**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Huomenta! Täällä väsynyt ja kärttyinen odottaja |O Erittäinen rikkoinaine yö takana |O Ensin supisteli klo 22-01 (ihanaa) mutta sitten tuli pääkipu ja oksettava olo. No ei muuta kuin särkylääkettä nassuun ja sain unen 02-05.30. Sitten valvottiin samojen vaivojen takia 8.00 asti ja sitten nukuttiin 10.00 asti. Nyt supistelee harvakseltaan ja semmoista menkkajomotusta on, pää on ihan tokkurassa ja olo on oksettava. Enteiliskö tää jotain vai joutuuko tätä kestää monta päivää |O :headwall:

Esikollakin olis ollut kerho päivä mutta läppäsin herätyksen aamulla vain kiinni ja nukuttiin sitten kymmeneen asti =) No onneks neiti ei pistänyt edes pahaksi kun ei musta olis ollut kävellen sitä viemään sitä, vaikka matkaakin on vain reilu kilometri. Totes vain että joulujuhliin täytyy päästä jotka on huomenna. Mutta onneks ne illalla niin jos musta ei lähtijäksi niin pääsee sitten isin tai mummun kanssa =) Oli kyllä mun kans vahvasti sitä mieltä että pikkuveli vois tänään syntyä. Raskauspäiviä olis tänään just saman verran kun neidillä takana kun syntyi (38+6).

Isyyslomasta sen verran että meillä isäntä pitää viikon keväällä ja loput kesällä. Meni just uuteen työpäikkaan niin muuten ei olis hällä täysiä lomia. Joulun ja uuden vuoden välin on kuitenkin kotona. Isäntä meni aamulla töihin vaikka kauhee flunssa pukkaa päälle. Mä nyt pelkään että tarttuu meihin muihinkin ja jos vauva syntyy niin miten saisi pidettyä että siihen ei tarttuis.

Että semmoista täällä, palataan asiaan taas....

Saparo+TikuTiikeri 38+6
 
Onnea vaan kaikille,jotka saaneet vauvan!! :heart:

En oo pitkään aikaan tänne taaskaan kirjotellu, mut nyt päätin tulla jotain tänne sepustaan... Eli täälläkin laskettu aika ohitettu viikolla. Tää viikko on tuntunu tosi pitkältä :| Joka päivä sitä vaan aattelee,et josko tänään alkais jotain tapahtuun. No, mutta ehkä se sieltä vielä tän vuoden puolella tulee :D
Nyt pienelle happihyppelylle.. Ulkona niin kivan näkönen ilma :)

Jookis rv 41
 
Ma78: Ymmärrän sua tosi hyvin... :hug: Itselläni kanssa tosi kurja olo ja koko fiilis todellakin kadfonnut joulun suhteen. Mulla kanssa neuvola vasta maanantaina ja silloin katsotaan jatko. Eli voipi olla, ett tämäkin mamma on joulun laitoksella. Mulla on vielä esikoisen synttärit 18.12 ja kovasti olin joulua jo suunnittellut, kun olin varma, ett tää pieni haluaa tulaa ulos ennen, mutta ei oireen oiretta ole ollut moneen päivään... Tietty sitä ajattelee, ett vauva on tärkein... ym, mutta kyllä minäkin olisin halunnut kotiin jouluksi perheen luo. Mutta voihan se ola, ett jos käynnistetään 23.12, niin pääset kotiin jo aattona, kun et ole ensisynnyttäjä... ja jospa se lähtis siitä itsekseen käyntiin... :hug:

Tuitsu: Tervetuloa kerhoon... :hug: Ja tietty toivon sulle lähtöä ihan hetikohta... Mä haluan kyllä olla sitten seuraava. Mä en pysty nukkumaan, en syömään (kun pelkään, ett vauva kasvaa vaan), en oikeestaan tekemään mitään, kun olen ihan lamaantunut tähän olotilaan. Eilen kävin hurjalla lenkillä ja join jopa lasin punkkua(kun olen kuullut, ett vois käynnistää synnytyksen), vaikka olen ollut koko raskauden täysin nollatoleranssilla, alennuin jopa nännihierontaan... :LOL: Ei yhtään supistusta!!!!!

