JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

Motivaatio ongelmaa on ollu viime aikoina...Pieniä repsahduksia ollu :ashamed: Söin itteni niin kipeeks suklaasta että luulen ettei ennen joulua tarvii syödäkään. Paino pysyny pitkään samoissa lukemissa, mutta tänä aamuna kuitenkin vaaka näytti -700g.

Maamuska......164cm/89,5kg......88,8kg/-700g......70-75kg
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Täällä kyllä taistelut on siirtyneet tuonne odotuspuolelle :ashamed: . Oikeestaan taistelut saa siirtyä mun osalta maaliskuun jälkeiseen aikaan. Sen verran on tuo tasapainoilukin hakusessa... Mä en edes tiedä mun tämän hetkistä painoa, vältän vaakaa kun ruttoa. Edellisen äitiyspolikäynnin tulos oli raskauden alusta +4,8kg ja tuolloin oli rv 22+jotain. Nyt oon ainakin yrittänyt säätää ruokavaliota terveellisemmäksi mut ens maanantaina saan taas painon osalta tuomion.

Paljon tsemppiä kaikkien urakkaan, minä palaan sille saralle vasta kun tämä sätkivä poika on saatu masusta ulos :) .

Iines ja Sintti-poika 24+5
 
Hiljaista on täällä palstalla, mutta laitan nyt kuitenkin tuloksen tältä aamulta:

Maamuska......164cm/89,5kg......88kg/-800g......70-75kg

Pitkät lenkit on tehny tehtävänsä...täytyy yrittää pitää tahtia yllä.
 
Kovin on kuollutta.. Mitäs jos haudattaisiin ketju ? Vai skarpataanko vuoden alusta, kukin tavallaan??

Oma paino on pysynyt +/- 2kg lähtöpainosta, riippuen pikkusen siitä mitä olen syönyt ja paljonko närästää.. Ja muahan närästää |O Makkaroiden väli on kuroutunut umpeen mutta mitään selvää vauva-mahaa ei kyllä vielä ole havaittavissa ellei osaa katsoa. Lenkit ovat jääneet ja Omppua työnnän jopa parkkikselle rattailla. Heti vetää ja vihloo tuonne alaosastoon jos jotain tekee. Sais oppia kohta kävelemään!! Miks kukaan ei muistuttanut mua että mähän oikeasti vihaan raskaana oloa :ashamed: Jos ihmisellä on tällainen kanan muisti, että ei muista vuoden takaisia juttuja niin pitäis kyllä vähän muiden pitää huolta.. Kolmatta kertaa ei tule |O

No mitäs sanotte?? Kuopataanko vai elvytetäänkö?? Vaatis kyllä pikkusen panostamista..

-Anu-
 
Heippa!

Hiljanen on tämä pino tosiaan ollut, sääli toki se.

Itsekään en ole tällä laihdutusosastolla saanut aikaan MITÄÄÄÄÄÄÄN, paino vaan nousee joten en ees käy vaa-alla..... Seuraavan kerran ajattelin punnita itseni 1.1.2009 ja siitä lähtee HURJA kiri kohti kesää 2009 jolloin painon on oltava alle 70kg....

Joten kiva olisi jos pino pysyisi hengissä ja joku muukin lähtisi uuteen vuoteen uudella innolla!
 
morjensta :)

meillä on ollut kaikenlaista hulinaa :)
mä olin itse monta viikkoa todella kipeänä,sain lievän enterorokon ja sen jälkitautina jonkin bakteerin keuhkoihin..mutta nyt siis alkaa olla kunnossa,vaikkakin astmalääkitys ja kortisoni jatkuu vielä tehostettuna piiiitkään..

