JOULUMURUT 2005 LOKAKUUN PINOON

Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Epelis 21.12 Lauri Artturi*
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti
kuusikon äiti 5.12 Elina******
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 17,5kg/98cm (3v)
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
siru2006 19.12 Otto**, 13,6kg/94,1cm (3v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
taaperotx4 28.12 Janette Sofia, Turku
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Uneton 5.1 Peppi***, 14kg/97,1cm (3v)

Tyttöjä 5
Poikia 14
Yhteensä 19

Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
Joulutähdet 2005
 
uneton, eip, meillä on kav eri tulossa sunnuntaina meille, on tarvittavan ajan meillä. mä saan kantaa max.2kg juttuja ja mikäli en noudata ohjeita joudun makaamaan osastolle piiiiitkäks aikaa. joten, pakko maata kotona.
 
Moi kaikille!

Ehdinpäs tännekin vähän kirjoitella, kun olen nyt kipeänä, eikä jaksa paljon mitään muuta tehdä... Olimme ammattiyhdistyksen kanssa Tukholman reissulla to-illasta tähän aamuun ja mulla alkoi eilen iltapäivällä siellä ihan karsee kurkkukipu ja flunssa. Nyt olen kerran oksentanutkin ja vähän lämpöä :| Jouduin olemaan ens yöstä pois yövuorosta :/ Harmittaa, kun tiedän, että kauhea miettiminen töissä ollut, että kuka tulis yövuoroon, kun tosi monet oli siellä reissulla...

Koivunkävylle ja Taaperolle jaksamista rauhallisesti oleiluun ja makailuun. Vaikka on pitkä aika Kävyllä etenkin, niin kyllä se kannattaa ja ainakin tietää, että se loppuu johonkin, eikä jatku ikuisesti. Onneksi Käpy saat apuja sinne kotiin! Varmaan lapsille erikoinen tilanne, kun äidin pitää ottaa rauhallisesti, onko kommentoineet mitenkään?

Pepille laitoin yv:tä.

Jellona en mä ainakaan nyt toistaiseksi tuu fb:hen, kun sieltä kerran pois pääsin ;) Tietty olis siinä hyviäkin puolia. Onko teillä (Pepillä?) kuvia meidän tapaamisesta?

Miten Niiskuneidin raskaus? Ja mitä muuten kuuluu?

Niiskuneidin luona kerroinkin jo ja nyt voin täälläkin paljastaa, että meillekin olis tulossa, jos kaikki hyvin menee, huhtikuussa vauva :heart: Nyt olis h11, ultrassa vastas to melkein vkoa isompaa, mut ei vaihdettu laskettua aikaa. Niskaturvotus oli normaali ja kaikki muuten niinkuin pitääkin. Veriseula meillä kuuluu myös ja sielläkin sitten kävin. Seuraavaksi katsotaan h14-15 ja sitten rakenneuä h20+.

Unettomalle hauskaa iltaa, vaikket ehkä tätä enää luekaan :) Tuu kertomaan, miten ilta meni ja kenen kanssa olit juhlimassa?

Hauskaa viikonlopun jatkoa muillekin, jos täällä nyt vknlp:n aikana käytte =)
 
Kiitos Käpy ja Uneton :heart: Juu tosi ihanaa tämä on meidänkin mielestä, vaikka ei näin oltu suunniteltukaan :D Mutta onneksi elämässä ei kaikki menekään niinkuin itse suunnittelee. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menis hyvin =)
 
Kiitos siru kysymästä , ilta oli tässä ihan kotosalla, hyvän musiikin, salaatin ja saunomisen merkeissä =) illasta sitten miehen yksi kaveri tuli hetkeksi käymään. Oli mukavaa.

Niin, onneksi kaikki asiat ei mene "kirjan" mukaan B) ja hienoa että teille asia on positiivinen :heart:

Täällä oli eilisaamuna - 5 pakkasta, hyrr. Tänään on satanutkin sitten vettä ihan reilusti.

Mukavaa lokakuun alkua kaikille :wave: :wave:
 
Moikka moi!

