Joulukuussa laskettuaika?

Mulla ei ole mitään oireita vielä ollut, viime viikolla oksensin kerran, mutta that's it. Vähän (jollain sairaalla tavalla) toivoiskin että olis jotain oireita, niin tästä tulis "virallisempaa"... :O Mutta kai niitä vielä ehtii tulemaan, nyt vasta 4+5...

Ainiin ja mulla ei ole lapsia ennestään, tämä on ensimmäinen, jota on ainakin omasta mielestä kauan ja hartaasti tehty... :D
 
Joo, noista oireista; joku täällä mainitsikin niistä "kierrokset nollasta sataan nopeemmin kun laki sallii" jutuista, mä täällä kans ilmottaudun. Siis ihan järkyttäviä kiukkukohtauksia out of nowhere. Isäntäkin kattoo mua välillä kun peura ajovaloissa et mitä pahaa hän on nyt tehnyt kun mä kiukustun jostain täysin turhasta.. Siis oikeesti turhasta. Välillä mä mietin et oonko mä raskaana vai tulossa uudestaan teini-ikään.. Justhan siitä on päästy! xDD

Ja se nesteturvotus, ei meinaa kihlasormuskaan sormesta lähtee enään irti kun sormet (ja kaikki muutkin paikat xD) niin turvoksissa.

Pahoinvointia ei vielä *koputtaa puuta* oo havaittavissa, eikä toivottavasti tuu.. Etovaa oloa on kuitenkin aina kun laittaa jotain suuhun..


-D & masuasukki 4+6
 
Heippa!

Täältä ilmoittautuisi yksi onnellinen :)

Keskenmenon sain tammikuussa ja nyt toivon kovasti, että tämä pienokainen pysyisi mukana. Aamulla testasin sellasella kaupasta ostettavalla halpis testillä ja sain haalean viivan. Kävin tänään sitte hakemassa digin ja testaan sitte huomenna aamulla vielä :)

Heti haalean viivan näkemisen jälkeen alkoi kauhea paniikki. Mitä jos menetän tämänkin? Selviänkö siitä :/ No mutta.. ei auta kun odotella ja katsoa mihin tämä johtaa ;)

Tarrasukkia kaikille!!

h3n3 3+4 tms ;D
 
Heip! Täälläkin ilmoittautuu yksi juuri tänään virallisesti raskaaksi todettu :) Verikokeessa kävin ja hcg oli 354 eli kai ihan ok. Ihana päästä jännäilemään muiden samassa kohdassa olevien kanssa!

Meillä vahaisultra varattuna 24.4, pitkä aika odottaa!! Meinaan vasta sen jälkeen soitella neuvolaan, millon te meinaatte soittaa?

Pitäisko tehdä tästä jotenkin ihan sellanen ketju? Tai suljettu kerho sit jossain vaiheessa? Osaako joku tehdä sellasen listan?

Terkuin Henrietta+ Murunen 4+2
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Täällä tänään plussattu :) vaan oireista tiesin että pieniin päin ollaan, tein testin vaan varmistaakseni :D LA 14.12. :heart: ja tämä ois meidän seitsemäs lapsi :) :)
Mitä minulla tässä nyt ollu kauheen paha olo 23/7 aamu ja päivä pahimpia, iltasin etoo vaan, kerran olen joutunut oksentamaan. Meillä noi lapset 2002, 2003, 2005, 2008, 2012, 2013 syntyneet (kolme tyttöä, kolme poikaa) Minä olen 31v ja mieheni 34v asumme maalla ja meillä lypsykarjatila ym elukoita :) ja synnytys sairaala KYS.
 
Wuhuuu, EKA oire bongattu. ,! Suuttuminen tähtitieteellisiin lukemiin hetkessä, järkytys siitä ja pian rauhoittuminen. Hullun hommaa tämä raskaus.

mies vaan totesi "joo, olet raskaana, toi maha ja toi mitä äsken tapahtui.. "

