****Joulutähdet -05 joulukuussa****

koivunkäpy oi että on suloinen vauveli :heart: onnea kovasti koko perheelle :flower:

peppi huomasin että listasta puuttui miun nimimerkki..jos viitti ni lisäisitkö sen sinne?
taaperotx5 Janette Sofia Turku *****


Kaikille jo 4 vuotta täyttäneille hurjasti onnea :flower:
 
Hei!

loistava idea peppi, kun lisäsit kaikki listassa olleet henkilöt mukaan. ylläreitä toivottavasti luvassa enemmänkin.

ihanaa MM70 todellakin kuulla teistä. olet siis opiskelemaan lähtenyt. mitä olet tykännyt työskennellä dementiaosastolla?? meilläkin tykätään kovasti palapeleistä. ja puuhapete on hieman taakse jäänyttä elämää. :D

suloinen prinssi käpysellä. :heart:

nyt töiden pariin pikkuhiljaa. viikonloppuna enemmän kun olen yövorossa. :wave:
 
Syötävän suloinen vaavi käpy :heart: . Onnea vielä kerran. Mikäs siellä on meno?

Samikin sitten täytti jo 4 vee. Ja senpä kunniaksi sitten kävimme keskiviikkona Jorvin ppäivystyksessä poistattamassa verhonipsun rullan nenästä. B)
Ei kestänyt kuin vajaan tunnin tämä käynti. Mutta ruoka jäi pannulle puolivalmiiksi. Piti soitta äidille että tulee tekemään ruoan loppuun ja pitämään likalle seuraa.

Itse olen painanut ylitöitä, jotta saisin tehtyä itselleni "joululoman". Vielä puuttuu 2,5 tuntia sitten se ois kasassa. =)

Älkää hosuko joulujuttujen suhteen liikaa. Jos ei kerkeä siivota jouluksi. Tunnelmavalaistus päälle. Villasukat jalkaan. Mukava asento sohvalla, hyvää juotavaa ja suklaarasia. Sitten katselemaan töllöä tai lukemaan hyvää kirjaa. Kyllä se joulu siölläkin tulee :xmas:
 
ONNEA KOIVUNKÄPY!

Myös muille vauvautuneille ja raskautuneille onnea

:flower:

On TOOOSI pitkä aika kun olen kirjoittanut(tarkistin: huhtikuussa!), silloin tällöin olen kyllä lueskellut kuulumisianne. Ihanaa kun olette pitäneet pinoa kasassa.

Meilläkin juhlitaan pian joulutähden 4v synttäreitä. Pikkusisko on pian 1v 8kk, jutteleepi jo kovasti ja paljon sisarukset touhuuvat ja kiistelevätkin toki keskenään. Meidän elämä rullaa tasaisesti tuttuja latujaan pitkin, hoitelen vielä lapsia kotona jne.

Ihanaa, rauhallista joulun aikaa!

 
Moikka!

Paljon onnea tänä viikonloppuna 4 vuotta täyttäneille :heart: Mm. Tatu, Atte, Topi, Vera, Jone ja Ville :flower: :heart: :hug:

Voi, miten mukavaa, että MM70, Lillukka ja Smirge olivat käyneet kirjottamassa!!! :hug:

Meillä on ollut kiva viikonloppu, eilen tuli mun kaverin 5-vuotias poika meille yökylään, on Jontun tosi hyvä kaveri ja hyvin tulevat juttuun ja leikit onnistuu tosi kivasti, ongelmitta =) Leikkivät, riehuivat ja kävivät saunassakin eilen. Tänään vietiin poika jo aamusta isänsä luo, mut tulivat iltapäivällä sit yhdessä meille vielä, mun toisen kaverin kanssa. Me aikuiset pelattiin vähän papupeliä ja juotiin glögiä, pojat tohusivat kaikenlaista ja pleikalla vähän ukkopeliäkin pelasivat :D Tosi hauskaa. Sami lähti jollain kaverillansa käymään.

Koivunkäpy, on se ihana :heart: Miten teillä on mennyt?

