Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

Huh, johan kesti tekstit lukea :eek: Ja pakko myöntää, että lopussa sitten vähän harpoin, kun muuten olisin istunut tässä monta tuntia :ashamed:

Reissusta palattu tänne pimeeseen synkkään koto-Suomeen :whistle: Jottei ihan romaania tulis niin sanottakoon, että matka meni hyvin ja hauskaa oli! Lentomatkatkin meni paljon paremmin, kuin mitä olin ajatellut. Eilen kone oli turbulenssissa (niinkö se nyt oli), tunnin verran oli yhtä ilmakuoppailua ja heilumista, kyllä siinä tuli jo ajatus, että tuonne mereen me tiputaan :eek: :whistle: :D

Eläinpuisto oli mahtava kokemus, merileijona, delfiini ja valasesitykset UPEITA :heart:

Teidellä (se vuori) käytiin kans, tai sen kautta ajettiin Americasiin, oon siellä pari kertaa aiemminkin käynyt, hienoa maisemaahan se on!

Uima-altaalla oltiin tokavikana päivänä koko porukka ja kaikki käytiin uimassa, pojatkin :) Rasmus on edelleen varsinainen vesipeto, samoin kyllä Jonttu, mut se vietiin kyllä vähän väkisin sinne altaaseen, kun on semmonen vilukissa että :D Mutta tykkäs sitten altaassa loiskia ja pomppia sylistä toiseen. Sillä kerralla saatiin kaikki vähän väriäkin itseemme.

Rasmus nukkui yöt kuten kotonakin, heräilee monta kertaa. Päiväunet sillä meni ihan miten sattuu, nukkui pikkutorkkuja pitkin päivää :/ Kauankohan menee palautua taas uuteen tai siis vanhaan rytmiin...

No, lisää reissusta sitten muissa viesteissä, pitäis jo lähteä hommiin...

Mun äiti oli käynyt täällä meillä siivoamassa oikein kunnolla!! Talo on hinkattu lattiasta kattoon ja ihan kaikkialta siitä väliltä :heart: :heart: Oli kysynyt luvan, että saako käydä siivoomassa ja saihan se, ilomielin! Poikien huoneen oli laittanut uuteen, IHANAAN, järjestykseen, joulun oli laittanut kotiin, tonttuja ikkunoiden välissä, tähti ikkunassa, kynttelikkö jne. :xmas: :heart: Ihana oli kotiin palata! Hyvä ettei itku tullut =)

Tintta: Meillä ei kuusta oo ollut, kun tilaa ei oikein sille ole :/ Mut täti/äiti (joiden luona joulu ollaan oltu) on hakenut kuusen varmaankin joskus edellisenä iltana ennen aattoa...

Uneton, Gerbera, Kaiza, Tigru ja muut sairastelijat, paranemisia, jaksamisia, voimia!!! :hug:

Kaiza: Riippuvaisia musta :D Heh! Ihana oot :hug: Jaksamisia sulle ihan hirmuisesti :hug:

Koivunkäpy: Mä haluan pojille jotain TARPEELLISTA joululahjoiksi, en niitä leluja älyttömiä määriä, niitä jo on, tietty jotain ikätasoon liittyvää voisi ehkä ottaa... Sit lakanoita ja sen semmosta. Ihanaa, että voit hyvin :hug: :hug:

ONNEA AMANDA!! Onnea myös muut sankarit, joilla jo synttärit on olleet; Julius, Niilo, Juulia, Elina, Joel, Maria, Sanni, Jami, Erkko, Henrik ja Neea! :flower: :flower: Toivottavasti ei kukaan unohtunut.

ONNEA EPELILLE POJASTA!! :flower: :hug: Niitä kuulumisia mä kerran yritin sieltä etelästä käsin lukea... Mut en tosiaan tänne asti päässyt, surkea kone.

Jellona: :hug: Mullakin oli teitä kaikkia ikävä! Aleksi oli vähän väliä mielessä, kun näin Cars-aiheisia juttuja :D

PARPAPAPA: ONNEA TYTÖSTÄ!!! :hug: :flower:

Ulkoilusta... No, vois kyllä ulkoilla enemmänkin :ashamed: Joonatan nukkuu edelleen päiväunet parvekkeella rattaissa.

