JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

Peppi joo kävin siellä Laurinlahdessa. Tän ikäiset on yleensä max. puoli toista tuntia ja yleensä kerran kaksi viikossa. Samille aattelin yhtä kertaa. Maksun suuruudesta en osaa sanoa, kun täti ei sitä siinä kiiressä osannut sanoa.

Ja miksi juuri silloin kun saisi oikein luvan kanssa nukkua, on pennut tikkana ylhäällä? Lauantaina kun lähdetään, niin pentuja saa varmaan oikein kiskoa ylös :kieh:
 
Voi että :heart: Mun lapsuudenajan kaveri on saanut viime yönä vauvan :heart: Joulutähden hänkin, vaikkakin vähän ajoissa! La olis ollut 18.12., mutta poikapa päätti tulla jo nyt. Mä täällä taas herkistelen :ashamed: Toivottavasti pikkuinen kasvaa hyvin ja nopeasti, että pääsee pian kotiin äitin ja iskän kanssa :heart:

Smirge: Joonatanillekin vois olla ihan kiva käydä vähän muiden lasten kanssa leikkimässä, mut se kun on tommonen mammanpoika niin en tiiä, miten sinne suostuisi jäämään...
 
Smirge, mites tuo pojan vaippajuttu, jätänkö aukon taakse?? Pitäs sällille ommella vaqippoja ni voisin samalla huruutella moiset.. ja varmaan sillä fleesepinnalla? kattoo jos sais rahhoo ni kävis vaik paavo pesusienifleeseä tms ostamassa sais söpöjä :LOL:
 
|O *iiso haukotus*

ei onneks poika enää yöllä oksennellut. Kuume tosin huiteli missä sattuu.. yöllä oli ihan tuli kuuma ja mittasin niin 39.6 :eek:
Lääke auttoi pari tuntia ja aamulla taas lähes samat lukemat.
Nukkui tosi levottomasti ja minä en sitäkään kun koko ajan pojan vointia kuulostelin.

Aamulla tahtoi jo soppaa ja leipää ja sisällä on pysynyt ainakin toistaiseksi.
Nyt halus yläkertaan maan sänkyyn köllimään. Näkyy jo puoli nukuksissa olevan. Kuumetta n.38 kun annoin lääkettä joku aika sitten.

Koivunkäpy:
Meillä oli kans tuo lotrausvaihe joku aika sitten mut nyt jos vaan silmä vältää ja kakalla istuu niin hakee paperia ja yrittää pyyhkiä :whistle: ja siinä ihan itessään on sitten ihan joka paikka kun pottaan sitä paperia survoo :x

Peppi:Toivottavasti kaverisi vauva pian vahvistuisi ja voimistuisi että pääsee kotiin :heart:

jos sitä itekki kampeis sänkyyn |O
imuroitua onneks sain tuossa aamulla kun poju köllötteli sohvalla..
 
:attn: HUOMHUOM :attn:

Tansku, missä olet? Mitä teille kuuluu? Ikävä on kova, varmasti meillä kaikilla :hug:

Uneton: Mites työharjoittelu?

Tigru: Mites poikasten kanssa sujuu?

Niiskuneiti: Entäs teille, millainen vauva Jesse on?

Jemma:
Mitenkäs teillä tyttöjen kanssa?

Lumikarpalo: Mitä teille kuuluu?

Metku: Kuinkas teillä kulkee?

Siru:
Tulehan sinäkin kirjoittelemaan!

Jonna: Mitäs sulle ja tytöille?

Äitee: Oletteko jo muuttaneet, minne?

Mitäs Pirren perheelle?

Kristiinaakin kaipailen kovasti, kuten myös Hannelea! :hug:

Unohdin ihan varmasti nyt jonkun, mutta kaikki harvemmin kirjoittelevat, kuulumisianne kaipaillaan kovasti!! :wave:
 

Heipparallaa :wave:

Me ei vissiin ikuna saada tätä asuntoa myytyä |O . Eilen oli siis näyttö ja yhtään katsojaa ei ole ollut!! Meillähän loppuu sopimus nyt tän kuun lopussa ja mietitään nyt vaihtoehtoja; jatketaanko myyntiä, pudotetaanko vielä hintaa vai annetaanko olla vielä pari kk ennallaan, otetaanko myynnistä pois vai mitä tehhään... yksi vaihtoehto on vaihtaa välitysfirmaa, mut eipä sekään takaa, että tää kaupaksi menisi. On tosiaan vähän huono aika myydä asuntoa tässä kaupungissa! |O

Aleksi on isukin kanssa salilla ja uimassa. Saavat hekin viettää kahdenkeskistä laatuaikaa! Pikkupoikaset on päikkäreillä. Iltapäivällä minä lähden Wernerin ja ystävän kanssa shoppailemaan.

