JOULUTÄHDET 2005 Lokakuun pinoon!

Joulutähdet 2005

Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
Kerhot - Kaksplus
 
Se on sitten lokakuu! Syyskuussa kirjoituksia tuli yhden sivun verran, tsempattaisko tässä kuussa, jos päästäis edes toiselle sivulle juttujemme kanssa?! :O

Mä oonkin ensi yön töissä, vähän jännittää, miten jaksan koko yön valvoa. Sain kyllä aamulla nukkua pitempään :heart: Ja nyt koitan vielä vähän lepäillä, ennen kuin vuoro alkaa (21.15). Huomenna on nukkumapvä, sit on enää ti iltavuoro ja ke aamuvuoro. Keskiviikkona lähdetäänkin perheen kesken ruotsinristeilylle!! Sanoinkohan siitä jo... No, sanon sit toisen kerran :D Pojat odottaa ihan hirveesti ja me vanhemmatkin tietenkin :) Pieni irtiotto arkeen rankan työharjoittelun jälkeen (mulla on ollut iltavuoroja tosi paljon, niinä päivinä on poikia nähnyt vaan vilaukselta aamuisin).

Ihana oli Koivunkävyn Juhon ensimmäinen sana :D :heart:

Tulkaa muutkin kirjoittelemaan :wave:
 
Kiitos Pepille uudesta pinosta :heart:
Miten meni yö, oliko kiirettä vai rauhallista?
Oikein mukavaa tulevaa laivareissua :heart: :flower:

Mehän oltiin miehen kanssa 23h risteilyllä la-su ja oli ihanaa + teki tosi hyvää :heart:
Junamatkoillakin (lähdettiin Turusta) meillä oli ihan omaa kivaa ja saatiin vaan olla :)

Jellona: ollaan tutkittu bisonia ja muitakin, mutta ei haluta ottaa sitä riskiä että allergia muuttuisi astmaksi.
Asia huomattiin Oonan ollessa n. 4 ja se alkoi silmien kutinalla/voimakkaalla punoituksella.
Nykyisin tulee myös lievää kurkun turvotusta ja kutinaa.

Peppi on tykännyt tosi paljon nykyisestä hoitopaikastaan ja on saanut uusia leikkikavereita :)
Hoidossa hän jaksaa askarrella ja olla kiinnostunut "näpertelystä", kotona taasen ne jää muun toiminnan varjoon.

Mukavaa lokakuun alkua kaikille :wave:
Tulkaahan kertomaan kuulumisia :)
 
Moikka kaikille pikaiseen!

FB:hen liittymisen jälkeen enpä ole täällä juurikaan käyny :( Kiva, et olette pinoa pitäneet pystyssä, vaikkakin hiljaisempana :)

Meillä Martta tänään 6kk <3 Ylihuomenna mennään neuvolaan, jännä nähdä, mitä painaa. Viimeks oli 6.2kg kirppunen ja 63cm pitkä. Täysimetyksellä on ollut, tällä viikolla aloitellaan kiinteät bataatilla. Nyyh, tervemenoa helppo elämä :D

Otto tuntuu nyt yhtäkkiä kasvaneen jotenkin paljon isommaksi pojaksi, ei kokonsa puolesta mutta muuten. Kerhossa käy pari kertaa vkossa ja ke-iltaisin kuperkeikkaklubissa. Perhekerhossa on lisäks käyty Oton ja Martan kans. Nyt mietin, et ilmoittaisinko Oton lisäks avoimen päiväkodin pikkueskareihin, joka on siis 5-vuotiaiden kerho. Olis 3x vkossa, mutta hän kävis kahdesti, kun yks kerta on päällekkäin kerhon kanssa. Tässä kerhossa ulkoiltaisiin ja omat eväät sinnekin mukaan. Enpä tiedä, mietintäasteella on.

Nyt pitää mennä, omanapaista juttua tuli vaan.

Mukavaa lokakuuta kaikille!
 
