JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

Onnea kaikille vauvautuneille!!! :flower:

Tänne ei mitään uutta...alapäässä tuntuu niin kauheeta painetta, että ei meinaa vessassa käymisestäkään tulla mitään...saatika sitten seksistä!! :x

Nukkuminen on ruvennut yhtäkkiä onnistumaan, nukun yöt läpi ilman mitään vaivoja ja aamulla herään pirteänä kuin mikä! tosi outoa kaikkien näiden valvottujen öiden jälkeen... :/
 
No nythän on tullut hyviäkin uutisia!!! :D

nasu30 Kiitti vinkistä tähän koneen käyttöön!!! :flower:

vauvahaaveita Voimia kestää vielä kaikkien muitten kiukutusten keskellä tuommoinen th!!! :hug:

babyseven Ihana kuulla kuulumisia!

Kamomilla ONNEA ITSENÄISESTÄ PRINSESSASTA!!! :heart: :heart: :heart:

Saparo Peukkuja täältä!!! :wave:

maarith LOISTAVAA, että sait sen käynnistysajan!!! Enkös vaan sanonut, että asioilla on tapana järjestyä!!! :flower:

DoB ONNEA PRINSESSASTA!!! Ja ihanaa, kun arki on mahtavaa!!! Voimia ja peukkuja silti.

Mulle ei uutta. Suppareita ei, mutta takapuoli on kipeä.. se saakutin pukama tulehtui.. on muuten KIPEÄ!!! Noh, jospa ne sit synnärillä nirhaisvat sen viimeinkin pois, kun on se kaavintakin eessä.. Ne kait humauttaa mut jotenkin unille ja sit kaapii.. en oikein tiiä siitä mitään, joten aattelin hyvissä ajoin eli heti kun meen osastolle (sit kun viimeinkin sinne pääsen) sanoo siitä ja siis esittää toiveen, että JOS MITENKÄÄN mahdollista ni ottakaa se patti viimeinkin hiivattiin sieltä..

Jahas.. nyt pitää jo kiitää ruuan laittoon ja sit lähtee antamaan ystävälle hieman kyytiä kotiin. Samapa se on, mitä tänäiltana tekee, kun ei tää neiti näytä syntyvän. Jotain tekemistä pitää silti olla.

Heipat vaan tälle iltaa!
 
Ja nyt tulee kiroilua..............
VOI V...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voiko kylkiluu murtua liiasta yskimisestä??????????????????
Mä yskin tos jonkin aikaa sitten ja rusahdus vaan kuului. Itku tuli ja kipu oli karmee........
Nyt sattuu kun liikkuu. Ei hitto oo ees tosi. |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
Nullpoints Heips! Kävin tuolta tammikuisista kurkkimassa ja vastaanpa sinulle tuohon kylkiluu jutskaan, että kyllä voi. Minulla tosin murtu aivastaessa mutta kuitenkin. Raskaana ollessa (vieläpä viimeisillään) ei kaipaa seurakseen enää murtunutta kylkiluuta!!

Nippanappa 35+6
 
Nippanappa Kiitos vastauksesta. Voi helkutti siis............ :(
Siis mitä tälle siis voi tehdä? Ei mitään varmaankaan??? Aika parantaa??? En viittis lähtee mihinkään nyt tätä näyttääkään... Ruuat on tehtävä, typy haettava kotiin, joulukoristeita laitettava....... VOI V. :'(
Kaikki kun on niin hyvin mennyt ja nyt tämä. :headwall:
 
[/b]Nullpoints Joo, ei siihen mikään auta. Kipulääkkeitä itsekin sillon sain. Esikoinen oli tuolloin yksi vee, ja nostella ei häntä saanut, en olisi kyllä pystynytkään. Sattu niin pirusti!!

Mutta :hug: ja jaksamisia!!
 
DoBille ja Kamomillalle isot onnittelut vauvoista! :flower:

Hieno juttu Maarith, että sait sen käynnistyksen! Toivottavasti Punahattu ja Vauvis saavat hyviä tuloksia! Tosiaan Vauvis, ei näillä viikoilla sille rd:lle oikein mitään voi enää tehdä, JOS sulla se nyt on (en usko). Ainut on että tietävät sitten tarkkailla vauvan sokereita hänen synnyttyään, mutta en tosiaan usko että sulla on huoleen aihetta.

NullPoints, kiitos vastauksesta ja tsempityksestä (ja tsempit takaisin sen kyljen kanssa, voi että mikä juttu!!). Kieltämättä tänään sorruinkin vetelemään 2 riviä suklaata myöhemmäksi aiotusta levystä, ihan silkkaan ketutukseen. Soitin nimittäin Pohjolaan kun ei ollut kuulunut mitään melkein 3 kuukautta sitten vauvalle hakemastani vakuutuksesta. Siellä hyvin hapan täti väitti, että heiltä on muka lähtenyt joku lisäselvityspyyntö hakemukseen liittyen, ja "siihen ei ole määräaikaan mennessä vastattu". My ass, en ole kyllä sellaista kirjettä nähnyt eikä ole tullut miehenkään nimellä (jonka nimissä suurin osa meidän vakuutuksista on, kaikki keskitetty samaan yhtiöön). Lupasivat soittaa takaisin mutta ei ainakaan tänään enää kuulunut. Ja kun on enää alle 2 viikkoa laskettuun aikaan, ja tänään vielä pumppukäyrän kanssa pulmia (selostus kohta) niin tuskinpa enää sitä vakuutusta antavat. Mutta helkkari, mun mielestä se on kyllä ihan niiden moka, ei ole todellakaan meille sellaista kirjettä tullut. Vaihdetaan kyllä kaikki vakuutukset johonkin toiseen yhtiöön, jos ne nyt tässä heittäytyvät hankaliksi |O |O |O

