JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

....8.30 oltava NKL:n osastolla ja sitten sektio!!!En ole nukkunut viime viikkoina paljoa yhtään ja viime yö meni unetta pyöriessä...jaiks!!Kamalat sektiosukat jalassa lähtökuopissa ja taksi tulee 7.30!

Jihaa...kertoilen sitten syntymäkuulumisia kun olen taas voimissani!!

t.D ja kohta valmis vauva 39+0
 
Huomenta vaan!
Takana todella huonosti nukuttu yö, en tiedä oikeen miksi. Masussa oli kohtuullisen hiljaista ettei se ollu siitäkään kiinni. Ei vaan tullu uni. Vielä kolmen aikaan kattelin kelloa ja nyt sitten heräsin puol seiska ja eikä tunnu missään. Onkohan tää merkki? :LOL: .

Mulla oli muuten eilen semmonen jännä polte ehkä kaksi sekunttia tuolla oikealla ala-selässä. Kesto siis semmonen että huomas että jotain oli mutta loppu samantein. Ärsyttävää. Edelleen odottelen siis jotain "oireita" lähenevästä synnytyksestä. Tää on niiiiin tylsää :headwall:

Tänään ohjelmassa on varmaankin siivousta ja järjestelyä. Paljon on vielä tehtävää jotta saa kodin siihen kuntoon että tänne "kehtaa" uuden asukkaan tuoda :whistle:

Divinalle tsemppiä sektioon! Härkänaiselle tsemppiä ukon kanssa! Mä en ite varmaan jaksais kovin hyvin tota touhua, jotenkin on tässä omassa olemisessa ihan tarpeeks.

Eiköhän näillä sanoilla alotella tää viikko... katotaan mitä tuo tullessaan :heart:
 
maarith
onnea kaikille vauvautuneille

Täällä takana kax hyvin nukuttua yötä ja eilen jopa sain siivottua kerralla enemmän,kun moneen viikkoon ilman sen kummempia supistuksia,yms.Tänään on sitten lisää siivousta tiedossa,jotta saatais koti jonkinmoiseen kuntoon ja sit tarttis enää pitää yllä sellasta perus siistiä,kun nyt täällä on aivan kamala kaaos.
Puhtaita pyykkejä olis vuori kanssa laitettavana kaappeihin ja lisääkin pitäis pestä.
Nyt aamupäivällä pitäis mennä kaverille kattomaan jotain vauvakamoja,kun sillä myynnissä niitä.En edes tiedä mitä on,mutta meen kattomaan.Toisella kaverilla käyn vilkasemassa sen turvakaukalon,jotta jos ostais siltä kivemman näkösen vehkeen,kun tuon meijän neutraalin vehkeen johon tarttuu kaikki koirankarvat liiankin hyvin.
Sit pitäis varmaankin ostaa sellanen kaukalon lämpöpussi niin helpottais elämää kovasti aina,kun joutuu lähtemään johonkin.Ja sais vauvan laitokselta helpolla kotiin.
No täytyy katella mitä sitä tekee..sellanen telakallinen kaukalo olis jees,mutta mies ei suostu enää viimiselle ostamaan sellasta,kun ei oo käyttöä,kun sen alle vuoden.
Seksiäkin tekis mieli,mutta mies herää aamusin niin aikasin ettei viitsi herättää mua ja illalla tulee nukkumaan vasta mun jälkeen,joten sillä saralla aikas hiljasta,joten niinkään ei saada aikaan supistuksia.
Joten täällä vaan odotellaan,josko joskus lähtis käyntiin.
Päätin olla stressaamatta tuosta,että joudun lapset ottamaan mukaan,koska sille asialle en voi mitään.
Juups että sellasia omaan napaan.

38+2
 
Onnea babtsevenille pienestä prinsessasta! :flower: ja Vennulle tsemppiä koitokseen!
Täällä taas tasaisesti suppaillu illan.Mies kokeilee aina välillä mun massua ja toteaa et taas supistelee.
Pitäis tuossa lähteä apteekkiin ja kauppaan käymään.Huomenna olis taas neuvola...
 
