**Joulun odottajat** Huhtikuu

Elikkäs jos tällainen pino nyt sitten laitettais pystyyn jouluvauvojen odottajille?

Joulukuisten lasketut ajat
(Nimi, ikä, synnytyssairaala, monesko)

:xmas:


?.12.
*kirsi.......................................................................2.
*Jaanuska.............31v...............OYS........................3.

1.12.
*papana03............24v...............TAYS......................2.
*peppi..................27v...............TYKS......................1.
*Suski..................30v..............K-HKS.....................3.
*Pi pa re...............26v............................................3.
*katjuusa..............26v...............KoKs......................1.

2.12.
*Eliisa80...............26v................TAYS.....................3.
*anis....................24v................HYAS.....................2.

3.12.
*ma78.................28v................KYSS......................3.
*MM-.......................................................................

4.12.
*Veeruska-81........25v.............................................1.
*mila-80................27v..............Satks.......................3.
*Saralia.................22v..............Phks........................2.

5.12.
*Nanna....................................................................1.
*menninkäinen87....20v.........tammisaari....................2.
*SariS......................................Pori...........................1.

6.12.
*Mauahtavaa..........28v...............SeKs.......................3.
*Mötkylä................24v...............SeKs.......................1.
*hiidi......................27v..............Kättäri......................3.
*Jookis...................21v...............TAYS.......................1.
*Tuitsu...................27v...............Helsinki....................1.

7.12.
*Burberry...............29v.............Kättäri......................3.


8.12.
*pupsi81.................25v..............ekks.........................2.
*apa.......................36v..........K-S-sairaala..................2.
*Kiira1981...............26v.............................................4.

9.12.
*annimanni.............21v.............HYAS.........................2.
*Terppari................31v..............................................2.
*jukujuku................27v..............................................3.


10.12.
*Shamandalie.........25v.............TYKS...........................2.
*emppunen.................................................................2.
*Kengurumeininki....29v.............TAYS..........................3.
*mmilia...................19v..............VKS..........................1.
*pmmj....................27v............TAYS...........................1.
*Elmeri...................26v................................................
*Ninni78.................28v............TYKS............................3.

11.12.
*Hätähousu.............23v............K-PKS..........................1.
*Torvi.....................................Helsinki.........................1.

12.12.
*pomo.........................................................................3.

13.12.
*Schätzen...............28v................................................1.
*mammu................23v................................................1.
*Katjuzka...............31v................................................1.
*Tracy75................32v................................................1.
*Nadja81................25v................OYS..........................4.

14.12.
*Ummali.................23v.................................................2.
*Amppari................25v............Tammisaari....................1.
*Jennipenni.............30v...............OYS............................1.
*Karvinen84............22v.................................................2.

15.12.
*liplap...........................................................................2.
*Äitiliini75...............31v................OYS............................4.

16.12.

17.12.
*Maikka79...............27v..................OYS.........................4.
*Katherine...............25v................Lohja.........................1.
*Vesseli80...............26v.................TYKS.........................1.

18.12.

19.12.

20.12.
*timantti.....................................Jorvi............................4.
*Kiekura.................23v..................................................1.

21.12.
*Tiitu83...........................................................................

22.12.
*SnowTiger.............25v..................................................1.
*Tivoli.....................29v...............KOKS..........................1.
*Tiitu83...................24v...............PHKS...........................1.
*Vilttitossu...............36v...............Tyks...........................2.

23.12.
*Lilleriina.................32v...............OYS...........................2.

24.12.
*Minky.....................22v................VKS..........................1.
*neja.......................20v................HYS..........................2.
*Sumppi...................21v................LKS..........................1.
*anna.............................................................................
*Nipsuliina...............27v.................KSKS........................2.

25.12.
*Nelma....................28v................Jorvi..........................1.
*Piimäsuu......................................................................3.

26.12.
*Mini........................33v...............HKI............................1.

27.12.
*Pulleropallero................................................................2.

28.12.
*Misse81..................25v............Kättäri...........................1.

29.12.
*Repola.............................................................................
*Minttuliina................23v............OYS..............................2.

30.12.
*Helkky....................23v............KOKS.............................2.

31.12.
*TuhmaHauva...........24v.............MKS...............................2.


Jos on jotain väärin tai haluatte muuttaa tietojanne niin laittakaahan Yksityisviestiä niin tulee perille varmasti tieto!!<br><br>
 
Messissä.

Tuitsu 26 vee (vielä ihan hetken)
Esikoinen
Laskettu aika 3.12
Kätilöopisto tai naistenklinikka tulee olemaan synnäri.

Jos laitettaisiin aikajärjestyksessä kuitenkin ne l.a:t ja perään vaikka tähdillä että mones?