Tänän lapsen joulujuhla päiväkodissa, mutta sanoin miehelle, ett hän saa mennä tytön kanssa. Mä en pysty, kun kaikki katsoo, ett mitä toi tekee vielä täällä... :'(

Niin, ja meidän mies pitää 3 viikkoa isyyslomaa putkeen, ett saadaan koko perhe tutustua rauhassa ja kunnolla...

Riikkuli 40+4
 
Asrai onnea :heart: :heart: :heart:

Onnea Veeruskalle synnytykseen =)

Koittakaa jaksella jo lasketun ajan yli menneet. Kyllä teidän vuoro tulee ihan varmasti kohta =) Minä varmaan kanssa kärvistelen täällä vielä tammikuun ekoilla viikoilla. Täällä kans oltu saikulla kuusi viikkoa ennen laskettuaikaa kun pelättiin että syntyy ennen aikasesti ja nyt sitten sanotaan että mahdollisesti menee yliaikaseksi...mutta toisaalta hyvä näin päin kuin että olis syntynyt liian aikasin...mutta silti kun oli jo asennoitunut siihen että syntyy varmaan aikasemmin.

Täällä häpyluu ihan sairaan kipee, eilen erehdyin ottamaan pari juoksuaskelta kun yritin keretä bussiin ja siitäkös paikat kipeyty, yöllä piti ottaa särkylääkettä kun ei meinannu kylkeä pystyä kääntämään kun niin kovin vihloi. Täytyy tänään ottaa rauhallisemmin.

Käytiin eilen tutustumassa synnärillä, voi miten ihania pikkusia siellä oli, pari äitiä tuli näyttämään pienokaisensa...mulla vähän lieveni synnytyspelko kun näki synnytyshuoneen ja kun äidit puhu sitä että vaikka kuinka sattuu niin siitä selviää kun palkinto on niin upea...tuli jotenkin tosi hyvä fiilis käynnin jälkeen ja mies kans tykkäs vaikka olikin aluks sinne lähtemistä vastaan. Kuulemma ihan turhaa mennä tutustumaan, käynnin jälkeen oli eri mieltä =)

Hyvää Lucian päivää, ei tuu tälle lapselle samaa synttäripäivää kuin äipälle ellei nyt sitten päätä vielä tänään tulla yllättäen...mulle voi vaihtaa iäks 26v =)

Misse81 37+6
 
Taisin supistella Veeruskalle lähdön. Taitaa ehkä olla jo nyytti sylissä?
Oli kyllä sellanen olo itsellä viime yönä, et olis voinu jo lähteä. Neljään asti yöllä niitä suppareita sitten kesti ja taas lopahtivat. Nyt sitten tunnin välein lievä supistus. Katselen netti-tv:stä Lemmenviemää ja surffailen... Onneksi tuo 4v. on osapäiväisenä hoidossa, ni voi kohta ottaa päikkärit. Ja pari vanhempaa on koulussa...

vesseli-80
Mä olen noihin ennenaikaisiin supistuksiin ottanut pari Panadolia tai Paramaxia runsaan veden kera. Tehosi ainakin mulla.

ma78
Mä olen kanssa suunnitellu olevani joulupyhät perheen kanssa - kotona vauvan kanssa... No, jos sitä sit jotenkin käy niin, et joutuukin olemaan sairaalassa, niin tulee sit vähän erilainen joulu. Ystäväni on synnyttänyt jouluaattona ja hän nautti synnärin ja osaston tunnelmasta.

enkuli
Jos meinaat ens viikolla mennä Jorviin, ni ota mut mukaan. Mulla on kans sellanen olo, et tää joudutaan viel käynnistämään, vaik supisteluja on ollu jo pitkään.
 