Jonnalle hyvää syntymäpäivää!! ja myöhästyneet onnittelut Jemmalle & Taivaanvuohelle!!

Nyt minä menen vähän laittautumaan, niin päästään sit sujuvasti ruoan jälkeen Wernerin kanssa lähtemään.

Palailemisiin!!
 
tervehdys.
Peppi:kiitos kysymästä. Meille kuuluu oikein hyvää, on jännät paikat. Vihdoin löydettiin talo, Nyt vaan odotellaan et päästään kuntotarkastukseen ja sit katotaan mitä löytyy ja kannattaako taloa ostaa. On kyllä todella ihana. Pitäkää peukkuja.
Gerbera:saako udella millaista asuntoa myytte ja mistä ja mikä on hinta. Me etsittiin puoltoista vuotta asuntoa ja nyt näyttäisi tärppäävän.

Poika on hirveä menemään. Tuli yksipäivä luikumäestä takaperin kuperkeikan alas, vähän itkeskeli kun nenästä tuli verta ja otsassa oli kamala sarvi. Sit vaan pian kiipes uudestaan. Plaston mopolla päästelee hurjaa vauhtia, et kaikki kengät on mennyt rikki varpaista.
:LOL: :kieh:
Onks muilla yht hurjia lapsia. Mä saan harvase päivä sydämen tykytyksiä sen menon kanssa.


Tässä kaikki tältä erää. Laittakaa nyt kaikki peukut ylös ja toivokaa et talo on ok.
 
Tulin minäkin välillä kertomaan kuulumisista.... Elämä on nykyään niin hektistä, harvemmin (ikävä kyllä) ehtii lukemaan kirjoituksianne. Ja sitten kun olisi aikaa, ei vain jaksa.

Kaikkea on sattunut ja tapahtunut sitten edellisen käyntini. Tosissaan sain vakkari paikan vanhasta työpaikastani. Jippiii !!!

Sitten ostettiin oma asunto, 3h, keittiö ja sauna. Tosin pienkerrostalosta, haaveena oli rivari. Täällä pk-seudulla hinnat vaan on aika kamalat, joten haudattiin toistaiseksi se vaihtoehto. Ensi viikolla mennään tekemään pientä pintaremonttia, ja kuun lopussa muutetaan. Tuntuu aika jännältä. Vuosia haaveillut "omasta" (~pankin), ja nyt sitten uskaltauduttiin tekemään haaveista totta.

Jonen kanssa onkin aikamoista vääntöä. Kyllä osaa olla itsepäinen lapsi ! Ihan oikeesti, välillä menee hermot. Mutta onhan hällä myös ihanat hetkensä. Tarhassa viihtyy liiankin hyvin.... Kun menen hakemaan kotiin, hä juoksee karkuun ja usein itkeekin. Mutta onpa itsellään hyvä olla kun tietää toisen viihtyvän. Harmittaa vaan, kun tarhapaikka tulee muuttumaan muuton myötä. Mutta...

Viime lauantaina kävimme jälleen kerran lasten klinikalla. :ashamed: Siskoni perheineen tuli käymään iltapvällä, ja lapset sitten leikkivät siinä rauhassa. Meidän pikku rambo sitten päättikin kiivetä autoparkin päälle seisomaan. Eihän hällä jalat pitänyt, kun liukasta muovia ja sukat jalassa. Sieltä sitten naama edellä matalan tason kulmaa päin. Ylähuuli halkesi suupielestä ja muutama hammas liikahti sisäänpäin. Verta joka paikassa. Meinasi oma sydän pysähtyä samantein. 3 minuuttia poju huusi, sitten halusikin leikkimään takaisin. Lähdettiin klinikalle näyttämään, koska selkeästi haava tarvitsi tikkejä. Ja kyllähän niitä kolme tulikin, nukutuksessa. Joten hä vietti sen yön osastolla tarkkailussa. Sekin kieltämättä harmitti, kun tämän viikon tiistaina oli tarhakuvaus... Eli haettiin vaan "katu-uskottavuutta" kuvaan. ;) Mutta nyt tuntuisi kaiken olevan hyvin.

