Juhlatarjoilusta -mitä kasvissyöjille?

  • Viestiketjun aloittaja "Ansa"
  • Ensimmäinen viesti
kasvissyöjä
falafel-pyöryköitä tai kasvispihvejä (tosin kannattaa ottaa selvää, pitääkö ne olla munattomia)
Ei tarvi olla munattomia. Maistuuko nää kylmänäki?

- Miksei. Itse olen syönyt monesti "kylmiä" falafel-pyöryköitä, kun olemme miehen kanssa tilanneet kebab-paikasta ruokaa. :)

Minusta pääasia on se, että olet huomioinut kasvissyöjät. Se on kohteliasta ja vieraat tietävät olevansa tervetulleita.
 
kasvispihvejä, papupihvejä, tofupihvejä, soijapihvejä tai soijapyöryköitä, kikhernepyöryköitä (ei mielellään tarjoilla kylmänä) tässä on jotain ohjeita Kasvisruokaa

tässä on soijaleikkeleitä: Kettuterroristit

miksi sen tarjottavan pitäisi olla kylmää? Kuka haluaa syödä ruuan kylmänä? ;o ei tuu muuta mieleen ku kasvisvoileipäkakku, joka tarjoillaan kylmänä.

Tässä on ohje seitaniin: Mausteinen seitan | Chocochili

voi tehdä esimerkiksi seitanmurekkeen tai seitanpaistin: Pähkinäinen mureke | Chocochili
 
se joku
No tarviiko 3 takia? Ne saa salaattia ja niitä perunoita. Tai sitten jotain piirakkaa lisäksi, mutta varaudu sihen että sitä piirakkaa pitää olla myös muille asti jaettavaksi.
 
"Hmm"
No jos salaattiin laittaa jotain ruokaisaa sekaan (esim fetajuustoa) niin en minä ainakaan välttämättä tarvitsisi mitään muuta. Toki erittäin mielelläni söisin kasvispihvejä, täytettyjä paprikoita, täytettyjä kesäkurpitsoita tai muuta vastaavaa
 

Yhteistyössä