Joulupatakeräys

  • Viestiketjun aloittaja joulu
  • Ensimmäinen viesti
ap.
En ole koskaan vienyt ja kaikki tutut ovat aina ostaneet jotain pientä sinne, joten mietin, että kelpaako sinne käytetyt. Mutta jos kelpaa, niin hyvä :)

Ne kai paketoidaan valmiiksi ja laitetaan ikä ja sukupuoli? Yritin netistä etsiä tietoa, mutta siellä puhuttiin vain rahasta.
 
Kiinnostunut
Mua kiinnostais kans lahjoittaa käytettyjä vauvojen vaatteita ja ehkä lelujakin hyvään tarkoitukseen. Tietääkö kukaan koska keräys alkaa tai minne vois viedä Hki-Porvoo akselilla?
 
Ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ei varaa lahjoihin:
laita minulle,jopa maksaisin hieman
Laittaisin ihan mielelläni, mutta mistä tiedän, että oikeasti tarvitset niitä, etkä esim. ole saman tien laittamassa niitä huuto.nettiin tjtn? Ja anteeksi epäilyni, mutta kai ymmärrät. Olen nimittäin kerran joutunut hyvää hyvyyttäni huijatuksi ja se ei ole mukavaa, koska haluan antaa lelut niitä tosiaan tarvitseville.

Miten olisi esim. Pidetään huolta-kerhon kautta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei varaa lahjoihin:
miten sinne liitytään?tosiaan en oo huijari ja koskaan mitään mistään huudellut ei oo ylimääräistä rahaa huuteluihin.menee rahat ihan elämiseen.
Kirjaudut sisään ja sinun täytyy pyytää salasana joltain. Tarkemmat ohjeet löytyvät kaksplussan haulla.

Joudun nyt poistumaan, mutta voit laittaa minulle myös viestiä yv:nä.

T: Ap.
 

Yhteistyössä