++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Icefairy Hui, ei tuollaista ihan joka päivä kuule. Isot halit ja osanottoni :hug:

Täällä kp 20 ja ovis kateissa. Testit negaa ja oireista ei tietoakaan. Ovis kyllä ollut joka kuussa siitä asti kun lopetin pillerit, et kai se sit on myöhässä TAI meni ohi jossain välissä :eek: Mutku joka kerta tullut nännit kipeeks ja nyt ei mitään. Höh. :headwall:

Meillä ei oo muuton jälkeen ollut nettiä kotona, niin en oo päässyt kirjoittelemaan, palailen ylihuomenna kun saadaan netti kotiin. :)

T. Ovis where art thou?
 
Kiitos kaikille ! :)

En nyt osaa sanoa johtuuko tuosta tapahtuneesta. Mut mua särki tänää nii paljo pää, ei auttanu vaiks otin 2 kertaa burana 400. Vatsaan sattus, ja en pystyny syöttää poikaa, kun juoksin oksentaa. Se ruoka haisi nii pahal. :D Sain onneks sit nukuttua päiväunet ja parempi olo. Ei oo kyl enne kuukautisi tämmösiä oireita enne ollu. Voii ku toivoisin et menkat ei alkais, mut alkaa kuitenki :headwall:
 
Thotiin, kuulumisia
Gyne ei siis ollut raskauksiin erikoistunut, joku yleis vissiin, eikä ottanut kuuleviin korviin mun raskausepäilyjä :D Taisi mennä kokonaan ohi...
Mutta siis kohdun limakalvot ovat todella paksut (jopa 1cm :eek:), pientä monirakkulaisuutta havaittavissa munasarjoissa molemmassa ja kohtu taaksepäin kallistunut. Määräsi sitten terolutit vuodon aloittamiseksi, ja tasaamiseksi. Sanoi vielä, jotta jollei vuoden yrittämisen jälkeen mitään tapahdu, yhteys lääkäriin.
Sanoi vielä ultratessa, että kohdussa oli yhdessä kohdassa tilkka nestettä, muttei selitellut sen tarkemmin. Musta se näytti vähän samalta kuin esikoisen ruskuaispussi muinoin x)
Toive ajattelua, mutta ajattelin nyt, että viikon verran katselen mitä testit näyttää, ja jollei vuoto ole alkanut itsestään, eikä plussa ilmestynyt testiin, aloitan tuon tero kuurin sitten.

Harmi vaan mulla ei ole enää noita herkkiä testejä yhtään.. Eli pitänee tilata netistä ja testata ei niin herkillä pari päivää :LOL:
 
Tiistai 15.12


Ilmatar.........................kp 72/28...............................................yk3
KS09............................kp 61/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 60/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 59/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 44/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Annmari-76.................kp 42/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula..........................kp 40/30-39......23v........1.lapsi......yk4
Hyväsetti.......................kp 33/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
icefairy.........................kp 29/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
Kerrostalokyttääjä........kp 21/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 21/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 20/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 18/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 17/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 11/24-61.........................................yk13
Leli82........kp 10/29..........2.laspi...yk2
Riemu..........................kp 8(10)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 8/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 7/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 3/30.............32v..........3.lapsi........yk6



Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran
Danuli79


Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

 
Kääk, tunni ollu hereil ja ei oo valunu mitää viel housuu. :D
Ei ookku ovistesti.. et pitäsköhä sil kokeilla en kyl oikee luota etse vois raskauden näyttää.
Rinnat ei oo yhtää arat, eikä enää kyllä semmosta pahaa oloa ku eilen.
Oviksen kyllä tikutin vahvasti, eli se on sit valehdellu jos olis myöhemmi ollu vasta.
Et tänää kyllä pitäs alkaa... voiha se tietysti että illalla vasta alkaa. :|
 
Ei oo alkanu... hahha pidän tääl tämmöstä infoo. :D Oksettanu taas ja outo maku suussa ja tuntuu et päätä särkee vähäsen nii ja kyl vähä vatsassaki tuntuu aina ku kumartuu esim. ni paineen tunne.

Mut.... se ovistesti oli negaa. :( Voiskohan olla mahollista ettei vaan näytä mulla aikasin.
Muistaakseni esikoisesta tein testi ekan kerran ku oli menkat 4 päivää myöhäs ja sillo näky plussa sit kyllä.
 
icefairy Ei noi ovis testit AINA näytä, vaikka raskaana oliskin... Ja kun sulla noita oireitakin kerta on =)
Plussataanpa molemmat nyt tässä kierrossa, niin voidaan hypätä sit yhtäaikaa odottajien puolelle :LOL:
 
Hei kamoon, tääl ei ketää juttele! :D
Ei oo tätiä näkyny hih.
Vitsi jos se ovis testi näytti vääri sillo, mut seuraavana pävänä sit ei näkyny ku enää haalee viiva, et kylse sillo 1 päivä oli oireiden perusteella.