MM70, onnittelut uudesta ammatista :flower: Hieno juttu :) Käyhän tosiaan useammin kirjoittamassa!

taaperotx5, ihana on teidänkin poika, aivan tosi suloinen :heart: Ja kivan nimen sai :)

smirge, hui, no, onneksi oli vaan pikainen käynti Jorvissa :whistle:

Lillukka, vastahan se teidän pieni syntyi ja nyt jo 1v8kk :eek: :heart: Käy säkin useammin kirjoittelemassa, oot tosi usein mielessä :hug:

Mulla olis ens viikolla vaan 2 päivänä koulua (kai), mut yhden tehtävän palautus ja seminaari(esitys)päivä, jännää... 2 tehtävää olen jo palauttanut ja kumpikin meni läpi! Jes. Pian alkaa joululoma, huippua! =) :xmas:
 
Öitä!

Minäkin onnittelen nyt heti ekana kaikkia joulutähtiä, jotka ovat jo täyttäneet tai täyttävät lähiaikoina 4vee. On meidän lapset jo isoja. :heart: :flower: :hug:

mukavaa lillukastakin kuulla, toivottavasti käyt useimminkin kirjoittelemassa täällä. usien olen miettinyt että mitähän teille kuuluu. Ellikin jo niin iso tyttö. :heart: :D

Smirgelaine, kiva kun pitkästä aikaa kirjoittelit. toimelias poika teilläkin on. onneksi ei sattunut mitään pahempaa. jaksuja kovasti työhommiin. :hug:

ON...Kaikki meillä hyvin. pojatkin ovat hieman kiltimpiä olleet. :) ihanaa. Miikan keskustelu oli sillo tiistaina...erityislastentarhanope ja pk:n hoitaja sekä me. tosi hyvä ja rakentava keskustelu..Miikka on nyt sillein vähän enemmän silmällä pidettävien joukossa. Yritetään saada vauhdikkuutta hieman hillittyä ja pysäyttää häntä aina kun vauhti on liian kova, että kertoisi mitä meinaa tehdä eikä tekisi ennen kuin miettisi. jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan. vaatteiden pukemista harjoitellaan. siirtymisiä paikasta toiseen. siis rauhassa..kaikki noi osaa, mutta usein jää matkalle tekee jotain ihan muuta, kun kaikki kiinnostaa. :D Miikan omahoitaja epäili että mikkis oppii lukee jo kohta, jota ihmettelin, et mitätäh, mut siis Miikka osaa kirjaimet tai tietää omien hoitokavereiden nimet sellaisista pyykkipojista, missä jokaisen nimi on, niillä kiinnitetään esim. hanskat kuivuu. ajattelin että kaikki ton ikäiset osaa jo tollaset asiat, mut hoitaja sanoi, että ei. joten siis kielellinen taito on erinomaista ja sen avulla aletaan nyt tehdä vähän harjaannusta että ajatuskin pysyis perässä tekiessä. :) tulipas romaani..

Meillä oli kaveriperheen 5vee poika yökylässä viime yönä. mukavasti meni. kaksi yötä olis mulla ja sit yksi vapaa pari pvää töitä ja viikonloppu oikeestaan vapaa. ens sunnuntaina tulen sit taas yövuoroihin. joulun saan viettää kotona rakkaiden poikien kanssa. :heart:

Miikka ei juurikaan ole synttäreistä puhunut. vietetään ihan sukulaisten kesken pippalot ja muutama kaveriperhe, joilla samanikäisiä lapsia niin kutsutaan varmaankin joukkoon mukaan. tammikuun ekana viikonloppuna aiotaan juhlat viettää. :heart:

Jaahas mut jos hetken väsäis joulukortteja ja sit taas oikeiden töiden pariin. :D ihanan talvista päivää teille..palailen ensi yönä. :hug:
 
Moikka moi!

Paljon onnea Otto 4v.!! :hug: :heart: :flower: Kattinka vois käydä kirjoittelemassa...

Onko kaikilla kauhea joulutohina ja kiire päällä, kun on ollut niin hiljaista? :D Mitä muuten olette jouluna tekemässä kaikki? Mitä joululahja toiveita teidän lapsilla on?

