Juhannuksena tuli mokattua pahasti ja nyt pitäisi kestää seuraukset

  • Viestiketjun aloittaja Perheenrikkoja
  • Ensimmäinen viesti
Perheenrikkoja
Join muutaman liikaa, jäin kaverini miehen kanssa hetkeksi valvomaan kahdestaan ja loput voitte arvatakin. Emme kuitenkaan harrastaneet seksiä.

Seuraavana aamuna oksetti ja ahdisti, mutta yhteistuumin sovimme että tämä pidetään kahdenkeskeisenä asiana. Eikä tämä toistu enää koskaan. Meidän välillämme ei siis ole yhtään mitään.

Vaan kuinkas kävikään, nyt mies sitten tunnontuskissaan on päättänyt tunnustaa. Yritin vielä puhua järkeä, ei onnistunut. En tiedä milloin aikoo kertoa, tänään vaiko huomenna vaiko ensiviikolla. Vielä olisi aikaa kääntää pää.

Mulla on hirveä morkkis, miehellä varmasti vielä kamalampi ja me molemmat tiedämme ettei enää koskaan tule tapahtumaan mitään vastaavaa. Mies aikoo nyt silti rikkoa perheensä ja kaikkien meidän välit. Eikä mua varsinaisesti tässä oman perseen pelastus kiinnosta, tuntuu idioottimaiselta mennä tunnustamaan. Tulee turha sotku täysin turhasta asiasta. Harmittaa kaverin ja lasten puolesta.

Voiko tälläinen sotku edes päättyä hyvin? En tunne kaveriani niin hyvin, että osaisin sanoa pystyykö hän antamaan tälläisen anteeksi.
 
Siis...."loput voinette arvatakin", mut sit sanot ettei seksiä ollut. Mitä sit teitte, pussailitteko vai hiplailua vai mitä?
Ei noihin pitäisi liitto kariutua, vaikka meidän avioliitossa se olisi isomman kriisin paikka.
 
Perheenrikkoja
[QUOTE="nuuh";30038254]No niin, kerroppas heti alkuun että monta joit ja mitä teit?[/QUOTE]

Ei kai sillä juomamäärällä väliä ole? Liian monta ja liian nopeasti. Enkä minä vain tehnyt, vaan me teimme ja me suutelimme ja jotain kähmimme, mutta ei siis mitään seksiin viittaavaa varsinaisesti.
 
"hmmm"
Ei kai sillä juomamäärällä väliä ole? Liian monta ja liian nopeasti. Enkä minä vain tehnyt, vaan me teimme ja me suutelimme ja jotain kähmimme, mutta ei siis mitään seksiin viittaavaa varsinaisesti.
no vaikka SE ei mennyt SINNE niin kyllähän tuo varsinaisesti on seksiin viittaavaa. Petetyn osapuolen mielestä varmasti vielä hyvin paljonkin.
Niin makaa kuin petaa, itsekin olen tyrinyt ja kärsinyt seuraukset. Ei siinä muu auta, mutta ei se mikään loppuelämän tuomio (välttämättä) ole.
 
goip
Älä huoli, todella moni nainen ei oikeasti omaa rohkeutta lähteä vaikka syytä olisi, joten todennäköisesti eivät eroa sun tekojesi vuoksi.

Ehkä nyt tuomitsit heidät paskaan suhteeseen joksikin aikaa ja epäluottamukseen, mutta et sä sitä rikkonut.

Sun pitäisi nyt vaan keskittyä siihen että miksi sä olet noin paska ihminen, että teet noin väärin?
 
Perheenrikkoja
Älä huoli, todella moni nainen ei oikeasti omaa rohkeutta lähteä vaikka syytä olisi, joten todennäköisesti eivät eroa sun tekojesi vuoksi.

Ehkä nyt tuomitsit heidät paskaan suhteeseen joksikin aikaa ja epäluottamukseen, mutta et sä sitä rikkonut.

Sun pitäisi nyt vaan keskittyä siihen että miksi sä olet noin paska ihminen, että teet noin väärin?
Se että olen yhtenä iltana elämässäni paska ihminen, ei tarkoita että olen paska ihminen noin muuten. Mulle ei ole koskaan käynyt mitään tälläistä, nyt vaan join liikaa ja se johti epämääräiseen lähentymiseen, joka taas ei johtanut MIHINKÄÄN.
 
faaffa
Onpa typerä mies, kaataa mokailunsa vaimon ja lasten niskaan ja pilaa sun ja kaverisi välit. Kärsisi hiljaa ja ottas opikseen. Vai onko tällä miehellä ollut ero mielessä jo pitkän aikaa ja nyt sattui sopiva tilaisuus...
 