Jospa minäkin kantaisin korteni kekoon Pepin haasteeseen että päästäisiin tässä kuussa edes toiselle sivulle!

Olen kyllä teidän kuulumisia silloin tällöin käynyt lukemassa mutta oma kirjoittelu on kerta kaikkiaan vaan jäänyt. Ihana kun olette pitäneet palstaa yllä!

Meidän jouluviikari :) leikkii tällä hetkellä eniten pikkulegoilla, city-jutut varsinkin on tosi in. Tykkääkö muut joulutähdet pikkulegoista myös? Onni tykkää myös liikkumisesta (varsinkin pyöräilystä, kesällä oppi uimaan muutaman metrin pätkän ja nyt aloittaa jaliksessa käymisen), kavereiden kanssa on jo ihan omia juttuja ja tuntuu että iso poika jo on. Mutta sitten toisaalta niin ihana lutunen, kun tykkää istuskella pitkiäkin aikoja äidin sylkyssä. Elli-"pieni" on jo 2,5 vuotta, iloinen papupata ja Onnin ja Ellin leikit menee tällä hetkellä tosi hyvin yksiin. Paljon leikkivät ihan jo mielikuvitusleikkejäkin yhdessä. Toki kiistelevätkin oman osansa. Meille on tulossa myös uusi pikkuinen :), laskettu aika 5.4. on hyvin likellä Ellin synttäreitä (13.4.). Alkuraskaus siis takana, onneksi takana on myös aika pahakin pahoinvointi, tosin väsymys jatkuu!

Tässä meidän kuulumisista olennaisimmat, nyt odottaa hieman siivous ja ruuan teko!
 
Moikka!

Iltavuoroon olen menossa. joten jospa hetken kirjoittelisin kun saan ihan yksikseni rauhassa olla. =)

Lillukka, ihanaa pitkästä aikaa kuulla teistä. :) onnittelut uudesta masuasukista. :) Meilläkin Miikka leikkii pikkulegoilla, bionicletkin on aika suosittuja kun Aleksilla niitä on ollut ja pari omaakin on ostettu hälle. Ellikin on jo tosi iso tyttö. Ootko muuten naamakirjassa?

käpynen, Juholle paranemisia kovasti.

Meillä arki rullaa tasasen tappavaan tahtiin. lomaviikkoa kovasti odotellen. olis ihana ottaa ihan rennosti. onneksi pääsen poikien kanssa serkkuni luo muutamaksi päiväksi silloin ja sitten perjantaina olis vielä yön konsertti. :) mutta siihen on vielä pari viikkoa.

Aleksin kanssa otetaan yhteen harva se päivä. eilen ei päässyt edes kaverinsa synttäreille (hirveä äiti), kun käyttäytyi aika mahdottomasti. niin täyty pistää arestit käytäntöön, kun ei muuten mikään kohta tehoa. :headwall: :rolleyes:

Miikka on suht mukava tapaus. käytiin eilen uudelleen siellä tukiyksikössä. ensi viikolla on päiväkodilla se keskustelu niin siinä kuullaan sit tuloksia. ainakin ite olen huomannut että silmä-käsi juttu ei toimi, tekee välillä vasemmalla ja välillä oikealla kädellä piirtämis/värittämis juttuja.

viikonloppu olis töitä. ensi viikolla onneksi kolme vapaata peräkkäin. ihanaa. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille. :hug:
 
Ihania uutisia Lillukka :heart: :heart: :heart:
Onnittelut :flower:
Tiedättekö kumpaa plaatua on tulossa?

Meillä Peppi leikkii mieluiten prinsessaleikkejä ja pikkuhahmoilla "roolileikkejä" :)
Hän ei jaksa kauhean kauaa keskittyä tarkkuutta vaativiin juttuihin.

Peppi85 kuis risteily meni? :)

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Heip!