Me ollaan jouluaatto aina vuorotellen mun äitillä ja tädillä (asuvat samassa talonyhtiössä ). Syödään puuro yleensä tädin luona, siellä saa käydä saunassa, jos haluaa. Oleillaan yleensä tädin luona ja touhutaan kaikenlaista, sit joulupöytä katetaan meidän äitin luo ja siellä syödään kaikessa rauhassa. Lahjat ollaan jaettu sit tädin luona ja ilta siellä vietetty :D :xmas: Haudalla käydään myös. Mun mummu ja pappa on tulleet lahjojen jakohetkeen mukaan myös. Semmosta... Mä rakastan joulua :D

Mä oon aika hyvin saanut lahjat hankittua, ehkä jotain pientä vielä ja mun pikkuveljelle on ostamatta vielä kokonaan... Ja myös Samin siskoille.

Mulla alkoi koulusta jo loma, ihanaa! Kaikki tehtävät sain suoritettua ja nyt on 30 opintopistettä jo kasassa :D Jes. Koulu alkaakin sit vasta 12.1.!

Meille tuli viime sunnuntaina 4. vauva :whistle: :ashamed: :heart: Nyt alkaa olemaan jo laumankokoa rotilla, ainakin melkein ;)

Tässä uusin tulokas:

Tässä kuva pienimmistä, meidän vauvoista:

Jos jotakuta vaikka kiinnostaa :LOL:

Kivoja kuulumisia oli Jellonalta :hug:

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! Ihania talvi-ilmoja ollut :) Vaikka kylmästä en niin välitäkään, kun palelen tosi herkästi, mut kun oikein pukeutuu niin voi jopa ulkona oleskella :D Lapsillekin kiva, kun on lunta.
 
Meillä on joulu viel auki että ollakko kotona vai lähetääkö raumalle..saa nähä mihin päädytään.

Ite olin lauantaista-maanantaihin kovassa kuumeessa ja oksutaudissa.Onneksi ei muihin tarttunut.

Meitin Juliuski on huomenna jo 1kk.

Mut nyt poika heräs mentävä on :wave:
 
mä oon touhottanu, toissapäivänä vösäsin 6 kakkua ja eilen 80 piirakkaa ja melki saman määrän pipareita, viel ois 4 kakkua tehtävänä ja jotai pientä..
lahjat on liki kaikki hankittu, Annalle pitää viel jotai etsiä..

tänään oli kirkossa joulujuhla, lauantaina sit todistusten jako.

taaperot, joko se jäpä on niin vanha :eek:
 
koivunkäpy on se.Ihan hirvittää itteään kun aika menee näin nopeeta.

Meitin Juliuksella on ollu vasta yx neuvola joka oli tossa 2 viikon iässä ja seuraava onki vasta 2kk iässä.Aika pitkä väli mut ei se minuu haittaa kun kummiski poju kasvaa ja voi hyvin.
 
meillä eka punnitus oli maanantaina ja huomenna pitää käydä laapistamassa napa uusiks, sit 28päivä käydään moikkaamassa lastenneuvolan tätiä.
kaamee väsy iski, jos ettis lisää sapuskaa ja koittas kiivetä sänkyyn..
 
Perjantaita :)

Onpas raikas keli pihalla,hetkeks vein koiruudet ulos,mutta kohta pitää hakea sisälle etteivät jäädy :whistle:

Onnittelut Kävylle ihanasta vauveliinista ,olipas suloinen kuva :heart: :hug: :flower:

Samoin onnittelen kaikkia jo 4 v täyttäneitä joulutähtiä :heart:
Voiko oikeesti olla totta että nämä pienet pallerot ovat jo 4 :whistle:
Aika menee ihan liian nopsaan :/

Jokos on kaikki järjestelty joulua varten? Ja miten aiotte sen viettää?
Mulla alkaa olla kaikki valmiina,muutamaa lahjaa lukuunottamatta. Laatikot olen jo tehnyt ja pipareita muksut tekivät tässä yks päivä,tosin nyt näyttää siltä että joudutaan tekemään niitä lisää kun on melkein purkki tyhjä :D
No eipä niitä sit meillä kukaan jaksa kyl joulun jälkeen syödäkään...
Me ollaan koko joulu varmaan kotosalla,ja ajattelin kutsua äitin meille joulupäivänä syömään ja miehen vanhemmat varmasti tulevat sitten tapanina...
Siinähän se sit kuluukin mukavasti koko joulu :)

Tänään on tyttöjen joulujuhla illalla...saas nähdä millaisia esityksiä ovat keksineet ;)

Ihanan kuvan oli myös taaperoiden äiti laittanut vauvelista :heart:
Sulla sitä työtä varmasti riittää niiden pikkuisten kanssa :)
Mä pääsen ihan liian helpolla teihin muihin verrattuna kun olen Oskarin kanssa kahdestaan :whistle:

Nyt pitää lopetella...palaillaan :wave:
 
heipat

Täältä myös onnittelut kaikille tähtösille yhteisesti! :flower: =)

Ihania vauvoja Käpy ja Taaperot!