Joulua meillä nyt tosiaan on, kuten aiemmin kirjoitin...

Kaikille kipeille paranemisia! Nyt mun on mentävä, kun Samia suututtaa hoitaa poikien aamutoimet |O :wave:
 
Se oli se kotitonttu sieltä hellan välistä Käpy.

Piparit leivottu, mulla oli tän käden takia paistovuoro.

Nyt ukko rupeaa pihvin paistoon :p

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille.

Ja Tanskulle jo etukäteen hyvää joululomaa. Ja Peppi tervetuloa kotiin.
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Täällä aikamoista haipakkaa ollut viime päivät. Eilen illalla kotiuduin pikkujouluista klo 2.30, yllätin itsenikin. Aamulla sain onneksi nukkua pitkään, mut nyt illasta alkaa väsy painaa. Täälläkin tänään leivottu koko perheellä pipareita.

PARPAPAPA ja EPELI ONNEA!

Peppi tervetuloa takaisin, ihanan kuuloinen reissu!

Nyt mentävä!



 
No jopas on hiljaista täällä :(

Äiti tuli tänäänkin auttelemaan, pestiin mooonta koneellista pyykkiä, kuivattiin ne kuivaushuoneessa ja laitettiin takaisin kaappiin, KERRANKIN, siis ekaa kertaa elämän aikana sain purattua matkatavarat heti :D *Vähänkö ylpeänä* :whistle:

Käytiin sit mun äitin luona syömässä ja sieltä mentiin Samin porukoiden luo kahville, just vasta tultiin.

Joonatan ei suostu syömään puuroa, mä olen vihdoin tän 2 vuoden aikana oppinut, että se/lapset yleensä syö, kun on nälkä, eikä ne kuole jos joku ateria jää välistä :ashamed: Mut edelleenkin, jos joku ateria tosiaan jää väliin niin kiukku on sitten melkeinpä taattua |O Onneksi kohta mennään nukkumaan, toivottavasti ei vaikuta yöuniin...

Jonttu on alkanut pomppelehtimaan, hyppelehtii iloisesti pomppien paikasta toiseen, on tosi mainion näköinen :heart: Juttua tulee ihan hirveesti, koko ajan vaan enemmän. Uusia sanoja/juttuja harjoittelee selvästi hiljaa "kuiskien" tai vaan suuta liikuttaen, hauska :D

Rasmuksella on nyt tullut semmonen kausi, että ei sais oikein näköpiiristä poistua ja jos poistuu niin tulee hirveä huuto. Pitäis olla sylissä koko ajan, mut sitähän se on tässä 9kk iän paikkeilla, eroahdistusta, just, kun äitiysloma loppuu. Muuten on kyllä kovin aurinoinen ja hymyileväinen :heart: Hurmaa kaikki, kenen kanssa on vähänkään tekemisissä :) Nauraa veikan touhuille ja konttaa perässä, leikkii kiinnostuneina kaikilla leluilla jne.

Ikävä on kyllä sinne aurinkoon takaisin, täällä on niin hirveä keli |O Mustaa ja harmaata, vettä ja märkää, pimeetä :kieh:

Koivunkäpy: :hug:

Kiitos Smirge! :wave:

Lillukka: Monesko päivä sulla on se laskettu aika? Onko maha kovin iso jo? Onko vieläkään tyttö/poikaoloa?

Tansku oli aamulla kirjoitellut samoihin aikoihin, en ollut tekstiä nähnyt. Kurjaa se työhomma, hae ihmeessä uutta paikkaa, jos siltä tuntuu!! Kiva, että tiedossa on edes vähän lomaa :hug:

Meen laittaa ihan just Jonttua nukkumaan, on poika reissun jäljiltä aikas väsynyt...

Tulkaahan toki muutkin kirjoittelemaan!

Niin, piti vielä sanoa, että kakkosvaihtoehtona oli kouluhaussa kätilön tutkinto, jos se olisi ollut ykkösenä ja JOS olisin päässyt pääsykokeisiin niin olisin päässyt sinne sisään, kun pisteet jo nyt riittivät sinne pääsyyn... Näin oli kuitenkin silloinkin, kun se ykkösvaihtoehtona oli, mutten kuitenkaan pääsykokeisiin silloin päässyt... Olikohan huonosti selitetty?