*nolona*


Unelma rv 3+2 tai ehkä jos menkoista laskee niin 3+5
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo voi miten ihanasti lapsia ja karjatilallinen. Tuli hyvä fiilis kun luki tarinaasi. Moni ei jaksaisi moista. Mutta uskon että minullekin sopisi hyvin iso lauma lapsia ja maaseutu. :). Matkustelun takia emme voineet alkaa tilallisiksi. Mieti että tosissamme mietimme sukutilan jatkoa. Aina se päättyi haikeasti vapaiden ( 4 lomamatkaa vuodessa) puutteeseen. Olemme liikkuvaa sorttia.. ja todella tarkoitan sitä. Maatilalla osin kasvaneena näen tilallisen ihanuuden arjessa ja sen ainoan jutun joka on minun ja karjan välissä. Kuulostaa varmaan naurettavalta kun kirjoitan. Mutta harkinnassa oli tilan jatkaminen.. Nyt se on autio. Toivon että joku lapsistani jatkaa. Voi tietty olla että se menee jollekin muulle kun ei vanhempani vielä yksin omista sitä vaikka puhetta on ollut lunastamisesta.
 
Heippa! :) Luin just kaikkien teidän viestit ja ihanaa kun täällä on muitakin vasta-raskautuneita! :)

Itse olen 25v, mies 34v, yritetty ollaan kolme vuotta ja nyt kaksi päivää sitten pamahti ensimmäinen elämäni plussa mittariin! Voi ihme!

Arvelimmekin jo että raskaana ollaan, kun juoksin niin usein pissalla, lisäksi ikenet vuosi verta kerran ja sain aftan suuhun (noita ei ole tapahtunut vuosiin) sekä vatsaa jomotti menkkamaisesti yli viikon, eikä menkkoja sit tullutkaan vaan rupes tulemaan valkovuotoa! Rinnatki on ollut kipeät jo yli 10 päivää!

Olen kertonut kahdelle ystävälleni, minun vanhemmilleni sekä yhdelle tutulle apteekkarille. Miehen äidille e kerrota vielä hetkeen.

En ole käynyt vielä lääkärissä, mutta olen suurinpiirtein arvaillut olevani n. 5`rv:lla. Ajattelin varata ultran viikolle 7 ja ehkä ensi viikolla käydä lääkärissä.
 
Onnittelut muutes kaikille! Ihanaa, että meitä on näin paljon joulu-vauvoja odottelemassa <3

Elieli: todella hienoa, että pitkän yrittämisen jälkeen saitte vihdoin plussan! Tuntuu varmasti niin mahtavalta :D

Meidän neuvolassa on nyt jotain meneillään, kun eilen se oli kiinni ja tänään kyllä puhelin hälytti, mutta meni vastaajaan. Eli yhä edelleen jään odottelemaan josko huomenna saisin ajan varattua :D

Suljettu ryhmä vois olla kiva!
 
Täällä myös yksi jouluinen odottaja! :) La osuu todennäköisesti joulukuun alkuun, varmistuu toivottavasti varhaisultrassa kun kierron mukaan ei oikein pysty sanomaan mitään. Onnea kaikille odottajille, toivotaan että pienet pysyvät kyydissä mukana! :)

Osaisiko joku näppärä perustaa suljetun facebook-ryhmän jossa voisi keskustella? En itse viitsisi kirjoitella kovin paljon tänne, kun näitä tekstejä pääsee lukemaan kuka vain rekisteröitymättäkin.
 
Ihanaa, joukuisiakin on jo täällä :) ja Henrietta, täällä sitä ollaan :heart:

Meillä on tulossa esikoinen, ikää on 34 vuotta, pitkään ollaan lasta yritetty ja raskaana oon jo neljättä kertaa vuoden sisällä, nyt niin toivon että syliin asti saataisiin vauva! Ekan plussan tein hiihtolomareissussa, ja varhaisten keskenmenojen takia hcg on mitattu pariin otteeseen, 4+1 oli 960 ja 4+4 3320 - aika korkeat on arvot, ja oviksen aikaan ultrassa näkyi kaksi isoa rakkulaa (tehtiin ovulaation induktio), joten ultraa odotellaan jännityksellä :) viime viikolla olisi ollut meidän ekan ivf:n suunnittelukäynti, oli aika mahtavaa perua aika ja varata varhaisultra :D

Varhaisultra on varattu 14.4 polille ja neuvola 16.4. Silloin oltaisiin 7+ viikolla jos kaikki menee hyvin...

