+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

Tervetuloa kuumeilemaan nninja92! Hyvänen aika kun tunnen itseni yhtäkkiä ikälopuksi, aloin seurustelemaan mieheni kanssa vuonna -95. :LOL: Ikää mulla on nyt 33 v.

Minä tunnen itseni vähän hölmöksikin, kun en ole aikaisemmin ottanut selvää kuukautiskierrosta kovin tarkasti... No ollaan onneksi onnistuttu lapsia jo saamaan siitä huolimatta.. :xmas: Tässä kuitenkin hyödyllinen linkki, jos joku ei ole tähän tutustunut:

Kaikki kuukautiskierrosta | Kutri.net

Minä kuuluin niihin, jotka ajattelevat oviksen tapahtuvan kierron puolivälissä. Ja kun ei oo ollut oviskipuja enkä oo tikuttanut koskaan, niin en ole tiennyt... Nyt sitten hoksaankin, että mulla tuossa viime kierrossa taisi olla ovis vasta kp31 ja kierto venyi pitkäksi(normaalisti 28-30päivää). Kuukautiset tulivat kahdeksan päivää todennäköisen oviksen jälkeen. Mulla siis taitaa olla vakio tuo 8päivää, kun jokaisen raskauden alettua laskettua aikaa on varhaisultrassa muutettu myöhäisemmäksi kuin mitä kuukautisten perusteella olisi ollut.
 
Onkos tämä ryhmä jääny ihan kokonaan??? :whistle:
Itse tässä ketjussa viime vuonna plussasin ja sain 2kk sitten pienen prinsessan :heart:
Ennestäänhän meillä on 5 prinssiä ja nyt tuli kauan kaivattu prinsessa :)


Plussatuulia!!! :kiss:
 

Yhteistyössä