paino,niinpä niin..edelleen jumissa,ja jouluna tuli kyllä syötyä aivan liikaa,myös silloin kun ei ollut yhtään nälkä. paino on nyt 83kg :x
yhteensä pudotusta siis nyt 11,3 :D
nyt alkaa olla jo siedettävä olo omassa kehossa,tosi kivalta tuntuu kun ihmiset ovat huomanneet että olen entistä pienempi-varsinkin sellaiset,joita ei ole nähnyt pitkään aikaan ovat huomanneet muutoksen.
vaikka on tätä vielä,20 kiloa vähintään pudotettavana..yrks. mutta nyt vaan takas ruotuun,ja sain muuten joulupukilta ;) luistimet (AIVAN MAHTAVAA!!) niin tulis liikuntaa kivassa muodossa myös!

miten meitin vauvanodottajat??? miten on masut kasvaneet?
nyt mä taas huutelen täällä tiheään,kova tsemppi kesää kohti!!!!
 
Heips Ella !

Joo, maha on joulun aikana kasvanut.. taitaa tosin olla kinkun ansiota eikä niinkään raskauden |O Olen vaan syönyt kun mieli on tehnyt ja tänään selvisi totuus.. melkein 5 kiloa tullut siitä kun raskauduin |O |O |O |O |O Ens vuonna alkaa taas kunnollinen elämä ja todellakin toivon että osa olis vaan turvotusta ja suolan keräämää nestettä.. Uskokoon ken tahtoo :snotty:

Luistimet, argh.. ei ole oikein mun laji.. Sain töissäkin "vapautuksen".. olin vakio nauhojen sitoja ja nenänniistäjä kentän laidalla.. Katsoivat vissii liian suureksi riskiksi päästää mut hortoilemaan luistimilla penskojen keskelle :LOL: Todennäköisesti olisin ollut kerran jälkeen terveysasemalla..

Hyvinhän sulla on kiloja karissut!! Äläs yhtään vähättele!! Ja homma jatkuu uudella innolla.. Mäkin lupaan ryhdistäytyä ja syödä niillä rd-ohjeilla niin eiköhän tämä tästä..ei ole vahingot niin suuret kun totuus paljastuu vauvan synnyttyä :D En oikein pysty enää kävelemään, onneks välillä on parempiakin päiviä, mutta aika harvassa.. Ei sitä tajunnutkaan kuinka paljon voi kaivata jotain kävelylenkkejä..Jopa minä joka olen henkeen ja vereen urheiluvastainen.

Ja mikä on mun suurin porkkana kiloja vastaan ?? No tietysti ens syyskuuksi varattu Turkin matka.. Pienellä positiivisella asenteella varasin reissun meidän porukalle sekä systerille ja sen 12v:lle. On sitten pikkusen enemmän käsiä hoitelemassa noita meidän pieniä vipeltelijöitä. Ompulta kun kysyn onko äidin kulta niin vastaa että ei ja nauraa oikein p***asta naurua ja väittää olevansa äidin oma apina :LOL: Ja sehän todellakin on.. Onkohan lapsen itsetunto tuhottu jo vuosikkaana :LOL: Miten näin seesteisistä vanhemmista voi syntyä tuollainen riiviö :saint: Välillä tekee ihan mieli töihin lepäämään ja siellä olis sentään vastassa 12 tuollaista.. Olis kuitenkin edes kahvitunnit ja pääsis yksin vessaan :D

Asennoitukaahan kaikki, 1.1.2009 alkaa taas arki ja tiukka taisto lölleröitä vastaan Mukavaa Uutta Vuotta kaikille ja suojalasit jne..!!!!!

-Anu-
 
Hellurei!

Ellapuu Vallan hieno pudotus on sulla! Kiva että olet mukana kevään taistossa läskejä vastaan...

Ihan ei toteutunut tuo "joulu ilman vatsamakkaroita" , mutta jospa sitten juhannus...

Mulla on tämä joulu mennyt nyt ihan vaan syödessä, suklaata on kitusiini kadonnut kiloja ja kaikki muut herkut sitten siihen päälle. Mutta nämä pari päivää aion huoletta herkutella ja 1.1.2009 hypähdän sitten pukin tuomalle uudelle vaa-alle.

Iloista loppu vuotta kaikille!
 
Hellurei!