Aivan ihania uutisia täällä! Paljon onnea Lillukalle :heart: Olitko sä ollut nyt tässä välissä töissä, vai ootko ollut lasten kanssa kotona? Tosi kiva muutenkin kuulla teistä pitkästä aikaa :flower:

Uneton, kiitos kysymästä, luitkin Fb:stä jo :whistle: Tosiaan, ei ainakaan univelkoja poistanut tuo reissu, vähän huonosti siis nukuin ensimmäisen yön ku laiva keinu ja heilu niin paljon :O Olin ihan varma, että kohta se kaatuu :LOL: Sami illalla vielä puhu Estonian uppoamisesta yms. Herätin sen yöllä, kun mua pelotti pikkasen :LOL: Ai kauhee. Eilen illalla Sami sanoi, etten saa yöllä herätä ja selitti se ihan perustellisesti, MIKSI se laiva ei voi kaatua/upota tommosessa pikku "myräkässä". Hehe. No, Joonatan heräsi sit keskellä yötä ja itki, ei osannut sanoa, mikä itketti, mutta aika kauan sitä kesti, ennen kuin rauhottui. N. tunnin päästä olikin sit ihan tulikuuma ja sydän tako kauheeta vauhtia : / Aamulla ei ollut enää mitään, eikä veilä tähän mennessä oo ollut, kotona mitattiin kuumekin, eikä sitä tosiaan ollut. Toivottavasti ei enää nousekaan.

Maissa oli mukavaa, käytiin kaupunginmuseossa, siellä oli kiva leikkikerros lapsille. Sieltä mentiin sitten rautatien/lähiliikenteen museoon, missä oli ratikoita, busseja, junaratoja yms. Lapset tykkäs ihan hirveesti. Kaupassakin käytiin, Joonatanille ostin alennuksesta siistit lenkkarit ja pojille semmoset ratikka t-paidat hennesistä :D Paljon muuta ei sit ostettukaan.

Kerroinko jo täällä, kun meidän sijoitusrotta sai poikasia tossa 2,5vkoa sitten? Me hoidetaan poikue, kasvattaja hakee ne n. 4 viikon iässä sitten ja hankkii kodit yms. No, kun tultiin joku aika sit kotiin niin mentiin toki heti poikasia katsomaan ja kiva yllätys, kun tässä 2 pvässä ne on kasvaneet TOSI paljon, kaikilla silmät ensinnäkin auki ja meno ihan hillitöntä, juoksentelevat sinne tänne, paljoa eivät paikoillaan pysy :D On ne niin ihania :heart:

Siru, kylläpä se aika menee äkkiä, ei voi taas muuta sanoa. Marttakin jo 6kk :heart: Ihana pikkuinenkin :) Oli pakko katsoa, minkä ikäisiä meidän pojat on olleet puolivuotiaina, J oli 7690g ja 66,5cm ja R oli 6,5kk iässä 7755g ja 67,5cm (mut se olikin melkein 5kg syntyessään :whistle: ja J:kin lähes 4kg).

Juholle paranemisia! Koivunkävyn siis...

Jellonalle jaksamisia Aleksin kanssa :hug: Mites poika suhtautui siihen, kun ei päässytkään synttäreille? Tai ymmärsikö, miksei päässyt, tehosiko jne.

Leikeistä ollut puhe, meillä ei kauheasti legoja ole, vois pyytää, että äiti ne meille toisi :) Joonatanilla ja Rasmuksella on tosi kivoja roolileikkejä nykyään ja ne siis onnistuu tosi hienosti, leikkivät lääkäriä/sairaalanhoitajaa, kauppaa, postinjakajaa, pizzakuskia yms. :D Ihana seurata. Ja pitkäkestoisia on noi leikit. Auto/junarata yms. leikeissä tulee edelleen helposti nahistelua, ne onnistuis sit paremmin, kun saisivat yksinään leikkiä.

