusi odottaja :heart:
Multa poistettiin kierukka helmikuun alussa ja sen jälkeen on ollut välivuotoa enkä ole ovistakaan oikein tuntenut joten tämä plussa pääsi iloisesti yllättämään! :)
Haamu tuli perjantaina ja tänään viiva oli ihanasti vahvistunut ja digissä teksti: raskaana 1-2.
Raskauspahoinvointi on jo melkoista ja koko ajan pitää muistaa syödä jotain.
Meillä on ennestään kaksi lasta,kolme ja puolivuotias tyttö ja poika vuosi ja 8kk :)
Laskettu olisi näillä näkymin 17.12 :)

Listaan saisi lisäillä:17.12 Vaniljainen/29/3/KsKs

Mä yritän päästä kärryille teidän jutuista :)
 
Viimeksi muokattu:
Geesalle ja Helmitoivolle tulin antamaan halauksen.
Mulla ultrassa uiskenteli yksi jamppa mutta silti oireetta mennään. Välillä tökkii joku ruoka mutta eipä paljon muuta. Väsumyskin tulee ja menee ja välillä iskee jopa jotain siivousvimmoja jotka ei mulla kuulu kyllä yleensä raskauteen :) Mutta kroppa on kummallinen.
Eletään positiivisella mielellä!
Harmi etten oo joukukuinen... täällä olis enemmän tuttuja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Uusi plussaaja ilmoittautuu. Tiistaina sain vihdoin vahvan plussan haaleiden viivojen jälkeen.

Eli 8.12/Angel_86/28/2/Tyks

Oireita vähemmän ku viime raskaudessa joka huolestuttaa. Oireita menkkamaiset tuntemukset, rinnat jonkin verran arat ja ihan ku olisivat kasvaneet. Aamuyö heräilyt. Väsymys, mutta en tiedä johtuuko raskaudesta vai töistä. Neuvolaan pitäisi varmaan soittaa jossain vaiheessa :D
 
Halauksia niitä tarvitseville <3
Geesalle onnea hyvästä digituloksesta!

Tervetuloa uusille odottajille!

ON. Olo on tänää ollu kaikinpuolin normaali. Siksi vähän tietysti pistää miettimään että mikä tilanne...Herkuteltu on, ei tietoakaan mistään pahoinvoinneista, etomisista, kuvotuksista..kahvi maistuu ja kaikki hyvin! Vielä 1,5vko ultraan...huh Huh...
 
Heippa! Täältä ilmoittautuisi uusi odottaja joulukuulle :) En kerennyt kahlata vielä läpi mitä kaikkea täällä ollaan jo juteltu. Omia oireita on ollut väsymys, turvotus ja nyt iltapäivästä etovaa oloa :/ Toivottavasti tämä ei tämän pahemmaksi menisi. Ja minut voi listalle lisätä eli:

11.12/TiiuH/27/3/KYS
 
Sentään jotain pientä oiretta täällä havaittavissa! Nukutin esikoista ja siinä yhtäkkiä ihan tyhjästä tuli mieleen että kylläpä tekkee mieli tomaattia :D Tomaattia sitä oli sitte saatava. Ja miehellä oli hauskaa :D

On muuten raskaudet erilaisia - miehilläkin! Mun mies vain murehti kaikkea esikoisen raskausaikana, nyt kakkosen kohdalla se on alkanu shoppailemaan kaikkea vaunuista ja turvakaukaloista kestovaippoihin :O :LOL: Olen ihan äimänä tästä muutoksesta! Mielissäni kyllä myös!

Lukka ja Pikku G 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: tiunti ja Geesa
Lukka: minun miehelle tää on eka mutta se on jo suunnitellut että ostetaan semmonen keinuttava sitteri, onko se niinku koliikki keinu, turvaistuimia se on kans katellu ja sitten suunnitellut lastenhuonetta :D jotenkin niin ihana kattoa tuota ku poikien isä ei osallistunut mihinkään ja kaikki oli vain minun päätöksiä..

Tuntuu että pahoinvointi yrittää kurkkia jostaki. Toivottavasti se pysyis poissa.

Kiiltokuva ja rölli 4+3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä