*Jouluvauvat 2014 * <3

KOULUSTA: Valmistua pitää ( Ammattitutkinto ) syksyllä, samalla nyt 5pv/8,5h/pv/ 5 pv viikossa oma työni, yritys, 3 pikkulasta ja sosiaaliset suhteet. Kaikki kyllä onnistuu mutta kaikki ylimääräinen saa räjähtämään. Ei todelka mahdu nyt muuta elämään.

URHEILU: sellaiset 4h viikossa kevyttä jumppaa, 4km päivässä kävelyä.
 
Huonosta saumasta... Olen yrittäjä, joten hyvää saumaa ei ole. Aina on jotain meneillään, esim. nyt kaksi isompaa projektia, joissa onnekkaasti aikataulut niin, että joka tapauksessa pitäisi saada valmiiksi loppusyksyyn mennessä. Mutta tässä iässä ei kannata odotella, ja vuosihan tuota odoteltiin ennen kuin tärppäsi.
Kävin juuri eilen kuntosalilla ensimmäistä kertaa plussan jälkeen. Olen tuuriliikkuja, noin kerta viikossa kuntosalia mutta vaihdellen, sekä arkiliikunnat päälle. Ihan hyvältä tuntui paitsi kun esim. vatsarutistuksissa tissit ottivat kiinni siihen laitteeseen :p Mutta koetan jaksaa edes tällä satunnaistahdilla raskauden loppuun asti, ihan oman jaksamisen takia.
rosma 6+1
jännä miten aika samaan aikaan kuluu nopeasti ja hitaasti!
 
Varovasti voisin liittyä joukkoonne. Tänä aamuna aika selkeä plussa tikkuun pissitty. La ois laskurin mukaan 21.12 eli hyvon alussa vasta. :) Toinen lapsi tulossa, poika 9 kuukauden vanha, syntynyt heinäkuussa 2013.
Täysin oireeton olo täällä, palelua lukuunottamatta. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saadaan oma joulunyytti kainaloon <3

21.12/CirsiJanita/21/2. lapsi/ KAKS
 
Chokomom :hug:

Huonosta saumasta vauvan suhteen, kyllähän tää vähän hirvittää kun on sitten neljä aika pientä lasta yhtäaikaa ja pienin vasta 1v3kk kun tää syntyisi. Mut eiköhän siitä selvitä :heart:
 
Chokomom pahoitteluni :(. ! Yleensä keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin.. Mutta olen todella pahoillani. Tiedän tunteen kamalan. Epäilen että minulla on tämäkin mennyt kesken kun ei minullakaan mitään oireita enää 1,5 -2 vuorokauteen..ei edes kiukkua ..Mutta elätän vielä toivoa suvannosta huolimatta. On kuitenkin vasta vk 5 alussa.
 
Onpas täällä ikäviä uutisia - Chokomom :hug: se pudotus on kyllä kauhea, ja kestää aikansa surra pois :heart: kovasti jaksamista sulle!

Me pyörähdettiin tänään aamulla yksityisellä ultrassa, ei pää kestänyt enää odotella kun on ikäviä uutisia raskauksien jatkumisesta kuulunut niin omasta tuttavapiiristä kuin täältäkin. Liian hyvin on muistissa omat kesken menneet... Mutta masussa oli kaikki hyvin, ainakin vielä :heart: raskauspussi, ruskuaispussi ja pikkuinen alkio löytyi, päivää edellä mittojen mukaan, eli 6+3 (tänään 6+2 menkoista laskettuna), miehen kanssa silmät suurena katsottiin läpättävää sydäntä :heart: ihanaa, kerrankin meillä on ainakin alkanut raskaus hyvin :heart:

LilyAlice 6+2
 
LilyAlice, onnea hienoista ultrakuulumisista!! :heart: Voi, miten sitä malttaa odottaa parin viikon päähän että ois samanmoiset viikot ja kävis siellä ultrassa!! Ajattelin ootella varmuden vuoksi sinne 7+viikoille ennen ultraa :)

ss 4+3
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Chokomom: Jaksamisia sinulle, vaikkei se varmasti lohdutakkaan, tiedän tunteen :(