Veeruskalle tsemppiä! Ei saa etuilla, meitsin vuoro on sit Tuitsun jälkeen.. :)

Kuka jo sano, että on aika äippäpolille? On se niin väärin, mulla huomenna neuvola jossa terkka laittaa vasta lähetteen äitiyspolille. Mä haluun kyllä jo ens viikolla ajan sinne. Taysissa äippäpoli kuulemma myös jouluaaton auki, niin pitkälle en suostu venyttään jos vauva vaan päättä pysyä mahassa. Täytyy sit ens viikolla soitella sinne.
Tänne ei muuten ihmeitä, olo samanlainen kun ollut viimesen pari kuukautta. Supistelee sillon tällön. Mä en pääse ikinä synnyttään, jos nyt ei satu vedet meneen. Toivotaan. Kyllästyttää..

Muoks.. Lähetään me sit Riikkulin kanssa yhtä matkaa, eiks vaan?

Mirsu ja vauva 40+4..
 
Yliaikaisille kärvistelijöille ei osaa sanoa mitään muuta kuin ettäkoittakaahan vaan kestää(onkos muuten paljon vaihtoehtija, joten aika tyhmä sanonta tuokin...)
Mä just luin jostai että 5 prossaa syntyy tosiaan laskettuna päivänä, 40 prossaa yliaikasena ja muut sitte eli tohonhan jää 55 prossaa, syntyy ennen LA:ta..tuntuu ainaki että täällä tuo 40 prossaa on ylitetty jo, tai sitten sitä tosiaan vaan kuvittelee...

Meninpä tossa aamupalan jälkeen parin tunnin päikkäreille ja pian lähen viemään autoa huoltoon ja pääsen kävellen sieltä sitte pois, jeee, ihana pakkasilma meinaan =)

scänzchen: meillä on sellast harmaat, missä on vihreää kontrastina...

Misselle hyvää syndeä=)

Vaavi mylllertää kun häntä koittaa mutta muuten on aika rauhallinen ollut nyt...en tiedä enteileekö mitään mutta pakko sanoa että kyllä äiskälle tekee ihan hyvää esim nuo päikkärit tuossa kun sai oikeesti nukuttuu ;)

Itse olen jopa sitä mieltä että jouluvauva ois kiva, ja sairaalassa vietetty joulu olisi erikoinen..mutta, meillä siis ei ole muita lapsia joten siitä syystä..
Täysin ymmärrän tuon etät kun on muita lapsia että ehdottomasti haluaisi olla heidä kanssaa ja sitä teille nyt oikein urakalla toivomme :hug:

Miten teillä muuten on tapana viettää joulua?
Meillä on nyt menty muutamana vuotena niin että aatto toisen vanhemmilla ja päivänä sitten toisen, mutta kyllä tuosta aina on kauhea vääntäminen...veljelläni on jo oma perhe joten he haluaisivat olla aina illan kotona...välillä tuntuu että koko joulun tarkoitus menee siinä ku pitää sumplii joulun aikataulua..siskoni ei ilmeisetsi tule nyt jouluksi ollenkaan kotiin(asuu tuolla jonkin matkan päässä) vaan menee ns kaverijoulua viettämään ja voitte uskoa että siitä se riemu vasta nousi.
Onneksi itse voimme sanoa aivan rehellisetsi että emme vielä tiedä, katsotaan aattona missä ollaan=)

 
Misselle oikein hyvää syntymäpäivää =) :flower: !

Mirsu: Varaat mulle sit paikan sieltä TAYSista! Saat mennä ensin, kun kerran vuoronumerosi siihen oikeuttaa, mut mä oon sit seuraava :D .

Nora on tainnut etuilla... :/ Lupas kyllä ottaa mut mukaan :p .

