Juoko kukaan pika-/murukahvia?

Eräs isä
Juon päivittäin, ihan mausta johtuen. Nescafe Kulta on ihan ykkönen. Kun opit tekemään sopivan vahvuista, ei MoccaMasterilla vastaavaan pysty. :) No joo, jos oikein haluaa taiteilla, niin sekoittamalla ja jauhamalla itse pavut...
 
kakkkoosiis
Juon kyllä ihan mielelläni nescafe kultaa tai matinalia. Ei se ainakaan pahempaa ole, kuin suomalaiset suodatinkahvit. Makuasioista nyt ei voi kiistellä, mutta en kyllä ole kotikeittimelläni saanut aikaiseksi millään kahvilaadulla sen ihmeellisempää kahvia. Ehkä jos alkaisi itse pavut jauhamaan voisi saada parempaa kahvia!
 
"vieras"
Mä en nykyään muuta juokaan. Join myös Nescafen kultaa, mutta vaihdoin halpismerkkiin Grandos cafe gold. Ja kun totuin siihen, tykkään siitä enemmän kuin Nescafesta.
 
äippä vaan
Minä juon myös pikakahvia, se on helppoa, kätevää ja nopeaa. Tämän lisäksi minulla on espressokeitin, jota käytän silloin kun haluan juoda parempaa ja minulla on aikaa nauttia. Suodatinkahvinkeittimen heitin roskiin, pikakahvi pärjää sille helposti espressokeittimen kahvista ei voi edes samana päivänä puhua. Pikakahvin kofeiinittomia versioita tulee myös käytettyä, kun ei se kofeiini niin kauhean terveellistä ole.

Suodatinkahvi maidolla on aivan hirveää ja sitä suomalaiset juo eniten.
 
minämoi
meitsi ryystää just jtn. pikakahvii. ihan jees must. pitää vaa osata arvostaa asioita. ...wanha viidakonsanonta. ugu-tsuku! hywwöö kessöö täältä ihanasta pääkaupungistamme!!! alle huuppa!
 
"Muru"
No mun mielestä pikakahvit voittaa nimenomaan maussaan suodatinkahvit! Itse siirtymässä kokonaan pikakahvien maailmaan, niistä puuttuu suodatinkahvien kitkeryys ja ne ovat ihanan pehmeän makuisia. Joo tiedän, että tummapaahdot parempia ja jos juon suodatin kahvia niin Se on Classic rekoa. Mutta Tykkään vaan enempi "muru"kahvista! Alan testaamaan eri luomuna saatavia pikakahveja...
 
sggs
Juon joskus, varsinkin retkillä ja laiskoina kausina. Yleensä tulee vaan nuukuuksissaan sorruttua ostamaan jotain Pirkan kuraa. Nescafen pikakahvi on minustakin hyvää, ei paljon suodatinkahville häpeä.
 
"Jeps"
Mä tykkään niistä, ja juon aina päivällä kun ei ole muita juomassa ja haluan vaan nopeasti itselleni kupillisen. Mun mielestä ne on oikeastaan parhaimmat makuisia kahveja. Myös ne halvemmatkin. Mies ei kyllä tykkää ollenkaan.
 
Bassman-83
Voisiko kukaan suositella hyvää pikakahvia.
Vai onko käsitteet hyvä ja pikakahvi ihan mahdoton yhdistelmä ;)
No kyllä se on paljon parempaa kuin ns. tavallinen kahvi. Ainakin jos ei osaa keittää kahvia.

Itse en jaksa turata kahvipannujen kanssa. Join justiinsa nes-cafea, tilkka maitoa sekaan, ja ai että oli hyvvee. Voisi olla ihan hyvää ilman moloakin. Pitää kokeilla. Ja eilen ostin LIDL.istä Bellarom-merkkistä, mutta sitä en ole vielä maistanut.
 

Yhteistyössä