Oon tässä nyt pohdiskellut, koska tuo oma ruokavalio ei todellakaan ole monipuolinen niin kallistuuko sitä pelkästään monivitamiineihin vai mikähän lie olisi hyvä? Jotain kalcium tabletteja ainakin ja aiemmissa raskauksissa on joutunut syömään rautaa. Mutta siis mulle tuli ihan uutena tuttavuutena foolihappo, tartteeko sitä nyt sitten ostaa erikseen vai riittäneekö tuo multivita. Hirveen hintasta muuten (20,50€)! :D

Oireista sen verran, että esikoista odottaessa oli 24/7 pahoinvointi noin kuukauden ajan, toista odottaessa oli aamupahoinvointia sen kk verran mutta nyt ei ainakaan (vielä) oo pahoinvointia ilmaantunut, ei tartteis tulla kyllä ollenkaan. Enkä oikeestaan tiedä onko mulla mitään oireita, ennen plussaamista oli viikon verran sellasta menkkamaista kipuu, mahassa tuntu siltä että ois pitäny koko ajan juosta vessaan ja selkään jomotti, vilunväristyksiä tulee aamuin ja illoin, ruumiinlämpö korkeempi ku normaalisti ja aamusin ihan kaamee lenssu (vai siitepölyallergiaa?), ota nuista sitten selvää.
Naurattaa niin, kun mulla on normaalistikki tosi toimelias rakko niin mitä se on sitten vähän myöhemmin xD. Mies sanoi, ettei voida kotoa poistua loppuaikana mihinkään :D :D

LilyAlice sun ultrakuulumiset sai tän naisen melkein itkemään, ilosta :rolleyes:

Mun on ehkä pakko tehdä ainakin vielä yksi testi ensi viikon alussa, ei tätä muuten kyllä usko todeksi..
Onko kenelläkään kokemuksia varhaisultrasta Helsingissä, mikä on hyvä? ja vähän hinta-laatusuhdettakin..
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
chokomom: tiiän tunteen :/ hali, jaksuja ja tsemppiä

LilyAlice onnea iloisista uutisista :)

uusille tervetuloa :)

Mulla on tänään ollut aivan järkyttävän kamalaa pahoinvointia. Oksentanut en ole, mutta aamulla kyllä halailin pönttöä ennen töihin pääsyä :D Toisaalta kamalaa, mutta toisaalta saa uskomaan, että kaikki on ok :)

Äske kävin vessassa ja paperiin jäi tippa vaaleanpunaista. Säikähdin sikana. Tähänkö taas mennään? :/ Viimeksi vuosin kokoajan enemmän tai vähemmän sinne viikolle 7 saakka jollon sitte änkesin väkisin kättärille ja ne totes pienen tulleen ulos :/ Ääh. meni kyllä koko päivä ihan pilalle. Täytyy toivoa, että jäis vaan tohon tippaan.

Mähän ilmoitin miehelle heti raskaustestin tehtyäni, että peiton heiluttelua ei ole sitten luvassa ennen sitä varhaisultraa :D Ensin se oli ihan että EI KÄY xD Mutta kun selitin, että pelkään sen saavan aikaan veristä vuotoa, jota luulen ja pelkään sitte keskenmenoksi, ni hyvin kyllä ymmärs ja oli ihan samoilla linjoilla. Kyse on kuitenki vaan parista viikosta :)

Mä kävin ekasta raskaudesta ultrassa Helsingin keskustassa Femedaksessa. Se oli tosi hyvä paikka, makso sillon 130, nykyään varmaan enemmänkin. Olisin kanssa kiinnostunut tietämään missä muut on käyny tääl pk-seudulla ja mitä maksoi :) Kohta se aika pitäis varmaa varaa :)