Unettomalle kiitokset lokakuun pinosta :)

Mulla oli ihana viikonloppu :heart: Lähdettiin äitin kanssa perjantaina Tallinnaan, oltiin siellä Tallink Spa hotellissa yötä, käytiin shoppailemssa, syömässä, uimassa ja muuten vaan käveltiin (paljon ;) ). Äiti mut vei :heart: Tuli kyllä tarpeeseen tommonen rentoutusloma! Teki hyvää :)

Lauantaiksi oli poikien toinen mummo pyytänyt poikia sirkukseen ja sen jälkeen heille yökylään. Me käväistiin sitten keilaamassa kaveriporukan kanssa. Oli ihan hauskaa. Aikaisin mentiin kotiin ja nukkumaan, olin aika väsynyt, äitin askelmittari näytti lauantaipäiväksi yli 17000 askelta :D Sunnuntaina sai nukkua suht pitkään myös.

Että semmonen rento viikonloppu täällä! Pojat olivat viihtyneet sirkuksessa tosi hyvin, olivat lauantaiaamusta lähtien tosi hyvällä tuulella ja toisiaan kuulemma halailleet ja jutelleet siitä, kuinka menevät yhdessä sirkukseen jne. :heart:

Eilen piti ruveta Etiikan kokeeseen lukemaan, tein muistiinpanoja, luin luentomateriaaleja ja kirjaa monen tunnin ajan, mut kyllä sitä jaksoi lepposan oleilun jälkeen ;)

Meillä alkoi tänään ensiapukurssi, pääsi pitkästä aikaa Anne-nukkeja elvyttämään :D Tämmösestä toiminnallisesta opteuksesta mä tykkään =)

Rasmus on hauskasti ruvennut kertomaan päiväkotipäivistään, kertoo kenen kanssa on leikkinyt ja mitä ovat tehneet, ovatko olleet ulkona jne. :) Joonatan kertoo enemmän vaan kysyttäessä, ei niin oma-aloitteisesti ala juttelemaan, eikä koskaan muista, onko nukkunut päiväunia (tooosi harvoin nukkuu) tai mitä ruokaa on ollut jne. :D

Kiva, että Uneton on saanut viettää vapaa-aikaa mukavissa merkeissä kotona :hug:

Hyvä, että käpynen pystyy ottaa rauhassa ja on saanut kotiin apujakin!

Siru: laitoin sulle yv:tä :wave: Pikaista paranemista!

Mitä tosiaan kuuluu Niiskuneidille? Miten oot voinut ja jaksellut?

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! Nyt loppui Pikku Kakkonen, joten :wave:
 
moikat

Sirulle
onnea valtavasti!! Ihanaa :heart:

Käpyselle pitkää pinnaa makaamiseen!

Peppi: Mahtavalta kuulosti teidän rentoutus loma =)

Nyt en kerkee kirjoitella enempää.. Jenna herää varmaa hetkellä millä tahansa ja pitäis vielä pyykit viskata kuivumaan..
Tatulle pukkaa flunssaa päälle.. liekkö oksennustaudin jälkitautina vai palelluttiko itsensä eilen uimahallista tullessa...

jahas, hälyttimestä kuuluu ihme säklätystä :D joten mentävä on.
 
EIII, kirjoitin jo pitkät pätkät, mitkä katos. Argh.

Danjuska kiitos :)

Pepin ja Unettoman viikonloppumenot kuulosti ihanalta =) Oliko Peppi yllätys sulle, vai tiesitkö etukäteen, että sun äiti sut sinne vie?

Mä olin vielä tän päivän saikussa, huomenna iltavuoroon. Miehellä onkin huomenna aika muistaminen lasten harrastuksista, että olis oikea lapsi oikeassa paikassa oikeaan aikaan :D tein sille just lunttilappua ;)

Otto oli tänään piiitkästä aikaa tarhassa, heillä oli tarhakuvaus, siksi hänet sinne vein 4 tunniksi. Kivasti oli mennyt. Totesi autossa multa, että "äiti olenko mä nuori, kun xxx sanoi, että me ollaan nuoria sen kans, mä sanoin, että mä en ole nuori" :LOL: Otto halusi vielä kerhoon mennä, joten sai leikkiä koko päivän.

Nyt sänkyyn pitkälleen tv:tä katsomaan.