Nyt pakko lopettaa, johan sitä juttua tulikin!! :O
 
Meillähän V piirtää sujuvasti molemmilla käsillä. neuro oli asiasta seota, psyka ja nlatäti taas on sitä mieltä että pikkasen hienoa jos se ominaisuus säilyy. psyka mietti tulevaisuutta että vähänkö se helpottaa auton laittoa jos osaa käytää molempia käsiä sujuvasti :LOL:

Juholla meni kuume pois mutta yskii jonkunverran :(
Kohta tarviis lähtee viemään annaa, sillä on kisat tänään. meni yö miettiessä onko pakatttuna kaikki :D
 
Terve ja kiitos teille onnitteluista! Peppi: Me oon käynyt pikkaisen välillä töissä (keikkoina), lapset on olleet koko ajan kuitenkin kotihoidossa. Itse asiassa nytkin pitäis valmistella yhtä luentoa.

Mummo&pappa käymässä, he, miekkonen ja lapset ovat luontopolulla. Sellaisessa tapahtumassa jossa munkin olisi pitänyt olla järjestämässä mutta sitten jmulle tulikin onneksi jo nyt ohimenneitä raskauspulmia torstaina, joiden takia minut määrättiin muutamaksi päiväksi lepäilemään jotta tilanne tasaantuisi. Mut jospa nyt tekis tuota luentoo...
 
Sunnnuntaita!

Meillä on Rasmus kipeenä, yöllä ripuloi pari kertaa ja kuumekin oli noussut. Aamulla mittasin niin oli 38,5 astetta, eikä Pronaxenkaan sitä laskenut :( Tosi nuutunut ja väsynyt oli, ei jaksanut mitään tehdä, sohvalla makasi vaan. Kun yritti vähän leikkiä, makasikin heti jo lattialla ja sanoi itsekin, ettei jaksa mitään. Reppana pieni. Mahakipua valitteli, kakka ei kuitenkaan tullut, mutta sit oksensi, oksennuskin oli aika tiukassa, tai siis ei meinannut tulla, sanoikin mulle "äiti auta minua" :heart:

Nyt nukkuu parhaillaan tässä sohvalla mun vieressä, torkkuja on koko pvän ottanut, nyt nukkunut jo yli tunnin.

Mut eipä me olla pitkään aikaan kipeinä oltukaan! En edes muista koska viimeksi.

Harjoitteluarvioinnissa kävin vielä eilen, tosi hyvää palautetta sain :) Lopuksi sanoi vielä, että hyviä opiskelijoitahan me toivotaan tänne töihin, että tervetuloa vaan, kun on koulu ohi, jos ollenkaan tällainen työ kiinnostaa :D

Huomenna pitäis sit kouluun mennä, suoraan sanottuna ei kiinnostais YHTÄÄN! |O Mulla vaan ei tunnu se opiskelumotivaatio löytyvän, ei sit millään : / Harjottelussa kyllä tykkäsin olla, mut ei tullut kuuloonkaan, että olisin jaksanut työpvän jälkeen koulujuttuja tehdä/tentteihin lukea. Nyt on sit kauhea urakka edessä, kun tenttejä yms. tehtäviä on ihan hirveesti :(

Koivunkäpy: meidän yläasteaikainen uskonnonopettaja osasi kirjoittaa kummallakin kädellä, tai siis oli molempikätinen (miten se sanotaan?!) :D Näytti meille taitojaan, kun kirjoitti molemmalla kädellä samaan aikaan ja yhtä siistiä oli käsiala kummallakin kädellä kirjoitettuna :) Mitkä kisat Annalla oli?

Lillukka, noin muistelinkin :) Jaksamisia odotukseen, toivottavasti huonot voinnit ja hankaluudet olisi jo takanapäin :hug:

Nyt heräsi toi pikkupotilas, täytyy mennä!
 
Peppi: Rasmukselle pikaista paranemista!

Jellona: En muistanut viimeksi vastata: en ole facebookissa. Muutamat hyvät kaverit ei ole, ja mieskin heti kirjautuikin sitten sieltä pois (tuli niin paljon ammattiin liittyen kaveripyyntöjä, eikä halunnut sotkea työtä vapaa-aikaan...), niin en ole sitten itsekään sinne mennyt vaikka monet on toki houkutelleetkin.