Peppi: Minusta noi kaks pienintä rottaa on aivan ihanan värisiä :D

Smirgelaine: Onneksi ei mitään hirveen vakavampaa ollut kun piti lääkärissä pyörähtää ( tai miten sen nyt ottaa.. ). Kaikkea ilmeisesti täytyy kokeilla ;)

Lillukka: Mukava tesitäkin kuulla. Ellillä ja Jennalla taitaakin olla se vuoden ikäero.. eikö Elli syntynyt maaliskuussa?

Tinttamooses ja Peppi kyseli joulusta.. Itse olen täällä kotona miltei kaikki jo tehnyt.. tänään siivosin, eilen leivottiin Tatun kanssa pipareita. viikonloppuna tehdään vielä torttuja. ( teen myös molempiin mummoloihin kun sinne valmiiseen pöytään mennään, niin sanoin että minä leivon. )
Vähän on koristeita laiteltu sisälle jne. mutta mitään isompaa en jaksa alkaa laittamaan, koska tosiaan ei olla edes joulua kotona vaan maalla :heart:
tiistaina ajetaan kiuruvedelle ja sitten aattona päiväruualle mennään minun porukoille.

Lahjat on miltei ostettu. Miehelle käyn varmaan jonkun kirjan vielä ostamassa ja viime hetken päätöksen tein ja aion myös keskimmäiselle siskolle ostaa.. on oltu kesän jälkeen hänen kanssaan taas tekemisissä ja Tatuhan on aivan myyty.

Joten joulun suhteen stressittömällä ja hyvällä fiiliksillä mennään =) viikonloppu nautitaan perheen kesken ja rentoudutaan :D

Muuten täällä taas vaihteeks :headwall: sairastetaan. Jennalle pukkas ihan kauheen räkätaudin ja vähän lämpöä. Tai lämpöä ei enää ole ja saattoi myös johtua noista homeopaattisista mitä aloin antamaan heti kun nuha tuli. Eli yöt täällä taas valvottu. Nyt vaan toivotaan ettei korviin mene.. ja tatu niiksuttaa kans |O noooh.. äiti lohdutti että jouluna on sitten käsipareja hoitamassa jos kipeenä ollaan ;)

mukavaa joulun odotusta kaikille!
 
Heipä hei!

Kuis Käpy siellä menee?

Jee enää 3 päivää töitä. Sain pe kerätty sen viimeisenkin tunnin ja mulla o joululoma.

Joo tosi nopeesti päästiin Jorvista ulos.

Kaikille kipeille paranemista. Me ollaan oltu pelottavan terveitä ( *koputtaa puuta * ).

 
Täällä on kärsitty 3 kk ilman nettiyhteyttä täällä ruotsissa kaikki kestää...
. Ihania uutisia [b Taaperoilla]koivunkävylla ja Kuusikon [/b]äidillä. Onnea!!!! Ihmettelinkin tuolla naamakirjassa tuota Pepin nimen muutosta.

Meillä on tänään juhlittu Oton kaveri synttäreitä. Niitä jo muutama løytyy täältäkin. Mukavasti meni kaikki.

Meillä elämä täällä Enkøpingissä on lähtenyt ihan kivasti käyntiin, mutta olen onnellinen, että tämä on väliaikaista ja 1,5 vuden kuluttua päästään takaisin omaan kotiin.

Tyttøjen kanssa on vielä paljon tøitä ja edelleenkin unettomia øitä. Eivät sano vielä muuta kuin loppu ja kakka sekä isänsä perään huutelevat aina, että Mammaa.
Otto 1,5 vuotiaana puhui jo kuin Runebergi. Muutenkin ovat huomattavasti veljeään hankalampia ja näille on ihan turha selittää miten pitäisi käyttäytyä. Purevat toisiaan ja tappelevat yhtenään. Emeline on kerran sytyttänyt tulipalon ja Ilona pessyt siskonsa tiskialtaassa.

