Joulunamut tarhatädeille?

Mitenkähän mahtaa olla tapana?
Meillä muksut alottivat ryhmiksessä syksyllä ja nyt olis aika viedä jotain joulun kunniaksi.

Ryhmiksessä on kolme hoitajaa ja kullakin hoitajalla "omat hoitolapsensa".

Kannattaisko viedä jokaiselle hoitajalle jotain, vai vaan muksujen "omalle hoitajalle"??
 
Satu
Itse vien aina kaikille. Viime jouluna ostin arabian punaiset teema mukit jotka täynnä karkkia ja kortit. Tykkäsivät tosin lahjat eivät olleet ihan halpoja. Tälle joululle en ole vielä keksinyt lahjoja ehkä muumi pyyhkeet. Harkinnassa
 
Vierailija
Kun lapseni oli päiväkodissa, vein jotain yhteiseen kahvipöytään. Henkilökohtaisemmat muistamiset vein, kun lapsi jäi kokonaan pois. Jotain pientä ja pois kulutettavaa on mielestäni hyvä muistaminen.
 
päikyn ope
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Itse vien aina kaikille. Viime jouluna ostin arabian punaiset teema mukit jotka täynnä karkkia ja kortit. Tykkäsivät tosin lahjat eivät olleet ihan halpoja. Tälle joululle en ole vielä keksinyt lahjoja ehkä muumi pyyhkeet. Harkinnassa
Mukit ihan ok, tosin niitä kertyy melko paljon vuosien saatossa... Ja vaikka me muksujen kans tehdään töitä, ei me muksujen tavaroita tarvita eli en ainakaan ite välittäis muumipyyhkeestä. Mitään ei tartte tuoda, saadaanhan me palkka työstämme. Mutta jos jotain, niin yhteiseen kahvipoytään jotain tai kynttilöitä, namia, viiniä, glögiä tms. mikä ei jää kaappeja täyttään. Parhaita lahjoja on ollut, kun muksu on leiponut ison sydänpiparin ja koristellut sen itse ja sit se on sellofaaniin käärittynä mulle annettu (en vaan meinannu raaskia syödä...)
 
VVX
että jotakin pientä koska he eivät tietenkään osta lasten äideille mitään ja jos ajattelisin asian toisin päin niin minusta olisi kiusallista saada jotain kallista ilman etten itse anna takaisin jotain. Sitten taas on mukava saada jotakin pientä mistä kuitenkin tietää että se on lämmöllä annettu ja omaa työtä arvostetaan / kiitetään. :)
 
vieras
Vien ryhmikseen, jossa ns. kolme eri huoneistoa, mutta kaikki hoitajat hoitavat välillä lapsia, yhteiseksi suklaarasian/-t. Hoitajia on kymmenenkunta, eikä oman huoneiston hoitajat halua, että erikseen ketään lahjotaan.
 
vieras
jouluksi vein yhteisen isomman konvehtirasian kahvipöytään ja kortin. Viime keväänä kun lapset jäi tarhasta pois vein kahvipöytään itse tehdyn kakun ja hoitajat kyllä kiittelivät. Ei sen mielestäni kovin isoa tarvitse olla, eiköhän se pääasia ole että muistaa ja lapsille ennenkaikkea että jotakin saavat hoitajille viedä.
 
vieras
herkkukorin kahvihuoneeseen. Teetä, kahvia, keksiä ja suklaata jne. Lastani ja hänen hyvinvoinnistaan huolehtii koko talon väki (siivoajat, keittäjät jne) joten aina yhteinen muistaminen.
 

Yhteistyössä