Kauhean kamalasti ONNEA kaikille odottaville !!!! :flower:
Sekä myös muille !

Terv. Nasuliino sekä Jone
 
Tervehdys taas täältäkin! :wave:

Molemmat pojat nukkuvat ainakin hetken samaan aikaan, joten vähän nyt ehtii kirjoittelemaan ;) Aamulla oltiin mun kaverin luona kylässä, toinen kaveri tyttönsä kanssa oli siellä myös, on se kyllä mainiota seurata kolmen taaperon touhuja :D

Tänne kuuluu oikein hyvää, kiitoksia vaan kysymästä! =) Jesse on kyllä jonkin verran vaativampi vauva kuin Joonas aikoinaan, ei hirveän pitkiä aikoja viihdy yksin esim. sitterissä tai lattialla, vaan sylissä viihtyisi paremmin. Kiirettä siis välillä pitää ihan mukavasti, kun pitäisi joka paikkaan ehtiä :whistle: Öisin Jesse on jo vähän pitempiä pätkiä alkanut nukkumaan kuin vain kahtaa tuntia, esim. viime yönä nukkui 3,5h putkeen. Ekan pätkän nukkuu aina omassa sängyssään ja loppuyöksi jää yleensä meidän sänkyyn.

Kertokaahan muuten hyviä pianokappaleita ristiäisissä soitettavaksi!? 10.11 on siis Jessen ristiäiset ja samalla meidän avioliitto saa kirkollisen siunauksen. Kirkossa on ensin kaste ja siunaus ja sen jälkeen srk-kodilla ruokailu. Muuta ohjelmaa ei olla sinne ajateltu, kuin että miehen työnantajan siskon poika tulee sinne pianoa soittamaan taustamusiikiksi ja jotain kappaletoiveita pitäisi hänelle antaa.

Lillukka: Meillä on samanlainen käytäntö kuin teillä eli 2-vuotiaana pitäisi olla seuraava hammastarkastus ja silloin otetaan se näyte.

Gerbera: Toivottavasti asunto pian menisi kaupaksi!

Pirre: Täällä on peukut pystyssä, että talo olisi kunnossa!

Tinttamooses: Hurjalta tosiaan kuulosti se kuumekouristus, toivottavasti sellaisia ei enää jatkossa tulisi! :hug:

Danjuska: Tatulle pikaista paranemista! :hug: Turhaan tosiaan podet huonoa omaatuntoa.

Nasuliino: Onnittelut omasta asunnosta! :flower: Hui, kyllä varmasti säikäytti Jonen tapaturma, hyvä että nyt näyttäisi kaikki olevan hyvin! :hug:

Hannamari: Onnittelut uudesta työpaikasta, jos sen meinaat vastaanottaa! :) :flower: Jaksamista Artun kanssa!

Pirre: Joonas ei kyllä taida aivan yhtä hurja olla kuin teidän poikanne tai ainakin tähän mennessä on suuremmilta haavereilta välttynyt ;)

Jonnalle hyvää syntymäpäivää! :flower: Myöhästyneet onnittelut myös Jemmalle ja Taivaanvuohelle! :)

Koivunkäpy: Meillä kyllä veden kanssa tykätään kovasti lotrata, pottaan ei vielä mitään tee =)

Peppi: Jaksuja teille edelleen öiden kanssa! :hug: Ystävällesi onnittelut vauvasta, toivottavasti poika pian pääsisi kotiin! :heart:

Kaiza: Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan... :whistle:

Epelis: Tsemppiä kovasti loppuraskauteen! :hug:

Eipä nyt muuta... Illalla lähden Jessen kanssa shoppailemaan :D Normaalisti olisi Joonaksen muskari, mutta syysloman takia sitä ei tällä viikolla ole. Huomenna mennään mun toisen kaverin luo kyläilemään, hänellä on elokuun lopussa syntynyt poika :) Lauantaina mies lähtee kaverinsa kanssa laittamaan meidän mökkiä talvikuntoon ja ovat yhden yön. Mä sitten täällä yritän keksiä jotain ajanvietettä poikien kanssa :)

Mukavaa loppupäivää kaikille! :wave:

-Niiskuneiti, Joonas ja Jesse 3vkoa 3pvää-
 
Ja täällä taas :whistle:

Pojat nukkuvat edelleen, ihanaa :) Itse tossa lepäilin ja katoin Oc:tä. Kävin suihkussa. Päätin lähteä anopin, hänen siskonsa ja miehen siskon kanssa sinne leffaan, tein aamulla kotijumpan :D

Pirre: Täältä löytyy yksi hurjapää :wave: Tosi kova on menemään, kiipeilee minne sattuu :whistle: Peukut pystyssä!