Olette taas viimeaikoina olleet erikoisen paljon mielessä kun näin vuosipäivän kynnyksellä tulee taas se kaiho sitä ensi raskauden ihanuutta ja suloista vauva-aikaa. Olen taas moneen otteeseen itkeskellyt onneenkyyneliä kun muistelee sitä aikaa ja katsoo miten siitä nyytistä on kasvanut iso reipas miehen alku.

Otto on viimeaikoina puhunut isäksi tulemista, vanhemisesta ja siitä ettei halua kuolla ja päa¨stä taivaaseen kun sinne ei saa pikkulegoja mukaan kun niiden kanssa ei voi lentää...

Jouluksi lähdetä¨n Suomeen. Nyt on matka niin lyhyt ja helppo. Maanantaina lähdetään ja meinataan alkuun olla kurussa mummon møkillä.

Täytyypä tässä mennä suihkuun.

Hyvää joulua kaikille tähtøsille ja äideille.

T: Kattinka

Eipä täällä kummempia
 
ihana kuulla katinkastakin! juu mää oon kuullu yhdeltä nettitutulta että ruottissa kestää.. kutakuinki kaikki muu paitti tavarat :LOL:

Täällä menee kivasti, sais vaan kelit lauhtua niin pääsis kääpiön kanssa ulos, nyt mittarissa -17, ei niin mitän jakoja.
 
Moikka moi.

Paljon onnea Vanessalle, Noelille ja Sirun Otolle, jotka ovat viikonloppuna 4v. täyttäneet :heart: :hug: :flower:

Olipas taas mukava viikonloppu :D Olin eilen äitin kanssa Vesa-Matti Loirin joululaulukonsertissa :heart: Sillä reissulla nähtiin myös Jellona, käytiin syömässä :) Tänään ollaan Samin kanssa siivoiltu koko päivä ja Ikeassakin pyörähdettiin =) Pojat oli mummolla yökylässä, pystyi sit rauhassa touhuamaan :)

Haettiin meidän rottien häkkiin "lisäsiipikin", nyt on reilu 2 metriä korkea komeus heillä :whistle: :D Onpahan tilaa kiipeillä B)

Viimeisiä joululahjoja pitäis vielä ens viikolla hakea, onneksi niitä ei ole paljoa enää ostettavana.

Kiva myräkkä tuolla ulkona :eek: Lunta pöllyää ja tuulee joka suunnasta ja koko päivän sitä on satanut! Kiva ilma ajella :/

Danjuska, kiitos :) Noi kaksi pienintä on munkin lempparivärejä näistä :D Mites teillä jaksellaan?

Kiva, kun Tinttamooses olit käynyt kirjoittelemassa :) Mä vastailinkin noihin joulujuttuihin tossa omassa kyselyssäni ;)

Kattinka, ihana, kun säkin olit käynyt täälläkin kirjoittamassa. Jaksamisia teille ihan hirveesti :hug:

Nyt taidan jatkaa surffailua :whistle:
 
Kattinkan väen kuulumisia mukava lukea!

Peppi: No on ainakin tilaa :D
Täällä voidaan ihan hyvin. Jenna alkaa olla parempana ( mitä nyt yöllä hilluu ) mutta päivät on oikein hyvän tuulinen =)
Tatullakaan ei ole flunssa näyttänyt päälle iskevän.. ainakaan vielä.
Itse olen itseäni kunnolla lääkinnyt kun univelka+alkava flunssa vie totaalisesti voimat, mutta nyt iltaa kohti omakin olo parantunut.

Jos vielä meidän termiiteistä kuvan laittais.. tämä tuli joulukorttiin..


nyt viimeiset lahjat paketoimaan ja nukkumaan kiireen vilkkaa.
 
Hei kaikille :xmas: :xmas: :xmas:

Ihanaa, on paljon lunta :) :heart: :heart: Nyt alkaa olla jo joulumieltäkin.

