**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Meille syntyi pieni peikkotyttö 20.12.2007 klo: 13.37

:heart:
Ihanuuden mitat: 3652g ja 52cm pipo 35.2cm

Synnytys oli nopea ja kaikki meni hyvin, tänään päästiin kotiin joulunviettoon :D

Olitko lumienkeli oysissa, vai muistanko väärin?

Palailen myöhemmin lukemaan teidän kuulumiset ja kertomaan synnytystarinaa.
 
Pikaisesti minttuliinalle... juu olin oysissa..

En ehtinyt kertomusta vielä väsätä... Mutta tässä vaiheessa toivotan kaikille hyvää joulua!!! palataan parin päivän päästä!!

Niin ja kaikille yhdes koos oleville :hug: :hug: eritoten!!
 
Lumienkeli: sitten ollaan yhtä aikaa oltu siellä ja näköjään ihan synnäriltä asti kun me mentiin synnärille siinä yhen aikaan, varmaan oot kuullu ku oon kirkunu sielä :D Olitko kummalla osastolla? Me oltiin siinä 13:1

Hyvät joulut piti minunkin kaikille toivottaan, joten oikein ratki riemukasta joulua kaikille :xmas:

Palataan joulu hulinoiden jälkeen taas asiaan.
 
Uni ei enää tule :/

Yö meni taas niin hajanaisesti että voi etä....no, sellasta sattuu :)

Minä tästä myös hiljennyn joulun viettoon ja katsotaan saadaanko mein beibi sitten uudeksi vuodeksi ;)

Rauhaisaa joulua kaikille :xmas:

Vesseli 39+6
 
Täällä taas.... Ilman vauvaa.. :'( lauantai ja sunnuntai yritetty käynnistää. Supistuksia tulee, mutta tehot ei riitä avaamaan paikkoja. Kalvoja ei voida puhkaista koska hieman liian epäkypsät paikat siihen... Alkaa tuntua toivottomalta. Oon ihan poikki. Nyt kaksi päivää kotona ja keskiviikkona taas jatketaan... En olisi uskonu, et tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea kaikille vauvan saaneille ja Kaikille hyvää joulua! :xmas:

Minky 40+5
 
Hyvää jouluaattoa :xmas: .

Mä luulin jo viime yönä lähteväni synnyttämään, mutta täällä sitä ollaan. Nukkumaan kävin vasta 01.30, eikä nukuttanut lainkaan. Yö meni pyöriessä ja vessassa juostessa, seiskalta pomppasin pystyyn lopulta. Voi vain miettiä, miten "iloiset" fiilikset tänään on. Joulu tuli, vauvaa ei. Mä olin jotenkin asennoitunut, että joulu menisi synnyttäen tai vauvan kanssa :( . Mistä mä nyt nautin, kun ruoatkaan ei maistu. Mä en edes uskalla syödä, jos se synnytys päättäisikin alkaa...

40+3 huoh
 
Tulin toivottamaan kaikille oikein RAUHALLISTA JOULUA :xmas:

Onnea uusille vauvautuneille :heart:

Minkylle :hug: .Toinen ei nähtävästi halunut syntyä ennen jouluaattoa, koita jaksella ja yritä nauttia joulusta :hug:

Täällä nukuttu erittäin huonosti viime yö, saa nähdä miten jaksaa tän päivän viettää miehen sukulaisten luona. Täytyy yrittää suht ajoissa tulla kotiin. Ei tullut täälläkään jouluaaton vauvaa vaikka sitä niin toivoin. Ellei sitten päätä päivällä yllättäen tulla. Tän päivän jälkeen täytyy alkaa olla jalat ristissä että tulis vasta tammikuun puolella kun laskettu aikakin vasta 28.12 :kieh:

39+3
 
Eli täällä vielä ollaan yhdessä kasassa :/ No, eipähän tarvi viettää joulua sairaalassa vaan saa nauttia kaikista herkuista kotona :p Meillä oli netti jumissa pari päivää, meinas ihan iskeä paniikki, kun ei päässy lukeen muiden kuulumisia!!

