*Jouluvauvat 2014 * <3

Tosta kalenterista; hui, kaikki piti paikkaansa! :O. Nyt se väittää että ois poika tulossa, mutta voin melkein sanoa että tyttö tulee... Toisella osapuolella on 3 tyttöä ja jotenkin muutenkin on niin satavarma tyttö olo... Hermot mulla on ihan riekaleina, niinkuin noita tyttöjä odottessa aiemminkin oli:ashamed:
 
Täällä kanssa yks entinen tupakoitsija. Ennen kun aloin esikoista odottaa, poltin lähes askillisen päivässä. Plussattua onnistuin heti lopettamaan, mutta ei ne ensimmäiset viikot mitenkään helppoja olleet :/ Tahdon voimalla vaan päivästä toiseen, nyt olen siis siitä asti ollut savuton (muutamia savukkeita polttanut viihteellä käydessä). Enää ei edes juurikaan tee mieli.

Minä täällä pohdin, otanko yhteyttä neuvolaan ensi viikolla vai otanko raskauden puheeksi vasta kuukauden päästä pojan neuvolassa? Meneekö se liian myöhäiseksi jos viikkoja silloin jo 8? Ääääh, taidan soittaa huomenna :)

CJ&papu 4+0 (Tää nyt on vaan oletus, kierto ei tarkka)
 
Jäin tuossa vielä miettimään noita testituloksia ja kiertoa, tulin siihen tulokseen että testaan vielä tänään tai huomenna ja jos ed haalea tms outo, niin sitten soitan terkkariin/neuvolaan. Kierto ollut noiden minipillereiden aikana yleensä 25pv. Niukka verensekainen limavuoto alkoi 8.3, seuraavana pvnä tuli vain aavistus vanhaa ruskeaa verta. 10.3 alkoi kunnon vuoto. Joten tässä saattaa olla sekin kyseessä että kierto on voinut olla nyt jopa 28pv, 8.pv alkanut limavuoto ollut "hälytys" ja kun kunnon vuoto alkoi vasta 10.pv, se merkitsisi lähes viikon heittoa aiempaan laskettuun.. Se selittäisi matalan hormonipitoisuuden... mutta kaikki tietty selviää viim ultrassa. Ilmoittelen kun saan testattua uudelleen !
 
Hei kaikki. Saisinko liittyä joukkoonne? Kuukautiset tänään viikon myöhässä ja eilen tein raskaustestin, johon tuli kaksi viivaa! Olen aivan hämmennyksissäni! Ilman pillereitä kerkesin olla miltei 1,5v.

Laskettu aikani on laskurin mukaan 15.12. Jouluvauva! Voi tämä on aivan uskomatonta! En voinut koskaan kuvitella miltä tämä tuntuu jo tässä vaiheessa!
 
Kirppa79: toivotaan että kaikki hyvin! Ehkä se juurikin on tuollainen ilmeinen syy, että kierto heitellyt ja ei sen takia näy kunnolla testeissä. Tsemppiä!

Raparperitaivas (jos nyt muistin oikein, että sinä tätä pähkäilit) :D juoksusta, uskoisin että juurikin sillä omalla tuntemuksella ja niin pitkään kuin jaksaa, niin riittää. Itse haluan mahdollisimman pitkään, ehkä jopa jos kunto antaa myöten, niin loppuun asti jatkaa. Tämähän ei nyt varmaankaan tule onnistumaan, mutta sen takia haluan itseltäni seurata nuita sykkeitä, että tietää suurinpiirtein missä ne menee :)

Minäkin tein yks päivä testin ja sen mukaan kyllä raskaana ollaan, mutta vieläkin tuntuu niin ihmeelliseltä tämä oireettomuus, tai no onhan sitä jotain pientä, mutta nuista poitsuista oli kyllä niin paljon enemmän kaikkea oiretta :D huomenna vaihtuu taas viikko!

Murunen ja pitsukka rv 6+6
 
Tervetuloa uudet!

Pahoinvointia täällä. Oon aivan poikki. Ja stressaantunut, kauhean vaikea uskoa, et kävis neljättä kertaa sellainen tuuri, että ois terve vauva. Mistähän nää pelot tulee... Tai siis tiedän mistä, jostain luin, että erittäin korkeat hgc pitoisuudet liittyy mm. downin syndoomaan tai rypäleraskauteen ja mullakun noi viivat testeissä ollu toooosi vahvoja heti alkuunsa, niin epäilys heräilee.

Noh, murhe tämäkin, jos ei tarpeeks vahva viiva ni sit liian vahva. Naisen mieli.
 
Oi ihania uutisia Esteri76 :heart:

Tervetuloa joukkoon metsäläinen :wave:

Tänä aamuna ensimmäistä kertaa oksennettu aamukahvien jälkeen. Esikosta oli hurjan pahat pahoinvoinnit viikolle 10 saakka ja välillä myös sen jälkeen. Toivottavasti nyt edes vähän vähemmällä selviäisi. Tänä aamuna tehty taas liuskatesti ja hieman vahvempi viiva sieltä tuli kuin perjantaina, joten usko tähän juttuun vahvistuu. Tuosta kiinalaisesta kalenterista, mulla näytti esikoisesta tyttöä --> poika tuli. Mut onhan nuo ihan hauskoja :D
 
Kivasti uusia joulukuun odottajia tullut mukaan :)

:hug: kaikille kyydistä pudonneille.

Päivittää en osaa enkä oikein kerkeä kun puhelimella usein käyn lukemassa vaan. Toivottavasti joku halukas löytyisi? :)



Mulla ei pitän kiinalainen paikkaansa :) keskimmäiselle näytti poikaa = tyttö ja nyt näyttäis poikaa. Vahva tunne TAAS että olisi tyttö.