Danjuskalle iso voimahali :hug: :hug: :hug: Sä jaksat aina olla niin positiivinen =)

Onnea taas kaikille 4-vuotiaille :flower:

Mulla on hieman kriisiä, kun tosiaan Peppi on meidän viimeinen "vauva" ja hän on jo niin isoa tyttöä että :'( :heart: Ja silti hän on omienkin sanojensa mukaan äidin vauva :heart: :heart:

Me mennään keskiviikkona mun äidin luo joulun viettoon ja nyt onneksi äitikin on töistä vapaalla :heart:

Nettipimentoa (tekenee ihan hyvää) tulee sitten 3-4 päivää B)

Toivottelenkin jo varmuudeksi kaikille HYVÄÄ JA RAUHAISAA JOULUN AIKAA Kiitos kuluneesta vuodesta ja pidetäänhän poppoo jatkossakin kasassa :flower: :attn: :heart:
 
Iltoja!

Viime yönä olin niin väsy etten jaksanut yksinkertaisesti kuin lukee juuri kaiken mahdollisen, mut muu toiminta oli pientä.

Viikonloppu meni oikein ihanasti. eka yönä ei kylläkään tullu hirveen hyvin nukuttuu, mut onneksi la iltana mentiin jo puolen yön jälkeen nukkuu. olis muuten ollut hirveet univelat. Käytiin shoppailee perjantai-iltana, launtaina päivällä ja sunnuntaina vielä ennen kotiin lähtöä. kait me jotain aikaseksikin saatii siis lahjoja muutama. :) peppiä tosiaan näin ja hänen äitiänsä. kiitos, mukavaa oli. :hug:

pojilla oli mummolassa mennyt ihan hyvin. ulkona eivät juurikaan olleet käyneet. onneksi nyt on ihanat kelit niin päästään luistelee ja hiihtää. aleksi jo kovasti odottaa luistlemaan pääsemistä. eipä tuolla lumimyräkässä paljoa ole vielä pystynyt muuta kuin kolaamaan tota lunta. ihanaa kun sitä nyt on. ja niin paljon.
meidän täytyis saada tehtyä jäälyhtyjä aatoksi. huomen aamulla pitää pistää ämpärit veden kanssa pihalle niin jos illalla olis jo eka satsi valmiina. =)

Me käytiin jo jouluostokset tänään tekemässä siis ruokien osalta. kalaa pitää vielä käydä ostaa ja ehkä leipää. multa puuttuu vielä joululahja miehelle ja kummitytölle. huomenna on pakko käydä ne ettii. ehkä meen heti aamusta kun olen saanut pojat hoitoon niin ei tartte enää illalla sit lähtee. kuusi meiltä puuttuu viel kokonaan. toivotaan että mies pystyis pitää keskiviikon vapaata niin kävisivät poikien kanssa sen sitten hankkimassa.
Me vietetään ensimmäistä kertaa joulu ihan vain oman perheen kesken. ihanaa :heart: saunotaan, syödään joulupuuroa, käydään haudalla, syödään jouluateria ja sitten illalla tulee joulupukki pitkästä aikaa. ihan vaan omaa rauhaa ja rentoa yhdessä oloa. :heart:

danjuska, teille oikein ihanaa joulunaikaa. :xmas: toivottavasti jennakin suostuis jossain vaiheessa nukkumaan. onneksi on auttavia käsiä ympärillä. turvallista matkaa.

Kattinkasta, oli ihanaa kuulla pitkästä aikaa. :) jaksamisia kovasti kaksoisprinsessojen kanssa. :hug:

Koko meidän joulutähti ryhmällemme oikein ihanaa joulua. :xmas: turvallista matkaa niille jotka autoilevat joulun viettoon. :hug:

minä vielä saatan palailla ensi yönä. :wave: :xmas:
 
Huomenta :)

Paljon onnea Epelin Laurille, joka täytti eilen 4v. :flower: :hug: :heart:

Mä muokkasin tota meidän "nimi/tietolistaa" taas vähän, nyt pitäisi olla tiedot siinä oikein kaikkien kohdalla, eikä kukaan ole siinä enää kahta kertaa mainittuna :whistle: Laitoin listan taas syntymäpäivien mukaan järjestykseen, miten se joskus alunperinkin oli :) Kuusikkon äidin kohdalla ei ollut syntymäpäivää tiedossa, mikähän se on? :) Mun mielestä siitä on kiva seurata, kuka on päivänsankari minäkin päivänä =) Toivottavasti ei ketään haittaa?