Eilen illalla vauva oli tosi alhaalla. Ja on itseasiassa nytkin peppu tuossa navan seutuvilla. Milläköhän mä hänet maanittelisin ulos? Värjäsin jo kulmakarvatkin häntä varten :kieh: .
 
Schätzchen: Juups, mä varaan sulle paikkaa sieltä vierestäni :D Mä just mietin, että onkohan meitä taysin synnyttäjiä vielä paljon jäljellä? Toivottavasti ollaan siellä kaikki yhtä aikaa!! :)

Muoks. Riikkuli: Mikäs ois hyvä päivä? Ylihuomenna?? :D Tai sunnuntaina niin oltas jo 41+0..
 
Voi että, mä salaa käyn täällä päivittäin lukemassa ku täällä lisäännytään ja toiset kärvistelee. Mullakin on laskettua aika 28.12, mutta aikasemmat 2 menneet kans niin yli että suoraan oon pinoutunut tuonne tammikuulle:D Ja jotenkin tuntu sillo luontevalta mennä niiden mukana ku kuumeiltiin saman sakin kanssa. Sielläkin kyllä jo porukka alkaa jo jakautumaan. Ei kai se auta ku koittaa malttaa odottaa vain omaa vuoroa.
Mulla vauva köllii vielä aikas ylhäällä ja muutenkaa ei mitää merkkejä että ois tulollansa. Raivotarjonnassa on, mutta pää heiluu hyvinni vielä. Maanantaina ois taas lääkäri jossa arvioidaa tilannetta ja vauvan kokoa, meinaa vissiin taas olla isompaa sorttia.
Voimia ja tsemppiä teille kaikille! Se odottavan aika on pitkä (edellinen syntyi 3vko yli lasketun)

Saaru ja Aattomiäs 37+6
 
Veeruskalle onnea synnytykseen :hug: Ja hyvää syntymäpäivää..

ma78 samaa täällä mietitään, et jos joulu menee sairaalassa.. No toivottavasti sinä pääset tositoimiin ennen joulua, kun että saat esikoisesi kanssa olla aaton :)

Hyvää syndeä Missellekin :heart:

Me kanssa anopin kanssa eilen synttärikahviteltiin, että olisi se mukava jos syntyis 12. päivä niin olisi lapsella synttärit samana päivänä kuin äitillä ja mummilla..

Mutta nyt pitää mennä kun kerrankin pääsee kylällä käymään..

tulen kertomaan vielä neuvola kuulumiset..

Rillukka
 
Mirsu: Jos tänään tulis vaikka äkkilähtö.... :LOL: Mulla ei kyllä ole ilmeisesti sitä pelkoa!!!!! :kieh: Mielellään huominenkin käy... Mä olen miettinyt, ett mitä jos esikoiselle ja tälle pikkuiselle tulee samana päivänä synttärit... :D 18.päivä on kuitenkin aika pian...
 
:flower: :flower: Hurjasti ONNEA pienokaisensa jo saaneille!!! :flower: :flower:

Vaunuista ollut puhetta, meillä tököttäny tuossa olkkarissa jo useamman kuukauden -07 Brion Kombit. Olleet tuossa jo niin kauan, että kuuluvat ikäänkuin sisustukseen :whistle:

Täällä viikkoja nyt tasan 39, eikä mitään merkkejä synnytyksestä :kieh: Neuvolantäti kyseli, että pystyykö käymään kävelyllä tai siis aiheuttaako supistelua. Kun vastasin että ei supistele vaikka miten kävelis, niin oli vähän ihmeissään :eek: Sanoikin sitten, että varmaan siinä 2.1 käynnistellään jos tarvis ja antoi vielä sellaisen esitteen yliaikaisista vauvoista!! Ei sitten enempää ois voinu masentaa!!!