 
Heippa sullekkin papana03 ja onnea!! Onnen sekaisissa fiiliksissä ollaan varmaan kaikki :D

Tuosta pinon päivittämispuuhasta vielä että sopiiko jos vaihdetaan vastuuhenkilöä esim kuukausittain kun laitetaan uusi pino pystyyn, täytyy vaan sopia kuka ottaa vastuulleen ekan sivun pinon ettei niitä sitten ole esim toukokuussa ties kuinka monta :) Itsellä tulossa kiireinen kesä, meillä tehdään ulkoremonttia ja pelkään että jää pinottaminen huonolle hoidolle :ashamed: Mutta ainakin huhtikuun ajan mielelläni lisäilen listaan nimiä ynnä muuta :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 12:10 papana03 kirjoitti:
Heips!

Eli rivi olis:
papana03.........1.12..........TAYS..............toinen kasvamassa :)
vielä en ole tänne päässyt, mutta toivottavasti pian.
tämä "malli" vaan musta kaikista selkein ;)

onnea joulunalku vauvojen odottajille :xmas:
 
Nostelen meitä, että uudetkin löytävät!

Vitsi kun on epätodellinen olo!

Sekopää minä jo kehitteli jonkun teorian että testissä on ihan selvä vika koska testiviiva on toisesta reunasta ihan tumma ja toisesta haaleampi.

Mielenterveyteni kannalta on hyvä että mulla on alkuraskauden ultra 19.4 eli sillon viikkoja pitäisi olla 7+4.

Jännittää, kunpa siellä olis joku!

(mä olenn skeptikko henkeen ja vereen!)

:D :headwall:

Tuitsu 4+5
 
Heips!
Tuttu tunne tuo epätodellinen olo :D Jotenkin sitä koko ajan on jarru päällä niin kauan kunnes tietää että kaikki on hyvin. Esikoisen aikaan ei ollut tällaista paniikkia ollenkaan eikä kuopuksenkaan aikaan näin pahasti. Mutta nyt on.. Ehditään me onneksi vielä nauttiakkin raskauden tuomista ihanuuksista vaikka tässä alussa onkin skeptiset fiilikset. Aurinkoista lauantaita kaikille ja rohkeasti mukaan kaikki joilla LA osuu joulun tietämille :wave:
 
Messissä

29v kolmatta odottaa, 6kk yritystä takana, olo hiukan hämmentynyt.. LA 7.12 eilen plussattu.., esikoiset 7 ja 6v. tyttö lapsia molemmat.
Jos saatas mies vahvistusta teamiimme!! Kättärille menen, en enää koskaan hyvinkäälle! :eek:
 
Kiitos, muahtavaa :)

Töistä kotiutuneena tässä ollaan piti hulluille päiville lähtä, muttei sitten kerennytkään.. Edelleen sellainen hassu olo, ihan selvästi vatsassa jotain outoa tapahtuu mutta muuten ei sitten minkäänlaisia oireita no lämpöä on ja janottaa ihan hulluna mut ne on sitten siinä. Työkaveri yllytti että oltais menty hyvän tuloksekkaan kuukauden päätteeksi juomaan lasit shampanjaa mutta piti keksiä tekosyitä etten päässyt, ei todellakaan vielä viitsi puhua kellekään yhtään mitään...

Tänään jää sitten saunaoluetkin väliin :x mutta eise mitään!

Toivottavasti saadaan lisää joululahjoja mukaan
;)
 
Terve kaikille!!
Tänne minäkin eli ikää 26 v. la olis kai 2.12 sairaala tays ja kolmas kullannuppu tulossa!
Ja todellakin tää alkuaika on aina niin epätodellista kun ei oo varma et onko siä oikeesti mitään tai meneekö kaikki hyvin, mut kyl se kai siitä ajan mittaan.
Meillä tuntuu tää joulunaika kiireiseltä kun oon ite syntyny joukukuussa, tyttö on 11/02 ja poika 1/06 et juhlintaa piisaa, jotenkin on kasaantunu vaik kaikilla lapsilla on ollu mahdollisuus tulla muuhunkin vuodenaikaan..
Oottekos muut kertonu vielä kellekkään? Me ei vielä, vaik aiemmista kerrottiin heti,nyt jotenkin tuntuu et haluaa pitää miehen kanssa vielä salaisuuden.
Ei kyl täytyy lähtee nukkumaan kun pikkumies herättää kuitenkin ajoissa.
Kaikille muuten hurjat onnittelut =)
 
oireilija
Helou

Tänne minäkin haaveilen tulevani muutaman päivän päästä, jos menkkoja ei kuulu. Tällä hetkellä lämmöt on koholla, palelee, kuvottaa ja toinen tissi on kipee, aivan ku olis mustelmilla. Voihan olla kyllä kuvitteluakin, mutta aiemmin ei tällasta oo ollu. Toivotaan, että liityn teihin pian.