Ah, Rasmus on kahtena aamuna herännyt TOSI myöhään :D Eilen heräsi 7.45!! Ja tänään 7.30 vai olisko ollu vähän ylikin :) Wautsi wau! :whistle: Aika mukavaa, näin lomalla ;)

On ollu tosi ihana olla lomalla, ei ole tarvinnut aamuisin stressata ja viedä poikia hoitoon, on saanut iiiihan rauhassa tehdä aamutoimet, mitä väliä, jos puuro on 5 yli 8, eikä tasalta?? :LOL: Heh heh. Pojilla on leikit onnistuneet tosi kivasti, nauttivat, kun saavat kotona olla :) Meillä oli eilen tosi mukava päivä ja tälläkin hetkellä pojat leikkivät keskenään, ajelevat rekoilla peräkanaa ja huutelevat "täältä tulee joulupukki" :D :D

Aamusta maalattiin tommoset valokuvakehykset. Ostin kummeille tommoset puiset kehykset, joihin maali tarttuu, pojat saivat omansa maalata, laitan kehyksiin poikien tarhakuvat ja annetaan kummeille. Ihan kivat niistä tuli, vaikka vähän viime tinkaan jäi :ashamed:

Onko muuten muilla tähtösillä tapana toistaa KAIKKEA, mitä äiti/iskä sanoo? |O :whistle: Joonatan on nyt muutaman viikon toistanut mun perässä kaiken, varsinkin käskyt/komentamiset yms. Tekee sitä tosi usein. Alkuun se huvitti ja nauratti, eilen jo sanoin pojalle, että se on vähän ärsyttävää äitin mielestä ;) Poika oli ihan ihmeissään, ei oikein ymmärtänyt, miksi niin ei saa tehdä tai miksi se on ärsyttävää. Tuntuu, ettei tee sitä ärsyttääkseen, vaan on joku ihme tapa...

Joonatan on aika hyvä suustaan, usein tulee vastaus/kysymys melko nopeesti ja perustelut myös, jos jotain kieltää/kysyy tms. Rasmuksellekin hyvin selittää asiat :D Käyttää myös usein "tiedätsä äiti" "etsä äiti tiedä" ja jatkaa lausetta. En oo (ainakaan vielä ) ajatellut, että sekään olis niin ärsyttävää, useinmiten enemmänkin huvittavaa ja mietin, mistä se asiat aina tietää tai osaa ne sillein sanoa :)

Rasmus on kova poika tanssimaan ja laulamaan, edelleen :heart: Mun mielestä tosi hyvin muistaa laulujen sanat ja sävelkin menee aina ihan oikein :) Hassuttelija/ilveilijä on toi poitsu, huvittava tyyppi :D Vaikka edelleen aika... itsepäinen, en tiiä, onko se oikea sana. Vaippa on käytössä ainoastaan öisin ja kakan haluaa useinmiten vaippaan tehdä =) Ja pieni kiusanhenki siinä asuu, veljeä kohtaan ;) On sillä herkkä puolensakin toki :heart: Halailee ja sanoo ihania juttuja, kuten "akastan sua" "olet ihana" jne. :heart: On edelleen rohkeampi, kylässä ollessaan käy aina halamassa kaikki, kun lähdetään. Joonatan ei oo samalla tavalla semmoinen halailija, halailee kyllä meitä, mua, iskää ja mummua tosi paljon, mutta ei paljon muita :)

Oh, tuleepa taas tarinaa =)

Danjuska, ihana kuva :heart:

Unettomalle rauhallista ja mukavaa joulua :hug:

jellona, oli ihana nähdä :hug: Tuuhan taas ensi yönä kirjoittelemaan! Jaksamisia kovasti!!

Tässä yksi meidän joulukorttikuvista (kolmenlaisia lähetin):
 
Moikka!!

Onnea kaikille jo 4 vuotta täyttäneille!!

Meillä tuo Janette on ruvennu kyselemään kauheesti..kokoajan suu käy,hyvä kun ees ehtii mitää vastaamaan ennen kun uutta kysymystä pukkaa :LOL:

Nyt kun oon kuumeesta parantunu niin nyt on sitte armoton kurkkukipu ja äänikään ei kulje.

Eilen joku tuntematon myös kehtaa sanoa että Julius ja kaikki muutkin vauvat näyttävät ihan sammakoilta.Söpöjä vauvat ovat eikä mitää sammakoita.

Meillä Julius vetää vieläki yöunia mutta ite ei tullu taaskaa yöl pahemmin nukuttuu
 

Yhteistyössä