Miten te muut, joilla LA lähellä jouluaattoa... ootteko huomanneet, että jo yksin se aiheuttaa paineita, että vaavi pitäs saada kohta puoliin ulos, ettei aattoa tarvii synnärillä viettää? Mulla ei oikeestaan muuten ois niin kova hinku saada vauvaa vielä ulos, mutta just toi aatto mietityttää. Mieskin alko jo masentaan, et tulee kyllä ihan p*ska joulu, jos vauva ei vielä silloin syntynyt! Sitten kuulemma sama, vaikkei kuustakaan haeta yms... Siinäpä mulla kannustaja :eek: :ashamed:

Ei kai tässä nyt tällä erää muuta...
 
Onnea vauvautuneet! :heart: AIvan ihania vauvakuvia ja synnytystarinoita kaikilla. Kyynel silmässä lueskellu! :'(

Pikku hiljaa oppii aina aamusta ennen ku avaa tän keskustelun muistamaan, kenellä olis jo oikeus lähtee synnyttään. Joten Tuitsu tosiaan taitaa ansaita vuoronsa.

Schätzchen: Mä lisäisin tohon listaan vielä: No ei mee enää kauaa. Jos oot 9 kuukautta jaksanu odottaa, niin viikko pari hurahtaa äkkiä.... JUST!

Vaunuista kyseltiin: Meillä uutena ostetut 2006 vuoden Brio Duot. Ihastuin heti ku näin. Olin Kombeja ja näitä kaavaillut ja sit sattui eteen nuo Duot. Maksoi muistaakseni noin 400 ?, joten ei mun mielestä olleet kauheen kalliit.

Kiekura: Kyllä mua ainakin hieman harmittaa jos joutuu oleen sairaalassa jouluaaton. Olisin myös mielummin kotona vaikka neukkatäti yritti lohduttaa, että siellä on tosi söpöä ja tunnelmallista jouluna, mut mielummin siis kuitenkin kotona...

Huomenna sit ä-polille taas kokoarvioon ja toiveet on korkeella, et saisin käynnistysajan tai että sisätukimus sais synnytyksen alkamaan. Mä vaan yksinkertaisesti olen fyysisesti jo suht huonossa kunnossa ja se taas vaikuttaa tohon henkiseen jaksamiseen, siksi siis toivon, että käynnistäisivät viimeistään laskettuna. Yli 4 kiloinen sieltä kuulemma on jokatapauksessa odotettavissa, niin pikkasen kyllä tuo kokokin vaikuttaa mun kiireeseen saada vauva syntymään...

Minky 39+1
 
Jee, tolla äänimäärällä mun pitäisi olla jo menossa!
:D

Mutta ei mitäääääääääään! |O
Jos mä oon seuraava niin joudutte muut sitten ootteleen tonne maanantaille, tämä ennenkään tuu tuolta...

mur.
 
Kiekura: Mulla on LA jouluaattona ja kyllä jo se saa olon levottomaksi ja joka yö menee pyöriessä että josko tänään, kun en tosiaan haluais olla sairaalassa silloin. Ja mulla kans tuo vauvan paino on yks syy, että haluttais jo synnyttään vaikka viikkoja vasta 38+3 kun esikko synty näinä päivinä ja paino sen 3900g ja ilmeisesti tämäkin on jo niin hyvän kokoinen että pitää katsia mitä suuhunsa pistää. Mutta muuten ei ole kiirettä.

Meillä aatto on vietetty aina aamupäivä miehen vanhempien luona ja ilta sitten minun isovanhempien luona ja itse olen tykännyt tästä järjestelystä, mutta nyt vietetään kotona oman perheen kesken tai sitten siellä sairaalassa aatto ja muutkin pyhät, koska eri paikkakunnalla asumme.

Meilläkin neuvolatäti sano että aatto sairaalassa on ihan mukava kokemus, itse joku aika sitten ajattelinkin että no oishan se kiva kokemus, mutta toisaalta kuitenkin haluaisin viettää sen tytön kanssa, koska joulu on minulle kuitenkin perhejuhla ennen kaikkea.
 