Mut nyt vihdoin tästä jo meen :wave: Hyvät yöt!
 
Hei kaikille :wave:

Mukava lukea sinun kuulumisia Peppi85 =)
Oletkos ajatellut tulevaa, siis että milloin palaat työ/kouluelämään?
Tuntuu muuten hurjalta, että Rasmuskin on jo 9kk :eek: :heart: =)
Aika on mennyt niiin nopeasti tässäkin suhteessa =)

Tansku, kiva oli lukea teistäkin :hug: :D
Mun on pitänyt sulle sanoa tsilzoona kertaa että sain ihania huonekasveja sillä sinun antamallasi synttärilahjalla :heart: :flower:
Aina tulet mieleen, kun katson niitä =)

Niiskuneitiiii mitä teidän pesueeseen kuuluu? :wave:

Meillä on nyt kai *kop kop* kaikki taudit kallistettu ja toivonkin tervettä joulua meille kaikille :whistle:
Aika rankkaa on ollut viime viikot, kiitos kaikille tsempeistä :heart:

Onnea myös taas kaikille sankareille :flower: :flower:

Kävin muuten maanantaina katsomassa sen kotimaisen leffan "Musta jää", oli aika väkevä tarina siitä, miten yksi asia kietoutuu toiseen ja vaikuttaa kaikkeen....
Todella kaunis musiikki oli, hyvä Eicca Toppinen :)

Juu jospa sitä jatkais töitä, hyvät viikonloput kaikille :wave:
 
Perjantaita siskot :)

Täällä kauhea huuto,Oskari kiukkuttelee vaihteeksi,kun ei saa syödä suklaakalenteria kokonaan :D
Tosi kiva kun tytöt on jo niin isoja että haluavat kaikkea tuollaista hömppää ja sit on pakko ostaa myös pikkumiehelle :/

Ihanaa Peppi että olet palannut,just sua eilen illalla mietin :hug:
Kiva että matka meni hyvin,varmaan olitkin loman tarpeessa ;)
Kävylle laitoin viestiä...Meilläkin joku käy sotkemassa jokapäivä,liekö sama tyyppi kun teilläkin :whistle:
Tanskuliini:Mukava kuulla sunkin kuulumisia :hug:
Siru:Mun kuvattiin niska,kaula ja poskiontelot.Otettiin verikokeita ja sit jotain ihme koputtelutestejä :whistle:
Nyt menen uudestaan maanantaina verikokeisiin.

Ette usko mutta mua ottaa päähän |O |O |O
Olen ajatellut ostaa tytöille joululahjaksi yhteisesti nukkekodin.
Se on musta niin ihana juttu,voisin melkein ostaa sen itsellenikin :D
No,mulla on sellainen ollut kaikkine ihanine kalusteineen ja niitä kalusteita oli paljon ja kauniita kaikki.
Ajattelin että saan ne kalusteet tietty sit äidiltä kun muistin että itse nukkekoti jostain syystä meni kerran rikki :/
Soitin äitille asiasta ja se ilmoitti että on antanut kalusteet ehkä pois,ei ainakaan varastossa ole :eek: |O
Voi p.aska että ottaa päähän :'( :'(
ne on kaikenlisäksi tosi kalliita ostaakin :/

Muutenkin mua stressaa joululahjat ja koko joulukin jo,kun haluaisin ostaa kaikenlaista lahjaa kaikille,mutta pitäis nykypäivänä olla ihan miljonääri kun lelutkin maksaa tosi paljon :/

Sori,oli ihan pakko purkautua :D
Nyt pitää lähtee postiin hakemaan Anttilan pakettia...
Jellonalle vielä sen verran että löysitkö jostain sen kylpytakin?
 
Päivän uusi asia opittu. yhdellä kädellä on vaikea saada jalkoja toppapuvun lahkeisiin. Ja varsinkin ne lahkeen suut kenkien päälle.

Mää minnekkään jouluostoksille ole päässyt |O . Lasten kanssa ei voi mennä ja mä en pysty ajamaan autoa.

