JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

Kaverit missä olette kaikki |O

Pois sen grillin kyljestä!! Tai ainakin kierrätte makkarat kaukaa ;) Grillattiin muuten yhtenä iltana aivan sairaan hyvää.. Pilkoin foliovuokaan kuorittuja keitettyjä perunoita, kesäkurpitsaa, sipulia+valkosipulia. Sekaan öljyä, vettä, sitruunamehua, sitr.pippuria jossa oli suolaa, ei tainnut olla sillä kertaa muuta.. päälle foliosta tiukka kansi ja grilliin "hyllylle" Kaverina oli possun filettä.. Nam!!! kaikki rasva oli ainakin näkyvää ja pikkunen öljyhän on ihan ok ;) Sekaan olis kyllä voinut sopia myös aurajuusto ja pekoni :ashamed:

Mukavaa viikonloppua..

Anu-
 
Höh, huonosti sujuu. Mä olen joka päivä päättänyt olla kunnolla mutta mutta mutta... Eilen sitten saunassa huomasin jaloissani kauheita suonikohjuja, jotka tietty näkyy kuumassa extrahyvin ja päätin todellakin ruveta pudottamaan tätä jumalatonta ylipainoa. Mä en halua mihinkään suonikohjuleikkaukseen :headwall: !!!! Lisäksi mies on alkanut valitella omaa kasvavaa vatsaansa, joten sain kotoakin kaverin :D . Oli kovin kiinnostunut pointseista kun työkaverinsa (mies) on laihduttanut yli 20 kg vaimokkeensa kanssa pv:n pisteillä.

Ja taas makkarista kuuluu hälyääntä...

Iines
 

Yhteistyössä