Jauks mitkä hulabaloot täällä on käynnissä, voiku pääsis itekin jo tositoimiin. :heart: Onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä laitokselle lähtijöille! Mulla oli synnytystapa-arvio ja lääkäri päätti, että näillä mennään, eli ei sektiota eikä käynnistystä. Se sano vaan, ettei vauva sais enää paljoa kasvaa, kun ei muuten mahu itekseen ulos. Mietin vaan, että sitähän se vauva täs vaihees nimenomaa tekee, siis kasvaa. :p Noh, odotellaa nyt vielä. Ónko kellään muuten lapsiveden tihuttelua, onko se normaalia? No mutta, mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-Äippä-75 ja tonttu rvk 38-
 
Tervehdys taas!!
Täällä ollaan EDELLEEN kokonaisena |O
Ja mä kun olin ihan varma että tää syntyy aikasemmin koska oli muutot ja tosi paljon muutakin stressiä mutta ei... Supistuksia tulee kyllä harvakseltaa ja kipeitäkin on. No huomenna neuvola ja pe Äitiyspolille yliaikais kontrolliin.
Kävin joku aika sitten homeopaatilla ja sain sieltä Caulophyllum rakeita ne aloitettiin jo viikon ennen LA:ta niitten pitäisi kypsyttää kohdun suuta ja pah... onkohan niistä mitään hyötyä??
Ihanan paljon on jo vauvoja tullut ONNEA kaikille tasa puolisesti :heart:
Vanilija jäbä 41+0
 
Huomentaaa..
uusi viiko edessä taas. Miehellä on koko viikon vapaata joten NYT OLIS HYVÄ AIKA SYNTYÄ! :D

Härkis oon sun kanssa samaa mieltä tossa miesten/naisten haluttomuus-jutussa. Meillä kans mä oisin vissiin se aktiivisempi osapuoli, mut jos miestä ei huvita, niin sitä ei huvita! Väsymys/työkiireet/ym seli seli.. Muka ei puolta tuntia voi irrota tv:n äärestä! :kieh:

Mulla ois perjantaina neuvola. Syntyis nyt ennen sitä.. Jotenkin tuntuu että tylsä ja pitkä viikko edessä, kun tytön kerhotkin on loppu, eikä mitään tekemistä! Paitsi siivousta aina vaan, BLAAH!

Findy :heart: 39+4
 
Onnea kaikille taas vauvatuneille, hienoa että kaikki sujunut hyvin :heart: =) :flower:

..ja nyt lähti roskiin kaikki oletukset ja tuntemukset - ei tullut Itsenäisyysvauvaa ja vielä ollaan kasassa. Perjantaista lähtien ihan kokoajan oli kipeämpiä suppareita, vihlomisia jne - ja väsytti välillä armottomastikin - mutta ei mitään. Sen verran kuitenkin lohdutti että vihdoin vähän enemmän noita tuntemuksia; pelkään vaan että kypsyttävät tilannetta niinkin paljon että itse synnytys menee turhankin nopsaan :whistle:

Eilen illalla sain sitten isännän avustuksella siistit paikat alaosastoon, nyt ois passeli siis lähteä :D . Ja pakko sanoa vaikka nolottaakin, että sitä seksipuoltakin kokeiltiin piiiiiiiiiitkän kuivan kauden jälkeen mutta eihän siitä mitään tullut :LOL: . Mulla oli hankala olla ihan jokaisessa asennossa, ja vaikka alkuun oli halujakin niin ne karisi äkkiä kun en vaan osannut rentoutua tippaakaan :ashamed: . Ei siitä sitten mitään tullut, olin varma et ois voinut onnistuessaan auttaa suppareihin vauhtia kun ei olla aikoihin mitään tehty.

Tällä viikolla nyt sitten jo oikeasti haluisin tuon Pienen nähdä :saint: . Eihän se nyt Voi mennä LA:han asti, eikös niin? :whistle:

- Terhikki ja PieniIII rv 39+0 -
 
Pikaisesti vaan, neitosen unien aikana..

Babyseven :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea prinsessasta!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja Divina onnea matkaan! Tiedänmiltä susta tuntuu... (siitä on 11 päivää...)

Härkis mulla oli kans sitä kylkikipua, vaan makuulla olisi voinut olla. Tosi piinallista! Toivottavasti nytkohta pääset siitä.. Se nimittäin loppuu tietyn tapahtuman myötä kuin seinään :D Tai mulla kuin "veitsellä leikaten" :D

Seksistä... meillä mies on ollut ihmeen haluton.. Siis jo ennen synnytystä ja nyt sen jälkeenkin. En mä vielä olisi voinutkaan, mutta ennen se on vongannut jotain hyvänäpitoa heti. En tiedä mitä se meinaa enkä jaksa kysyä kun en jaksaisi mitään tehdäkään. Vauva vähän turhan paljon tuhisee,ähisee ja MURISEE öisin :) Mut kaipa tuo tuosta elpyy aikanaan.

Hitsi, joulua pitäis kai alkaa kehitellä.. Ei oikein inspiroi!!!