Tuitsu: Minä kyllä olin suunnitellut että 16 päivä olis hyvä päivä synnyttää että jos vauva yhtään tottelee äitin suunnitelmia niin kyllä sun pitäs ennen sitä maanantaita mennä =) toivotaan ainakin näin :hug:
 
Hei ei saa jättää mua tänne :eek: , ja eikö näin "kiireisenä" aikana vois antaa "päällekkäisiä" aikoja ettei tarttis niin kauas tuota vuoronumeroa ottaa :whistle:

Täällä kans tuntuu että aamut masentaa kun herää ja tajuaa ettei sitten tänä yönäkään päässy lähteen :headwall: viime yö oli jotenkin tosi huono taas vaihteeksi, ravasin vessassa ja ähisin ja puhisin ja tuntu että nokkatukossa ja suuauki nukkuu niin kuolavaluu ja siihen lisäksi jotain sekoja unia niin aamulla tuntu ettei ole nukku yhtää :headwall: :headwall:

tossa reipas tunti sitten tuli jo pari ihan napakkaa supistusta mutta joku vissiin varasti ne kun katosivat taas kun tuhkatuulee... kun olisivat saaneet tihentyä :eek:

pitäisköhän ryhdistäytyä ja imuroida ja illalle olis yks kokous jos jaksais lähtä :( joskin tietää vaan kysymyksiä että vieläkö olet yhtenä jne jne... |O |O

jospa lähtis nyt juomaan kahvit ja pitäis kuulemma käydä kattoon tuon pojan viiru ja pesos tietsikka peliä kun oli saanu jotain keräiltyä...

Äitiliini ja Vertti 39+6
 
Kyllä niitä aikoja samalle päivällekkin riittää useammalle, mut järjestys on se a ja o, siinä ei ruveta kiilaamaan. :D

Kylläpä muuten närästää, eilenkin röyhtäilin koko illan tähtitorttuja. Pitänee lähteä hakemaan suklaata, sehän on se kuuluisa kaikkeen tepsivä lääke!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Nora on tainnut etuilla... :/ Lupas kyllä ottaa mut mukaan :p .

Eilen illalla vauva oli tosi alhaalla. Ja on itseasiassa nytkin peppu tuossa navan seutuvilla. Milläköhän mä hänet maanittelisin ulos? Värjäsin jo kulmakarvatkin häntä varten :kieh: .
Ja pah, täällä vielä :) Eilen oli niin hieno ilma että viiletin pitkin kaupunkia koko päivän. Kävin kyllä lukemassa muiden kirjoittamat viestit mutta en jaksanut kommentoida mitään!

Tänään oltu samoilla linjoilla Schätzchenin kanssa: en värjännyt kulmakarvoja mutta tumma tyvikasvu sai kyytiä :) Aattelin että oon sitten nätti ekoissa kuvissa vauvan kanssa :D Olettaen että neiti syntyy tän vuoden puolella eikä tyvikasvua ehdi paljoa kasvaa.

Oon tänään ollut tosi tehokas: pyykkiä pesty pari koneellista ja saunakin sai kyytiä kun pistin juuriharjalla menemään :D Seuraavaks olis vuorossa koiran ulkoiluttamista.

Oon ehkä hölmö kun uskon kaikkea hömppää (?) mutta ajattelin varata vyöhyketerapia-ajan maanantaiks! Mulla on sillon LA... Oon kuullut/lukenut että tiettyjä akupisteitä kun painelee saattaa se auttaa synnytyksen käynnistymiseen! Olettaen tietty että vauva on siihen valmis. Vyöhyketerapeutit ei kuulemma helposti ees anna hoitoja raskaana oleville kun vasta lasketun ajan jälkeen: alkuraskauden aikana annettu vyöhyketerapia saattaa aiheuttaa keskenmenon jos näitä tiettyjä "raskaus"-akupisteitä painelee. Jaloissa on myös näitä pisteitä ja siks jalkahierontaa ei suositella raskauden aikana. Tiedä häntä... Mutta "kaikkea täytyy kokoeilla paitsi omaa äitiä ja kansantanssia" :D Lainaus oli jo edesmenneeltä Konstaapeli Reinikaiselta.

