+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

Hohhoijaa.. ei tapahdu mitään...kp34. Tuli tehtyä nega tuossa itsenäisyyspäivänä. Nyt tilasin uusia testejä netistä... Jos sitten tiistaina seuraavan kerran testaisi. Harmi kun en tiedä normaalikiertoni pituutta. Ennen edellistä raskautta se taisi olla sellainen perus 28päivää...
 
kultsipallo: täällä kp20jotain/30, omasta kuvitelmastani taas kaiken maailman raskausoireet, vaikka todellisuudessa täti tulee kurvaan viikon sisään paikalle. Rairai, pilvilinnoista taas maan tasalle nopsasti ;) Aika matelee myös täällä..
 
Tänään testataan! :p Jos siis posti tuo testejä... Vaikka on jo kp36 niin epäilen silti, että nega tulee... : / Koska tein sen yhden negan jo 6.12. Kai se siinä ois jo näkynyt... Mulla varmaan on käynyt niin, että koska imetän vielä,niin kierto ei sitten kunnolla käynnistynytkään tai on epäsäännöllinen. Jos niin on käynyt, niin sitten minun varmaan kannattaa jäädä taustaseurailijaksi näihin ketjuihinkin. En kestä jos omasta kierrosta ei oo mitään selvyyttä
 
Tii tu Mitäs testi näyttää? ;)

miss_piggy Toivotaan että se punainen paholainen pakkaisi kamat ja pysyisi poissa seuraavat 9 kk :hug:

ON: Jotenkin kamala epätoivo iskenyt mun päälle! Tuntuu pahalta kun moni ystäväni on kertonut vauva uutisia. Olen toki iloinen heidä puolestaan, mutta tuntuu että se oma aika ei tule koskaan.. :( olemme kuitenkin jo mieheni kanssa olleet yli vuoden ilman ehkäisyä ihan vain tjot meiningillä, mutta nyt otettu viim. puolivuotta ihan tosissaan.. Omat munasarjat ja kohtu ultrattu, ja kaikki ollut ok.. mietin vain että, missä mahtaa olla vika? :ashamed:
Anteeksi tämä kauhea vuodatus. En vain tiedä kenelle purkaa sydäntäni.. Kultsipallo menee nyt nuolemaan hetkeksi haavojaan ja toivottavasti palaa huomenna paremmalla mielellä :)

Oikein plussa rikasta joulukuuta meille kaikille :heart: eiköhän joskus ole myös meidän vuoro?? ;)
 
Kultsipallo: Uskon, että tulee vielä teidänkin vuoronne saada oma vauva syliin! Nykylääketiede osaa tehdä vaikka mitä, rohkeasti vaan apua hakemaan, niin kuin olette ilmeisesti jo johonkin tutkimuksiin menneetkin.

Minun ei tarvinnutkaan testata, kun tuli kp1...
Eikä se mitään. Jotenkin helpompaa, kun saa kääntää katseensa uuteen kiertoon ja yritykseen. Meillä ei ole ehkäisyä käytetty heinäkuusta lähtien, mutta kun menkat alkoivat vasta äskettäin, niin virallisesti lasken, että nyt on yk2. Meidän kuopusta alettiin odottamaan kun oli yk7 menossa...
 
miss_piggy
Onko kaikki tekemässä joulusiivoja? :D

Kp 10, vois alkaa taas pupu-touhuihin kun lenssuki alkaa olla ohi...Tosin mulla on sellanen erikoinen yskä, keuhkot rohisee mutta oikein mitään limaa ei tuu ulos..epäilen keuhkoputkentulehdusta.
Yhteispäivystykseen eivät vaan antaneet mulle aikaa kun ei kuulemma oo mikään niin "akuutti" vaiva, ja päivystys on tukossa näin viikonloppusin.
Jees, kiitos vaan ...
 
Täällä plussattu viikonlopun aikana. Viiva hailakka vielä, kp30/30, dpo11. Varovaisin toivein suuntaan joulua kohti viivan vahvistumista odotellen ja siirryn sitten pikkuhiljaa odotuspuolelle - tokikin käyn teitä täällä kurkkimassa aina salaa ;)

Jos jotain kiinnostaa, vauva haaveissa 2013-2014 pinosta löytyy tämän aamun plussatestit, joihin kuviin en tosin saanut ihan vangittua testiviivaa mitä se livenä oli. Alussa ollaan, päivät vähäisiä, joten kaikki on vielä mahdollista..

Tsemppiä jokaiselle raskautumiseen, toivottavasti tulette pian jokainen perässäni ;)

Ihanaa Joulunodotusta ja alkavaa vuotta :heart:
 
Heipsan :wave:

Joulukuussa ei plussattu tikuttelusta huolimatta, harmi :( Tammikuusta en tiedä, koska joulu tulossa sun muuta, mutta ajattelin tempasta itteni mukaan tähän ryhmään :) En kamalasti nyt ehdi kirjotteleen, mutta seuraavia tietoja voi laittaa:

Kolibrinkukka 5/25-30........2.lapsi........34v........yk 2

Meniköhä oikein :)
 
Pakko vielä tännekin lisätä tämän aamun saldo - ja pakko uskoa, että raskaana ollaan :heart:



Kuva on vinksinvonksin, mutta olkoon :)

Kiitos naiset seurastanne tässä matkan varrella ja tsemppiä yritykseen. Puhkun plussatuulia pohjoisesta pienen salamatkustajani kanssa :) Tulkaahan perässä odottajiin ;)

Ihanaa joulunodotusta :xmas:

:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heipsan hei!

Minä päätin myös hypätä teidän joukkoonne jännittelemään.
Täällä meneillään dpo3 ja kp17/28 ensimmäistä yritetään.
Joitakin tuntemuksia on jo ollut (lieneekö vain toiveajattelua).
Kovasti vain odotellaan että voisi käydä testailemaan..
Ilmoittelen sitten kun oireita tulee enemmän tai vahvemmat luulot suuntaan tai toiseen heräävät.

Rauhallista joulun odotusta kaikille! :xmas:
 
Moikka!

Täällä ollaan taas intoa täynnä. Tänään on kp 2, saa päivittää tietoihin. Edellinen kierto oli siis vaan 28 päivää mut ei yritetty ees onnistuu niin ei sen puoleen hätää.. Kävin matkalla töihin apteekissa ostamassa lisää särkylääkettä kun kivut ylty taas sietämättömiks, samalla tsekkasin uuden kotipaikkani apteekin ovulaatio ja raskaustesti tarjonnan. Aika suppee oli, löyty vaan clearbluen ja apteekin oma testit.. Blaah. En tiiä jos tuo ukkeli haluis tässä kierrossa yrittää kunnolla, ollaan kyl sovittu että tulee jos on tullakseen mut ei tästä kyl mitään tuu tälleen kun oviksetkin heittelee miten sattuu..
 

Yhteistyössä