***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Olipas mukava yllätys, kun serkku aamulla laittoi viestiä, että oltaisko me seuraa vailla :D Tulivat sit tyttönsä kanssa meille vähän ennen 12, olivat päiväunien ajan, äsken lähtivät. Kiva, kun oli seuraa!!

Tinttamooses: Mistä moiset säryt? :/ Me käydään jonkun verran kylässä, tai siis paljon, jos poikien mummolat lasketaan mukaan :D Me käydään enemmän kyässä, kuin mitä meillä kyläillään...

Uneton: Jaksamisia koulunkäyntiin! Kiva, että sait työssaoppimispaikankin jo, minne menet? Ja mikä titteli? :D Onks teijän luokalla minkä ikäisiä oppilaita?

Koivunkäpy: Kiitos :hug: Koska Katinka porukoineen siis tulee?

Tansku: Herää kyllä kysymys, että miten ME pärjätään tosiaankin ilman sua?? :eek: :( Oikeesti. Ei mitenkään. Sun on pakko nipistää aikaa meillekin, meet sitten vaikka vähän myöhemmin nukkumaan :whistle: :LOL: Ei me kyllä tulla pärjäämään :( Voi niitä arvauskeskuksia :kieh:

Eipä mulla tämän kummempia taas ollut. Poistunpa palstaa tukkimasta :wave:
 
Peppi: katinka oli tarkotus tulla huomenna mut mä varmaan joudun perumaan tapaamisen huomiselta, vedoten perhejuttuihin, ei omiin vaan systerin, tarvii sille olla nyt vähä tukena.. :/

Hyi hellettä

Ja siihen päälle vatsatauti.. |O
 
moi!

kuuma on.. töissä tosin ei.. saa olla takki päällä että tarkenee :LOL:

Töitten jälkeen syötiin ja oltiin tuossa pihalla. Ja nyppi niin paljon että otin koiran ja pyörän ja kävin pitkän lenkin polkemassa :whistle:

tatulla oli menny päivä hyvin. Oli nukunut kahdeb tunnin päikkärit mitä ei kotona kovin usein tee :attn: ja viime yönäkin sai pitkät unet nukuttua. tänään saa taas mennä aikasin nukkumaan että ajksaa pikkuinen :heart: '

Ensi viikollakin aamuvuoro... oikeestaan ihan kiva niin jää sitten iltapäivä kotona ololle. kahhden maita oon aina poikaa hakemassa.

Peppi: Toki saa udella :D En oikeestaan itekkään tiiä tarkalleen.. ei vaan haluta mihinkään seulontaan ym.. jos siellä jotain ilmenisi niin olisi vaan koko ajan huolissaan ja miettis miten menee... luotan että vaavilla on kaikki hyvin jos vaan niin on tarkotettu =) Vaikka en tuohon np-ultraan mene niin ultraavat täällä parin viikon päästä.

Tinttamooses:
Me ei kovin paljon kyläillä.. ainakaan nyt kun molemmat töissä. Sillon kun olin vielä kotona niin usein hurautettiin mummoloihin viikonlopuksi. Muuten ei älyttömästi täällä tuttuja ole :|

Uneton:
vähän uteliaana kysyn että mimmonen sinunu työssä oppimispaikka on?? mitä joudut/saat tehdä?? :D

Tansku: harmi tuo lääkäri käynti :/ Etkö kuitenkin joku aika sitten sanonut että maidottomuus olisi helpottanut??
Juu, niin sinun on tehtävä niin kun Peppi sanoi ja mentävä vaikka myöhemmin nukkumaan että pääset meitä moikkaamaan :LOL: ;) Tsemppiä työn alkuun!

Käpy: onko jotain vakaavaakin siskollasi?? :hug:

nyt pikku hiljaa saunaa kohti.. enin ärsyyntyneisyyskin on kadonnut.. ja tuntuu ala ovelta kuuluvan että ÄÄIITIIII!!
 
Helou!

Kyläilystä ollut juttua, me kyläillään lasten kanssa aika paljon, miehen loma-aikoinakin aina vähemmän, kun hän viihtyy hyvin kotona =) tosiaan vuorotyöt ja muutkin jutut vaikuttaa asiaan. Samoin meillä käy paljon kavereita kylässä. Miehen kanssa kyläillään sitten lähinnä alunperin hänen kavereillaan, tietty ne on nykyään munkin hyviä kavereita :D Tänään oli justiin mun serkku kylässä kahden lapsensa kanssa (terkkuja Pepille :wave: ). Kiva oli nähdä taas. Meillä on tän mun serkun kanssa neljä pvää ikäeroa, mä olen vanhempi =) samassa huoneessa on meidän äidit ja me synnärillä jo siis oltu.

