Julkipiereskely

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 21:50 hohhoijaa taas kirjoitti:
Ei mennä vessoihin eikä nurkan taakse. Sama ääni sieltäkin kuuluu. No ei nyt toisen nenään menilläkään piereskellä, mutta ei tarvi häippästä mihinkään. Ruokapöydässä ei varmasti kukaan piereskele, mut muuten se on aivan normaalia meillä.
:wave: peesaan
 
PRÖÖÖTTT
Meillä pierrään koko ajan ja melkein joka paikassa.
Näin toimii koko meikäläisenpuoleinen suku. Miehen suku on pidättäväisempää (lue: sivistyneenpää) sorttia. :LOL: :p
 
Kuulostaa suoraan sanottuna vähän hassulta jos ei pariskunta kehtaa paukutella toisensa kuulleen...Ihan tavallisia ihmiselämään kuuluvia asioita ilmavaivatkin ovat. Ei tietnkään kaikkialla voi ilmoja pihalle päästellä, esim. ruokapöytä on ehdottomasti sellainen paikka, kuten myös kodin ulkopuolella käyskennellessä. Kotona kuitenkin kaikkialla paitsi ruokapöydässä on minusta ihan ok. :)
 
mammammaa
Juuh, ruokapöytä ja sauna on sellasia paikkoja, missä pitää jaksaa pidätellä. Mut meillä kun ei ole kuin yksi vessa, nii hernekeittopäivinä siellä olis sellainen tungos, että saa päästellä muuallakin :LOL:
 
Oltiin pari viikkoa seurusteltu kun isäntä kysyi, että saako hän pierasta. Olis silloin pitäny kieltää :kieh: . Nykyisin koko perheellä pylly rupsaa, paitsi ei ruokapöydässä (jos joku syö), saunassa eikä peiton alla. Peiton alla tuntuu, että haju tarttuu ihoon :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 09:58 Hööpänpööppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 08:21 Mie kirjoitti:
Kotona saa piereskellä ihan vapaaasti, paitsi ruokapöydäsä...
No tottakai kotona saa päristellä niin paljon kuin sielu sietää, jos ollaan omalla porukalla, tietty jos on vieraita, niin silloin säästellään pierut veskiin... :D . Ei oo edes terveellistä pidätellä pierua, ja siitä saa vaan mahan kipeeks. Piereminenhän on mitä luonnollisinta toimintaa :D ! Niin, ja tuohon pitää vielä lisätä, että meillä piereskelevät IHAN KAIKKI, myös minä :saint: !
Näin meilläkin!!! :D Eipä tarvi vatsakivuista kärsiä... töissä sitten kärsinkin kun ei siellä voi päästellä :whistle:
 
Harmaa tuhnu
Tulipa mieleen muutamia mukavia pierusanontoja kaikille meille paukuttelijoille:

"Pieru on köyhän ilo"

"Pieru on kakan lähetti"

"Pieru pitkästä ilosta, itku pitkästä pierusta!"

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ilo irti elämästä! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 22:23 PRÖÖÖTTT kirjoitti:
Meillä pierrään koko ajan ja melkein joka paikassa.
Näin toimii koko meikäläisenpuoleinen suku. Miehen suku on pidättäväisempää (lue: sivistyneenpää) sorttia. :LOL: :p
Kerrankin saa nauraa, ja vielä vedet silmissä!!! Ja tätä juttua peesaan! :LOL:
 
Nolo
Nyt kyllä hävettää! Minä ja mieheni piereskellään ruokapöydässäkin silloin kun ollaan kahdestaan tai kolmestaan (vauva) keittiössä. Kyllä me aina moititaan toisiamme kun pöydässä pärähtää, mutta silti molemmat tekee sitä. Pitäisi vissiin ruveta opettelemaan pois tuosta tavasta, ettei lapsi saa huonoa esimerkkiä kunhan oppii ymmärtämään.
 
silloin vielä kun pystyin pieremään niin piereskelin, mutta vain kotosalla tai ulkona missä ei ollut ketään kuulo etäisyydellä. avokki ja poikani ovat ainoat jotka kuulleet, muut ei koskaan.Ei kuitenkaan jokapäivä vaan niitä jotka sieltá vahingossa karkasivat.
Inhoan äitini , isäni ja pikkusiskoni tapaa olla kokoajan piereskelemässä, mutta on heillä siihen " hyvä" syy, maito-allergia.

Mutta oletteko koskaan ajatelleet , että ehkä joskus joku päivä ette voisi enään piereskellä.
JOten "nauttikaa" piereskelystä sydämenne kyllyydestä :D ;)

Minä maksaisin vaikka mitä jos saisin edes kerran pieraista, välillä on sellaiset kivut vatsassa, mutta minkäs teet , kun et voi päästää sitä pahaa ilmaa sieltä ulos et edes röyhtäiseminen auta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 16:00 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
silloin vielä kun pystyin pieremään niin piereskelin, mutta vain kotosalla tai ulkona missä ei ollut ketään kuulo etäisyydellä. avokki ja poikani ovat ainoat jotka kuulleet, muut ei koskaan.Ei kuitenkaan jokapäivä vaan niitä jotka sieltá vahingossa karkasivat.
Inhoan äitini , isäni ja pikkusiskoni tapaa olla kokoajan piereskelemässä, mutta on heillä siihen " hyvä" syy, maito-allergia.

