juopottelusta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
hyväksyisittekö te mieheltä sellaista juopottelua, että joka toinen ilta vähintään kaksi pulloa kaljaa tai viiniä lasillinen ja mieheni mielestä olen liian tiukka kun en anna hänen mennä joka viikko baariin. Itse en käy baareissa, koska olen raskaana. Mua tympäsee ja vaikka mitä sanon niin ei auta.
 
just
Jos on perheenperustaminen tolla mallilla et vauvelikin tulossa niin ei kuulu ukon mennä baariin.
Miksi ihmeessä se sinne menee?
Puhukaa asiat halki ja poikki jo seukkuvaiheessa niin ei tule pettymyksiä.
 
vieras
Kyllä minä sulatin mieheni juomiset ja baarireissut vaikka olin raskaana. Eihän se vauva siitä kärsi, jos vaan miehellä homma hanskassa että ei tietää rajansa ja sen mitä tekee. Siis oma mieheni ei ole alkkis niin siks oli ihan ok. Jopa kuskasin sitä toisinaan ja kivaa oli..
 
vieras
Meille on jo yksi lapsi, eli kyllä seurustelu vaihe on käyty jo. Tää mun mies käyttäytyy kuin idiootti kun on kännissä ja herättää 3vuotiaan lapsenkin kun tulee kotia ja joka kerta kun on kännissä sitä edellyttää kauhee sota. Ei sillä edes ole ketään kaveria sielä baarissa vaikka niin väittääkin, mun kaverit on sanonu että sielä se sun mies yksin istuu ja kännää. Eli ei pitäs olla mitään syytä käydä baarissa ellei sitten jotain naisia halua iskiä. en ymmärrä.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasnainen:
No, johan on juoppo. :D
Ja mitä se nyt haittaa, jos siellä baarissa joskus käy?
Ymmärrän kyllä vastahakoisuuden, jos baarin jälkeinen käytös häiritsee.
Joskus? Kerran viikossa baarissa on liikaa perheelliseltä mieheltä. Meillä ei tissutella, ei edes kertaa kuussa. ja se on hyvä se.
 

Yhteistyössä