Jeps, nyt vinkuu koira niin vaativasti että seuraavaks se tekee protesti-paskan eteiseen, eikä sitä vois ees syyttää siitä :ashamed: Oon venytellyt lenkille lähtöä jo useamman tunnin...

Aurinkoisin terveisin ja muistakaa "torstai on toivoa täynnä" :wave:

Nora ja Vilma 39+3
 
No niin tulipas tehtyä 2 ½ km lenkki tossa nupikseen :D

Neuvolassa tällä kertaa kaikki ok..
Viimekertaset proteiini ++ oli kaiketi limatulppaa, joka ilmeisesti on lähtenyt tai lähtemässä par aikaa.. Nyt on kyllä mulla menny välistä kun en ole mitään bongaillu.. Kai se täytyy otsalampun kanssa alkaa WC;ssä kulkemaan ja tarkastamaan mitä pöntön pohjalla on :LOL:

kiekura Tämän lapsen vuokrasopimus kohdussa loppuu 25.12, eli ihan hyvin mahdollista että saadaan jotain kinkun rippeitä sairalassa syödä.. Mies kyllä sanoi, et vauvan vuokrasopimus voidaan purkaa huonon käytöksen vuoksi aiemminkin.. Minä siihen, että kyllä siihen malliin joskus jumputtaa tuolla, että voisin vakavissaan harkita :LOL:

Juu kampaajalla on tämänkin mamman hiukset, ripset ja kulmat laitettu uuteen uskoon, jotta on mahd. hyv näkönen kuvissa.. No jospa kuitenkin sitä jotain piristystä, kun muuten on niin turvoksissa ja kuin kävelevä hiivalimppu.. Eli ei taida ihan heti kuvista huomata, että jahas mammalla onkin kulmat värjätty..

Minä olen jo kesällä nähnyt unen, että vauva syntyy 14.12 ja se on poika, jolla on pitkä ruskea tukka :D .. Elikkä katsotaan onko tulevassa totta..
 
Kyllähän tuo alkaa jännittää että missä se aatto sit ollaan! Mulla kun la 22.päivä. Nyt kun on saanut puhuttua anopit ja sukulaiset tajuamaan että me TODELLAKIN ollaan sit joulu kotona niin eiköhän nyt ole ideat alkaneet lentää että hei mut kyll te lapset voitte tuoda jouluksi! :headwall: :headwall: Voi elämän kevät! Eilen viimeksi jankutin sitä että minä haluan olla joulun lasten kanssa vaikka se vauva nyt olis sýntynytkin!!! Jos nyt käy niin että minä siellä sairaalassa olen sen aaton niiin se voi muuttaa asian kulkua siten että lapset voivat olla mummoilla sen aattoillan.

Näköjääm noita kovia suppareita voi olla sitte pitemmnki aikaa.. Siis noita mitä minä luulin silloin yks yö et lähtö tulee.. :| Mulla kun ei kumpikaan aikaisempi synnytys ole alkanut suppareilla.. Odotelemme sit näköjään ihan rauhassa.
Mikähän siinä on että monet odottaa sen lähdön tapahtuvan yöllä? Itseni mukaan lukien..

Nyt kyllä potkaisen sen verta kovasti ja tunteella Tuitsua persuuksille että lähtö tulee!!! :hug: Onhan se kumma että sinua ei saada kahtia! :D Täällä vaan jono seisoo sun takana! :D :hug: :heart:
Ja yleensäkin kaikille monoa persuuksille jotka joutuvat täällä puhisee pötsinsä kanssa!!

Minä tuossa just miehelle sanoin kun se soitti että joutuu taas lähtee vähän kauemmas kotua, että olen päättänyt synnyttää tään vasta joulun jälkeen. :kieh: :kieh:

 

Yhteistyössä