Nasuliino: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Heti, kun olin ton listan lähettänyt niin muistin teidätkin, en vaan sitten viittinyt enää listaa muokata. Oikeasti :) Voi sitä Jonea, onneski ei pahemmin käynyt! Heh, tuli mieleen mun entinen poikaystävä, joka oli aika kova menemään jo lapsena, sen kaikkia tarha/koulukuvia joskus kattelimme niin jokatoisessa ainakin oli kauheat naarmut poskissa, otsassa ja leuassa :LOL: Katu-uskottavuuttapa hyvinkin :D

Niiskuneiti: Kiva, kun kävit sinäkin kirjoittelemassa =) Mulla ei nyt oikein tuu mitään kappaleita mieleen :/ Voisko virsikirjasta kattoa? Millaista musiikkia ajattelitte, ihan jotain virsejä vai muitakin? Kiitos jaksuista ja samaa sinne teillekin :hug:

Ei mulla taas sit muuta tällä erää :whistle:
 
Peppi: Lähinnä jotain muita kappaleita ajattelin kuin virsiä, jotain rauhallisia :) Tämä sama poika soitti siellä miehen työnantajan äidin 80v-juhlilla joilla oltiin ja siellä soitti esim. Lapin kesä?-kappaleen ja se oli todella nätti...jotain sentyyppisiä pitäisi siis keksiä muitakin. Virsiäkin saa kyllä ehdottaa, esim. Suojelusenkelin haluan juhlissa laulaa =) Kiitoksia jaksuista! :)
 
Nasuliino, meillä ei ihan noin railakkaasti viellä olla lennetty (koputtaa puuta ) mut hammaslääkärissä junnun kans jouduttiin kerran sillo käymään ja pari kertaa on ollu pohdinnassa pitäskö käyttää lääkärillä.
Onnea uuteen kotiin!

Niiskis, ukon systerin häissä oli orkesteri, setä laulo kirkonparvelta sinun vain (? ) kappaleen ja juma miten komialta se kuulosti, se oliki ainut hetki kun meinasin alkaa poraamaan kirkossa, ja olikin ainut hetki kun juhlakalujen poika oli hiljaa, kuulosti sen verran komialta :LOL: biisejä tulee mieleen viakka kuinka paljon mut ku mä oon huono muistamaan kappaleitten nimiä :ashamed:

Pirrelle lykkyä asuntokauppoihin!
Meilähän tämä asunnon osto ei muinoin ollu etes mielessä, mutta kun tarjosivat tätä ni suoraan tiesin että ukko tän ostaa, se sentäs mietti yön yli uskaltaako lainaa ottaa vaikka halvallahan tän sai..

Ukko on noutamassa sitä punaista paholaista kotio, eipä ois ollu nii väliä vaikka ei ois tullukkaa moista rakkinetta pihaan.
Kummittelee edelleeen mielessä kaverin kuolema mänkijällä, kaatui tieltä ojaan ja kuoli siihen.. :'( hältä jäi kolme lasta ja mies.. meillä tuo ukko sentää ajelee tuolla vaaran kupeella sillä tukkikärryn kans ni hiukan olen hermoheikko, hevonen ois turvallisempi :snotty:

Gerbera, toivottavasti asunto menee kaupaks!
 
täällä jälleen :whistle:

Kuume eikun nousee... 40,1 näytti äsken.. lääkettä vana alas ja huomenna mennään aamupäivästä labraan ja puolilta päivin on lääkäri aika. Oisivat jo tänään ottaneet päivytykseen mut sanoin että katellaan huomiseen jos ei mitään äkkinäistä muutosta tule huonompaan.
Ihmeen virkkuna on ja söi hyvällä ruokahalulla kasvissosekeittoa mitä tein. Ja iltapalaksi tein maissi-peruna leipää pojulle.. jos niitä vaan pystyy syömään. en vielä koemaistanut kun just otin uunista.

Nasuliino: Huih että teillä on lennetty pahasti. Onneksi jo poitsu paremmassa kunnossa!!
Onnea asuntokaupoista!