Jokos Snoopy lähti nyyttiä hakeen?!

Nora ja vatsa-tonttu, tasan 41
 
tivoli täällä kans samanlaiset fiilarit. on aamu 6 asti ollut pystyssä, laittanut ruuat, siivonnut ja ollut jalkojen päällä. on kyllä kumma jos ei nyt ala vauva tulemaan. selkää särki niin julmetusti iltapäivällä. kestitin tuossa 14 hengen porukan ja nyt sit outo olo kun saa istua vaan.

minkylle :hug: miten se vaavi ei nyt sit haluakkaan tulla? millä ne nyt yritti sitä käynnistää? mulla edellisessä raskaudessa käynnistettiin tipalla ja rytinällä lähti poitsu tulemaan.

mut tää nyt poistuu siivoileen ku tää istuminen on niin vierasta :LOL:
 
mä jo ajattelinki että mihin sä Nora olet hävinnyt, hyljännyt meidät tänne :D

tultiin just sadankilsan takaa sukulaisjoulua viettämästä, nähtiin isolla porukalla, vanhemmat mukaanlukien, oli oikein kivaa.
oon järjestänyt ohjelmaa koko jouluksi, jos en synnytä niin ainakin pidän hauskaa. =) Joulun jatkoja!
t K. 40+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiiuska:
mä jo ajattelinki että mihin sä Nora olet hävinnyt, hyljännyt meidät tänne :D

tultiin just sadankilsan takaa sukulaisjoulua viettämästä, nähtiin isolla porukalla, vanhemmat mukaanlukien, oli oikein kivaa.
oon järjestänyt ohjelmaa koko jouluksi, jos en synnytä niin ainakin pidän hauskaa. =) Joulun jatkoja!
t K. 40+0
Juu, paniikki meinas iskeä kun ei päässy kertoon että täällä vielä ollaan ja odotellaan omaa vuoroa :D

Ja samoilla linjoilla Kiiuskan kanssa, kun en kerran ole synnyttämässä niin nautitaan joulusta koko rahalla! Totesin joku hetki sitten että taitaa olla ensimmäinen joulu kun ei tarvi miettiä mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon mikäkin lihottaa: pari lisäkiloa ei tunnu missään! Taitaa raskausajan painonnousu olla tällä hetkellä jotain 25kg luokkaa :ashamed: No, onneks ei oo enää neuvolan "viikkopunnitusta" sillä seuraava käynti on äitipolilla, eikä siellä paljon punnituksia ole. Toivon kyllä että synnytän ennen yliaikaiskontrollia :) Se jää nähtäväksi....

Hyvää joulun jatkoa kaikille, meillä alkaa leffailta :)

Nora (melkein 41+1)
 
Minttuliina: itseasiassa kuuntelin kyllä kun joku kiljui naapurihuoneessa.. oikeesti siellä oli välilllä aika hurjan kuuloista.. Kiljuitko sinä oikeasti??
:D

aika liki on meidän vauvat syntyny. mut siellä oliki kyllä ruuhkaa siellä synnärillä.. oliko et 5 vauvaa parhaillaan tunnin sisällä syntyi silloin kun minä olin.. olin siellä 13:2 sit osastolla. ja se osasto oli jouduttu tuuppaa ihan täyteen!

Mutta tsempiä edelleen kaikille!! Mullaki se sit alkoi ihan yhtä äkkiä mut kerron sit tarkemmin paremmalla aikaa!!
 