Pihapuuhia tehty tänään useampi tunti, kohta saunaan lämmittelemään kun täällä on jo kylmää. Jäitä satoi useampaan otteeseen.
 
pikaiset moit

Lillukalle onnittelut!!! :heart:

Peppi: olenkin kuvia fb:ssä seurannut rotista.. ihania :D
Me luultavasti hävitetään akvaario ja hankitaan se marsu minkä Tatulle lupasin 3v synttärilahjaks :whistle::ashamed:
Ovat olleet niin ihastuksissaan mummolan marsuun :)

Käpy: mikä tuo fibromyalgia on??

pikaisesti meidän napaa..
Töissä olen ollut.. kesätyöt hiukan venyi :D eli kesäkuun alussa menin ja syyskuussa sanoin että lokakuun loppuun voin tehdä. Sitten haluan olla lasten kanssa kotona.. ja olenkin 2kk, kunnes palaan takaisin vuorotteluvapaata tuuraamaan. Sikäli ihana kun on töitä mitä tehdä, mutta taas tuntuu haikealta kun jenna niin pieni ja joutuu hoidossa kulkemaan. Muutenkin aika raskasta ollut kun koko vuosi sairasteltu niin paljon, alkean siitä maaliskuun oksennustaudeista, aina tämänpäiväisiin flunsiin asti.. |O
En tykkää yhtään elämän kellottamisesta ja aikatauluttamisesta.. tokihan meillä tietyt rytmit on jne. mutta että aina täytyy kelloa kytätä että kerkeeää töihin varmasti jne.. kunhan työt loppuu niin lähdetään lasten kanssa lähes viikoksi reissuamaan mummoloihin ja sukulaisiin =) mies nauttii kun ei tartte tehdä kotona mitään ;)
niin ja tätikin minusta ehti syksyn aikana tulla :)

Tatu uhmistelee enemmän ja vähemmän.. on aika verrannollinen siihen, miten kiirettä on ollut. Huomaa että vapaapäivinä jos vaan ollaan kotona ja tehdään yhdessä juttuja, on aivan ihana ja säyseä.. toisinaan sitten mitä kiiremmäksi vetää, sitä ärripurrimpi poika on.
Meillä ei juurikaan pikkulegoja ole, mutta on mietitty että jos niitä alkais pikkuhiljaa keräilemään. tatulla vaan ei ole tuotta pinnaa vielä kovin paljoa tuommoisiin näpertely hommiin.
Pokemonit meillä on nyt in :rolleyes: tämä innostus ollut vasta pari vk:a ja odottaa että pääsee mummolan kaapit tutkimaan mitä pokeja sieltä löytyy..

tulen paremalla ajalla lisää kirjottamaan.. lapset viimein unessa ja itellä aamuun meno..
 
Ihme tapahtunut, näin lyhyellä ajalla kirjoitan jo neljättä kertaa??

Uneton: hoksasin että dementia vaivasi vieläkin, enkä muistanut vastata sulle: emme tiedä sukupuolta, rv 15 meneillään niin rakenneultraan vielä useampi viikko, en tiiä kysytäänkö siellä.

Käpy: harmitus, toivottavasti lääkkeet aikanaan auttaa. Oletko kovasti kipuileva ollut?
Mua kiinnostaa että miksi sä et ole naamakirjassa, kiva kun en mäkään ole ainoa kummajainen :)

Huomenna neuvola, tänään olin lastenvaatekutsuilla ja kävelylläkin kävin. Mä olen käynyt kerran viikkoon joogassa, kivaa!
 