Pirren puolesta täällä peukut pystyssä =)

Kävin tuossa joku aika sitten lenkillä ja olipas ihana päästä ulos kun koko päivän sisällä ollut. alkaa ilma viiletä taas.

nyt pikku potilaan seuraks.. halus taas omaan sänkyyn köllimään.
 
voisinpa mäkin pinoutua tähän pinoon jos sopii?!?elikkäs mä olen 25v naimisissa oleva kolmen tytön äiti ja tytöt on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005 ja 10.01.2007 ja tyttöjen nimet on Jenna,Janette ja Jasmin ja meille odotellaan jo neljättä vauvaa jolla on la maaliskuussa 08
 
Terveisiä Metkulasta!

Kyl sulla Peppi on jotain telepaattisia kykyjä =) Just hetki sitten ennen kun konetta avasin päätin että tänään raapustan jotain meidän kuulumisia ja sitten olitkin jo taas ehtinyt kaipailemaan...

Meille kuuluu ihan hyvää, sairastelua kylläkin vähän väliä, mutta minkäs teet. Itseltäni loppui tänään antibioottikuuri, isäntä potee alkavaa flunssaa, Atte valittaa että suu on kipeä, mikä lie siinäkin tekee vissiin hampaita.

Päivät menee vauhdikkaasti ohi, mitään järkevää kuten palstailua, ei ehdi juurikaan tekemään. Pojat viihtyy ihan ok hoidossa, mitä nyt Eetu valittaa että on tylsää... Kyllä kuitenkin siellä leikkii ja näyttäis kivaa olevan, vaan voipi olla että kaipaisi enemmän vanhempaa leikkiseuraa tiedä tuota sitten. Atte on mainio tapaus, iloinen ja reipas pikku mies. Hyvillä mielin voin jättää hoitoon kun touhut alkaa heti kun pihaan pääsee.

Tänään vietiin tonttihakemus kaupungille, pitäkäähän peukut pystyssä meillekkin että saatais haluamamme tontti. Tämä ratkeaa marraskuun aikana, eli jännä kuukausi tiedossa. Kävin tänään ystävieni kanssa syömässä ja he molemmat kertoivat vauvan olevan tulossa. Tää on niin jännä tapaus kun toisen kanssa olin raskaana kun odotin Eetua ja toinen oli samaan aikaan kun odotin Attea ja nyt ovat keskenään yhtä aikaa raskaana. Ihanaa kun lähipiiriin tulee vauvoja. Mä en jaksais tällä hetkellä yhtään edes ajatella lisää lapsia, eli nostan hattua teille joilla on jo joulutähtien lisäksi pienempi lapsi. Meillä Atte on niiiiiiin vaativa tapaus ja kun yhdistää siihen nelivuotiaan uhman niin ei puhettakaan että lisää meille. Ehkä sitten parin vuoden päästä...

Töissä menee tällä hetkellä hyvin. Viihdyn työssäni ja saan lisää vastuuta koko ajan. Ihanaa kun sitä omaa osaamista arvostetaan. Mutta on se rankaakin. Mun työ on aika vauhdikasta ja tilanteet tulevat sellaisella sykkeellä ettei perässä meinaa pysyä. Otan itselleni liikaa paineita suoriutumisesta ja välillä tuntuu ettei vaan jaksa enää. Mutta keskustelin asiasta pomon kanssa ja parempaan päin mennään koko ajan. Mulle riitti kun se sanoi, ettei mun tosiaankaan tarvii kaikesta huolehtia ja jos jotain unohtuu, niin ihmisiä me kaikki vaan ollaan.

Nyt en kommentoi kenellekkään, sillä en todellakaan muista mitä pitäisi sanoa ja kenelle. Luen kuulumisenne joka päivä, mutta ei energia riitä kirjoittamaan, mielessä kyllä olette!

Pakko viel kertoa kun meidän joulutähtemme oppi eilen miten tehdään kuperkeikka. Pikkusen on suloinen kun ensin sanoo kuperkeikka ja sitten tekee sen. Atte on muutenkin oppinut puhumaan tosi nopeaan. Sanoo kolmen-neljän sanan lauseilla ja on ihan ymmärrettävän kuuloisia juttuja. Sitten kun viel tahtoo telkkaria katella niin tulee vaativaan sävyyn Tomi Takkoli ja Veeti paloauto :heart:

Juu nyt BB kutsuu, palaillaan :wave:
 
Iltaa!

Taaperoäiti tervetuloa!