Tinttamooseksen toiseen kysymykseen, meillä Lotta menee ysiltä nukkumaan. Nyt on herätys ollu 7.30 ja reippaasti on noussut. Jos alkaa olemaan vaikeuksia heräämisessä tai jos varsinaiseen lukkariin tulee kasin aamuja, ni sitten yritän saada jo puol ysiltä viimeistään nukkumaan. Otto sai nyt kans opetella aikaisempaan nukkumaan menemiseen, kun nyt kesällä lipsahti ihan kymppiinkin...

Danjuska; mikä oli ärsytyksen syy? Hyvä, jos meni pois jo. Mihin aikaan menet aamuvroon, jos jo kahdelta olet Tatua hakemassa? Kysyinköhän jo, että haluatteko sukupuolen tietää, jos vauva ultrassa näyttää? Oletteko muuten jostain muualta muuttaneet sinne Oulaisiin, tai siis ilmeisesti näin, niin mistä? Mäkin olen aikas utelias, mies aina sanoo, että pystyn viidessä minuutissa selvittämään ihan vieraan ihmisen olennaiset tiedot plus että kerron oman historiani siinä sivussa...

Tansku; voi, eikö tosiaan sun aamunavauksia enää? =) Entäs jos aamulla kävisit pikaiseen laittamassa meille aamunavauksen vaihtoehtona tolle valvomiselle :D Ihme homma tuo teidän lääkärikäynti :eek: Onko teillä paljon näitä ulkomaan vahvistuksia lääkäreinä, kun eikös Pepilläkin ole usein ollut "muu-maalainen" lääkäri? Onko siellä jo niin kova lääkäripula, vai mistä moinen johtuu? Onnenpotku töiden aloittamiselle! Ja valintakokeeseen myös, nyt jo =) Suloinen Saara, kun pikkusiskosta huolehtii =)

Koivunkäpy;mikä sun siskolla?

Uneton; kerro lisää sun työssäoppimispaikasta! Mäkään en kyl pystyis varmasti enää koulunpenkille istahtaa, että iiiiso hatunnosto :hug: olet sä kyllä nuorempikin kuin mä, pikku puolustuksena :LOL:

Peppi; unikoululla ajattelin just sitä tassutusta, mihin liittyy kyllä huutaminenkin(vauvan), en ajatellu siinä kohtaa ollenkaan Jontun unia :ashamed: sori. Tutillako Rasmus sitten rauhoittuu nukkumaan vai miten? Saisko Sami hänet paremmin nukahtamaan uudelleen? Meillä ainakin mun mies on aina saanu Oton paremmin nukahtamaan tai takasin unilleen, en tiedä, mistä johtuu. Hyvä, että saitte Samin kanssa sovittua :hug:

Nyt vielä kirjanpäällystystöihin :D
 
Iltoja!

Molemmat pojat on nyt sängyissään, isompi ei taida vielä nukkua. Sami on sählyharkoissa, ah, tätä rauhaa :D

Lähdin käymään YKSIN äitillä, kun Sami tuli töistä kotiin =)

Joonatanin kommelluksia osa 392, Rasmus hyppi tyytyväisenä hyppykiikussa (en muista, että mitä ite just sillon tein), ihmettelin, kun toi isompi oli niin hiljaa ja menin kattomaan, että mitä puuhaa, no, haki kourakaupalla multaa kukkaruukusta ja kaatoi Rasmuksen pään päälle :eek: Juu-u. Sit osa 395 (tässä välin oli tietenkin ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä), syötin Rasmukselle iltavelliä ja vessan ovi oli auki, sinnehän toi taapero tietty meni ja mietin, että mitähän mahtaa tehdä... Oli sit repinyt vessapaperirullasta paloja, uitellut niitä vessänpötössä ja tunki pieniä myttyjä nenäänsä :snotty: :x :whistle: :LOL: :LOL: Mua rupes tietenkin kauheesti naurattamaan, kun tuli esittämään näitä temppuja, vähän niinku lällättelemään siihen viereen ja nuuskutti nenällään, huomasi, että syötän Rasmusta, enkä silloin oo niin nopea jaloistani :whistle: Että semmosta taas vaihteeks tänne meille...

Käpynen: Mikä sun siskolla on, jos saa udella? :/

Danjuska Mikäs sua on nyppinyt? :( :hug:

Äh, mese sekoilee! Hyvät yöt!
 