Oonpa minäkin tässä aatellut työpaikan vaihtoa. Mutta vasta aatellut. Suurin surminkaan ole ajatellut mennä vielä opiskelemaan, ehkä vasta sitten kunSami on tullut kouluikään.
Olen seurannut läheltä yhtä äitiä, joka yritti opiskella, käydä töissä ja hoitaa kotia (tyttö 3 vee ja sairas mies ). Nyt sitten hälle iski burn out :(

Tintta ymmärrän ärsytyksesi. Voisko tehdä niin, että jokainen sukulainen osallistuisi noihin nukkekodin tarvikehankintoihin? Mun äiti päätti säästää kirjat ja legot. Mutta nukkekoti tavaroineen, Barbiet ja laluastiat on lähteneet kiertoon.
 
Nyt on lahjat ostettu, tai no, pojalle käyn vien yhen dvd:n ostamassa..

Voi jöösses. opin tänään että jos kuvittelee jonkun asian olevan halpa, niin kannattaa kuitenkin varmistaa asia.. päätin ostaa kakaroille kenkiin liukuesteet, poika veti kolmesti lipat ovelta autolle.. löysin k-kengästä moiset, sanoin et kaks paria kiitos, eipä maksanu ku yhteensä 59,80? :eek: |O lievää rahastusta, anttilasta saa kenkiin liukuesteita 6? pari, mutta kun ei ollu lasten kokoja :headwall:

Ja anttilasta sain pojalle sen rekan, sori jellona en voi laittaak uvaa ku oli netanttilasta sillo loppunu ni kuva poistu..

Ja ihana kaupunkiin on avattu moccamaa, sieltä saa kahveja, erilaisia teelaatuja, suklaata jos minkälaista ja prima-mausteiden mausteita. nautin tässä vanilja-toffee-karamelli kahvia ja luoja että on hyvvee :p

Pitäs siivota ja leipoa, ei kiinnostas yhtään.. mut pakkohan se on.
 
Moi.

Lähdin tänään aamulla aikaisin viemään kaveri Meilahden sairaalaan, sitä, jolla todettiin vasta se ms-tauti. Nyt oli tiistaina käynyt lääkärin luona ja siellä oli otettu luuydinpunktio, selkäytimessä oli näkynyt jotain pisteitä, todella kovaa vauhtia tauti nyt etenee ja piti äkkiä päästä sairaalaan saamaan hoitoja, joiden pitäisi sitä nyt pian jarrutella. Oireet on koko ajan vaan pahentuneet, oikeaa kättä ei pysty käyttää ollenkaan, vasenkin on puutunut, kuten myös jalat. Just vasta äsken tulin kotiin. Kaverilta piti ottaa uusi luuydinpunktionäyte, nyt sitä otettiin kymmenen putkiloa, onneksi vaan 40 tippaa yhteen, mut aikamoista se oli, epämiellyttävää, kivuliasta ja tuskaisaa, tää kaveri kun meinaa pyörtyä, kun edes puhutaan jostain neuloista yms... On nyt tämän viikonlopun ja ehkä ensi viikon sairaalassa. On kyllä paha mieli asiasta ja kovasti kaikki mietityttää :'( On paras ja rakkain kaveri kyseessä. Mut kovin on reipas kuitenkin :heart:

Äh, Rasmusta ei voi tosiaan laskea sekunniksikaan lattialle kun jo huuto alkaa ja takertuu jalkoihin kiinni |O :heart:

Uneton: :hug: No, olisin mennyt sinne kouluun, mut kun en päässyt |O Ajattelin, että ettisin jotain keikkatyötä, lähihoitajan hommia tässä nyt ja kevään haussa hakea johonkin... Saa nähdä, kuin käy, saanko töitä jne. :) Onneksi olette jo terveinä!!

Tintta: :hug: Harmi, kun äitisi on laittanut eteenpäin ne nukkekodin tavarat :(

Nyt täytyy mennä syömään, hirveä nälkä :wave:
 
jee, tää toimii taas!

Eilen vieteltiin aika pitkälle synttärit, poika päätti jostai saada kunnon ripulin, sonti vettä, kirjaimellisesti.. :x sai ukilta ja mummilta plaston mönkijän, semmosen työnnettävän, näköjään sillä voi myös ajaa päällä istuen :LOL:

Pepin kaverille jaksamista ja voimia kovasti!
 
Sunnuntaita!