Lillukka, minun kaikki kaverit oli aikanaan messengerissä, valitettavasti vain jotkut eivät enää jaksa sitä avata, kun on tuo naamakirja. Ilmeisesti siis mese ja naamakirja poissulkevat toisensa :(
Mä en jaksa olla päivittelemässä ja opettelemassa uusia juttuja, mulle riittää yhteydenpitoon tuo mese, ircci (jos joku pyörii moisessa voi vinkata niin saa nicin, tuonne eksyin erään pelin takia) ja puhelin.
Mua itseasiassa ärsyttä ihan kiesus paljon tuo hiivatin tykkää nappi, jopa sähköisissä mainoksissa :kieh:
Kipuileva olen ollut n. 13 vuotiaasta asti, mutta tämä vuo on ollut kamala, vois sanoa että alle 30 kivutonta päivää ollut yhteensä vuodenaikana. eli vissii nyt sit ollaan aallonpohjalla.
pahinta ei oikeestaan ole kivut tässä taudissa, vaan se että ihan sama miten paljon nukut niin et piristy. ja kun tekee jotain niin hyytyy, siis katoaa voimat jo siinä että kävelee 800m postia hakiessa.
 
Moikka!

kaikki muut nukkumassa..miulla hetki ihan omaa aikaa ennen kuin käännän minäkin pääni tyynyä kohti. :)

Kivaa lillukka kun olet monta kertaa jo tänne kirjoitellut. :)

Aksu keksi viime viikolla sit tempaista oikein kunnolla ja oli omien sanojensa mukaan torstai-iltapäivänä kirjoittanut kaksi kertaa oman nimensä auton oman puoleiseen oveen ja vetäny viivoja päälle siis kivellä. alko olee mitta täys pojan kenkkuilua. Luullu että kaikki suht ok. pienet arestit sai perjantaina kun asia huomattiin. on tämän viikon ollu suht iisi.
tänään poika oli pelaamassa oman luokan kanssa 'kaikki pelissä' jalkapallo turnauksessa päivän. ja illalla oli vielä salibandyharkat, mut silti poika oli suhteellisen tottelevainen miten toimitaan. yleensä kun on väsynyt niin taatusti kenkkuilee oikein urakalla.

Miikan päiväkoti keskustelu oli tänään ja se meni tosi hyvin. nyt on listalla asiat mitä harjoitetaan ja seurataan. keskilinjan ylitys on nyt tärkein asia mitä harjoitetaan kotona ja pk:ssa. sitten muutamia muita pienempiä harjoitteita saatiin. pk:ssa on kehittynyt kesän aikana hurjasti tai siis että huomaa viime keväästä asioissa parannusta paljon. =)

Meillä on ollut aika hirmusen rankkaa töissä, kun asiakaskunta on vaihtunut lyhyessä ajassa liiaksi. johon ei ole oikein tottunut. työkaverit on onneksi ihan huippuja. :)

käpyselle, jaksamista ja :hug: ihan hirveesti. rankkaa varmasti.

mie nautin huomenna vapaapäivästä ja odottelen sitä lumisadetta, jota ei kuitenkaan tule. :)

aurinkoisia syksy päiviä kaikille. :)
 
Moikka moi.

Kylläpäs taas viikko meni äkkiä, hyvä hyvä. Rasmus on ollut kipeenä, oli pari päivää kyllä tässä välissä jo ihan normaali, mutta sitten alkoi tauti taas. Päiväkodissa oli ke, eikä ollut mitään ongelmia, torstaina soittivat parin h jälkeen, että on ollut kovin väsynyt ja valittaa vatsakipua. Haettiin kotiin ja väsynyt oli. Jorvin päivystyksessäkin käytettiin (terveysneuvonnan hoitaja oli sitä mieltä, että täytyy käyttää, oli vatsa sen verran turvonnut ja arka). Ei siellä mitään kuitenkaan tehty, pitkittynyt/uudelleen alkanut vatsatauti vaan. Foridralia (?) annettiin ja sitä käskettiin kotiinkin ostaa, olipa muuten kallista :O Nyt on jo hyvässä kunnossa, reipas oma itsensä, ruokakin maistuu jne. Kiitos paranemistoivotuksista Lillukka :hug:

Meillä on tänään tuparit! Kivaa :) Pojat menee mummolle yökylään.

