Junttisanat/sanonnat joita inhoat

  • Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onneksi en ole moniin tassa ketjussa mainittuihin tormannyt, kuulostavat arsyttavilta ;D
Ai niin, sitten viela etta "kuulostaa arsyttavaLLE" tai perati "kuuLLostaa arsyttavaLLE" :E
Mulle kerran oikein väännettiin rautalangasta kuinka se kuuluukin sanoa ärsyttäväLLE, kauniiLLE, pieneLLE yms. ja oikein useamman henkilön voimin. Olen edelleen sitä mieltä, ettei nuo kuulosta oikeaLTA.
 
vier
Mua ärsyttää sana juurikin. Se on epäsana.
Ja se kun sekoitetaan viime aikoina ja lähiaikoina. "Olen lähiaikoina törmännyt tällaiseen ilmiöön." Ai matkustat ajassa vai.

Mikä muuten on tahtotila? Tai tjottailu?
 
"mamacita"
[QUOTE="joo";25101849]No sitähän käytetään ihan nettikaupoissakin?![/QUOTE]

En käytä nettikauppoja lastenvaatteiden tilaamiseen. Ja mulle on aivan sama vaikka se sana tulis vastaan telkkarissa tai bussipysäkillä olevassa mainoksessa, mun mielestä se on ärsyttävä.
 
"joo"
[QUOTE="mamacita";25101899]En käytä nettikauppoja lastenvaatteiden tilaamiseen. Ja mulle on aivan sama vaikka se sana tulis vastaan telkkarissa tai bussipysäkillä olevassa mainoksessa, mun mielestä se on ärsyttävä.[/QUOTE]

Asiahan on sitten harvinaisen selkeä.
 
näin
[QUOTE="vieras";25096989]Mulle kerran oikein väännettiin rautalangasta kuinka se kuuluukin sanoa ärsyttäväLLE, kauniiLLE, pieneLLE yms. ja oikein useamman henkilön voimin. Olen edelleen sitä mieltä, ettei nuo kuulosta oikeaLTA.[/QUOTE]

Sinä olet oikeassa. t. FM jolla oli pääaineena suomen kieli
 

Yhteistyössä