Toothie, aika sama tilanne, pari kertaa ollaan jo vanhemmille ehditty kertoa, ja sitten on tullut pettymys, nyt ei ainakaan ennen varhaisultraa kerrota vielä. Meillä on sama laskettu aikakin, 1.12. Nyt kaikki tähdet kohdilleen että onnistutaan tällä kertaa :heart:

LilyAlice 5+3
 
H3n3, ei kannata panikoida, voihan sitä mitä vaan sattua koska vaan, eikä koko elämää voi elää peläten ties mitä. Mä päätin heti etten ala ees miettimään keskenmenoa tai vastaavia, vaan nautin täysillä tästä raskaudesta :) Se tulee mitä on tullakseen... :)

Onnea kaikille odottajille, meitä onkin paljon! :) <3
 
Ainiin ja se piti vielä laittaa, että soitin sinne TYKSiin tänään, että mitäs nyt sitten tapahtuu, että tulenko heille enää vai soitanko neuvolaan, niin menen nyt sitten heille vielä näyttämään itseäni... :) Kolmen viikon päästä olis aika... :)
 
  • Tykkää
Reactions: EliEli
Olen nyt luonut salaisen facebook-ryhmän ja lähettänyt teille jokaiselle yksityisviestin, jossa kerron miten siihen pääsee liittymään :) Jos et saanut viestiä, tai siinä oli jotain epäselvää, niin ilmoitelkaa :)
 
Hei!
Liityn mukaan, tänä aamuna tein plussatestin. Laskurin mukaan näyttäis laskettuaika olevan 11.12 <3 Kyselen tässä samantien että voinko minäkin liittyä fb-ryhmään, koska siellä hengailen enemmän? :)
 
Mäkin tykkään kirjoitella täällä anonyyminä, enkä halua liittyä ryhmiin jotka sitten paljastaa odotuksen tässä vaiheessa jo :D En luota tuohon facebookiin kun tuntuu että se aina välillä näyttää tietoja ainakin hetken, joita ei pitäis näkyä jne.

Täällä ollut tänään oireena päänsärky, yleensä päätä ei särje. Ollut myös öklötystä.

Odottelen todella todella malttamattomana sitä että viikkoja olis sen verran kasassa että pääsis ultraan :D Aika menee hitaasti!

Toivon kyllä että olot pysyis suht inhimillisinä eikä pahoja oksetuksia jne tulis koska työt pitäis pystyä hoitamaan ja sitten vielä nuo kaksi erittäin vilkasta tenavaa :D
 
Minäkin mielummin roikun täällä anonyyminä kuin tulen fb ryhmään, vaikka muutoin siellä olenkin vilkkaasti. Tämä tuntuu jotenkin turvallisemmalta ja yksityissuojan antavammalta. Minä ainakin olen liiankin huono säätämään mitä tietoja saa näkyä ja mitä ei.
Oksettaa, vaikken ole oksentanut. Toivottavasti myös tähän jää.
Ruttu 5+2
 
Heippa :) Tänään neuvola-aika varattu parin viikon päähän, aika ihanaa :)
Mä taidan kanssa pysytellä täällä palstalla, ainakin siihen asti että muutoinkin " julkistamme " raskauden.. kiva että tänne jää muitakin roikkumaan! :D

Jukra mikä väsymys mut on vallannut,
Muita erityisiä oireita ei turvotuksen ja masun nippailujen lisäksi oikein ole :)

Onko jollain muuten kokemusta edullisista kaksostenrattaista joissa selkänojan saa makuu-asentoon?
Me pidetään meidän yhdistelmät ja matkarattaat tallessa mutta yksin olisi helpoin varmaan katraan kanssa liikkua apuna nuo tuplat, nuorempi tyttö kun on vasta 1v4kk sitten Joulukuussa :) Ei vaan millään tohtisi maksaa sitä liki tuhatta euroa oikeasti mieleisistä..


Dada 5+4 näin Perjantain puolella
 
eilen tein digin ja ruutuun tuli raskaana 1-2 joten nyt se on oikeasti uskottava ;) oloja ei juurikaan ole. tissit vähän kipeenä ja tietty menkat puuttuu :D se sinäänsä on kyllä paras oire sillä siinä edellisessä raskaudessa vuosin kokoajan ja sehän ei sitten hyvin päättynyt. nyt niin kauan ku ei vuoda niin voi olla edes vähän rennommin :) nyt meinaan kyllä maksaa varhaisultrasta jotta saa mielenrauhan. meinaako muut mennä? :)
 

Yhteistyössä