On se kumma että ukon kanssa mahtuu hyvin nukkuu 160 cm:ä leveässä sängyssä, mutta kahden lapsen kanssa itelle jää postimerkin kokoinen alue :LOL: . Poju kyllä nukahti eilen omaan sänkyyn, mutta nukuttuaan tunnin kömpi poju että tyttö mun viereen nukkumaan :kieh: . Ja kumpainenkaan ei ole nukkunut viekussa enään aikoihin.

Kerettiin ulkoilla vajaa tunti kunnes rupesi satamaan vettä. Eilenkin satoi ja tuuli niin ettei ulos ollut menemistä. Nyt sitten oottelen koska nukkumatti tulis veis pojan untenmaille. Eilen nukkumatti jätti päikärikierroksen meidän asunnossa väliin.

Pepin kaverille jaksuja ja samoin Pepille itselleen. Ja kipeille pikaista paranemista sekä synttärisankareille ONNEA!
 
Terveisiä täältä töistä !!! Hetkeksi pääsin koneelle, joten tässä kuulumisia.

Eli masuasukki on nyt viikoilla 10. Ja mikä tässä on ihmeellisintä, hä on ns. 100% luomuvauva. Oudoksuttaa, kun Jonen kanssa mentiin lääketieteen kanssa aivan loppuun asti. Mutta ihan riemumielin otetaan tulokas vastaan. Sen takia olenkin jo hehkuttanut asiaa, kun silloin aikoinaan raskaudet meni kesken jo viikolla 3. Eli hyvältä näyttää.

Mutta.... työt jatkuu, joten OIKEIN HYVÄÄ SU PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE !!!!!

ps. Onnea kaikille uusille vauvoille sekä äideille. :flower:
 
Serkun kuolemasta on tänään vuosi :'( :ashamed:

Oltiin sit viime yö Joonatanin kanssa äitin(mummun) luona, kun Rasmukselle aloitettiin unikoulu, nyt loppu maidon antaminen... Rasmus oli pisimmän jakson aikana 1h hereillä, muuten heräili tuttuun tapaan tunnin välein, kesti rauhoittuia kymmenisen minuuttia. Eli aika normi yö, paitsi et oli sen pidemmän aikaa hereillä, eikä normaalisti oo niin pitkään mennyt et on nukahtanut takaisin.

Mut Joonatanin yö oli KAMALA! Ei meinannut millään nukahtaa, itki, kiukutteli, kitisi, halusi alakertaan, halusi ties mitä jne. Pari tuntia meni ennen ku nukahti sit lopulta klo 12.15 |O Minä pyörin sängyssä 1h, en saanu unta, menin alakerran sohvalle ja tunti nukahtamisen jälkeen kuulin, kun Joonatan heräsi ja höpisi sängyssä mummun vieressä, menin sen luo, ei rauhoittunut taaskaan millään, mentiin sit yhdessä alakertaan, poika vaan ei halunnu ruveta nukkumaan, selitti, että istuu sohvalla, työnsi äitiä ja sanoi, pois, ei halunnut peittoa, ei mitään. Kysyin, onko pipi niin sano, että on, mut osoitti kädessä olevaa naarmua... Just pari päivää sitten tunsin, että sille on puhjennut hammas ylös ja ehkä kolme muutakin hammasta puhkeamassa... mä kun luulin, että sillä oli jo kaikki hampaat, mitkä nyt vähään aikaan on tulossa... En tosin tiiä, milloin niitä hampaita ruukaa tulla? On sen reissun jälkeen nukkunut aika huonosti, varsinkin nukahtaminen kestää hirveen kauan :/ Itellä tuli unta viime yönä 2h. Joonatan oli aamu 8 asti (vähän vajaa) hereillä ennen ku nukahti siihen sohvalle ja heräsi sit 10 aikaan.

Kävin tänään taas kaverin luona sairaalassa, on nyt tiputuksessa, saa kortisoniliuosta ja antibioottikuuria suoneen. Taitaa olla ms-taudin pahin muoto hällä :'(

Mennään äitin kanssa leffaan ja sit jouluostoksille, ihan kohta lähdetään.

Koivunkäpy: Kiitos :hug:

Smirge: Kiitos :hug: :hug:

Nasuliino: Mahtava juttu, että olette saaneet luomusti odotuksen alkuunsa :flower: :heart: Kuinka kauan yrititte? Hyviä vointeja!! :hug:

Mut jospa sitä taas lopettais kirjoittamisen.