Koivunkävylle halit :hug: Toivottavasti lääkkeet sit auttavat! Ja tuosta mesestä, sitä ei tuu munkaan avattua enää juuri koskaan :ashamed: Tulisit sinne fb:hen, siellä on "kaikki", no okei, ainakin lähes, kaikki muutkin! :) Ja se ON paljon parempi kommunikointiväline ku mese :whistle: Ei sinne tarvi kuvia tai muitakaan laittaa, jos ei halua ja jos laittaakin niin voi ihan itse määritellä, kuka ne näkee yms. Ja kaikki muutkin tiedot saa salaisiksi, ihan siihen asti, ettei kukaan sua sieltä pysty etsiä/nähdä ja voit itse pyytää haluamasi kaverit kavereiksi. No joo, turha mainospuhe, tiedän :D Koitan muistaa meseä avata silloin tällöin, kiva sitäkin kautta vähän kuulumisia vaihtaa!

Danjuska, mä oon "vähän" innostunut noista rotanpoikasista :LOL: Mut sen verran oon rajannut totakin kuva-albumia, ettei sitä nää ku ihan muutamat, ne, jotka tykkää eläimistä, rotista, jotka on joskus niitä kuvia kommentoineet, kasvattaja jne. :D

jellona, voi sitä Aksua : / Mites teillä voidaan? Kiva, että Miikan pk keskustelu meni hienosti.

Tulkaahan taas muutkin kirjoittelemaan :attn:
 
Moi!!On niin paljo ollu kaikkee ettei tännekkää ehi oikee kirjottelee..mut täs nyt jotain..

Sain yksi päivä tälläsen s-postin koskien tota Juliusta siis

Hei!!

Lapsenne näyttää mielenkiintoiselta ja listallemme sopivalta kasvolta jolla on edellytyksiä työllistyä mallina, ja olemme kiinnostuneita lisäämään hänet edustuslistallemme.
Jotta voitte hakea hänelle töitä tarvitsette ammattitason mallikansiokuvat. Oletteko jo teettäneet sellaisia kuvaajalla? Jos olette, niin lähettäkää niitä meille sähköpostilla.
Mikäli hänellä ei ole vielä mallikansiota, on teidän ensin teetettävä kuvat, jotta voimme esitellä häntä asiakkaille. Mitä paremmat kuvat teetätte, sitä helpompaa on työllistyminen alalla.
Liitteenä koekuvauskutsu, mikäli hänellä ei vielä ole mallikansiota.

Ja kuvaukset on jo 28.10,hiukan jänskättää jo et miten mahtaa kuvaus sujua :)

Kohta taas alkaa tuo synttärirumba meilläkin.
 
Onpa taas hiljasta, vink vink, huom huom :attn: ;)

Mä sitten VIHAAN, edelleen ja aina vaan, vatsatautia :x Rasmuksen tauti loppui viikonloppuna, tänä aamuna soitettiin pk:sta, että Joonatan oksentaa :O Mulla oli eilen illalla vatsa kipeä ja aamulla kans. Menin kuitenkin kouluun, kun ei nyt niin paha olo ollut, enkä vielä tiennyt tosta J:n oksentamisesta. Mun olo paheni myös, tai vatsassa kiersi aika hyvin. Hermothan siinä meni, kun en voinut koulusta poiskaan olla, kun iltapäivällä oli 100% läsnäolopakko lääkäriluennoista. Ei kannattanut enää 9 aikaan kotiin lähteä, kun matkaan olis mennyt reilu tunti + iltapäivällä olis kuitenkin joutunut takaisin tulemaan. Sinnittelin koulussa siis koko pvän (tai lähdin 15 aikaan, vähän kesken lääkäriluentojen), kun olo alkoi olemaan jo niin heikko.