Syksyistä viikkoa kaikille!
 
semmosta vielä piti palata pähkäilemään, että sanokaapa mikä neuvoksi kun Tatu on alkanut lakkoilla maidon suhteen.. :attn:
En tiedä johtuuko ( mies väittää niin ) kun anoppi puhunut lehmistä ja "oikeasta" maidosta vai eikö vaan tykkää.. Sanoo nykyään, että tämä maistuu vähän oudolta.. ja joka ruualla on hirveää takkuamista maidon juonti. Istuu vaikka kuinka pitkään pöydässä ennen kun saa maitolasin alas.
Itse kun en tykkää maidosta, enkä sitä juo niin tuntuu että miksi vaatia Tatuakaan juomaan.. Onhan ne kalkkitabletit keksitty..
Ihmetyttää vaan kun ennen joi paljon maitoa ja hyvällä halulla. Mistä nyt yks kaks tämä tämmöinen???
 
danjuska, tokko se Tau siihen kuukahtaa vaikka ei maitoa joiskaan joka päivä? kumminkin melko helposti kalkin saa esim. juustosta ja jukkarista sekä lisänä napin jos antaa muutaman kerran viikkoon.

Tääl on jumalaton myrsky, pellit ja laudat lepattaa ja lunta tulee taivaan täydeltä vaakatasossa. Maassa on jo pari-kolme senttiä ihanaa jos ois pysyvää!
Ens viikko onki tytöllä syyslomaa ni ois kiva jos ois lunta ni voisivat laskee mäkee..
 
Öitä!

tai eihän toi kello vielä nyt ihan kauheesti ole. minä täällä töissätaas kukun tän yön. olin viime yönkin, mut en ehtinyt kirjoittelee liiemmin.oli niin mukava yökkö kaveri niin hänen kanssaan tuli rupateltua kaikkea mahdollista. :) tänään on sit rauhallisempaa. olis muutama koneella tehtävä homma väsättävä, jos aivot jaksais. :whistle:

danjuska, en minäkään usko että tatu siihen kuukahtaa jos ei maitoo juo. eiköhän nuo hommat hoidu muutenkin. :) juo silloin kun tekee mieli. ei ainakaan kannata lähtee pakottaa.

käpynen, hyvä kun ootte saaneet apujoukkoja teille. jaksamisia kovasti. :hug:

Meille ei kovin ihmeitä kuulu..Pojat entisellään. Miehellää saatta loppuu ensi viikon jälkeen työt, mut sen jutun mie uskon vasta sitten kun tapahtuu ja sittenkään se ei ole maailmanloppu. mua ei siis yhtään haittais. Miehen käsi kun ei tota hommaa täydellisesti kestä niin sen puoleen olis hyvä juttu ja muutenkaan rahallisesti minä en jaksa alkaa vatvomaan asioita. menee niinkuin menee.

viikonloppu olis vapaa. lauantaina ollaan ehkä menossa s-linnaan, miehen kummitytön luona käymään, kun hällä oli muutama viikko sit synttärit. muuten otetaan rennosti perheen kesken..haravoidaan ja levätään sekä syödään hyvin. huomen illalla suunnittelin meneväni poikien kanssa siskoni luo.

pepin, viiikonloppu loma kuulosti ihanalle. :D

niiskis, huhuuu????

Miikan keskustelu oli maanantaina..tultiin siihen tulokseen että asiat jotka tarvitsevat tukea ovat paikasta a paikkaan b siirryttäessä sekä jonkinlaista rauhallisuutta/rauhaa asioiden suorittamiseen. Muuten kehuivat fiksuksi, näppäräksi, puheliaaksi pojaksi. :heart:

Ehtiiköhän gerbera ikinä enää tänne kirjoittelee?? :wave: :wave:

Pyykivuori on kasvanu meillä taas ihan mahdottoman isoksi. jospa viikonlopun aikana tai siis huomisen aikana sais senkin pienemmäksi. aamupäivä on kyllä nukuttava sit menekin käymään pankissa iltapäivällä.

jeps, mut meillä on hiukka rauhatonta tuolla yläkerrassa, joten mentävä kattoon että kaikki on ok. aurinkoista viikonloppua kaikille. B) =)
 
Täällä ollaan, kiitoksia vain huhuiluista! :hug:
Eipä tänne mitään ihmeellistä kuulu, hyvin voidaan, mitä nyt reilun viikon olen yskästä kärsinyt... Tiistaina oli eka neuvola ja sydänäänetkin kuului jo :heart: Nyt tiistaina nt-ultraan :)
Pitäisi alkaa pikkuhiljaa siivoamaan, kun mulla on huomenna sisustuskutsut, reilu kymmenen naista ainakin on tulossa :)
Tänään mun oli tarkoitus mennä mun kaverin kahta lasta vahtimaan, kun hän miehensä kanssa olisi mennyt hääpäivän kunniaksi ulos syömään, mutta se peruuntuikin, kun heidän autonsa on hajonnut... Nyt sitten vaan vietellään ihan rauhallista kotipäivää, siivotaan ja illalla saunotaan =)

Nyt valitettavasti kommentointi jää, kun pitää tosiaan alkaa ruokaa laittamaan ja sitten siivoomaan... Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Sunnuntaihuomenet!