Lillukka: Olit kovasti tänään mielessä, ajattelin kirjoittaa sähköpostia, mut en nyt ehtinytkään. Ei mulla mitään erityistä asiaa kyllä edes ollut :hug: Käyhän kirjoittelemassa!

Uneton: Mitäs teille? Ootteko pysyneet terveinä?

Siru: Tuuhan sinäkin kirjoittelemaan!

Kaiza, mitä teille? :hug:

Jellona; entäs teille?

Tanskulle olis asiaa, kun ehtis kirjoitella vaikka tekstaria! Kiitos kutsusta, oli tosi ihana yllätys :hug: :hug: Siitä sitä asiaa oliskin =)

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan, nyt pitää jo mennä :wave:
 
moi

Nyt on pojun synttärit vietetty =)
Ja hulina päivä olikin lauantai.. yhteensä vieraita kävi reilu 20.
Oli väkeä ihan mummoista kuukauden ikäiseen serkku poikaan asti.

Lahjaksi sai kirjoja, leluja, semmosen ihanan hyllyn ja tuolin johon on meillä samaa sarjaa oleva pöytä ja sitten äiti ja isä oli ostanu sukset :D
Sai ne heti la aamuna niin kerkes käydä vielä hiihtämässä ennen kun alko vesisade ja vei lumet.. Ja syötyä tuli ihan liiankin kanssa :p :whistle:

Tatusta oli mukavaa kun oli paljon väkeä ja pistikin oikein kunnolla ranttaliksi meidän kummitytön kans :D han hirveessä villissä menivät mutta ihmettelin miten hyvin niillä leikit meni yhteen.. luulin että Tatu olis hirvee mustis kun tottunut mummolassa se huomion keskipiste olemaan.

Peppi: Jaksuja kaverillesi ja myös sinulle itsellesi! :hug: Ei varmana helppoa ole.
Voimia myös Rasmuksen unikoulun kanssa!

Tinttamoosekselle stresin lievennys :hug: , =)

Meillä kans ollut nyt monta huonoa yötä ja unet jäänyt vähiin mut viime yön poika halusi nukkua tätin vieressä ja nukkuikin 21-8 :D herätyyään oli kipaissut mummon ja ukin viereen ja sitten tuli äitin vasta herättämään.. että sain nukuttua itekkin ihan hyvin.

Huomenna olis taas aikaienn herätys.. toisiks viimenen viiko pärähtää käyntiin.. jos se tästä sitten vähän helpottas. Tatulla ei ole monen tunnin hoitopäiviä tällä viikolla kun työvuorot sattu silleen.. Mut eipä miehenkään kanssa juuri nähdä kun minä nousen aamulla viiden jälkeen ja lähden töihin, mies vie Tatun päivällä hoitoon töihin mennessään ja minä haen. illalla on sitten kotona kymmenen jälestä :whistle:

Nyt ajattelin lähteä käymään vielä lenkillä.. olo on vieläkin aika ähkyinen kun tuli tosiaan syötyä melkein kuin jouluna..
 
kylläpäs väsyttää, ei oikein lähde tää meidän tutista vierotus käyntiin |O luovutin 1 aikaan ja hain tutin kun olin nukkunut huikeat pouoltuntii siihen mennessä *sammuu istuilleen*

Enää 1 tai kaks lahjaa hankkimatta, kinkku on pakkasessa, kaveri kututtu jouluks ni ei tarvi hänen olla yksin jne..
 
Huomenta.

ONNEA Atte (Metkun), Melinan poika ja Vera!!! :flower: :heart: Myöhästyneet onnittelut myös Samille!!! :flower: :heart:

Huh, yö oli parempi kaikilla, kuin toissayö. Joonatan ei kyllä illalla meinannut alkaa nukkumaan, mut nukahti sit, kun sekä äiti, että isi oli siellä vieressä :ashamed: Yöllä heräili pari kertaa jotain sanomaan/ettimään, mut nukahti aina samantien takaisin. Olin illalla laittanut supon.

Rasmuskella yö meni tosi hyvin! Heräsi kyllä n. 4 kertaa, mutta aina rauhoittui nopeaan takaisin, parilla kerralla piti vaan tuttia antaa ja samantien jatkoi uniaan! Illalla meni ennen 20.30 tai siihen aikoihin nukkumaan, aamulla heräsi klo 8! Nyt Sami lähti pojan kanssa labrassa käymään, pitää se pissatesti viedä...

