jousimiehen luonne

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
jos jätät lasin johonki, ja se kaatuu, niin se on poikkeuksetta jousimies joka sen on kaatanu.

ne on haastavia. niiden kanssa ei kannata pelata mitään pelejä missä vaan yks voi voittaa.
ja tuhlaa rahansa ^^ :D
 
Jaa
herttainen skorpiooni;)....todella mustavalkoisia tyyppejä,alkoholiongelmaisia,masennusalttiita,itsemurhakandidaatteja monet;(....EI SIIS KAIKKI!!!! Mulla ihan liikaa näitä lähipiirissä:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa :
herttainen skorpiooni;)....todella mustavalkoisia tyyppejä,alkoholiongelmaisia,masennusalttiita,itsemurhakandidaatteja monet;(....EI SIIS KAIKKI!!!! Mulla ihan liikaa näitä lähipiirissä:(
Mä olen tuntenut moniongelmaisa vähän kaikista tähtimerkeistä :whistle:
Jotkut ottaa nää horoskooppijutut liian tosissaan :D
 
cc
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö kellään jouskari lapsosia????lisää kertokaa
Ei ole onneksi itsellä.. ;) kannattaa varata laastaria kaappiin.. ;)
Tuo pitää aika hyvin paikkansa, itse siis jousimies:

http://www.vaahtokylpy.com/horoskooppi/jousimies/lapsi.shtml

 
jousimies lapsi on pirun itsepäinen ja kovakallonen, hurjapää, hirvittävän sosiaalinen.

Mä en kyllä omaa jousimies lastani pois antaisi mistään hinnasta :heart: Hankalahan se välillä on ja luonteeltaan aika näkyvä, mutta niin ihanan rakastettava =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
jousimies lapsi on pirun itsepäinen ja kovakallonen, hurjapää, hirvittävän sosiaalinen.

Mä en kyllä omaa jousimies lastani pois antaisi mistään hinnasta :heart: Hankalahan se välillä on ja luonteeltaan aika näkyvä, mutta niin ihanan rakastettava =)
kumpiko sinulla tyttö vai poika?minkä ikäinen nyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
jousimies lapsi on pirun itsepäinen ja kovakallonen, hurjapää, hirvittävän sosiaalinen.

Mä en kyllä omaa jousimies lastani pois antaisi mistään hinnasta :heart: Hankalahan se välillä on ja luonteeltaan aika näkyvä, mutta niin ihanan rakastettava =)
kumpiko sinulla tyttö vai poika?minkä ikäinen nyt?
Poika, pyöreästi 2½ vuotta nyt.
Pahimmanlaatuista uhmaa päällä ja osaa todellakin koetella :saint:
 

Yhteistyössä