Siru: Oltikin kirjoitellut samaan aikaan. Me ei Tanskun kanssa käydä samassa terveyskeskuksessa, mutta kyllä täällä pk-seudulla taitaa aika paljon olla noita ulkomaalaisia lääkäreitä :/ Ulkomaalaisissa ei sinällään ole mitään vikaa, mutta jos olen lääkäriin menossa niin haluan kyllä tulla ymmärretyksi ja ymmärtää, mitä lääkäri sanoo |O Rasmus ei rauhoitu millään muulla, kuin maidolla takaisin uneen öisin. Sami on mukana yöllisissä syötöissä ja rauhoitteluissa ihan yhtä paljon, kuin minäkin :ashamed: Koittaa siis rauhoitella, hakee maito jne. Mä kyllä aina syötän, mutta kuitenkin. Eikä vaikuta millään tapaa, että kumpi meistä tekee ja mitäkin. Kiitos sulle kuitenkin vinkeistä :hug:
 
Moro taas :wave:

Enhän mä osaa olla ilman teitä, nyt pitäis olla jo nukkumassa kun herätys on klo 5.30 :eek: :eek: :eek: mutta täällä mä vaan roikun... :whistle: Katsotaan saanko itseni niin aikaisin ylös :D

Danjuska: me jo ehdittiin luulla että maidottomuus olis auttanut kun yhdet kakat tuli Veeralta ilman itkuja mutta kun se olikin sitten ainoa kivuton vääntö :( Yritetään nyt vähän katsoa miten paljon Veera juo maitoa, se kun jois sitä vaikka kuinka...

Siru: joo, meilläkin on noita muu-maalaisia lääkäreitä vaikka kuinka tuolla terveyskeskuksessa. Ja omalääkäri vaihtuu kerran kuussa, tosi tylsää...

Peppi: ihana Jonttu :LOL: :LOL:

Voi kun on haikea olo... Kolme vuotta kotona ja huomenna töihin :'( Mä olen pohtinut että miten ihmeessä mä osaan olla taas ihmisten ilmoilla, siis niinkuin aikuisten ihmisten ;) Miten mä osaan olla syömättä kokoajan, lepäämättä päivällä, piereskelemättä silloin kun huvittaa jne... :D On mulla ongelmat :LOL:

Kääk, nyt on ainakin yritettävä nukahtaa... Tulen ihan varmasti huomenillalla kertomaan päivän uutiset :D Ette te musta niin helpolla eroon pääse ;)

Kiitos kaikille työnaloitustsempeistä, olette kaikki mielessä vaikken täällä niin usein (ehkä... :whistle: ) pääse käymäänkään... Halit :hug:
Tansku
 
Voi Tansku :'( :LOL: :LOL: Mulla on ihan sekavat tunteet nyt sua kohtaan :LOL: Melkein itken täällä, kun niiin surettaa, jos meijät nyt aiot jotenkin jättää, entä jos siinä käy niin, sulta ei enää löydy aikaa meille :eek: :( Sitten nauratti ihan kauheesti toi, että et voi enää piereskellä, kun siltä tuntuu :LOL: :LOL: Sitten nauratti ja itketti samaan aikaan. Minä hormonihirviö :whistle: :ashamed: :D Tsemppiä teille huomiseen!!! Tule heti kertomaan illalla, miten päivä meni! Muuten rupeen ahdistelemaan sua tekstareilla :D
 
Hei!

Ensiksi, Tanskuliinille mukavaa töihin paluuta! Minusta tuntuisi varmaan myös siltä, miten osaan olla ihmisten ilmoilla, jos töihin olisin menossa :)

Jonttuli: Pikaista paranemista pikkuiselle! :hug: Meillä on ollut kanssa monta läheltä piti-tilannetta kahvipöydässä, mutta toistaiseksi on selvitty säikähdyksellä.

Danjuska: Minä en ole myöskään koskaan osallistunut niskapoimututkimukseen, mutta olen silti käynyt siellä OYS:n ultrassa. Olen vain ilmoittanut, etten halua sitä mitattavan ja asia on ollut sillä selvä, muuten on tehty ihan normaali ultratutkimus. Ekalla kertaa, kun tätä ultraa tarjottiin, olikohan v.2001 kysyin neuvolalääkäriltä, että voinko sitten osallistua ultraan ollenkaan ja hän sanoi, että ilman muuta. Itse olen siksi valinnut näin, etten ehkä kuitenkaan voisi mennä keskeytykseen, enkä haluaisi kuitenkaan pilata raskausaikaa murehtimalla tulevaa.