"nuuh"
:D joo pidä tuo linja sitten myös miehellesi ja "ystävällesi". Mitään ei kannata ainakaan rehellisesti ja suoraan kertoa. Aina on parempi kertoa epämääräisestä lähentymisestä joa ei johtanut mihinkään koska seksiä ei ollut mutta vähän niinkuin lääppimistä ja suutelua mutta vasta kun te puolisot menitte nukkumaan josta minä en olisi kertonut mitään mutta kun tuo hölömö halusi avautua vaikka ihan kännissä oltiin!
Miten tuo epämääräistä lääppimistä harrastanut mies kertoi sulle tuosta tunnontuskastaan? Vaihdoitteko puhelinnumeroita?
 
Perheenrikkoja
[QUOTE="nuuh";30038402]:D joo pidä tuo linja sitten myös miehellesi ja "ystävällesi". Mitään ei kannata ainakaan rehellisesti ja suoraan kertoa. Aina on parempi kertoa epämääräisestä lähentymisestä joa ei johtanut mihinkään koska seksiä ei ollut mutta vähän niinkuin lääppimistä ja suutelua mutta vasta kun te puolisot menitte nukkumaan josta minä en olisi kertonut mitään mutta kun tuo hölömö halusi avautua vaikka ihan kännissä oltiin!
Miten tuo epämääräistä lääppimistä harrastanut mies kertoi sulle tuosta tunnontuskastaan? Vaihdoitteko puhelinnumeroita?[/QUOTE]

No satun kyllä tuntemaan miehen, ihan ollaan facebook-kavereita. Jos kerran kiinnostaa tää meidän kommunikoinnin väylä? Ja sen takia mä tosiaan tiedän ettei tää tule toistumaan, eikä tästä tuu mitään, kun me tosiaan tunnetaan toisemme.

Huono fiilis jäi jo sillon juhannuksena, alkoi jo silloin pelottaa että mies murtuu. Niinhän tässä sitten taitaa käydä.

Ja se oli nimenomaan umpijurrista lääppimistä, mikä ei oikeasti johtanut mihinkään. Kai mä olen sitten tunnekylmä, kun mielestäni siitä on turha kertoa kenellekkään mitään.
 
Yök
Jos mun mies kähmis kaveriani kännissä, niin todellakin haluaisin kuulla. Mikä nöyryytys olis kuulla joskus myöhemmin asiasta!! Hyi

Saattaisin jopa anteeksi antaa heti, mut vuosien salailun jälkeen en tod.
 
"Mimmi"
Case helppo, kertoo sulle nyt nimimerkillä "kokemusta on". Seuraa ohjetta:

Kun tuo mies kertoo että välillänne on ollut jotain ja oma miehesi tulee siitä sinulle sanomaan, niin purskahda ensin vähän nauruun ja sitten kiistä se. Kerro että tilanne meni ihan oikeasti niin, että tuo mies yritti tuhannen päissään vongata sinua ja yritti jopa väkin suudellakin. Sinä kuitenkin torjuit hänet, mutta se jopa alkoi jotain rakkaudentunnustuksia latelemaan ja että haluaa elämältä vain mut.

No sinä fiksuna tyttönä tajusit, että tuo mies on vain tuhannen kännissä. Ajattelit että et kerro siitä mitään miehelliesi, koska et halua tuollaisen hölmön kännimokan takia sitä, että heillä menee keskenään välit poikki.

Nyt sitten epäilet että taustalla on ollut jotain muita ongelmia tällä miehellä. Hän vain haluaa laittaa oman suhteensa poikki ja nähtävästi samalla sitten rikkoa teidänkin suhteen... ilmeisesti siksi että se haluaa sinut.


Case closed! Tämä toimii. Ja varaudu siihen että taustalla on muuten oikeasti se, että tuo mies on kiinnostunut sinusta.
 
ahahahha
hahahaha näen jo sieluni silmin, miten äijä ensin tunnustaa itkuisenä vaimolleen, sen jälkeen laittaa aapeelle fabo-tsätissä viestiä et hei lohkeisko ny ku oon vapaa mies :D
 

Yhteistyössä