Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

Pepille tulin pikaseen vastailee.... minä syön kasan leipiä yöllä ja teetä juu. kahvi ei ole mun juttu, siis kerran sitä maistanut. jotkut juo sitä kyllä yöllä. riippuu niin ihmisestä mitä syövät yöllä. toiset ihan ruokarukoaa, mut minuun ei taas sellanen oikein uppoo, joskus jugurttia ja hedelmiä. siis ehkä sillein suht kevyesti. mut mulla ainakin on välillä tosi kova nälkä. meillä tulee kuitenkin liikuttua melko paljon yön aikana. portaita ravataan ja sillein. toivottavasti löysit sopivat eväät tai löydät kun en muista nyt millon sulla se yö oli.

käpynen, voih minäkin tykkäsin tuon tyylisistä/värisistä vaatteista, mut meidän pojat ei suostu enää käyttää välttämättä sellasia. ainakaan aksu. Miikka ehkä.

nyt pikaseen nettisurffailu ja sit nukkuu. et jaksaa aamuun töihin. huomen illalla koko perhe polskimaan. ihanaa :)

ainiin, meidän isi pääsi takas entiseen työpaikkaa ihan tähän meidän lähelle. on kotona iltapäivällä jo ennen minua. ihan outoa varmaan aluksi. tänään oli vapaapäivällä ja haki sekä vei miikan hoitoon jota ei ole tapahtunut ainakaan juuri viimeseen 4kk. :) elämän pieniä iloja.
 
Jellona, mulla on ihan hirrvee kytö ommella kaikkee, meinaa vaan kankaat loppua :xmas: no, juholle just tilasin virtahepokangasta ja pöllökangasta :D niistäkin tulee paitoja. V odottaa että saa uudet ruskeat gollege-housut.
Jaha, se ois tänää 5v lääkäri, mittarissa ei oo ku 28 saas nähä lähteekö foorti käyntiin..
 
Heipä hei!

Juu se Samin tauti meni aika kivuttomasti. Ja päästiin jo torstaina töihin ja tarhaan.

Kun ikää tulee lisäää, sitä sitten muuttuu kömpelöksi.
Jätin eilen sunnuntaina oik. käden etusormen auton oven väliin. Sattu niin perkeleesti, että meinasi taju mennä. Kauppareissun sijasta mulle tulikin Jorvi keikka :( . No ottivat röntgenin, suoranaista murtumaa ei näkynyt, joten huomenna sitten soitan terkkakeskuksen ja kuulen radiologin lausunnon. Laittoivat varmuuden vuoksi sormeen kuitenkin lastan.
Kaiken kaikkiaan mulla meni VAIN 3 tuntia, kun siellä oli joitakin jotka olivat tulleet jo ennen mua ja jäivät vielä sinne mun lähtiessä.

Onni onnettomuudessa nyt on siippakin hiitolomalla, joten ei tarvitse itse selviytyä puolikätisenä. Ja mulla laitettiin 8 päivän sairasloma, joten palkattomat muuttui palkalliseksi ja ylityöt voin sitten kai pitää myöhemin.
 
Smirge, kuulostipas aika kivuliaalta. paranemista.

Peppi tuliko postia tänään?!??

Täällä on kiva keli kunnes menee ulos, onhan siellä auringossa lämmin, mut varjon puolella edelleen -20 pakkaset jatkuvat. koha nyt hiihtolomalle lauhtus.. ja valkeilta hangilta mukavasti aurinko sattuu silmiin vaikka olis aurinkolasit..
 