Tinttamooses: Meillä tuo koululaisten iltanukahtaminen on myös aina ollut vähän ongelma, siis kyllä meillä on yhdeksän- puoli kymmenen nurkilla menty sänkyyn, mutta minkäs teet, jos uni ei tule. Tytöllä oli myös kaksi vuotta sitten eskarissa joka päivä herätys seitsemän jälkeen, ja kyllä se varsinkin alkuun otti voimille, vaikka meni välillä jo ennen yhdeksääkin nukkumaan. Nyt onneksi meidän eskarilaisella on joka päivä herätys vasta kahdeksan jälkeen, niin ei ole niin rankka aloitus. Huomenna tosin vähän aikaisempi, kun koululla vierailee sirkus :)

Peppi: Kyllä noin pienen uniaikoja on varmasti aika vaikea muutella, tuonikäinen vielä nukkuu tosi paljon päivällä eikä se välttämättä paranna yöunia, jos nukkuu vähemmän päivällä. Joskus meillä vain on jo yhdet päiväunet ruvenneet venymään pidemmiksi kuin yön pisin unipätkä, silloin on tuntunut, että se on jo vähän liikaa. Onko Rasmus koskaan nukkunut yöllä paremmin? Nukkuuko päivällä rauhallisia pitkiä unia?

Uneton: Onko teidän opiskeluporukka kovinkin nuorta, kun meininki on kovaäänistä? Onko ollenkaan muita aikuisia? Ikävää, jos kolmen vuoden poissaololle ei ollenkaan löydy koulun puolelta ymmärrystä. Mutta kyllä asiat varmaan palautuvat hiljalleen mieleen ja opiskelu lähtee sujumaan kun taas pääset opiskelurytmiin kiinni.

Nyt nukkumaan! Hyviä öitä kaikille!

 
Väsynyt huomen :whistle:

Voi Tansku mulla on ihan sama tilanne, sama vuosimäärä ja samat mietteet :wave: :hug:
On kyllä varmaan tietty aika ennenkuin tähän tottuu.
Tsemppiä teille koko perheelle :heart:

Kiitos, Peppi85, Danjuska, Siru, kuusikon äiti :hug:
Luokka on tosi nuori ( no ainakin minnuun nähden, heh) siellä on kaikki alle 20 vuoden ikäisiä.
Ja intoa ja tarmoa on kaikkeen muuhun kuin opiskeluun ;)

Se tuleva työssäoppimispaikka on kiinteistövälitysfirmassa ja se mun upea titteli on myyntisihteeri.
Saan tehdä asuntoilmoituksia lehteen, palvella ja vastaanottaa asiakkaita. Jossakin vaiheessa pääsenen esittelemään asuntoja.
Joudun kastelemaan kukkia, keittämään kahvia, arkistoimaan :D

Tinttamooses meillä tuo esikko toistaiseksi menee ihan nätisti nukkumaan, tosin joskus venyy pohtimisen ja sellasen myötä.

Käpyskä en olisi koulussa ellei olisi pakko ;) Ja jos saan keväällä paperit niin en tod mee kouluun ihan heti....

Kieltämättä hieman outoa, ettei enää ehdi samalla tavalla seurata teidän juttuja, jotenkin se luo haikean olon.
On niin paljon isoja muutoksia tässä, että mun pieni maailma on ihan sekaisin :whistle:

Kaikille hyviä vointeja, ootte ihania :heart:
 
Huomenta.

Mulla ei meinaa silmät aueta, on ku ne ois muurautuneet kiinni, ihan turvoksissa ja kirvelee :eek: Samanlainen tunne on aina, jos olen iltaisin vaikka itkenyt -nyt en siis ole. Kai tää väsymyksestä johtuu. Ei oo mitään allergiaa, eikä muutakaan. Olisin ollut niin onnellinen, jos olisin saanut nyt aamulla jatkaa unia, mut inkäs teet, kun toi pienempi mussukka on hereillä tai halusi herätä. Joonatan nukkuu edelleen. Jos vaikka saisin tänään päikkäriaikan itekin levättyä!

kuusikon äiti: En muista, onko Rasmus koskaan nukkunut paremmin, ei ainakaan kovin paljoa. En kyllä oikeesti muista muuta kuin sen, että olis aina heräillyt yöllä parin tunnin välein, vähintään. Ei kyllä nuku päivälläkään monen tunnin pätkiä, sellanen 2,5h on maksimi. Usein nukkuu semmosta 1,5-2,5h kerralla. Jos laitan Joonatanin kanssa samaan aikaan (tai usein vasta Joonatanin jälkeen) päiväunille niin on ihan varmaa, että Rasmus kuitenkin herää aikaisemmin kuin isoveikka.

Uneton:
Hienon työssäoppimispaikan oot saanut, mitä kautta sen sait? Mustakin on haikeaa, kun kaikilla ei enää riitä aika tänne kirjoitteluun :ashamed: :) Toki mä sen ymmärrän, mutta kuitenkin :D Mulle tästä on tullut vaan niin tärkeä, jos ette muka ole jo huomanneet :LOL: Miten tytöillä on mennyt hoidossa?

Ihanaa, mun silmät alkavat aukenemaan, kiitos siitä teille kaikille ;)

Vauvautuneiden kuulumisia olis kiva lukea, Tigru ja Jemma, Gerbera, Lumikarpalo :attn: Millaisia teidän pikkuiset on? Miten pienet isoveljet ja -siskot ovat uusiin tulokkaisiin suhtautuneet? :wave:
 
Huomenta!

