Joulumerkki 1,05 euroa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Postin postimerkki korttiin on tänä vuonna 1,05 euroa. Siis oikeesti?!
Ihan törkeä hinta!

Kohta ei tarvitse enää joulukortteja lähettää. Kunhan nuo vanhat sukulaiset kupsahtavat niin sitten ei tarvitse enää lähetellä. Nytkään en enää nuorille lähetä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s
On se todella siihen nähden, että kun mä postitin mun dna-näytteeni suomesta jenkkeihin niin sekään ei maksanut edes kolmea euroa.

Tai siihen, että matalapalkkainen duunari saa työskennellä yli tunnin jotta voi postittaa kymmenen joulukorttia.:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: .....
No joo. Ei noita kortteja viitsi muille kuin vanhemmille sukulaisille lähettää. Ennen tuli lähetettyä kaikille tutuille vähän sellaisella ”samalla vaivalla”-periaatteella. Mutta nyt oikeasti mietin, että ei mitään järkeä maksaa montaa kymppiä jostain postimerkeistä.
 
vierailija
On se todella siihen nähden, että kun mä postitin mun dna-näytteeni suomesta jenkkeihin niin sekään ei maksanut edes kolmea euroa.

Tai siihen, että matalapalkkainen duunari saa työskennellä yli tunnin jotta voi postittaa kymmenen joulukorttia.:confused:
Voi johtua DN si huonosta laadusta, ollaan huomattu, ettet ole ihan sieltä penaalin terävimmästä päästä.
 
vierailija
Onhan tuo jotenkin suhteetonta. Kortin postitus Suomen sisällä yli euron.
Lisäksi ihmetyttää se, että joulukortit pitää lähettää jotain joulukuun alussa, että ehtii mennä perille jouluksi. o_O

Tilasin BlackFridayna Zarasta takin, joka lähetettiin jostain Espanjasta. DHL toi parin päivän päästä paketin kotiovelle ja homma kustansi 4.90€.
 
vierailija
Vielä enemmän ärsyttää korttien hinnat. Ostin korttini Prismasta. Siellä oli halvimmat (ja myös halvempien näköiset) 0.95 ja karton ja paletin kortit 1.20-1.50.

Kamalan kallista. Ei oo montaa vuotta, kun Karto ja paletti myi joulukorttejaan paljon halvemmalla kuin normaalit (ylihintaiset) korttinsa.

Nyt kehtaavat pyytää saman hinnan kuin synttärikorteista yms.

Siellä oli vielä paljon kalliimpia kuin kortteja vaikka kuinka paljon.
 
vierailija
Jäi joulumerkit ostamatta, olivat vielä tänä vuonna rumia minusta.

Lähetän vanhoilla 1 lk ja 2 lk merkeillä, jotka ovat maksaneet ostaessa vähemmän kuin nuo nykyiset merkit. On tullut hamstrattua rullia ennen isoja hinnankorotuksia.

Saavat sukulaiset epäillä, että olen lähetellyt ne vasta heidän korttiensa tultua, kun ei ole lähetelty joulumerkillä.
 
vierailija
Vielä enemmän ärsyttää korttien hinnat. Ostin korttini Prismasta. Siellä oli halvimmat (ja myös halvempien näköiset) 0.95 ja karton ja paletin kortit 1.20-1.50.

Kamalan kallista. Ei oo montaa vuotta, kun Karto ja paletti myi joulukorttejaan paljon halvemmalla kuin normaalit (ylihintaiset) korttinsa.

Nyt kehtaavat pyytää saman hinnan kuin synttärikorteista yms.

Siellä oli vielä paljon kalliimpia kuin kortteja vaikka kuinka paljon.
Cittarissa 5kpl/1e!!
 
vierailija
Kävin joulumarkkinoilla, ja siellä käsintehtyjä joulukortteja myytiin 4-5 euron hintaan. En raaskinut ostaa. Tuohon kun lisäisi vielä sen joulumerkin hinnan, niin sillä saisi jo pienen lahjan.
 

Yhteistyössä