Jouluostokset aloitettu!

Hyvissä ajoin, joo... Mut kun kirjakaupassa oli alennuksessa vaikka mitä kivaa! Ja ostin jo jemmaan kaverilahjoja, sellaisia muutaman euron juttuja. Saa sitten tytär viedä kavereilleen. Eikä tarvi jouluruuhkissa pähkäillä... No en nyt sentään kaikkia ole vielä löytänyt, mut aloitettu on! :)
 
Mie
Mä olen jo ostanut melkein kaikille kummilapsille (mulla ja miehellä yht 10) ja sisarusten lapsille lahjat.Alesta löytyi pikkurahalla kaikkea kivaa vaatetta yms.Niin ja omillekkin jo jotain.Ei tarvi tosiaan jouluruuhkissa pähkäillä.
 
Olen jo hommaillut joitai paketteja valmiiksi, koska inhoan kans jättää viime tinkaan ostoksia ja sitten saa miettiä ja pähkäillä että mitä ostaa ja sitten tulee ostettua mitä sattuu. Minusta on varsin viisasta aloittaa hyvissä ajoin lahjojen osto ja on siinä toinenkin hyvä puoli että ainakin saa sitä mitä haluaa ostaa ja laittaa lahjaksi, tulee mieluisia lahjoja sitten. =)
 
Voisin ostaa, mutta ei mulla ole mitään ideoita. Eikä kukaan ole vielä edes vihjaillut mitään. Tosin pidän meidän suvun sopimuksesta, että kukin ostakoon itselleen sen kalleimman lahjan, muille pientä; Lapsille saa antaa vain yhden lahjan per antaja.

Ei mulla ole aavistustakaan mitä tuo tyttö haluaa jouluksi! Tiedän mitä se tahtoo nyt, muta mieli muuttuu vielä moneen kertaan. :D
 
Minäkin ostin pari kynttiläasetelmaa ( tarjouksesta) muutama viikko sitten lahjaksi "yllätyslahjantuojille".
Olen käynyt joka vuosi jouluostoksilla siinä ensimmäisen adventtisunnuntain kieppeillä. Viime vuonna ostin lahjat jo lokakuussa, kun laskettu aika oli marraskuun alkupuolella.
 
vieras
Mä alotin jo viime kuussa :) ei tosiaan tartte sitten joulukuussa niin pähkäillä ja taas toisaalta meidän vauvan la on joulukuussa niin ei sitä jaksa kauan ison mahan kanssa kaupoissa hyppiä.
 

Yhteistyössä