Voi tansku :heart: . Mä oon kans miettinyt noita "jonninjoutavuuksia" että mitenkäköhän niistä selviää siiten kun palaa töihin.

Sinne se tyttö taas jäi leikkimään kun äsken vein sen eskariin. Anu on ollut aivan tsippi jo kuuden jälkeen. Joten meillä jää iltavierailut vähäksi aikaan kokonaan pois. Kunnes löydetään sopiva rytmi.

Me käytiin eilen iltapäivällä Oittaalla uimassa, se ranta on Bodom järvellä. Matala ranta ja lämmintä vettä. Sami meinas tehdä sukellus retken sinne veden alle.
Kävin itsekkin uimassa, mutta tuntui että olin täynnä hiekkaa. Joten ootteln että uimahalli aukeaa tuossa ensi viikolla.

Uneton eikös se sanonta kuulu että tyvestä puuhun noustaan. Hurjasti stemppiä täältä. *peukuttaa*

Eipä meille kummempia. normaalia lapsperhe arkea.
 
Heissuli =)

Ihana ilma taas,onneksi on vielä näin lämmintä,sai koululainenkin mennä capreissa kouluun,oli niin onnellinen siitä :D
Tänään hän olikin hieman pirteämpi,tais nukahtaa aiemmin eilen.

Tänään olis ohjelmassa vauvan katsomista ;)
mennään iltapäivällä kun koulu päättyy,niin yhden kamun vauvaa katsomaan ekaa kertaa,vien samalla Oskarilta pieneksi jääneitä vaatteita hälle.
Eilen niitä vaatteita tuossa laittelin kassiin,ja olin niin suruissani kun pitikin luvata niitä pois :'(
Heh,nauratti itseäkin kun huomasin että vielä säästin joitakin pikkuisia vaatteita(ihan vaan muistoksi :D ).

Tanskuliini:Ihania juttuja sulla,toivotaan että pystyt olemaan pieruttelematta :LOL: :LOL:
Erittäin hauskaa ja mukavaa töihinpaluuta sulle,tulehan ehtoolla kertoilemaan miten eka työpäivä meni =)
peppi:Enpä tiedä noista selkäsäryistä,olen aikanaan kärsinyt nimenomaan noista ristiselän säryistä,mutta nyt sit jo jalkoihin vetää.
Tarttis muutenkin ton selän kanssa enemmän jumpata ja pitää kunnossa,kun vaan muistais aina muutoinkin kun vaan silloin kun on särky päällänsä ;)
ihania temppuja se Jonttu touhuilee :D
Kävylle paranemisia :hug:

Oskari tuolla kutsuu mua,jotenka palaillaan siskot :wave:
 
Huomenta :wave:

Koitan tässä välissä kirjoitella kuulumisia, kiitos Peppi kun kaipailit!

Onhan tää vauva-taapero arki varsin hulvatonta härdelliä, varsinkin kun tuo Julius on sellainen elohopea :D
Joko olen kertonut, mitä Julius tässä eräänä kertana teki meidän läppärille? No jos en ole kertonut, niin tässä pieni kooste tapahtumasta: Minä imuroin ja miehen piti hoitaa Juliusta ja vauvaa... noh, kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes miehelle tuli työpuhelu (meni keittiöön puhumaan). Minä en malttanut lopettaa imurointia vaan ajattelin, että sivusilmällä sit Jullea vahdin. Olkkaria imuroin ja näin kyllä, että Julle koneelle tuli, mut aattelin, ettei siinä kovin paljon vahinkoa ehdi aikaan saamaan... kohta katsoin ja läppärin näppäimiä oli vino pino tässä pöydällä... :eek: Sai se mies ne sitten kovan vaivan näön jälkeen paikoilleen... Nyt ei ole Jullella lupaa tulla koneelle :D

No, sit eräänä aamuna meni istumaan soffalle ja aikansa siinä istuttuaan nousi pois. Minä ihmettelin, että miten se soffa on niin märkä, oli sitten Julle siirtänyt vaippaa syrjään ja pissinyt :LOL: Juu, silloin vähän nauratti, mut myöhemmin ei, kun se haju ei meinannut sitten millään lähteä pois!