Rasmus heräsi taas tuttuun tapaansa jo klo 6 (eilen taisi herätä jo 5.45). Ja Joonatankin on jostain syystä nyt viikonloppuna herännyt aika pian Rasmuksen jälkeen :/ On sit toi isompi melko väsynyt ja kiukkuinen illasta, kun ei päiväuniakaan nuku.

Kiva viikonloppu ollut, eilen olin Joonatanin kanssa (Rasmus jäi iskän kanssa kotiin päiväunille) mun mummun ja papan luona, mun serkun perhe oli siellä myös, oli tosi ihana nähdä pitkästä aikaa niitäkin :heart: Sen jälkeen tulikin mun kaveri ja hänen poikansa meille leikkimään, oltiin pitkään ulkonakin :) Olipahan tekemistä, kun Samikin lähti kaverinsa luona käymään.

Tähän väliin aattelin kertoa, kun Rasmus tossa sohvalla just sanoi: "mulla tuli pieruski" :LOL: Musta se on huvittava, kun aina paukun tullessa siitä ilmoittaa ja on nyt jostain keskinyt ton pieruskin :D

Mulla olis vielä 2 viikkoa (sinä aikana 1 ryhmäesitelmä/seminaari, 1 pari työ = ammattianalyysi, 1 koe = ruotsin) ja sitten alkais se 3 viikon loma! Tosin, koitan nyt miettiä, mitä töitä tai mistä mä löytäisin ainakin jotain työtä joksikin aikaa... Oon mä yhdellä keikkalistalla, varmaan sit sitä kautta jos sais jotain hommia...

siru, me äitin kanssa yhdessä suunniteltiin tota reissua :heart: Ja Sami oli heti sitä mieltä, että tottakai lähden ja "saan" lähteä :) Miten oot jaksellut?

Danjuska, munkaan mielestä ei oo mitään hätää ton maidonjuomisen kanssa. Mun pikkuveli lopetti tosi pienenä maidon juomisen kokonaan, eikä vielä nyt 13 vuotiaanakaan maitoa juo. Kalkkitabletteja pitäis syödä ja jos muut maitotuotteet maistuu niin hyvä :)

jellonan yökirjoituksia on aina kiva lukea :) Terveisiä pojille ja Jonillekin :wave:

Mukava kuulla, että Niiskuneidillä kaikki hyvin ja vointikin hyvä :hug:

Eipä tässä kummempia, tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! Koivunkäpykin päivittelee täälläkin tilanne- ja vointitietojaan :attn:
 
moiks

Täällä oltu kipeinä.. ei oo jaksanu paljon mitään.. |O tai siis lapset on.

Meillä alkoi järkyttävät yö valvomiset sunnuntaina kun tultiin mummolasta kotiin.. jenna vaan kitisi ja halusi olla läpi yön tissillä.. Samaan aikaan Tatu sai aivan järkyttävän flunssan.
Torstaina oli Jennalla neuvola-aika ja pyysin että kattosivat korvat.. eivät kuulemma voi tehdä diagnoosia :whistle: soitin päivystykseen ja saatiin heti neuvolan perään aika ja onneksi, koska korva oli reppanalla tulehtunut :( sätin ihteeni, että miks en jo aikasemmin vienyt. mutta kun ei ollut kuumetta, ei räkätautia jne. niin ei heti tullut mieleen :ashamed:

Nyt alkaa kuuri pikku hiljaa purra.. yöt tosin vieläkin rauhattomia.
Tatu on aivan poikki vaikka nukkuu miltei aina kellon ympäri yöllä. Että ei sekään ihan terve ole. Itsellä on ollut ihan kaamee pyörryttävä olo muutaman päivän ja liekkö jotain mahapöpä kun lykkäs aivan karmeen olon :x Tatu oksentikin silloin sunnuntaina kotimatkalla ja isä valitti huonoa oloaan myös.

Jospa olo tästä vähän paranis niin pääsis illalla pilatekseen ja jumppaan. ihana saada 2tuntia ihan omaa aikaa ja ajatukset ihan muualle ;)

Peppi: Ihana Rasmus :LOL: pieruski :D
Jospa saisit jotain hommia!