Pahoinvoinnit alko tänään :$


Astre ja pikkuinen 5+3
 
Nyt tais alkaa täällä myös pahoinvointi, ellei muhun joku vatsatauti iskenyt..aamupvllä ennen ruokailua öklötti , lounaaksi vedin tonnikalasalaattia ja kinkkuvoileipää. Syötyäni alkoi etoon niin et joiduin nieleskeleen urakalla ettei tule ylös. Muutama kunnon repäisykipu tuli työpvn aikana kun joutu oikeen nosteleen ja kantaan. Mieton että kohta on varmaan pakko sanoa töissä, jos pystyis vältteleen noita nostoja yms
.
 
Hippu Kuinka kurjaa :( En osaa vielä omastanikaan iloita mutta kyllähän minä tietty voin alkaa listaa päivitellä. En vaan taida päästä muokkaamaan aloitusta? Siitä on aika monta vuotta kun olen tällä puolella pyörinyt joten en enää muista miten nää hommat meni :/
 
Hipulle. :hug: Todella onnetonta ja olen pahoillani puolestasi. :(

Mutta kuten raparperitaivas hyvin sanoi, ei tässä osaa vielä iloita omastakaan osasta, sillä jokainen päivä plussan jälkeen on ollut onnen, pelon ja epävarmuuden tunnemyllerrystä -välillä olen onneni kukkuloilla ja välillä huoli iskee päälle -entä jos tämä onni ei kestäkään? Olen iloinen melko oireettomasta olotilastani, mutta toisaalta myös huolissani -pitäisikö oireilla jo enemmän? Eilen tehty liuskatesti oli kuitenkin jo lähes yhtä vahva kontrolliviivan kanssa, joten kai ainakin hcg nousee... Olen myös minäkin hankkinut Kotitestistä pari digiä, joten jos posti olisi ne tänään tuonut, testaan tulisiko huomenna raskaana 2-3..? Ensimmäistä kun odotan, niin tätä tilaa on hyvin vaikea sisäistää (vaikka yritystä ei takana pitkälti olekaan), joten montakohan testiä tässä vielä ehtii kuluttaa ennen varhaisultraa (jos sinne asti pääsemme)? :)

Milja ja Lahja 4+3
 
Itsellä pelkoja riittää. Ensin sitä pelkää ettei sieltä löydykään mitää elävää, sitten jännitellään meidän kohdalla että löytyykö meckelin syndrooma, sitten saa pelätä loppu raskaus kohtukuolemaa kun kaveri piirissä ollut todella monella. Kun vauva syntyy niin kätkytkuolemaa pelkää todella usein. Tuntuu että aina pelkää jotakin mutta pakko yrittää työntää pelot taka alalla ja yrittää nauttia raskaudesta.

Viime yönä näin kyllä ikävän painajaisen ja heräsin siihen ja hetken kesti miettii että onko se tapahtunut oikeesti vai ei. Näin meinaan unta että sain keskenmenon. Niitä on ittellä ihan oikeesti ollut kaks kappaletta 2006.
 
Hippu voi ei, isot halit!!! :hug: :(


ON: Tänään soittelin naistenpolille ja 30.4. olis eka ultra...toivottavasti päästään sinne asti ja toivottavasti siellä myös näkyy jotain! Niin epävarma olo taas vaikka kuin yritän olla raskaana kunnes toisin todistetaan! Veritestikin ehkä tehdään, soitan siitä huomenna! Hiukan on tuo pahoinvointi käyny nostelemaan päätään, mut onneks ei hirveen pahasti! :)
 
hippu :hug:

Tännää soitin neuvolaan.. tätin mukaa viikkoja olis 5+2.. en sitte tiiä.
Sain ekan neuvola ajan 8.5.. hetkinen, koska se LA sitten on jos viikkoja 5+2 ?

Näistä oireista.. musta tuntuu että sekoan. suussa maistuu kirjaimellisesti pask*.
Ihan sama mitä syö. Kaikki etoo ja oksettaa. Päätä särkee nii hemmetisti että tekis mieli hakata sitä seinään 24/7.. onneksi esikoinen on isällään tänviikon nii saan rauhassa levähellä.. mutta luulen että pahin on vielä eessä. Nimittäi esikoiselta pahoinvointi alko iltapahoinvointina,jatku sitte ympärivuorokautisena ja joka ikinen aamu ensimmäisten 4 kuukauden ajan oksensin sappinesteet kouristuksineen ulos...
tosin jokane raskaus on erilainen joten toivoa vielä on.
ja nännit voisin vaikka hinkata raastinrautaa vasten!!! ne kutisee.en kestä tätä!!!
rinnat on jo nyt "turvonnU" eikä mahu liivikkää kunnola päälle iliman että aiheuttaa suurta tuskaa..

miten teillä nukkuminen? uniongelmia?? laitan yleesä viim. 23.00 unille. heräilen puolentunnin välein, sitte saan jonku virtapiikin ja uni tulee vasta kolmen jälkee aamuyöllä ja herään 8 aamulla.. sitte väsyttää KOKO heela päivän.. :headwall: :kieh:

ja normaalisti oon ollu suklaan suurkuluttaja.. nyt ei pysty.ei kertakaikkiaan haluta.etoo oksettaa koko suklaa,mikään karkki ei uppoa!!! |O

valivalivalivali!! :D öitä :snotty::wave:

Lurtsi ja pikkuriikkinen 5+2 :heart:
 

Yhteistyössä