Noh, sit yhtenä aamuna mies antoi mun jäädä nukkumaan vauvan kanssa ja tuli itse olkkarin puolelle Jullen kanssa. Tulivat sitten makkariin, kun kuulivat, että vauva heräsi... haistoin heti kakan hajun ja sanoin miehelle, että Jullella on kakka housussa. Mies sanoi, ettei mitenkään voi olla, kun hän ei haista mitään... Noh, minä sitten näin, että kakkahan valuu jo sisäreisiä pitkin :D Oli jätkä kaivellut vaippaansa :LOL: ja söhrinyt kakalla meidän ison lattiatyynyn :D Mies sitä sitten hiki päässä hinkkasi puhtaaksi :D

Sit yhtenä iltana suihkun jälkeen Julle viipotti nakusillaan olkkariin ja minä menin hakemaan vaippaa makkarista. Mies sitten huikkasi, että koitahan tulla kiireemmin, Julle näpeltää pippeliään ja näyttää, että kohta lentää pissi... Noh, niinhän siinä kävi, että kun olkkariin saavuin, niin pikkuherra seisoi olkkarin pöydällä hirmuisen leveä virne naamallaan, oli sit kerennyt pikkupissit pöydälle laskea... loput teki sitten onneksi pottaan...

Siinä osa meidän hauskoja tapahtumia, hyvin on tapahtumarikkaita päiviä :D

Julius on sunnuntain jälkeen ollut vauvaa kohtaan aika kovakourainen, otti vissiin vähän sieluun, kun vauva oli sunnuntaina päivän keskipisteenä. On koittanut purra vauvaa varpaista, sormista, nenänpäästä jne... Välillä antaa nätisti pusun ja sitten saattaakin jo naukkaista :|

Werneri on ollut nyt tyytyväinen vauva! Kiitos vyöhyketerapeutille!! Kaiza, ollaan kokeilut liinaa muutaman kerran ja kyllä Werneri tykkää siinä olla. On vaan niin kuumat ilmat ollut, ettei olla voitu kauan kokeilla, paahdutaan molemmat =)

Perjantaina alkaa avoin päiväkoti ja sinne mennään mun ystävän ja hänen poikansa kanssa. Kiva saada vähän vaihtelua, toisenlaista tekemistä.

Mutta nyt alan laittelemaan tavaroita kasaan, nähdään Kattinka pian Kuopion torilla!

Kaikille :hug: ja jaksuja!!
 
huh, ei tullu annalle minkä lie mehiläisen pistosta viel reaktiota, toivottavasti ei tule enskää kerralla..
Tosin tuo lääkemäärä mikä siihe piti työntää ois varmaa tehonnu jopa käärmeenpuremaan..

Täällä on hävyttömän kuuma, mulla pettää koht fysiikka..
 
Meillä on hyrrännyt tuo olkkarin kattotuuletin jo viikon melkein koko ajan. Pyykit kuivaa aikas mukavasti sen alla :whistle:

Mua o vaivannut tänään kunnon väsymys |O . Mutta annas olla kun ilta tulee ja Lost alkaa, niintätä eukkoa ei sitten nukuta yhtään.

mä oon varmaan jo istunut tunnin täässä koneella, mut en saa itteäni irti täältä...
 
Rasmus heräs just, Joonatan vielä nukkuu. Itekin lepäilin, mut tuntuu, että vaan väsyin enemmän :/

Tinttamooses: Mä laitoin taas eilen Rasmukselle pieneksi jääneitä vaatteita kellariin meneväksi, hyvä, ettei jälleen kerran itku päässyt :whistle: :ashamed:

Gerbera: Hauskoja juttuja Juliuksellakin :D

Kun yhden päivän on tekemättä ja järjestelemättä jatkuvasti niin jo on kaaos valmiina :kieh: Ärsyttävää :headwall:

Tuli muuten mieleen, että äiti, jos sulla tulee tänään sellainen olo, että haluut hakea Jontun leikkimään niin haepa :D Mä meen salille 17.30, Sami on sit poikien kanssa. Mut ei todellakaan tarvi, jos et jaksa.Tuli ihan vaan mieleen, kun oli puhe siitä yks päivä :)

Jonttua pitäis varmaan ruveta jo herättelemään!
 
Ehtoopäiviä

oskari tuli tänään siihen h.elkutin vatsatautiin :'( :'( |O |O
Sain sen onneksi nukahtamaan hetkeksi,tosin oksensi kuitenkin sänkyynsäkin.
En sit äsken uskaltanut sitä sieltä siivota kun vähän et sais reppana hetkenaikaa nukkua :/
Eipä sit mentykään sinne vauvavierailulle :(

Täällä on kamalan tuulinen päivä,äsken vein pyykkiä ulos kuivamaan ja huomasin et tulee pikkuisen tippoja taivaalta,joten taitaapi alkaa satamaan.
No se ei haittaa kun kerran sisällä törötellään pikkumiehen kanssa kuitenkin.