Joo, mulla oli neuvola tänään aamulla, ja kaikki muuten ok mutta vauvan syke huiteli siinä kahdessasadassa (!!!). Puolen tunnin kuluttua doppleroitiin uudestaan, mutta oli edelleen yli 180, joten lähete päivystykseen laitettiin. Siellä oli kyllä kaikki sitten ok, makasin puolitoista tuntia :eek: käppyrällä ja vielä ultrattiin. Mysteeriksi jäi, miksi sykkeet olivat aamulla niin korkealla - liikkui kyllä tosi paljon silloin, mutta on ennenkin kuunneltaessa liikkunut ja silti syke siinä 150-160 (normaalisti 130-140).

Vähän kumma lääkäri kyllä oli, rasittavasti vihjaili, että tupakka ja nikotiini sitten aiheuttavat tuollaista (vielä kahteen eri otteeseen), vaikka sanoin että en todellakaan ole polttanut. Ja kun kysyin häneltäkin mielipidettä, voidaanko sektion jälkeen käynnistää (kun en sitä leikkausta siis halua), niin hän heti tulkitsi kysymyksen niin, että olen vinkumassa käynnistystä jo nyt :eek:. Samoin kun kysyin siitä mahdollisesta yliaikakontrollikäynnistä (kiva sana), niin hän heti rupesi selittämään, että ei sua kyllä silloin käynnistetä jos ei ole jotain syytä. Juu mut kun en minä sitä kysynytkään... :headwall:

Mutta (anteeksi, tämä valitus vain jatkuu), huonojakin uutisia sain. Tämä lääkäri ultrasi painoarvioksi 3,6 kg!!! Siis nyt jo, kun viikkoja vain 38+1!!! Ja tasan 2 viikkoa sitten saatiin arvioksi 2,9 kg - JOS se pitää paikkansa (ja jos tämä arvio pitää paikkansa) niin on kasvanut 700 g kahdessa viikossa :attn: |O |O |O Siis mä en jaksa, en s*tana kyllä pidä tätä kitudieettiä enää minuuttiakaan, kun ei siitä mitään hyötyä ole ollut vaan jätti on taas tulossa! Tätä vauhtia kaveri on siis 4,3 kg tasan laskettuna, ja jos menee siitä taas sen yli 2 viikkoa yli (kuten esikoinen), on sitten 5-kiloinen syntyessään. :headwall: :headwall: :headwall: V*ttu mä sanon. Anteeksi, anteeksi tämä raivonpurkaus, mutta just nyt olen niin vihainen, niin vihainen. Luojan lykky että on viimeinen raskaus, mä en tätä kyllä halua enää ikinä :'(

Grynna 38+1, vihainen ja epätoivoinen
 
maarith
grynna Mä sain 2vk sitten arviox 3400 ja tänään sitten 3800g,joten iso se täälläkin on tulossa.Ja kun noilla ultrilla on tapana olla vielä väärässä niin mistä sitä tietää mitä sieltä ulos putkahtaa.

härkis niinhän sä sanoit,että asioilla on tapana järjestyä.Ja tässä tapauksessa järjesty hyvin ja osa siitä on ihan mun omaa ansiota,kun ite sinne soitin ja valitin sokereista.

Hassua tuolla oli se,että se kätilö on meijän perhekerhon äitejä.Helsingissä ei koskaan tuntenu yhtään ihmistä,joka olis ollu töissä kättärillä ja sattunu vielä samaan aikaan kätilöx.No nyt sekin on mahollista,että synnytyksessä on tuttu äiti kätilönä.No eipä se haittaa.

:hug: halaus sulle grynna ja samoin härkikselle ja muille joilla vielä masut pullollaan vauvaa..

Ja onnittelut kaikille vauvan saanu.
 
Onnea syli kaupalla Kamomillalle ja kaikille muillekin vauvansa saaneille.
Täällä vielä kärvistellään kokonaisena. Suppareita tulee kyllä mutta ei mitään sietämätöntä vielä. Limatulpasta puhuin toissa päivänä no sitä tuli taas eilen ja sitten tänäänkin oli pöksyissä ruskean punertavaa limaa jonkun verran...? Oon kyllä kuullu et sitä voi tulla monena päivänä mutta että kuinkahan iso se tulppa oikeen on ku sitä tulee kolmena päivänä!

Jatketaan kärvistelyjä...Tsempitykset kaikille jotka kärvistelee :hug:
Vanilija ja jäbä 41+2
 
Grynna:paljon :hug: ja jaksamista.Aika paskamainen tilanne vakuutusyhtiöltä, jos et olisi alkanut kysellä perään niin ne ei olisi ilmoittanut mitäänkö?

Mä kanssa epäilen että täältä on jättiläinen tulossa jos kerran arvio lääkäriltä käsikopelolla oli 35+ viikolla 3kg niin mitä se on parhaassa tapauksessa 7viikkoa myöhemmin ja mulla ei ole sokerit ollut koholla tai niitä tutkittu edes, pelottava ajatus.
 

Yhteistyössä