Käpy: En oo selvinny meseen siitä hattu asiasta, mutta nyt onkin varmaan myöhäistä kun et saa mitään tehdä. Mikäs on olo??

Niiskis: Ihanaa että pikkuisen sydänäänet jo kuuluivat :heart: =)

Tässä toivotaan kovasti että lapset paranis. ens pe lähdetään mumolaan ja miehellä alkaa pakkoloma.. ma tai ti sitten lähdetään ajamaan kohti Turkua =) .. siis reilun viikon päästä.
Käydään miehen tädin luona ja hummaillaan kaupungilla :D Pari yötä ollaan hotellissa. Aateltiin käydä hoplopissa ja saas nähdä mitä kaikkea sitä keksii.. Te jotka tunnette Turkua, niin vinkkejä otetaan vastaan :attn:

jahas.. Tatu tarttee :whistle:
 
Danjuska, kohta pystyn vääntää pipoja taas joten ei nyt sinänsä myöhästä ole.
Kun ei siinä kauaa mene kun pipon tekee ja voi tehdä vaikka pätkissä.. :whistle:
Pikaista paranemista mukeloille.

jösses tääl on tylsää...
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!
Viime viikolla kirjoittelin pitkästi, mutta se kaikki jostain syystä hävisi :/ Jos nyt yrittäisi uudelleen paremmalla onnella.

Ensiksi, Niiskuneidille ja Sirulle perheineen oikein paljon onnea odotukseen! :flower: :heart: Kiva, että Sirulle yllätys oli iloinen :hug: Hienoa Niiskuneiti,
että sydänäänet jo kuuluivat! :heart:

Meillä on nyt odotus sujunut ihan hyvin tähän asti, viikkoja nyt 33+3. Olen käynyt aika usein kontrolleissa äitipolilla, ja kaikki on ok lukuunottamatta maksa-arvoja, jotka ovat nousseet niin kuin aina ennenkin. Nyt lääkityksellä ovat jo alkaneet laskea. Vauva on vilkasliikkkeinen, joten minun ei ole tarvinnut juurikaan huolestua vauvan hyvinvoinnista enää sen jälkeen, kun liikkeet alkoivat tuntua.

Kovin aikaisin en silti ole uskaltanut tehdä mitään valmisteluja, mutta eilen vihdoin kaivoin vauvanvaatteet esiin ja pesin ensimmäisen satsin pikkuisia vaatteita. Elina niitä kovasti kanssani ihasteli ja yhdessä mietittiin, kuka minkäkin on pienenä saanut. Niitä onkin paljon, kun jokainen on niitä saanut ja esikoisenkin vaatteet ovat vielä ihan hyvässä kunnossa :)

Olen jaksellut ihan hyvin, töissäkin olen vielä ollut. Viikon päästä torstaina alkaisi äitiysloma, sopivasti koululaisten syyslomaviikolla. Suurempia syyslomasuunnitelmia meillä ei vielä ole, mutta uimahallissa on tarkoitus käydä pitkästä aikaa.

Olen viihtynyt töissä ihan hyvin, oli kiva, että sain olla töissä nyt ennen äitiysloman alkua. Mukava on silti tässä vaiheessa jo jäädä äitiyslomalle, yöunet alkaa olla jo olla aika katkonaisia.

Koivunkävylle ja Taaperolle jaksuja lepäilyyn :hug: On varmasti vaikeaa lepäillä kotona, minusta on ainakin aina tuntunut siltä.

Meillä on jo aika talvista, pienimmäiset ovat jo päässeet tekemään lumiukkoja, eikä kaikki lumet ole edes sulaneet pois. Keskellä pihaa on sellainen lumiseinä, jossa on kurkistusaukko, muut rakennelmat on hajotettu =)

Kiva, Peppi, että olet tykännyt opiskeluista! Opiskelu perheellisenä onkin astetta haasteellisempaa, kun on kaikki tehtävät ja ryhmätyöt sun muut, jotka täytyy varsinaisten opiskelupäivien lisäksi hoitaa.

Mites Kaizan opiskelut, muistan, että suunnittelit terveydenhoitajan opintoja, joko sinulla alkoi opiskelut vai vasta myöhemmin?

Nyt jos menisi levittämään pyykit, joita aina meillä aina riittää. Mukavaa syksyn vai pitäisikö sanoa talven jatkoa teille kaikille :hug:
 
Moikka.