Aloitin muuten eilen laskemaan niitä painonvartijoiden pisteitä,saapi nähdä miten tehoavat muhun :)
Tänään ei sit pääse lenkillekään kun on tota sairautta ilmassa,ihan hyvä,en meinaan olis jaksanutkaan ton selkäni kanssa :D

Tulee ainakin tehtyä kotihommia kun on kipeenä porukkaa...
Vaihdoin jo lakanatkin ja pyykkikone vaan laulaa,siivosin saunankin ja pesin pesuhuoneen :D

Nyt pitää mennä iltapäiväkahvin keittoon :wave:
 
heips!

vielä yksi aamu.. sitten saa nukkua :D mikäli siis poika nukkuu.. noh, mummolaan kun mennään niin yleensä haluaa mummoa jututtamaan heti herättyyään niin on mahdollisuus vaikka torkut ottaakkin.. kiero minä :whistle:

Mites Tanskun ja tyttäjen pv mennyt??!!!

Peppi ja Siru: kiitos kysymästä, mut en itekkään oikein tiedä mikä tympii.. tai siis ihan kaikki ärsyttää ja saa tunteet kuohumaan vaikka en ees näe moiseen syytä.. :whistle: kahjo mikä kahjo :LOL:

ja Sirulle vielä että Kiuruvedeltä ollaan tänne muutett3v sitten..
Mulla alkaa työt aamuisin 7.30.. teen siis kuuden tunnin päivää.. matkaan vaan menee n. 30min.
Saattaa olla että halutaan sukupuoli tietää jos vaan näyttää. Ensin ei Tatusta haluttu tietää sillon rv 22.. loppu ultrassa ois sitten haluttu mut piti pikku herra vehkeet piilossa :D Eli yllätyksenä Tatu tuli vaikka kaikki kovatsi poikaa povas ja itekkin jotenkin siihen sitten uskoin.

Kuusikon äiti: Juuri samoista syistä en nptutkimukseen osalistu.. mut täällä oulaisissa tehdään rv 12 tienoilla sitten ihan tavan ultra. sitten äyn myöhemmin oulussa rakenne ultrassa.

Oskarille paranemista!!!

Peppi: Hassu Jonttu :LOL: :D Meillä on joskus löytynyt purettu vessapaperirulla vessan lattialta.. onneks ei enää pahemmin harrasta moista..

Samoin Gerberan pienempi isompi herrakin tuntuu kerkeävän :D

ok.. nyt sitten kauppaan..
 
Hmm, osaankohan kirjoittaa tänne "uusille" sivuille.... Katsotaan...

Nyt oli hyvä hetki kirjoittaa, kun olen iltavuorossa, ja sopivasti pienehkö tauko. Kiitos ja halaus kaikille kaivanneille. + tietysti muillekkin.

Mitäpä meille, mistäköhän aloittaisi ? No ainakin olen ollut töissä koko tämän ajan, tosin vieläkin tehnyt vain noin 65%. Sitten mut vakinaistetaan 3.9 !!!!!!!!!! :D Meinaan kyllä jatkaa tollasella 70% marraskuuhun asti, ellen pidempäänkin. Aika näyttää. Samoihin aikoihin poju aloittelee tarhan. NYYYH... :ashamed: Oon jo nyt surrut itsekseni asiaa, muttei sille voi mitään.

Meidän Kreetan reissu sitten peruuntui. Hem****i !!!!! Pojulla todettiin (hoidosta huolimatta) vuotava/märkivä välikorvantulehdus. Lisäksi saman korvan putki on lähtenyt liikkeelle, ainoa vaan että tärykalvoa kohden. No, tänään sain lääkärin kirjoittamaan lähetteen korvapolille. Niin joo, siis pojulle tuli ainakin kahden viikon lentokielto, ja meidän matka olis alkanu just tän viikon sunnuntaina. Ei nyt hirveemmin harmita (miestä kylläkin), kun onhan pikkuinen tärkeämpi. Tiedä mitä lennon aikana olis voinnu tapahtua ?!?!? Lähdetään sit su hotelliristeilylle Tallinnaan. Edes pieni yhteinen reissu....

Tulipa sekin asia selväksi, että pojulla on sulfa-allergia. Kyseisen korvatulehduksen hoitoon oli määrätty lääkettä, missä oli sulfaa. Päivä meni ihan hyvin, mutt sitten toisena päivänä alkoi ihan hirveä oksentelu. Puol tuntia lääkkeen annon jälkeen alkoi heti. Eipä siinä kauaa tarvinnut ihmetellä asiaa, lääkkeen anto loppui siihen ! Itsellänikin on kyseinen allergia.

Viikon päästä on aika kierrukan poisto aika, vihdoinkin !!! Olen kironnut kyseisen kapistuksen alimpaan..... Puoleen vuoteen en ole kokenut oloani järin hyväksi, ihme oireita. + lisäksi järkyttävä turpoaminen. Kuitenkaan en syö sen ihmeellisemmin kun ennen kierrukkaa, ja lisäksi liikun nykyään useammin. Plääh. :kieh: Ja olisihan se vauveli mukava.