Sillävälin... sylin täydeltä onnea teille kaikille odotukseen!
 
Minäkin siirryn nyt sitten tänne tehtyäni vasta tänä aamuna kaksiviivaisen testin. Esikoinen olisi nyt kai sitten tuloillaan. Ikää on 24v. ja mies 26v. Elokuussa olemme menossa naimisiin, saas nähdä saako mahaa silloin enää piiloon minkäänlaisen tantun alle. Mutta se menee sitten niin ja that´s it.

On kyllä epätodellinen olo, voi vitsi. :whistle:
 
Tänään mä jo hetkeksi unohdin että mä taidan olla raskaana.

Hurjaa.

Duunissa ittekseni myhäilin kun muut ei tiedä mitään. Jotenkin ihanaa kun on tommonen salaisuus.
Aattelin että en ees kerro ennenkuin huomaa.
Jos tuolla siis on joku...

Eli samoilla linjoilla ollaan.
Harkitsen jo uudelleen testaamista, mutta mulla oli ihan selkeät viivat testiviiva ehkä aavistuksen vaaleampi, ja sitäkin vaan toisesta reunasta joten...

Joku nyt kun vaan saisi mun päähäni taottua että mä voisin tän uskoa.

Jotenkin tuntuu vaan siltä, kun tätä tosiaan vuosi yriteltiin. Puolivuotta sitten oli ihan alun km joka lähti tuhrutteleen jo 4+6 ja vuosi kunnolla 5+2.
Että voiko käydä näin ihana onni meille että mä oon raskaana.

Se tuntunu jotenki niin kaukaiselta unelmalta ja nyt pitäisi olla sitten totta?

Ja kun ei tunnu miltään.
No, tissit on kipeet ja semmoiset möykkyiset ja välillä ikäänkuin supistaa. Ja viime yönä oli niitä kuuluisia repäisykipuja.

On tää hurjaa.

ei olla kellekkään muulle kerrottu kun mun yhelle ystävälle joka tietää lapsenyrityksestä ja mun lapsettomuushoitoihin menosta (eipä ne kyllä kerinny mitään mulle tekeen siellä kun jo plussa paukahti.)
Äitille aattelin kertoa kun oon käyny siellä ultrassa ja siellä on joku.
Ja kun saa sitten kuviakin näytille!


Hurjaa ja karmeeta!


Tuitsu 4+6
 
täällä myös yksi.. LA 2.12 synnärinä HYAS ja toinen kyseessä.
Itsellä vielä tosi epätodelliset fiilikset, yhtään en usko tätä todeksi, oireita ei oo muita ku rinnat tosi kipeet ja välilä nippailee vatsaa. alamahaan on tullu kyllä selkeesti jo sellanen ruskee viiva, aluksi luulin sen vanhan viivan vaan jotenki näkyvän selkeemmin omasta mielestä, mutta sitten tajusin että sehän on jo hävinny aika päiviä sitten, jotenki mieli tekee kepposia... sitä paitsi ekasta (tyttö) tuli se viiva ihan haaleena vasta joskus viikolla 26 muistaakseni ja nyt on jo selkeesti tummempi kuin silloin.. enteilisköhän poikaa?? en uskalla ajatella kumpaakaan kun tavallaan toiveissa olis poika, vaikka eipä toisesta tytöstäkään haittaa olisi, kunhan tämä vain jatkuisi.. :D
 
Kävin täälä lurkkimassa tuolta eloveenojen odottajista.....ajatella, että nyt on jo jouluvauvoja tulossa, kyllä se aika rientää, HURRJASTI ONNEA kaikille , toivottaa Nanna ja äitin masussa potkiva esikoinen (20+3) =)
 
Mimosa
Minä niin tahtoisin myös tähän pinoon, jos vaan onni on käynyt myöten!
Nyt kolme päivää ollut todella arat nännit ja jo muutaman päivän ajan semmonen outo painontunne alavatsalla.
Turvonnut olo ja ilmavaivoja, joita joku myös kertoi tuolla toisessa ketjussa olleen itsellään ensioireina.
Itkuherkkyyttä huomaan itsessäni myös.
Nyt vaan malttamattomana odottelen, että milloin testaan, kun Clomifenillä aikaansaatu juttu tämä onnistuminen, jos se sitä sitten on...
Koskakohan uskaltaisin testata, kun ei mitään hajua milloin menkkojen edes pitäisi alkaa????
Nyt kp 28.
Uskaltaisko jo ennen pääsiäislomaa????
 
