+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Mietin just et kun mulla oli niitä kohdunalueen kipuja jonkun aikaa tässä kierrossa nni olikohan ne vaan tähän pissitautiin liittyviä oli muuten toissailtana kivut jo ihan sietämättömät samoin eilen aamuna... melkein toivoisin että alkais kunnon vuoto että tietääisin kaiken olevan kunnossa sillä kun oon googletellu ni kohdunulkopuoliseen vois mennä nämä oireet...tosiaan koko alavatsa ollu hellänä sen kaksi viikkoa kohta...ei tää oikein reilulta tunnu minä ja kehoni ollaan ihan sekaisin...:'(
 
Huhhuijakkaa. Ei tiedä miten päin olis. Uuden vuoden kunniaks testailin ja testiin ilmestyi kuin ilmestyikin 2 viivaa. Kp (vasta) 25/28-30, mutta testinä Acon10. Testiviiva on todella hailakka ja ilmestyi muutamaa minuuttia ennen testiajan loppumista. Nyt kuivuttuaan viiva näkyy ihan selvästi.

Ajattelin varmuuden vuoksi testailla kun tänään oli tarkoitus pitkästä aikaan korkata sidukka. Noh, suunnitelmiin taisi tulla muutos. Vaikka ihan rauhassa ajattelin testailla uudestaankin ja odottaa alkaako ne menkat vai ei.

Kuitenkin aika :heart: -fiilis :)
 

Yhteistyössä