Jouluaatto vietetty yhtenä kappaleena. Oli tosi kiva jouluaatto, oltiin miehen sukulaisten luona. Saunottiin, juotiin glögiä, syötiin hyvin ja jaettiin lahjat. Sen syömisen kyllä huomasi, olin niin turvoksissa joka paikasta koko illan. Päätin että jouluna saa syödä suolaistakin vaikka sitä kehotettiin välttämään. Oli kyllä aika raskas päivä vaikka mitään ei tarvinnutkaan tehdä. Oli ihana tulla kotiin ja nostaa jalat kohti kattoa. Olin taas ihan varma että se syntyy viime yönä kyllä niin paljon jomotti koko päivän tonne alavatsaan ja koko päivän supisteli tosin kivuttomasti, maha oli niin pinkeä pallo koko päivän. Yölläkin jomotteli mut tässä sitä vielä ollaan yhteenä kappaleena. Tänään ollaankin miehen kanssa kotona ja huomenna mennnään taas kyläilemään. Mukavaa Joulupäivää kaikille!
Taitaa kaikki olla joulun vietossa kun on niin hiljasta täällä
:xmas:

Misse81 39+4
 
Lumienkeli: missä synnytyssalissa sinä olit?
Kyllä mulla varmaan välillä pääs vähän isompikin ääni, en varmaan kiljunu ehkä lähempänä karjuntaa oli se ääni mitä mun suusta pääs :D mie tosiaan viivyin noin 15 min siellä salissa vaan. Kahvit saatiin juoda käytävällä.

Joo ruuhkaa oli, mutta tuon 1 osasto ei varmaan ollu niin buukattu täyteen kun perhehuonekin oli käytössä ja minä olin kahen hengen huoneessa toisen äidin ja vauvan kans. Kun kätilö sano että sielä 2 on perhehuoneessakin 3 äitiä.

Kovasti voimia vielä odottaville, levätkää nyt kovasti ja herkutelkaa oikein kunnolla :flower:
 
Ei tullu meillekään jouluaaton vauvaa. Ehkä parempi näin. Vaikka eiliseen kuuluikin seksiä, saunaa ja hieman punaviiniä ja runsain mitoin syömistä...
Tänään ajattelin hiukan järjestellä paikkoja ja siivoilla ja jos ylihuomiseen mennessä ei oo pieni syntynyt, niin päästään täältä reissun päältä lähtemään takaisin kotiin. Vaikka, äitini onkin aivan varma, että jos nyt lähdetään, niin takuulla syntyy matkan varrelle. Itsellä se ajatus, että aivan sama, vaikka syntyisikin... onhan tuossa 500kilometrin matkan varrella monta synnytyssairaalaa, jossa voi kotimatkalla poiketa...

Hyvällä tuurilla tässä voi rauhassa odotella ensivuoteen. Vaikka pieni välillä kovasti oireileekin ja supistelee ja valvottaa, niin ei se siellä sisällä enää kovin kauaa voi olla... kyllä sen ajan kestää. Sitten kun tuo syntyy ulos tähän maailmaan, niin sittenhän se onkin jo koko loppuelämän juttu.. (toivottavasti).
 
Heippa!

Täälläkin joulua juhlitaan yhes koos! Ylihuomenna olis yliaikaiskontrolli, kaipa viikon sisään meillekin vauva tulee. Tänään muuten alkoi tulla limatulppaa... Esikoisesta se tuli päivää aiemmin ja silti syntyi melkein viikon päästä tapahtumasta. Mutta tietääpähän että edes jotain tapahtuu.

Kamala väsymys päällä, voisin nukkua vaan. Odotellaan pojan heräämistä ja sitten mennään mummulaan syömään :p

liplap rv 41+3
 
Hyvät joulut kaikille!

Pikaisesti:

Meidän ihana tonttupoika syntyi 21.12 klo 22.07. Mitat 52cm ja 3,6 kg, nuppi 37cm.

Eilen päästiin kotiin ja nyt sitte ihmetellään että mitä tämmösen pakkauksen kanssa tegdään...

palailen myöhemmin lukemaan teidän jutut ja kertomaan lisää!

Vetiver ja käärö :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä