joululahjoista. onko tarpeeksi?

  • Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti
apuja
kummitytölle(5v), barbi/hevoskärry juttu, aamutossut, pyyhe ja collegeasu.
kummipojalle(3v) pikkuautoja(5kpl paketti), kirja(kuuluu eläinten ääniä kun avaa sivun), collegeasu ja dvd elokuva.
kummitytölle(1v) fisher pricen opettava kirja, body, housut ja 2kpl sukkahousuja.

onko tarpeeksi vai pitäskö jotain pientä vielä ostaa? mielipiteitä
 
"tiu"
Samoin täällä yks lahja jokaiselle kummilapselle, ja omat lapset saavat kummeiltaan yhdet lahjat enkä TODELLAKAAN odota että saisivat sen enempää. Meillä on miehen kanssa 6 kummilasta yhteensä, yksi pääsi viime kesänä ripille joten ei enää lahjota. Vararikko ois tullu jo monta kertaa jos ois pitänyt monta lahjaa ostaa jokaiselle.
 
jljljljljl
me annaetaan yksi paketti kullekkin sukulaislapselle ja kummilapselle, muuten olisimme vararikossa, lapsia lahjottavana kolmen oman lisäksi veljien ja sisarusten lapset 7kpl ja kummilapset 4kpl... joten... ei ole valitettavasti varaa laittaa kuin noin 10€/per lapsi.
 
"vieras"
Haista sinä nyt aapee oikeesti vittu!
Täältä pitää vielä tommosta kysellä. Sehän on se Joulun tunnelma, ei se että kuinka paljon saat hankittua nettikaupoista (joista saa velaksi) kamaa!!
 
apuja
[QUOTE="vieras";25102671]Haista sinä nyt aapee oikeesti vittu!
Täältä pitää vielä tommosta kysellä. Sehän on se Joulun tunnelma, ei se että kuinka paljon saat hankittua nettikaupoista (joista saa velaksi) kamaa!![/QUOTE]

anteeksi.=( ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä. minua vaan vaivaa että onko tarpeeksi hyvät lahjat. en tiennyt oikeasti että on tapana antaa vain yksi lahja. en tarkoittanut pröystäillä.
 
ketuttaa
[QUOTE="Aurora";25102697]Et oo tosissasi, ethän?[/QUOTE]

jaa, miksen olisi?!?!? kyllä mielestäni kummilapselle pitää olla vähän arvokkaampi kuin n.10e lahja. itse ostan kummilapsille n.25-40e lahjoja.
 
jlkjjllj
jaa, miksen olisi?!?!? kyllä mielestäni kummilapselle pitää olla vähän arvokkaampi kuin n.10e lahja. itse ostan kummilapsille n.25-40e lahjoja.
mietitkö, että ihmisillä voi olla monen kummilapsen lisäksi myös sisarusten lapsia lahjottavana.. ei mulla ainakaan ole varaa laittaa 25€/per lapsi siitä tulisi summaksi jo 11:ta lapselle summaksi 235€ ja jos 40€/per pää niin summa olisi jo 440€
 
ketuttaa
mietitkö, että ihmisillä voi olla monen kummilapsen lisäksi myös sisarusten lapsia lahjottavana.. ei mulla ainakaan ole varaa laittaa 25€/per lapsi siitä tulisi summaksi jo 11:ta lapselle summaksi 235€ ja jos 40€/per pää niin summa olisi jo 440€
kyllä sen tiedän. on itsellänikin esim. 4 kummilasta, sisarusten lapsia 9, omia lapsia 5 sitten on vielä kaverien lapsia 3.
 
"jjj"
mä annan 3 pientä lahjaa kummipojalle. 15e arvosta. ei oo varaa laittaa enempää enkä kyllä haluakaan mitään turhaa ostaa. kummilapsi saa ihan mielettömästi muutenkin lahjoja...
 
Mukavan kuuloiset lahjat :) Mun mielestä yksikin lahja tosiaan riittäisi, mutta jos haluaa ostaa enemmin niin miksi ei? Meillä muut kummit ostaa pojalle yleensä yhden lahjan, mutta miehen veli lahjoo poikaa runsaasti. Hänellä ei ole omia lapsia ja viettää tosi paljon aikaa meidän pojan kanssa. Sekin on ok. Enkä närkästy siitäkään, että yksi kummeista ei reagoinut pojan ekaa syntymäpäivää mitenkään, nyt kävi joku aika sitten ja toi pienen lahjan, mutta jouluksi ei varmasti enää erikseen laita.
 

Yhteistyössä