Niin se on vuosi vaihtunut, tosin omalla kohdallani tuo eilinen ei mennyt ihan putkeen. Istuin kotona kuumeisena ja kuuntelin pauketta. Onneksi mies vei lapset "paukkujuhliin" kuten tuo 2v. ilotulitusta kutsuu. Ja ampuivat sit samalla omat raketit.

Mutta kun uusi alkoi niin alkoi myös mun painon pudotus urakka. Paino tänään 76,7 kg. Joten mitään ihan katastrofia ei nyt joulun aikaan ole sattunut, mutta sarkaa tässä on kyllä.

Tarkoitus on toimia kuten viime keväänä, eli täytellä ruokapäiväkirjaa ja käydä lenkillä vähintään 3xviikko. Eka tavoite on 69,9kg 1.3.2009...

Tsemppimielellä
 
Heipat kaikille!

Mun mahalle oli tapahtunut toissa yönä jotain |O Mitä, en todellakaan tiedä |O |O Kamala pötsi eikä makkara-vaosta ole enää tietoakaan. Pakko oli siirtyä mammahousuihin.. Tänään olen ollut kohtalaisen ihmisiksi ja syönyt porosoppaa. Muutama keksi on hävinnyt suuhun, mutta muuten ihan ok. Jännää nähdä miten kunnon elämä vaikuttaa painoon ja sen kehitykseen..


Pulistaanko aluksi ilman virallisia punnituksia ja päivityksiä, että päästään kunnolla käyntiin??

Anu ja Ruusunpuna 19+0 ( saattaa olla Ruusumuna rakenneultran jälkeen :) )
 
hih anu,vauvamasu siis löytyi :LOL:
mä siirryn 15mg reduihin,paino ei laske vaikka kuinka syön 600-800kaloria/pvä.
kauhiasti en ole liikkunut,mutta luistelemassa ollaan käyty 2-3x viikossa aina puolitoista tuntia kerrallaan,uimassa ja pulkkamäessä..eli sentään liikkunut enemmän kuin pari kuukautta sitten,ja silti ei paino laske!
katsotaan miten nyt käy..
 
Miltäs tuunattu otsikko tuntuu?? Olisko selkeämpää jos laittaisin taas uuden rimpsun tälle vuodelle ja vanhat höpinät linkiksi etusivulle?? Ideoita..

Juu ja terve elämä takkuaa ja rankasti, miten noi herkut onkin niin hyviä...

Anu
 
Mulla on uus himo!!! Vanhoja ei onneks ole paljoa.. Voitteko kuvitella.. katselen kuola suupielessä nutriletten suklaapirtelöitä :LOL: :LOL: :LOL: Ihan tunnen suussa sen raikkaan suklaan maun.. Kunhan synnäriltä pääsen korkkaan varmasti yhden pussin ja sen jälkeen pistelen poskeeni graavilohta ja mätiä keitetyillä potuilla ja smetanalla.. Miten kielletyt voivatkin olla niin houkuttelevia??
 
anu,ei voi olla totta :LOL: :LOL:
voi äly noita sun mielihaluja :LOL: :LOL: :LOL:

laita vaan uusi rimpsu tälle vuodelle,ja linkki tähän.

mulle vaihdettiin redut 15mg;kun ei ole tarpeeksi paino pudonnut viime kuussa.
Toisaalta hyvä,kiva jos alkaa taas tapahtua,toisaalta voi p,jos ei nämä auta niin mitä sitten??
Alkaisi tuolla myös 10vkon nutrikurssi,mutta siihen ei kauheasti mua suositellut. Sanoi että siinä on just ideana se päivittäinen kalorimäärä,joka pysyy kurissa varmasti noilla nutreilla.
Mutta mulla kalorit on jo muutenkin tuossa samassa,jopa vähemmän..

Mä olen välillä korvannut ruoan nutrileteilla..Mutta terkkari sanoi että jos menisin tuohon ENE-ryhmään,redut pitää lopettaa,koska niitä ei saa käyttää samanaikaisesti. MIKSI?????
 

Yhteistyössä