Hei Mimosa ja muutkin!

Mulla tänään kp 28, ja Clomeja olen popsinut minäkin, 2 tabl./pvä. Jo viikon verran on rinnat ollu tosi kipeet ja alavatsaa jomottaa ja vihloo välillä todella kovin. Aikaisemmissa Clomi-kierroissa ei ole tällaista ollut, joten tietenkin elättelen toiveita mahdollisesta raskaudesta...Meillä yritystä takana jo yli 2 v. Muutama päivä pitäisi vielä jännittää, et alkaako menkat. En aio kyllä testailla kun vasta sit kun on kunnolla myöhässä, sen verran monta pettymystä on jo takana :\|
 
Osaisitteko kertoa, kun tosiaan tänän rv4+4, niin kun olen töissä paikassa, josa täytyy toisinaan siirrellä painavia pahvilaatikoita ym. niin onko siitä haittaa tässä vaiheessa? Ei tekisi mieli kertoa töissä todellakaan vielä!

Ja sit toinen juttu: Meillä on sisäkissa. Miten menettelen hänen kanssaan?

On tää vaan niin ihmeellistä :)
 
TErveisiä syyskuisista ja onnea kaikille!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 09:17 haaveilija83 kirjoitti:
Osaisitteko kertoa, kun tosiaan tänän rv4+4, niin kun olen töissä paikassa, josa täytyy toisinaan siirrellä painavia pahvilaatikoita ym. niin onko siitä haittaa tässä vaiheessa? Ei tekisi mieli kertoa töissä todellakaan vielä!

Ja sit toinen juttu: Meillä on sisäkissa. Miten menettelen hänen kanssaan?

On tää vaan niin ihmeellistä :)
Itsekin joudun töissä nostelemaan ja kantamaan, mutta ei siitä pitäisi olla mitään vaaraa. Jossain vaiheessa se kyllä alkoi tuntua inhottavalle ja aiheutti masun vihlontaa, kun nostelin n. 20 kg:n laatikoita (noin painavat meillä kyllä harvinaisia) ja sitten vaivihkaa jätin ne hommat muille ja tein itse muita töitä. Riippuu tietysti työpaikasta, että pystyykö sitä välttämään. Painavimmat siis ole jättänyt muille, mutta muuten jatkanut entiseen malliin. Töissä kerroin vasta viime viikolla. Nyt menossa 15+4.

Itsellä ei ole kissaa, mutta mitä olen lueskellut niin ei pitäisi olla ongelma. Vaihda ne hiekat kumihanskat kädessä (tai pistä mies vaihtamaan..) ja huolehdi käsien pesusta. Se pitäisi riittää sen bakteerin (en muista nimeä) välttämiseksi, minkä kissan ulosteista voi saada.

Joe
 
ei sillä nostelulla vielä ole mitään vaikutuksia, jos vaan ite muuten jaksaa.. mä ajattelin käydä pumpissa ja spinningissä+salilla vielä niin pitkään kun vaan pystyn, ja siellähän kanssa nostellaan..
eli voit nautiskella ihanasta kutkuttavasta salaisuudesta ja kohta jo kasvavasta masusta ihan rauhassa.. :)

Kissoista en myöskään olisi huolissani, mutta kannattaa vielä neuvolasta kysellä asiasta.

anis 5+2 tai jotain??

millos meinasitte muuten kertoa muille? Ollaan kerrottu tästä kakkosesta vasta anopille,apelle ja mun siskolle. muille ei vielä aiotakkaan... ehkä sitten ku ei voi enää peitellä masua.. toisestahan se kasvaa käsittääkseni paljon nopsammin..??
 
eliisa80 harmaana
Muikkelis!!
Ei noista nosteluista tosiaan vielä kai vaaraa, mut oman olon mukaan. Mulla tulee nyt jo heti selkä tosi kipeeks kun on vähänkin fyysistä rasitusta, ikävä homma kun noita kotitöitäkin riittää ja reippailla kävelyilläkin ois viä pitkään kiva käydä. Täytyy kysellä siitä neuvolasta kun täs sinne joku päivä soittelen.
Sen takia siis kysellä kun tosta toisesta mulla alko jo 14 viikolla ikävän tuntuset supistukset ja olinkin sit melkeinpä koko ajan sairaslomalla, oli tosi raskas työ!
Nyt saa onneks olla kotona ja tehdä asiat omaan tahtiin =)
Kuinkais muitten olot onko jo pahoinvointia? Mul ei vielä,mut kai se sieltä viikon parin sisään iskee, no ehkä sit on taas vähän todentuntusempaa :D

:wave:
 

Yhteistyössä