Vatsa kramppaa, vatsassa kiertää, eikä mitään tee mieli syödä. Kamala olo. J ei ole aamun jälkeen oskentanut, tai siis sen yhden kerran jälkeen, ollenkaan. Lämpöä sillä on ja väsynytkin on, sohvalla suurimmaksi osaksi makoilee, eikä ruoka maistu ollenkaan.

Sami haki pojat aamulla, vaikka oli ollut lähes koko viime vkon pois Rasmuksen vatsataudin takia. Esimies ei oikein tykännyt, mut minkäs hemmetin sille voi, jos lapset sairastaa?! :kieh: Just sitä paitsi niin kehuin, kun pojat ei oo sairastelleet pitkään aikaan. Et ei ole S joutunut poikien takia kovin usein pois olemaan :mad: Ei kiva.

Huomenna mulla olis koko pvän koulua, mut en tässä olossa voi sinne kyllä mennä, eikä J päiväkotiin ja Samin on kai pakko sinne töihin mennä...

Viikonloppuna oli tosiaan ne meidän tuparit ja kivaa oli :)

Eilen koulussa harjoiteltiin kanyylin laittamista, saatiin itse päättää, harjoitellaanko parin kanssa toisillemme vai semmoselle tekokädelle. Harjoittelin sit parin kanssa ja onnistuin hienosti :D Opettajakin kehui, kun niin hyvin meni, vaikka oli ensimmäinen kerta :saint: Jee jee. Se oli kivaa. Ei edes jännittänyt/käsi tärissyt :D

Tämmöstä tänne, mitäpä sinne?! :)
 
TERVE NAISET:rolleyes:

Löysin vanhasta kalenterista kellaria siivotessani tunnukset tänne!

Ei voi olla totta - te kyllä ansaitsette mitalin, kun ootte pitäny homman koossa - WAU.

Muistatteko vielä Ametistia, joka laiskuuttaan ja aikapulaansa katosi täältä ehkä kaksi vuotta sitten.:D

Mitään elämää suurempaa ei kuulu: sama mies ja samat kolme tyttöä. Esikoinen tosin muutti poikakaverin kanssa 100 metrin päähän kotoa ja pääsi opiskelemaan heti lukion päätettyään. Keskimmäinen aloitti syksyllä eskarin ja on siitä varsin riemuissaan.

Varsinainen joulutähteni on puuhakas pikkuneiti, joka leikkii sydämensä kyllyydestä koti- ja kauppa- ja prinsessaleikkejä. Oppi kuuman kesän ansiosta uimaan jo kesällä ja 'harrastaa' lajiaan pari kertaa viikossa, toinen kerta uimaseurassa toinen kerta meidän kanssa.

Täällä taitaa pyörähtää viisivuotisjuhlat käyntiin:flower:

Terveisiä teille kaikille - mukavaa lukea viestejänne. En uskalla luvata säännöllistä osallistumista, mutta nyt mulla ainakin on ne tunnukset...
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Ametisti että kävit kirjottamassa!

Täällä älyllä syysloma, ja luonnollisesti 2/3 on kipeenä, korvatulehdusta, räkää, kuumetta ja laryngiitiä.. jos kohta paranisivat ni näkis muitaki ku lääkäreitä ja apteekin tätejä..
 
Ihanaa Ametisti kuulla sinusta!!!

Kyllä sinut muistetaan ja monesti sinua ollaan huhuiltu ja kaipailtu :heart: :heart:
Meillä on nuo keskimmäiset siis samanikäisiä :) Meilläkin on innokas ja reipastunut eskarilainen!

Parantumisia sairastupiin!
Meillekin on jotain rantautumassa...

Ensi viikolla täällä on syysloma, saan viettää 3 päivää lasten kanssa kotona, kivaa :)
Johonkin ois ehkä kiva lähteä, toisaalta taas ihanaa kun ei tartte kelloa vahdata.

Kääk, tasan 10 viikkoa tätä vuotta enää jäljellä. Aika menee niiiiin nopeasti.

Noh, loppuviikkoa kaikille :wave:
 

Yhteistyössä