Joonatan nukahti joskus lähempänä 23, aamulla heräsi klo 9. Tosi huono ruokahalu on nyt pojalla ollut, kun niitä hampaita kerta tulee.

Kuinka monta hammasta teidän tähtösillä nyt on?

Huh, sain just tilattua joulukorttikuvat, tänä vuonna olin niin laiska, että tilasin suoraan valmiit, en siis ala askartelemaan, vaikka se kivaa kyllä onkin... Otettiin pojista etelässä tonttukuvia, niistä teetettiin joulukuvat :D

Mut nyt taas poistun :wave:

Hannamari!! Joko uudet työt on alkaneet?? :attn:
 

Ihan pikaiseen pyörähdän...

Meillä on jyllännyt mahatauti, Werneriä vaille kaikki ollaan nyt sairastettu. Minä viimeisimpänä, aloitin alkuillasta ja lopetin aamuyöstä. Oksensin sitten ihan kunnolla, varmaan sellaiset 30 x ei riitä ja samalla istuin sitten pöntöllä :x On aika heikko olo!

Toivotaan kovasti, ettei Werneri sairastu. Epäilen kyllä kovasti, että sairastuu, on sen verran ärhäkkä tauti!

Nyt takaisin lepäilemään.
 
Gersbulle ja pesueelle paranemista!

Pepin kotiin pikaista helpotusta öihin.

Tänään oli tän vuoden viimeinen perhekerho. 4 viikon päästä taas uudestaan.
Tytöllä on tänään kantelekerhon jouluesitys :xmas:

Oma mieli on vähän maassa :| Kiitos mutsin :kieh:
 
Gerbera: Vatsatauti on tämmösistä perussairasteluista mun mielestä melkeinpä hirvein :x Kovasti jaksamisia ja toivottavasti paranisitte pian!!

Smirge: Kiitos taas :) Mikäs siinä sun mutsissa ärsyttää? :( :hug:

Koivunkäpy: Syökö Ville miten paljon tuttia päivisin? Joku täälläkin neuvoi et jos sen tutin pään puhkasis, auttaiskohan moinen?

Kuinka monelle annatte joululahjoja? Joko ne on ostettuna? :attn:

Me annetaan äitille, isäpuolelle, veljille (2kpl), Samille, Samin äitille, Samin siskoille (3kpl), mahdollisesti Samin nykyiselle isäpuolelle ja ehkäpä jotain tosi pientä entiselle isäpuolelle, voi olla, että tänä vuonna annan mummulle ja papalle (omille) vaan jonkun joulukukan, kun toin niille hyvät tuliaiset etelästä :D , tädille pitäis keksiä kans jotain, kaverille (jolla tää ms-tauti nyt todettu, aiemmin joskus pari vuotta sitten sovittiin kavereiden kesken, ettei lahjoja toisillemme ostella, mut nyt kyllä haluan tälle kaverille jotain antaa), toisen kaverin tytölle, kolmannen kaverin kahdelle tytölle (pienet tuliaisjoululahjat), serkun tytölle, oma isä on mietinnässä (hän ei koskaan HALUA mitään lahjoja, joten varmaan jonkun suklaarasian/kukan annan heille), olikohan siinä jo kaikki :whistle: Kyllä siitä jo 19kpl tuli :eek: :whistle: :) Mä RAKASTAN lahjojen antamista ja hankkimista :ashamed: :heart: Niin ja omille pojille jotkut pienet EHKÄ, ne kun muuten saa jo miljoona pakettia, tänään ostin Tuomas Veturin, ajattelin sen Jontulle paperiin kääriä :D Eli sit ois 21kpl =)

Niin ja ostettuna on kaikille muille, paitsi Samille, äitille, toiselle veljelle ja noille Samin isäpuolille... Niin ja sit mun tädille, enkä joulukukkia oo myöskään vielä tietenkään hankkinut. Niin ja kaverin lahja kans, mut sen jo tiiän, minkä annan.

Jospa sitä vähän sit siivoilis. Rasmus jo heräskin. Sami lähtee just töihin.
 

Yhteistyössä