Joulupuun lahjapaketista paljastui villapusero. Olisi voinut olla antamatta

  • Viestiketjun aloittaja Tyhjäkäynti
  • Ensimmäinen viesti
Tyhjäkäynti
Käytiin hakee pojalle ja tytölle joulupuun lahjapakettia. Pojan lahjaa en vielä tiedä, tosin en odota kovin kivaa lahjaa jos tytön lahja on villapusero(käärössä ammottava aukko). Täytyy sanoa, että vähän pettynyt olen, ja varmasti tyttökin jos saa tietää mitä joululahjaa on tulossa. Kai se sitten on pakko käydä ostaa molemmille varmuuden vuoksi LELUlahjat jotteivät joudu pettymään.
 
........................
No jos sulla on varaa hakea itse se lahja, niin miksi ylipäätään olet hakenut tuon joulupuu-lahjan? Joku muu olisi varmasti osannut arvostaa myös sitä villapaitaa. Kiittämätöntä.
 
"vieras"
jos kerran on rahaa ostaa niitä leluja itse niin miksi edes hait tuosta keräyksestä? Moni olisi tuohon tyytyväinen. Ei kait se muiden ihmisten asia ole sun lapsille leluja ostella jos itskkin niitä voi hankkia. Ihmiset ei ole nykyään mihinkään tyytyväisiä.
 
ap....
Olet kiittämätön ihminen. Vielä on talvea ja pakkasia tulossa. Silloin nuo villaiset vaatteet ovat tarpeellisia lapsostesi yllä.
No, lämpimiä puseroita on jo ennestään, ja muutenkaan emme hirveesti tykkää noista villaisista.
Joo, vielä seuraava joulun lahjat voitais hakee mutta jos linja on samaa niin puolestani voivat luovuttaa toisille. Onneksi lahjakortilla sitten saadaan itse ostaa sitä ruokaa mitä haluaa.
 
KS
Todella harmittaa nämä provot. Toivoisin, että nämä tällaisia aloituksia tehtailevat oikeasti tajuaisivat, millaista hallaa tekevät hyväntekeväisyydelle ja ihmisten auttamishalulle.
 
Jos olet provo, niin miksi teet näitä aloituksia? Etkö tajua, että tällä viet ihmisten halut lahjoittaa jatkossa joulupuuhun?

Jos olet oikea äiti, niin mietippä vielä uudelleen. Villapusero on rahallisesti erittäin arvokas lahja. Jos pulaa oli nimen oman leluista (mitä ihmettelen) niin miksi että osallistunut esim hopen heräykseen,jossa ymmärtääkseni lahjoja saa toivoa ja lahjojen sisällöt on yhdistyksellä tiedossa. Jos on itselläkin rahaa leluihin, niin lahjoitusten vastaanottaminen on törkeää.
 
"Lahjoittaja"
No, lämpimiä puseroita on jo ennestään, ja muutenkaan emme hirveesti tykkää noista villaisista.
Joo, vielä seuraava joulun lahjat voitais hakee mutta jos linja on samaa niin puolestani voivat luovuttaa toisille. Onneksi lahjakortilla sitten saadaan itse ostaa sitä ruokaa mitä haluaa.
Toivottavasti et ole henkilö, jolle lahjoitin viime vuonna lahjakortin ruokakauppaan.
 
pakko kysyy
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjäkäynti;27735573:
Käytiin hakee pojalle ja tytölle joulupuun lahjapakettia. Pojan lahjaa en vielä tiedä, tosin en odota kovin kivaa lahjaa jos tytön lahja on villapusero(käärössä ammottava aukko). Täytyy sanoa, että vähän pettynyt olen, ja varmasti tyttökin jos saa tietää mitä joululahjaa on tulossa. Kai se sitten on pakko käydä ostaa molemmille varmuuden vuoksi LELUlahjat jotteivät joudu pettymään.

Oletko lihava?
 
ap....
Jos olet provo, niin miksi teet näitä aloituksia? Etkö tajua, että tällä viet ihmisten halut lahjoittaa jatkossa joulupuuhun?

Jos olet oikea äiti, niin mietippä vielä uudelleen. Villapusero on rahallisesti erittäin arvokas lahja. Jos pulaa oli nimen oman leluista (mitä ihmettelen) niin miksi että osallistunut esim hopen heräykseen,jossa ymmärtääkseni lahjoja saa toivoa ja lahjojen sisällöt on yhdistyksellä tiedossa. Jos on itselläkin rahaa leluihin, niin lahjoitusten vastaanottaminen on törkeää.
Tuosta hopesta en ole kyllä kuullut mutta pistetään mieleen...
Itsehän en ole ruinanut mitään joulupuu lahjoja vaan neuvola automaattisesti meidät sinne laitoi...
 
kiitän kaikkia
Häpeäisit.
Mitä sieltä paketista olisi pitänyt sitten tulla? jotain extra kallista kenties? mihin olisit tyytyväinen? Joku on sentään vaivautunut keräykseen osallistumaan,ja varmasti ajatuksella sen villapidan ostanut,varmasti tulee käyttöön ja sille on tarvetta.

Itse olen todella tyytyväinen siihen mitä nyt ikinä paketeista tuleekaan,vähän niitä kolistelin ja pientä aavistusta lahjoista on ja meillekin on pienimmälle tulossa pehmeä paketti.
Itse sain iloisena yllätyksenä nuo paketit samalla kun hain neuvolasta hyvä joulumieli keräyksen lahjakortin.
En osannut odottaa noista kumpaakaan,vaan oli kyllä todella iloinen yllätys kun Neuvolasta soittivat.
Olen todella kiitollinen niille ihmisille jotka ovat noihin keräyksiin osallistuneet. Toivottavasti voin olla ensi vuonna itse se keräykseen osallistuja,joka saa sen lahjan jollekin lapselle ostaa ja/tai rahaa lahjoittaa.
 
Tätä aloitusta lukiessa voin vain toivoa,
että omat joulupuu-keräykseen ostamani
lahjat todella menevät sellaisiin perheisiin,
jossa niitä osataan arvostaa.

Villapaitaa en pakettiin ostanut,
vaikken siinä mitään huonoa lahjana näekkään.
 
lahjoja saanut
Mä olen kyllä todella tyytyväinen lahjoihin mitä mun lapset on paketeista saaneet. Ekan kerran saivat prätkähiiripaketin missä mopot sun muut (varmasti yli 25e arvoinen)
Toinen sai ison auton.

Toisella kerralla molemmat saivat legopaketit, se vähän harmitti että samalle perheelle antoivat sossusta saman ihmisen ostamat lahjat, koska paketit olivat samanlaisia. Poikalapsia molemmat, joten yhteisiin leikkeihin tulivat legot ja molemmilla oli sitten samanlaiset kulkuneuvot :D mutta eipä ne sossussa varmasti kerkiä katsomaan, että tuleeko samanlaiset vai ei.

Ihanaa että ihmiset auttavat, nämä aapeen kaltaiset ovat varmasti pieni prosentti lahjansaajista.
 
No voi hyvänen aika. En tiedä mitä meidän pojan paketista paljastuu, mutta tiedän että olen siitä kiitollinen lahjoittajille, mitä tahansa se onkin.

Älkää ihmiset lopettako lahjoittamista ap:n kaltaisten vatipäitten takia kiitos!
 
"perseennuolija"
Joulupuun keräys on VÄHÄVARAISILLE.
Ehkä lahjoittaja ajatteli,että "krääsän" sijasta jotain vaatetta ja villapaita on oikein hyvä.

Harmi että osui epäkiitolliselle ihmiselle.
 

Yhteistyössä