Mutta oletteko koskaan ajatelleet , että ehkä joskus joku päivä ette voisi enään piereskellä.
JOten "nauttikaa" piereskelystä sydämenne kyllyydestä :D ;)

Minä maksaisin vaikka mitä jos saisin edes kerran pieraista, välillä on sellaiset kivut vatsassa, mutta minkäs teet , kun et voi päästää sitä pahaa ilmaa sieltä ulos et edes röyhtäiseminen auta.
Tässä on muuten hyvä pointti, mitä kaikkea sitä pitäisi tässä elämässä osata arvostaa eikä pitää itsestään selvyytenä... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 17:15 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 16:00 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
silloin vielä kun pystyin pieremään niin piereskelin, mutta vain kotosalla tai ulkona missä ei ollut ketään kuulo etäisyydellä. avokki ja poikani ovat ainoat jotka kuulleet, muut ei koskaan.Ei kuitenkaan jokapäivä vaan niitä jotka sieltá vahingossa karkasivat.
Inhoan äitini , isäni ja pikkusiskoni tapaa olla kokoajan piereskelemässä, mutta on heillä siihen " hyvä" syy, maito-allergia.

Mutta oletteko koskaan ajatelleet , että ehkä joskus joku päivä ette voisi enään piereskellä.
JOten "nauttikaa" piereskelystä sydämenne kyllyydestä :D ;)

Minä maksaisin vaikka mitä jos saisin edes kerran pieraista, välillä on sellaiset kivut vatsassa, mutta minkäs teet , kun et voi päästää sitä pahaa ilmaa sieltä ulos et edes röyhtäiseminen auta.
Tässä on muuten hyvä pointti, mitä kaikkea sitä pitäisi tässä elämässä osata arvostaa eikä pitää itsestään selvyytenä... :ashamed:
Ei sitá nyt noin tarvinnut ottaa :hug: .
Tasan ei käy piereskelynlahjat :LOL:
 
Minä varmaan pieren eniten ja saatan rupsaista perheenjäsenemme läsnäollessa, mutta ei ruokapöydässä eikä muiden seurassa. Vessaan ne hommat kuuluvat kuitenkin mielestäni, mutta jos pakko päästää niin sitten se suokoon kotipiirissä. Mies ei kyllä juuri koskaan sitä tee, eikä juuri pojatkaan, joten ehkäpä minunkin pitäisi hieman sivistyneemmin käyttäytyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 12:45 Oliivipuu kirjoitti:
Mullakin oli poikaystävä jonka mielestä tytöt/naiset ei voi/saa piereskellä. :headwall: Taivas että se naurattaa vieläkin mun kavereitani. :LOL:

Mun veljeni paheksui kanssa kerran tässä aikuisiällä sitä kun päästin oikein kuuluvan, oli samaa mieltä kuin Oliivipuun entinen poikaystävä. En tiedä kumpi meistä oli hämmästyneempi, minä vai veli :whistle: !

Kyllä se niin on, että pieru naurattaa aina :LOL: :LOL: :LOL:
 
Neponen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 21:50 hohhoijaa taas kirjoitti:
Ei mennä vessoihin eikä nurkan taakse. Sama ääni sieltäkin kuuluu. No ei nyt toisen nenään menilläkään piereskellä, mutta ei tarvi häippästä mihinkään. Ruokapöydässä ei varmasti kukaan piereskele, mut muuten se on aivan normaalia meillä.
Meilläkin paukuttelu kuuluu myös vessasta... Paukutella ihan vapatuneesti, mutta ruokapöydässä se ei ole soveliasta, kutn ei myöskään röyhtäily. jos jommankumman tekee, joutuu nurkkaan!!! mys aikuiset kuin lapset!!!

kylässä ei sitte tehdä kumpaakaan, vaan jos tulee paukku mennään vessaan, mut kotona saa pauktella, onhan sen luoja luonu,miks se pitää salassa tehdä?
 
Tosi vieras
Ällöttävä ketju. Kamalia moukkia palsta täynnä kun pitää paukutella kokoa ajan, mitä ihmettä te oikein syötte kun on noin paljon ilmavaivoja? Pistäkääs nyt ruokavalio kuntoon niin pääsette tuollaisesta eroon. Itse olen sitä mieltä, että on kunnioittavaa ja sivistynyttä hoitaa paukuttelu aivan yksin. Ja joo, ei jaksa naurattaa mitkään pieruvitsit, luulin että ne naurattaa vain ihan pieniä. yllä mammat mies varmaan himoiten katselee sellaista naista, joka turauttelee jatkuvasti. Kyllä parisuhdettakin voi hoitaa olemalla hienovarainen.
 

Yhteistyössä