Mulla onkin aamupvä vapaata, kun koulussa on harjoitteluinfoa, mun ei tietenkään tarvi siihen infoon osallistua, kun en sinne harjoitteluunkaan mene :D Nyt pitäis vaan lukea siihen ruotsinkokeeseen, mikä on perjantaina :|

Täälläkin satoi eilen jopa jotain lumen ja veden sekaista, kai se sitten räntää oli, aluksi se kyllä vaikutti ihan lumelta :D

Joonatan jo kovasti odottaa talvea, viimeksi tänä aamuna sanoi, että "tulispa se talvi jo, silloin on lunta ja joulu ja kaikkee muutakin" :heart: Odottaa, että pääsee lumihommiin, se olikin Jontun lempihommia viime talvena, mummun pihalla aurasi ja lapioi lunta monia tunteja! :)

Rasmuskin puhui yks päivä joulupukista, en tiedä, miten se muka vois muistaa, mutta ainakaan mä tai me ei olla joulupukista edes nyt puhuttu, tai muutenkaan mun mielestä koskaan silleen puhuttu.

Olipa TOSI mukava lukea kuusikon äidin kuulumisia :hug: Ihanaa, että odotus on sujunut hyvin ja että pieni on liikkuvaista sorttia, ei tarvitse sitten sen puolesta huolehtia :heart: Tiedättekö kumpi tulee? Voi, teillä nyt sit on just sellaista, mitä Joonatan niin kovasti odottelee (lunta), eikä sitä tänne etelään edes välttämättä tule tämän vuoden puolellakaan :( Toivottavasti tulis kuitenkin jossain vaiheessa tämän (tulevan) talven aikana :) On kyllä opiskelu haastavampaa perheellisenä, ei sitä aikaa ole todellakaan samalla tavalla, kuin lapsettomilla ja kun Samikin on kolmena iltana töissä sen päälle. Toisaalta, motivaatio on korkealla, nyt, kun on edellisestä opiskelusta niin pitkä aika ja sen jälkeen on tapahtunut niin paljon (lapset jne. ).

Opiskeluista tulikin mieleen... Kävin opon luona juttelemassa, kun siis mä haluaisin sinne terveydenhoito puolelle, se ei olekaan niin helppo juttu :( Tai itse vaihto kyllä on aika helppo (opo ei nähnyt mitään syytä, miksi en voisi vaihtaa ja kun mulla on kouluun sisäänpääsypisteet olleet aika hyvät niin senkin puolesta), mutta terkkarit aloittaa aina vaan keväisin, eli mun pitäis sitten vaihtaa ryhmää siihen ryhmään, joka aloittaa nyt tammikuussa, joten mulla olis puolvuotta silleen, ettei olis koulua ollenkaan! Eihän se nyt sovi ollenkaan :ashamed: Oon jo päässyt tähän koulurytmiin ja... emmä tiiä, en vois kuvitellakaan tähän nyt mitään puolenvuoden taukoa |O Se olis sitten ihan sama, jos valmistuttuani hakisin aikuiskoulutuksena th:ksi, se olis vuosi lisää, eli sama vuosi, mikä tulis nyt tässäkin tapauksessa, jos nyt vaihtaisin siis.

Epäselvää on vielä myös, että pääsenkö sinne Metropoliaan pääsykokeisiin, jotenkin tuntuu, etten sinne tule pääsemään :ashamed: Siellä on niin paljon vaikeammat pääsykokeet ja niin vähän oppilaita otetaan sisään...

Noniin, johan rupes taas juttua tulemaan :eek: Tämmösiä pohdintoja täällä... Eikä ollenkaan niin helppoja juttuja :ashamed:

Danjuskan perheelle kovasti paranemisia, jos vielä kipeinä olette, toivottavasti ette. Ja muutenkin jaksamisia, oottehan nyt nukkuneet paremmin jo? :hug:
 
Täällä ollaan vielä sentää yhtenä kappaleena mutta olo on aika tukala joka päivä kujn masua puristaa ja selkäkin on ihan tulessa ja uusi vaiva on semmonen että tuota alaselkää aina ennen ja jälkeen supistuksen sillee niinku tykyttää tosi inhottavasti.

Torstaina ois ultra jossa katottas taas miten vauva voi sekä virtaukset ja tilanne alakerrassa.

koivunkäpy jaksamista siihen makoiluun :hug:

kuusikon äiti mehän mennää melkei samoilla viikoilla kun mulla on laskettu 22.11.Kiva kuulla että sielläkin on raskaus sujunu ihan hyvin.
 

Yhteistyössä