T: Aubrieta + "Siiri" 11 päivää

 
Jaahas, vihlonnat johtu ilmeisesti vauvan liikkeistä kun täällä ollaan edelleen kokonaisena kivuista huolimatta :| Kolmen yön jälkeen olen alkanu ihmettelemään, että onko normaalia, että vauva riehuu tuntikaupalla vatsassa niin että sattuu niin paljon ettei pysty aina makaamaan aloillaankaan? On alkanut pelottaan, että onko sillä kaikki kunnossa...

Laskettu aika vaan lähenee, tänään 39+4.
 
kaamee viime yö!
menin nukkuu siinä kahentoista aikaa, uni ei tullu..pyörin,valvoin,selkää kolotti ja alamahaa oikeelta,sattu välillä, mut supistus ei mielestäni ollu(esikoisen aikaa tuntu ainaki erilaiselta)
aina ku kipu hellitti ni kaveri riehu ihan hulluna mahassa,sattu jopa välillä,sit tuli nälkä ja kakkahätä!kello oli viisi ku olin nukahtanu ja jotenki outo olo edelleen ja väsyny!
olisko merkki menosta vai oliko toi jotai mistä pitäis huolestuu?

onnea niille joilla vauva kainalossa

sini ja elsa 39+1 =)
 
Babyseven paljon onnea!!!!!!!!

Ja muille synnärin suuntaan suunnistaville paljon onnea matkaan. :wave:
(.) Täällä on kaikki hyvin. Ei sii oo kipuja eikä muitakaan outoja juttuja meneillään. Masuasukki oikoo vaan kinttujaan. Ahdasta siel taitaa olla.
Huomenna on sit synnärilekuri ja ajattelin kysyy et katsastais jotenkin et onko vettä tarpeeksi. Jotenkin mun masu on vaan niin napakka et mielessä on alkanut pyörii et onkohan kaikki hyvin.
Esikoisen kans kun olin iso valaskala ja masu oli muhkee ja kunnolla vettä.
Nyt tuntuu et siel on vaan vauva... Eli onks tarpeeks H2O:ta?
Kyllä tuntuu nyt siltä et loma on alkanut. Väsyttää kauheesti. Kun on juossu ja stressannu viikkoja nyt saa kroppa luvan levätä. Ihanaa! Tuon rempankin kans en aio rehkiä. Kyl täs keretään.......
Muutes niin taitaa olla tyttövoitto tässä pinossa! Katsotaan miten lopussa sit on...
Jaksamisia kaikille!!!!!!

NP ja Tirri 36+4 :xmas:
 
täällä ollaan eilen illalla/yöllä oksennettu pari kertaa, ja sitä ennen veti mahan löysälle. Aamulla sitte oli menkkajomotusta mahassa ja selässä, nyt ei sitten mitään...

Tietäis vaan mistä johtuu...

vauvis neiti 37+1 :heart:
 
Maanantaita!

Onnittelut jälleen vauvan kainaloon saaneille! Tuun jossain välissä lukaseen paremmin, mutta nyt muuta hommaa, joten aika ei riitä 5 sivun lukemiseen. Mutta yhdes koos ollaan edelleen, vaikka välillä vähä supisteleeki.
 
Onnittelut babyseven :heart:
ja Divinallakin taitaa olla nyytti jo pikkuhiljaa sylissä :heart:

Vetelin illalla enoni suosimaa flunssalääkettä, ruisleivän päälle margariinia, paljon valkosipulia ja juustoa =) Miehellä varmaan mukavaa ;) Päälle join vielä panadol hottia, ja menin nukkuun. Melko kauan pyörin, mut sit kun sammahdin niin nukuin ihan äärettömän sikeesti. Heräsin sit taas kuitenkin viideltä, ja oli niin kamala nälkä että piti käydä puuroa syömässä :) Sit iski nenän taas ihan tukkoon niin valvoin siihen saakka kun mies lähti töihin. Sain kuin sainkin sit vielä kolme tuntia nukuttua :eek: Ihan tukossa edelleen mut lämpöö ei oo ollu =)

Masussa on möyrytty taas onneks, ei tarvii sitä miettiä. Eilen ja nytkin tuntuu niin kun olis joku kestosuppari päällä, maha on ihan pinkee :eek:

Leffaa tässä sängyssä maaten kattelen, tylsää....

Kuulostaa hullulta mutta ihanaa että NullPoints on väsynyt! Muistan ite kun jäin saikulle ja sai ihan luvan kanssa olla väsynyt, kuinka vapauttavan tuntusta se oli! Nyt vaan annat kaiken mahdollisen ajan itselles :heart:

Tänään piti tv-tasoa lähtee ostamaan mut saas nyt kattoo viittinkö lähteä mihinkään vai lepäiskö tän päivän vielä sisällä.