Taas on asuntopaperit menossa eteenpäin. Vuosi alkaa täyttyä, ja jalkapohjia kutittaa siihen malliin, että olisi kiva päästä muuttamaan. Tietty ottaa huomioon nämä iki-ihanat naapurit ( :headwall: ).

Mitäpä muuta ?!?!? Eiköhän tässä tullut jo jonkin verran, täytyy tulla jossain vaiheessa uudestaan. Tosin lyhyemmällä välillä, kuin viimeksi.

Jone on aivan ihana jääräpäinen maailman ihmettelijä. Autot on se suuri intohimon kohde. Melkein ensimmäinen minkä sanoo herättyään, on "autto". Ja sitä riemun päivää, kun pääsee isin ison työauton kyytiin !

Hyvää illan jatkoa kaikille !!!

:heart: kaikille vauvan saanneille sekä odottaville !!!

ps. Eikö Serranon perhe olekkin IIIIHANA !!!!!!!!!! Olen totaalisesti jämähtänyt kyseiseen sarjaan.
 
Danjuska, mähä olin kamala villen odotus aikana ihme jotta ukko ei heittäny mua pihalle..

Voi jessus tätä päänsärkyä, onneks tietää jotta la pitäs helpottaa..

Nasuliinon käpiölle paranemista, samoin Tinttamooseksen poppoolle, toivottavasti ei muut sairastu!
 
Heippa ihanaiset =)

Hengissä ollaan ekan työ/tarhapäivän jälkeen :D Ensiksi tyttöjen kuulumiset...

Vietiin tytöt miehen kanssa yhdessä seitsemältä päiväkotiin. Tytöt näyttivät isille paikkoja ja sitten lähdettiin miehen kanssa pois. Veera alkoi heti itkemään, täti otti tytön syliin ja niin ne Saaran kanssa vilkuttivat reippaasti ikkunasta :heart: Päivä oli mennyt hyvin, tosi hyvin! Aamulla Veera oli vähän itkeskellyt mutta oli rauhoittunut kun Saara oli lohduttanut -tädit eivät saaneet ottaa tyttöä syliin... Vain sisko kelpasi halaajaksi :heart: Tytöt olivat nukkuneet ja syöneet hyvin :) Mä olin hakemassa niitä varttia vaille viisi -olivat vikat lapset pihalla... Aamulla oli yksi poika tullut ennen niitä mutta melkein ovat siis ekoina ja vikoina tarhassa... :( Noh, reippaasti tytöt juoksivat mua vastaan. Sit ihan yhtäkkiä Veera räjähti: alkoi itkemään, raivoamaan ja lyömään mua... Olin osannut odottaakin tuollaista reaktiota, tytöllä oli niin kova ikävä. En meinannut saada tyttöä kotiin kun se rimpuili niin kauheasti. Onneksi se rauhottui aika pian kun sain ruuan valmiiksi. Taisi raivari johtua ikävästä/väsymyksestä/nälästä... Nyt ollaan sylkytelty paljon, kohta mennään suihkuun ja nukkumaan.

Mun oma päivä oli maailman tylsin työpäivä :eek: Olin siis toisessa hotellissa kun mun "omassa" alkaa työt vasta syyskuussa. Tuntui että olen vaan tiellä ja toisten riesana... Noh, onneksi tätä on vain kaksi viikkoa :) Huomenna menen sinne täydennyskoulutuksen valintakokeeseen joten seuraava työpäivä onkin vasta maanantaina -pehmeä lasku :D

Ja kaikille tiedoksi: en pierutellut lainkaan koko päivänä :LOL: :LOL: :LOL: Hyvä minä :D

Tinttamooses: voi ei, Oskarille paranemista :hug:

Unettomalle jaksuja ja tsemppiä :hug:

Nasuliino: olipas mukava kuulla teistä :hug: Onnea vakinaistamisesta!!! Jonelle paranemista :hug:

Voi Peppi!!!! Olet ihana :heart: Mä jo ehdin äsken tirauttaa pari kyyneleet kun mietin että tytöt ovat niin pitkät päivät päiväkodissa. Sitten luin sun itku/nauruhetkestä ja muakin alkoi naurattamaan/itkettämään samaan aikaan :'( :D Musta jotenkin tuntuu etten pysty kovin montaa päivää olemaan ilman että palaan tänne langoille... :whistle: ;)

Nyt suihkuun ja unten maille :wave: Huomenna lähdetään illalla mökille, yritän ehtiä ennen sitä käymään täällä. Jos en ehdi niin kaikille mukavaa viikonloppua!
Tansku & pesue
 

Yhteistyössä