Juha Tapio

joo, onhan sillä ihana ääni, mun rippileirin isosella :D lauloi tietty meidän konfirmaatiossakin,
pehmeä ääni =) oi niitä aikoja.. ja muuten ihana mies siinäkin mielessä, että on nykyään naimisissa sen naisen kanssa, jonka kanssa seurusteli jo tuolloin 17-vuotiaana =)
 
olenko väärässä
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja eikös juhalla ole jonkinlaista tekemistä Yön biisien kanssa jollain muotoa. Pidän siis molemmista, ollista ja juhasta :heart:
Ei kai niitä yön esittämiä biisejä ole kuin se yksi (Pettävällä jäällä )

 
*
Onko muuten Juha Tapio helluntalainen vai ihan ev.lut.seurakuntaan kuuluva? Tämä mulla on aina ollut ajatuksissa. On muuten hyvä laulaja ja kauniita sekä koskettavia kappaleita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olenko väärässä:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja eikös juhalla ole jonkinlaista tekemistä Yön biisien kanssa jollain muotoa. Pidän siis molemmista, ollista ja juhasta :heart:
Ei kai niitä yön esittämiä biisejä ole kuin se yksi (Pettävällä jäällä )
jees, mutta kuolematon kiertueella Juha kiersi mukana =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Onko muuten Juha Tapio helluntalainen vai ihan ev.lut.seurakuntaan kuuluva? Tämä mulla on aina ollut ajatuksissa. On muuten hyvä laulaja ja kauniita sekä koskettavia kappaleita.
ihan evlut riparilla oli ainakin isosena =) mut toisaalta meillä oli aika erikoinen kokoonpano sieltä, mun rippipappi on suomen ensimmäinen pappisoikeutensa menettänyt mies :D
 
Oho.. tämä olikin poikinut! Minulle on aivan sama, mikä mies on miehiään (lainsallimissa puitteissa) tuo vain kuulostaa mukavalta. Ennen nautin kovasti kaikenlaisesta musiikista, mutta meni vuosia kun ei ollut aikaa oikeasti kuunnella mitään ja tämän levyn nyt ostin ja olen ehtinyt jopa kuunnella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja olenko väärässä:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja eikös juhalla ole jonkinlaista tekemistä Yön biisien kanssa jollain muotoa. Pidän siis molemmista, ollista ja juhasta :heart:
Ei kai niitä yön esittämiä biisejä ole kuin se yksi (Pettävällä jäällä )
On muitakin, esim. Yön esittämä Unta pettävää.
Höh, siis unta POLTTAVAA, piti kirjoittamani...
 
Mä oon fanittanu Juha Tapiota siitä lähtien kun sen ekan kerran näin keikalla, eli oliskohan 7 tai 8 vuotta sitten. Mun sisko kuunteli sitä ja sai mut keikalle. ja siitä lähtien oonki ollu ihan lovena :LOL:

Jes mahtavaa jos siltä tulee taas uusi levy! Oonki miettiny sitä koska semmonen tulee ja meen kyllä saman tien kauppaan ostoksille kun se ilmestyy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyväSylvi:
Mä olin pitkään siinä uskossa, että Juha Tapio on Kari Tapion poika :ashamed: Kunnes armas mieheni valisti mua, että Kari Tapion sukunimi onkin oikeesti Jalkanen... Näin meillä :LOL:
Meillä taas pari siskoa oli ihan hermona ku kerroin että Juha Tapiolla on tosi hyvää musaa. Ne oli ihan varmoja että se on joku Kari Tapion näkönen vanha ukkeli joka soittaa jotain humppaa :LOL:

Mutta nytpä neki on jääny koukkuun ku saivat tietää kuka Juha Tapio oikeesti on, kun siltä ilmestyi Mitä silmät ei nää- levy. :whistle:
 

Yhteistyössä