Viiv ja Masi 37+6
 
Täällä tänään siivottu oikein kunnolla. Ärsytti kun eilen piti (olis ollu mieskin apuna) mutta oli niin vetämätön olo, ettei millään jaksanut. Mutta nyt sain kaiken tehtyä mitä piti, vaikkei mies ollutkaan apuna.. Tai jouluverhot täytyy vielä silittää ja laittaa ja vähän tonttuja ikkunoihin :) Mä en silti saa täällä sellasta jouluntunnelmaa aikaseks kun oman äidin luona on... :ashamed:

Mahan kanssa ei mitään uutta, siinä se on edelleen =) Polvet huutaa halleluja kun ei jaksa enää kantaa tätä ruhoa. Voin kuvitella, mitä tuskaa taas illalla on kun nyt on siivonnu..

Milja +vaavi 37+5
 
Moi kaikille!
Viime yönä luulin jo pääseväni tositoimiin, mutta sitten aamun kynnyksellä kivuliaat supparit katosivat ja sain jopa vähän nukuttua!
Eilen saunottiin ja vielä illalla antoi ukko mammallensa kunnon kyytiä! :D Sai ilmeisesti jotain aikaiseksi, kun kipeitä supistuksia tuli pitkin yötä, ei tosin mitenkään säännöllisesti..
Eilen istuin pytylle alapään pesuun ja järkytyin, kun tunsin alakerrassa selkeästi pikkuisen pään. Myöskin jos oon kyykyssä hetken, niin voin tuntea päälaen alakerrassa. Pipari on myöskin erittäin kipeä ja tuntuu, että vauva tipahtaa tuolta ihan just ulos! :eek: Kävelykin muuttui eilisen aikana aika vaivalloiseksi.. Eli joko vauva on tooooosi hyvin laskeutunut tai sitten mä oon tulossa hulluksi! :eek: =) Raivotarjonnassa ja kiinnittyneenä pienokainen on ollut jo kauan.. Kertokaa, ootteko te muut tunteneet päätä tuolla alakerrassa? Onnettomalle ensisynnyttäjälle kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä! =) Loogisesti jos ajattelee, niin kun synnytys käynnistyy, niin voipi tulla nopeasti jos on jo etukäteen alhaalla?
Tsemppiä kaikille viimemetreille ja onnittelut pikkuisensa jo saaneille! :flower: :heart:
- Joululahja 38+6 -
 
Heissan!

Terkkuja äitipolilta!
Nyt alkaa jännittää!!!!!
Vauvan painoarvio nyt n.4100g !! :eek: Melkonen jööti siis tulossa! Kipeä ja erittäin inhottava sisätutkimus tehtiin ja lääkäri totes että ton kokonen sieltä vielä mahtuu, mutta ei päästetä kasvamaan isommaksi, joten jos ei aikasemmin synny, niin torstaina käynnistykseen!!! PELOTTAA!!!! Kätilö oli sitä mieltä että kyllä me ennen torstaita synnyttämään tullaan... Toivon niin! Pelottaa hirmusti se käynnistys, sekä vauvan koko!! oi voi...Vauvan sydänkäyriä otettiin ja mulla siinä supisteli samalla ja lääkäri totesikin käyrät nähtyään että "rupesitko sä nyt synnyttämään" :D
Nyt vuodan edelleen verta sen sisätutkimuksen jäljiltä :(
mutta mutta... vähiin käy päivät! Ehkäpä jo siis tällä viikolla on vauva masun ulkopuolella!

Nyt tuli vaan omaa napaa tässä,mutta on niin pää pyörällä ja jännittynyt olo, että ei voi keskittyä mihinkään!! Lämpimät onnittelut kuitenkin babysevenille!! ja voimia kaikille kipujen ja kärvistelyjen kanssa! Kohta se on menoa! :D

Sapis ja mötkäle 39+5
 
Kiitos vauvahaaveita ja Juli05 mä olen niiiiiiiin hermona!! Mulla ainakin valkovuotoa tulee todella runsaasti ja on vetistä! Ilman sidettä ei voi olla! Yhden yön olin ilman ja oli kyllä housut ihan märät aamulla!
 
Tsemppiä Saparo !! Uskon että jännittää hirmuisesti :) Mutta kaikki menee varmasti hyvin! Voi kun itsekin olisi ennen tammikuuta samassa tilanteessa :D!

Vauviksen
oireet, menkkajomotukset, pahoinvointi jne. kuulostaa myös lupaavilta :) .. Itsellä ei ole oikein mitään tavallisesta poikkeavaa.. Normaali olo.
 

Yhteistyössä