Tein tänään empiirisen kokeen, jonka lopputulos on se että Samin täytyy ulkoilla aamuisin tarpeeksi, jotta poju nukahtaa ajoissa päikkäreille.

Huomenna ois tiedossa pakkaamista ja tikkarin osto eessä :p
 
Taaperolle tervetuloa!

Sinne meni ukko :'( kun ei vaan oo tottunu et es on muuallaki ku töissä, siis tuolleen pitempiä aikoja neiti jo itki ku tulloo kamala ikävä, tosin olin sitä mieltä et ois voinu mukanaan viedä, muuten ois varmaa vienykki vaan ku tuo yskä on edelleen oikein ilosena |O

Mistä mä saan ostettua kalkkunan??? siis semmosen pakastetun..
 
moih

labrassa käyty ja nyt unten maille poika menossa että saan sen ylös ennen lääkäriä.. aamullakin kuumetta 39,2

itellä kans armoton väsy ja kauhistuttaa pelkkä ajatuskin että huomenna ois taas kukonlaulun aikaan noustava ja yhdeksän tuntia jaksettava olla. No, aikasi illalla nukkumaan.

Taapero3 tervetuloa!

Metkun
puolestakin peukkuja pidetään =)

jos lähtis vaikka pitkälleen...
 
niiskuneiti: Suojelusenkeli

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
niin pitkä on matka, ei kotia näy,
vaan ihana enkeli vierellä käy.

On pimeä korpi ja kivinen tie.
Ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.

Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Oi, laps' ethän milloinkaan ottaakaan vois
sä kättäsi enkelin kädestä pois.

Tai: Tämä on todella kaunis

Mikko Alatalo - Suojelusenkeli

Mä katsoin yhtä kuvaa
Monta lapsuuteni iltaa
Siinä kaksi pientä lasta
Kulki vaarallista siltaa
Heitä uhkas metsän pimeys
Ja synkkä virta pyörteinen
Mutta ei hätää,
heitä suojas enkeli valkosiipinen

Kun tänään katson sinuun
Ja sua uneen tuuditan
Mä muistan päivän leikit
Kuinka sua rakastan
Sä olet tosi pieni
Ja mä melkein toivoisin
Että rinnallesi saisin
Samanlaisen enkelin

Kohta ryntäät maailman ruuhkaan
Näet varjoja ja aurinkoa
Tee mitä teet mut älä sielullesi vahinkoa
Sillä haavat nuo ei paranen
Vaikka isi kuinka puhaltais
Siksi toivon että enkelini jostain suojaa sais

Tuota lapsuuteni kuvaa
Vielä hetken muistelen
On harmaantuneet värit enkelin
Repaleiset siivet sen
Oi jos voisin paikata edes laudat lahoimmat
Tuon sillan, jonka yli kaikki lapset kulkevat

Tm
 
Heips.

Lähdettiin heti aamusta mun serkun luo, he ovat muuttaneet, käytiin kattomassa uutta kotia. Lapset leikkivät keskenään, Rasmuskin jopa oli leikeissä mukana hienosti :D

Danjuska:
Paranispa se Tatukin jo pian! Jaksamisia jo nyt huomiseen päivään :hug:

Tervetuloa taaperotx3!

Metku: Juu, mulla löytyy noita telepaattisia kykyjä :whistle: ;) Paranemisia teillekin kaikille! Ja peukut on pystyssä teillekin!! :wave: Joonatan haluaa aina kattoa rekka-ohjelmaa, eli Tomi traktoria, traktorinkin sanoo jotenkin :)

Koivunkäpy: Kauan se teidän ukko sit on reissussa?

Ihania noi Pirren ehdotukset. Mulle tuli mieleen se: "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa", mikä sen nimi nyt sit on taas? :ashamed:

Mitäs suunnitelmia teillä on viikonlopuksi?

Nyt meen laittaa Rasmusta nukkumaan et ite pääsen kanasalaatin ja oc:n pariin :p :D
 
Käpäri kävi tyhejentääs kaupat, kaikkee turhaa tuli mukaan niinku esim. jäätelökone :p

Peppi, huomenna tulee ukko kotio..

Ollaan me julmia, joku uus tuloo mukaan niin kaikki vääntää nimen eritavalla :ashamed: :LOL: Mutta eihän se haittaa? :saint:

Plah, systeri ja ukkosa ois tulossa tänää ei jaksas..
Ja sitä prkleen kalkkunaa ei saa koko kaupungista viel |O
 

Yhteistyössä