H3n3 4+5
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Tää väsymys on ihan tajuton! |O. En vaan pysy hereillä... Sain jo kommenttia tänään että näytän väsyneeltä, vedin kevätväsymyksen piikkiin..Täytyy kaivaa vitamiinipurkki esiin, jos se vähän helpottaisi.
Kävin kirpparilla tänään; joo, oon ihan sekaisin mutta olihan sitä pakko yhet 50cm potkarit ostaa :LOL:. Eihän tässä ole enää kuin tasan 35 viikkoa laskettuun aikaan:D:D
 
Minäkin nukuin oikein makoisat 1,5h päiväunet tuossa äsken, ja kuinka sikeesti nukuinkaan!! Olisin varmaan nukkunut koko illan ellei miehen ois tarvinnu herätellä esikoista hoitamaan kun oli salille lähdössä...

pikkuihra (ai kamala mikä nimimerkki!! :D ) , tee vaa uus testi, mä oon tehny joka aamu yhden plussaamisesta asti. Koska ensinäkin noita testejä on aika kasa ja sen viivan muodostumista on niin kiva seurata... :D No, ehkä mä en enää testaa.... paitsi ens viikolla digitestillä :LOL: Soitan sitten sen jälkeen (jos siis näyttää mitä pitää) sen varhaisultra-ajan vkolle 18.

h3n3, toivottavasti vuoto on ihan harmitonta!
 
Chokomom :hug:

LilyAlice ihania uutisia :heart: Ei itse millään jaksaisi odottaa omaa varhaisultraa, jos sinne saakka mukana pysytään. Täällä kaupunki tarjoaa onneks varhaisultran viikoilla 8-9.

Huomasin tuolta listalta, että oon laittanu ikäni väärin oikea ikä siis 22v.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Dragonfly, multakin on viime raskaudessa kadonnu oireet neljäksikin päiväksi... ja tossa toi rakas laittialla hyörii =) Että älä heitä kirvestä kaivoon. Ootko tehny digitestiä, siitä näkee aika hyvin et onko hormoonit nousussa.

Mullakin on nyt illasta ollu taas pahaa oloa. :$ aamusta ei juuri mitään. Hene, sulla on niin lupaavat noi oireet, että jospa se vaaleanpunainen ois jotain ihan muuta. :heart:

Itsekin kyllä aina tiiraan paperin tarkasti vessareissun jälkeen, on noi keskenmenot sen verran jättäneet jälkiä.
 
Astre: kyllä sitä varmasti pärjää! eihän ne niin pieniä kovin kauaa oo :D Mun esikko oli 1v4kk, kun kakkonen syntyi ja ollu kyllä melkoista haipakkaa nämä alkuvuodet!

On se tämäkin. Ihan alkuviikoilla vasta mennään ja kaiken maailman ajatusten kanssa sitä pitää jo painiskella! Nyt alkaa pelkäämään sitä, että onko tuolla masussa mitään ja meneekö kesken ja silti jotenkin tuntuu niin "varmalta" :D

Ihanaa kuulla LilyAlice että kaikki kunnossa!

Pikkumami85: ihana poikalauma sulla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Astre ja LilyAlice
Pikkumami > Wau mikä täyskäsi poikia :D! Tyttö olisi varmaan hämmentävä tulokas teidän tulevaan otavan tähdistöön. Tai sitten on pian seitsemän veljestä.

tuulentyttö > sitä toivonkin että oireettomuus olisi joku poikkeus. :) uskon silti että jos oireet tulevat niin tulevat kahden päivän sisällä tästä. Sukujuhlat ois lauantaina. Toivottavasti siellä ei tapahdu mitään suuntaan tai toiseen. Kivaa silti lukea kannustuksesi. Se pani miettimään että toivoa kyllä on ihan oikeastikkin :)

h3n3> minulla vaaleenpunanen vuoto alussa on tarkoittanut 3 tervettä lasta jotka nyt tuhisee tuolla :D Keskenmenovuodot ovat olleet erilaisia, eka tullu rusehtavaa ja yli vrk kuluttua verta jne
 

Yhteistyössä