Alkuyötä!

yötöissä olen taas, toinen yö menossa. ja myös viimonen. viikonloppuna sit taas su-ti yöt. :)
Mies käynyt tässä lähellä töissä ja voi että kun on ihanaa. on kotona niin aikaisin ettei mitään rajaa. kerkee tehdä vaikka mitä. :)

Meillä ensi viikolla hiihtoloma sillon mulla kolmen päivän vapaa. ei mitään isompia suunnitelmia. hiihtoa, luistelua ja ulkoilua. :)

viime viikonloppu meni ralliloissa ja mukavata oli vaikka pakkaset paukkukin, mut vaatetuskysymys. pojat tykkäsi touhuta pätkien varrella. kaksi pätkää käytiin kattoo. illalla sit nautittiin lämpöisestä kodista ja pannarista sekä putouksesta. :)

mitäs kaikille muille kuuluu???

aurinkoista viikkoa kaikille. -jellonaemo
 
Heippa!

Täällä vietellään tämmöstä mini hiihtolomaa, kun olin viikonlopun töissä niin nyt ollaan poikien kanssa vapaalla ma-ke. Eilen käytiin vähän jäällä kävelemässä, muuta ei sit oikein tehtykään. Olin jotenkin tosi väsynyt, johtkuko edellisen pvän 12h (pääsin vähän aikaisemmin) työvuorosta, vai mistä. Jospa tänään jaksais vähän enemmän, siivotakin pitäis...

Ens viikonloppu olis kans samalla tavalla töitä, mut sit on taas arkivapaita. Harmittaa kyllä senkin takia, ettei olla sit pariin viikkoon oltu Samin kanssa yhtä aikaa vapailla :( Ei oikein oo semmosta perheen yhteistä aikaa, Samilla kun menee työpäiviin 10-11h matkoineen.

KIITOS koivunkäpy, posti tuli perille ja ihania olivat!! :heart:

jellona, ihanaa toi, että J:n työmatkat on lyhentyneet!! Ihan huippujuttu.

Smirgen sormelle pikaista paranemista. Auts!

Pitäiskö tästä pikkuhiljaa tosiaan laittaa vähän pyykkiä koneeseen ja tavaroita paikoilleen ja ja ja... Joo :wave:
 
Tässä Koivunkävyn tekemä paita Rasmuksen päällä:
:heart:

Laitetaan nyt tää toinenkin kuva, ihan sen takia, että paita näkyy tässä kuvassa paremmin (Rasmus on taitava noissa ilveilyjutuissa, lähes joka kuvassa on jonkinlainen irvistys/hassu ilme, kuten tässäkin kuvassa :D ):


Paidasta tykkää sekä äiti, että poika ja jo tän päivän jälkeen tullut paljon kehuja eri puolilta, kuinka on hieno paita! Oltiin kierrätyskeskuksessa käymässä ja siellä myyjäkin kehui ko paitaa. Niin ja se on tänään ensimmäistä kertaa päällä. Mummukin tykkäs :)

Käytin pojat tänään parturissa, taas on ainakin hetken aikaa siistimmät tukat.. Toi kuva on otettu ennen parturissa käyntiä siis :D

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Upea paita *tykkää*

Ei se sormi ollut murtunut. Eilen oli vielä aika arka, mutta nyt jo onnistuu näppiksen käyttö. Mutta kyllä täytyy sanoa että tuo meidän uusi systeemi tuolla terkkakeksuksessa on persiistä. Mä jouduin eilen menemään potilastopimistoon asti, koska en päässyt puhelimitse lävitse.
 
pika pika moikat kaikille :wave:

Meillä jenna oksentaa. Sama rumba oli tasan vuosi sitten :x
Viim e yönä paukautti kuumeen ja iltapäivästä oli alkanut oksentaa. Mies oli kotona lasten kanssa.
Itsellä huomenna vp onneksi. saas nähdä millon on meidän muiden vuoro.

Mulla ei ois enää montaa viikkoa töitä ja pääsee hetkeksi taas nauttimaan kotona olosta =)
Mies on viimeistä viikkoa kauempana töissä ja talviloman jälkeen siirtyy tuohon lähemmäksi.

