Jumpin/One Piece ja muut COLLEGEHAALARIT

  • Viestiketjun aloittaja "Pumppi"
  • Ensimmäinen viesti
Mä ostin miehelle viime jouluna lahjaksi Onepiece-haalarin ja mies on kyllä pitänyt sitä tosi paljon. Itsellenikin haluaisin, mut en oo raskinut ostaa.

Mut kyllä mua (sisäisesti) hymyilytti, kun yliopistolla yks tyttö käveli semmonen päällä vastaan; ei ehkä siihen ympäristöön ihan istunut kuitenkaan :cool:
 
pågen
katellu netistä ja ihme ku mistää ei tunnu löytyvän. stadiumilla kävin nopeesti kysymässä kun sovitin ainoota (ja ihan helvetin rumaa mutta lämmintä :) ) mallia ni ne sano et vknloppuu mennes pitäisi tulla lisää..hintaan 69e, eiks mistää löytyis halvempaa, ihan vaik perusmallia ku ei jaksais maksaa rumasta? Ja jos ois viel joku nii kiltti et laittais linkin :) <3
ps. onepiece liian kallis :D
 
ei ikuna
Aivan järkkyjä. !!! En laittais päälle, en edes kehtaisi , pitää edes kotona. Mies pysyisi kaukana jos tollaset kurahaalarin päälleni laittasin. Hyi yökkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!
 
Lapselleni voisin ostaa, kun on vielä niin nuori (3v) Mutta ite en päälleni pistäis :D ihan hirveitä aikuisten vauvahaalareita. En ymmärrä koko villitystä.. aikuiset kun tommosen vetää päälle niin ei kyllä tuu muuta mieleen kuin että vaipat ne vaan puuttuu.
 
"tyttö"
mäki oon ettiny kaikkialta tollasii haalareita, onepice ja jumpin, liian kalliita. en tiiä tosta ziperallistakaa... , mut tietäskö jotai 50e vähä yli ? sellasta mustaa tai sinistä aattelin :)
 
"hmm"
Meillä 16 vee käyttää sitä OnePieceä kotona ja koeviikolla koulussa, kuten kaikki muutkin kuulemma. jua koiran kanssa lenkillä ijan ulkonakin . Uggien kanssa mukavannäköinen tuommosella hoikalla sievällä tytöllä, mutta meikäläisen ylimääräisillä 20 kilolla ei taitais olla kovin estettiinen näky...
 
[QUOTE="tyttö";25982819]mäki oon ettiny kaikkialta tollasii haalareita, onepice ja jumpin, liian kalliita. en tiiä tosta ziperallistakaa... , mut tietäskö jotai 50e vähä yli ? sellasta mustaa tai sinistä aattelin :)[/QUOTE]

CityDealissä on tänään tarjous inOne-haalarista joka on huippulaatuonen, itelläni sellanen just päällä :) 45e haalari + 15e toimitus kotiovelle fedexillä

inOne: Säästä 66e verkkokaupassa

Itsellä musta, koot tosi isoja, siis leveitä! Ite oon 155cm/65kg ja mulle S täydellinen ja tosi 'lökö' :) love it!

Mitään muuta enää kotona päälle pukiskaan :)
 
"Juha"
Meillä on jumpinit koko perheellä. Ne ovat tosi kivoja löhöasuja. Niitä käytetään kotosalla, mökillä ja matkalla. Minulla itselläni on harmaat jumpinit ja käytän niitä myös koiraa ulkoiluttaessani, kaupassa ja muutenkin julkisesti. Kiva asu se on. Ja se jota naurattaa, niin on itse vähä-älyinen idiootti, joka ei erilaisuutta siedä. Pitäisikö kaikilla olla musta nahkatakki ja farkut?
 
vierass
Mistähän näitä tällä hetkellä sais halvimmalla? Käväsin Honkkarissa ja sielläkin oli eikä nekään kovin huonolaatuisen oloisilta tuntuneet (verrattuna esim Kappahliin "luiruihin").
 

Yhteistyössä