Päänsärky hellitti päikkäreillä vähäsen, mut ei kokonaan.
Ja särkylääke ei auttanu. Valkkarii tulee, semmosta ihan löysää.. eikös se ollu raskauden merkki...? Vaiko ei? :S
Jotenki ei usko et olisin raskaana, koska se oli herkkä testi ku sillo 3+5 olisin testannu.
Mut jos mä vaan kuvittelen kaiken ja siks ei ala?? Äääh.
 
icefairy Juu, hiljasta on eikä yksin viitti höpötellä :D Noista oireista mun on kyllä paha sanoa, itsellänikin tota lorisevaa valkkaria, väsymystä ja pääkipua, mutta plussaa en ole vielä testiajan sisällä saanut...
Toivotaan kuitenkin, että molemmalla nää oireet viittais raskautta, ja vielä sellasta raskautta, joka päättyy onnellisesti 9kk kuluttua =)
 
Mä pidän myös teille peukkuja d =) b Olis jo sen plussan aika tulla KSkin on sitä jo viikkotolkulla odotellut.
Ja joo eiks se valkkari oo ihan kans raskaus oire.

Mä en jaksa tänne hirveesti kirjotella ku ei oo mitään oireita.En usko että mitään tapahtuu tässäkään kierrossa
:headwall: Varmaan viimmeistään perjantaina täti tulee.Tai parasta olis jos kerta ei vauvaakaan ala kuulua :kieh: On tää kierto jo venynytkin ihan liian pitkäksi!
Testin tein maanantaina ja negaa näytti.Tosin hölmönä testasin sellaisella marketin testillä et ei siihen välttämättä mitään olis muutenkaan tullu.Mut mä olen niin varma kuitenki et uudestaan taas yritetään ku ei tunnu yhtään raskausoloja :(
 
KS09 Haha, se olis jo aika erikoista. :) Mutta toivotavaan parasta!!

Hihih, ei oo täti tullu! Nyt mua alkaa jo vähä vahvistuu toi tunne et oliski tärpänny!
Nenä tukossa vähä ku oli flunssaa, sekin olis kuulemma oire. Kauhee paineen tunne mahas, varsinki kumartuu. No tänä aamul ei viel muita oireita oo sit ilmenny kyl. Rinnat mulla tuli kipeeks vasta ku oli esikoisesta 4 päivää menkat myöhäs, ni siitä sit osasin tehä testi. Ja jokainen raskaushan on erilainen. Lupasin yhel kaveril et teen vasta perjantaina testi ja ootan et jos oonki oviksen laskenu vääri ettei sit pety ku ei tuukka 2 viivaa. Mut mite mä jaksan odottaa sinne asti!!! :headwall:
 
Negaa pukkaa apteekin testillä... Tosin erona eiliseen, siihen tuli n. puolen tunnin sisällä haaleaakin haaleampi viivanpaikka :LOL:
Nojoo, tänään gtai huomenna pitäis tulle niiden herkkien testien postissa, joten josko ne kertois vähän paremmin... Vaikka kyllä sen tietää mitä nekin näyttää :ashamed:

Listataan vielä tän päivän oireet, niin ette kuvittele, että mä ihan tyhjästä haaveilen :saint:
-Pieni allötysöllötys
-nuha
-loriseva valkkari
-rinnat aristaa hivenen
-ehkä pienen pieni painon tunne alamahassa
-kn oli aika ylhäällä ja mielestäni jonkin verran kovempi kuin aikasemmin...
 
Keskiviikko 16.12


Ilmatar.........................kp 73/28...............................................yk3
KS09............................kp 62/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 61/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 60/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 45/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
icefairy.........................kp 30/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
Kerrostalokyttääjä........kp 22/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 22/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 21/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 19/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 18/27-29..........................................yk3
HayLina........................kp 15/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 13/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Ella-83.........................kp 12/24-61.........................................yk13
Leli82.................kp 11/29..........2.laspi...yk2
very important baby.....kp 10/28-31
Riemu..........................kp 9(11)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 9/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 8/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 4/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 1/33............30v..........3.lapsi..........yk2-3


Piupula..........................kp ?/30-39......23v........1.lapsi......yk4-5
Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran



Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2


 
hyväsetti :hug: :(

Korjaan vielä tuota minun oirelistaa :D Tuo PIENI ällötysöllötys muuttui hieman isommaksi, kun pystyssä olen nyt hetken aikaa ollut :x Voi ei, kun en halua tukeutua näihin oireisiin, sillä sitten jos ei olekaan mitään putoan ja korkealta!
 
Hei taas pitkästä aikaa

Icefairy, KS09 ja Sintsu Peukut pystyyn notta saatais teille plussat!

HyväSetti Iso :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon.

ON: Soitin tänään OYSin IVf hoitajille ku niissä hoito-ohjeissa käskettiin aloittamaan sumuttelut kierron 23. päivä ja tuon kiertopäivän piti osua tiettyyn aikaväliin. Minulla se ei tule osumaan ja näin ollen rimpauttelin ja kysyin miten tehdään. Hyvällä säkällä pääsen pari viikkoa aikaisemmin hoitoihin. Huonolla säkällä pari viikkoa myöhemmin... Tammikuussa pitää soittaa ku menkat alkaa sit tietää tarkemmin mihin rakoon mä pääsen hoitoon. :)
 

Yhteistyössä