Tatulla aika ajoin ihme uhma/inttämis vaihe ja sitten möksähtää ja murisee jos/kun ei tahto mene läpi.
Siskon kanssa on alkanut viimein löytyä kunnollinen yhteinen sävel kun Jenskullekkin lisää ymmärrystä tullut. mutta molemmat ovat lujatahtoisia ja kahinoitakin tulee ( lienee ihan normaalia.. ) Mutta tosiaan myös yhteinen huumori kukoistaa välillä jopa liikaakin ;)

Eskari hakemus on vetämässä ja melkovarmasti Tatu menee tuohon viereiseen päiväkodin yhteydessä olevaan eskariin, ja Jenna hoitoon sinne pienten osastolle.

Ensi sunnuntaina käydään mutka seinäjoella. ollaan yö hotellissa ja ma käytetään jenna semmoisessa hoidossa. onko kellään vinkkejä mitä seinäjoella vois lasten kanssa tehdä???

jaahas.. jos lähtis suihkuun.. ihan vaan istahtais hetkeksi telkkarin ääreen ( ellei tule luututtavaa sitä ennen ) ja sitten nukkumaan.
 
Öitä!

viimosta yötä viettelen töissä taas vaihteeksi. ensi viikolla uudestaan. =)

meillä hiihtoloma menossa Aleksilla. Miikkakin oli vaan eilisen hoidossa ja loppuviikko ollaan kotosalla. Aleksi oli päivän ukin kanssa. kävivät hiihtää 16km yhteensä, hiihtivät sellaiselle latupirtille ja takaisin. todella hienosti jaksoi. ulkoiltiin iltapäivällä sit kaikki yhdessä. =)

tänään ajattelin josko jaksettais iltapäivällä lähteä yhdessä laskettelee muutamaksi tunniksi. vois olla aikas kivaa. :) toivotaan että pojat osaa nätisti leikkiä ja pelailla sekä ehkä ulkoilla ton aamupäivän niin minä saan nukuttua.

meidän mies pääsi nyt sit kaiken lisäksi kouluunkin siis sellainen puolen vuoden juttu. linja-auto kuljettajan hommia. vielä ei olla varmoja mitä tehdään. kuukauden päästä alkaa. monta rautaa rupee olemaan tulessa. =)

danjuska, jennalle kovasti paranemisia. toivottavasti ei tartu teihin ja menis nopeesti pois. jaksuja kovasti. mukavaa reissua teille. =)

mitäs kaikille muille kuuluu???

gerbera: kuinkas reissu meni???

Meille ei muuten ihmeempiä kuulu. Mikkiksen kanssa elo sujuu mukavasti, Aleksi on välillä niin kiukkuinen ja välillä reipas mukava koululainen. et kait ihan normaalia. =)

aurinkoista viikkoa kaikille :cool:
 
Taas on yksi työharjottelu suoritettu :) Tykkäsin tosi paljon olla tässä viimeisimmässä paikassa! Ja hyvän arvostelunkin sain. Jee. Nyt loppuviikko vapaata :)

Tuntuu, että on taas kauheesti vauvauutisia sadellut, yksi kaveri sai vauvan sunnuntaina, toinen lapsuusajan kaveri sai kolmannen pojan lauantaina yms. :heart: Iski itelle ihan kauhe vauvakuume :O Hui.

Vähän harmittaa, kun eilinen pvä oli niiiin ihana ja aurinkoinen ja tietty oli iltavuoro :kieh: Tänään sit, kun ollaan vapaalla poikien kanssa, niin onkin ihan pilvistä. Plääh.

Danjuskan Jennalle paranemisia! Oksennustauti on kamala :x

jellona sä oot kyllä reipas, ei voi muuta sanoa! :D Jaksat yövuorojen välissä ja jälkeen tehdä kaikenlaista :)

Tulkaas muutkin kirjoittelemaan :wave: Koivunkäpy jne.!
 

Yhteistyössä