Juoppo paikalla. Kysy, en ymmärrä kysymystä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Onko juopoilla oikeus tehdä lapsia?
Ihan yhtäläinen oikeus kuin muillakin
juu onhan niillä oikeus lapsia tehä, mut eivät aina osaa niistä huolehtia ku koko ajan ovat kännissä.... kokemusta on... ei ol järin kivaa olla juopon laps..
MINÄ huolehin lapsestani, raskaudesta asti olemalla täysin kuivilla MUTTA ETHÄN SIEKÄÄN näje ko tämän minun nykysen ja sitä edeltäneen olotilan, niinku moni muu. JUMALAUTA KO POSITIIVISEN TESTIN TEIN, EN JUONU PISARAAKAAN ALKOHOLIA, EN TUPAKOINU, EN MITTÄÄN, mutta joo, en vissin ollu tarpeeksi hyvä. Heipä hei ja hyvää joulua, poistun.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja näin täällöä:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Onko juopoilla oikeus tehdä lapsia?
Jospa alkaa juomaan vasta kun menettää ne?
No onneksi lapsesi on otettu. Olisipa lapsella kurja Joulu kun äiti vain joisi.
Jos sä oikeesti toivot jollekin, et sen lapsi kuolee, ni toivottavasti sä itse koet jokus jotain yhtä kamalaa. Häpeisit hiukan edes.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Onko juopoilla oikeus tehdä lapsia?
Ihan yhtäläinen oikeus kuin muillakin
juu onhan niillä oikeus lapsia tehä, mut eivät aina osaa niistä huolehtia ku koko ajan ovat kännissä.... kokemusta on... ei ol järin kivaa olla juopon laps..
MINÄ huolehin lapsestani, raskaudesta asti olemalla täysin kuivilla MUTTA ETHÄN SIEKÄÄN näje ko tämän minun nykysen ja sitä edeltäneen olotilan, niinku moni muu. JUMALAUTA KO POSITIIVISEN TESTIN TEIN, EN JUONU PISARAAKAAN ALKOHOLIA, EN TUPAKOINU, EN MITTÄÄN, mutta joo, en vissin ollu tarpeeksi hyvä. Heipä hei ja hyvää joulua, poistun.
ööö... en tod. tarkottanu sua ja en kyllä aatellukkaa et oot juonu raskausaikana.. ei kai siinä.
 
Hei
Ja olen pahoillani elämäntilanteestasi! Otan osaa.
kysymys joka itseäni kiinnostaa.. kuinka pitkään olet juonut säännöllisesti, oletko käynyt aa:ssa? oletko käyttänyt antabusta.
Minä käytän välillä antabusta, aa:ssa en ole käynyt. Juon 3x viikossa yleensä.
 
vieras
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
no ehkä tän ap:n kantsis mennä muualle itkeen asioitaan jos ei kestä mitä täällä kirjotetaan... joka asiastahan täällä saa paskaa niskaan mistä nyt ikinä keksiikään kirjottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
no ehkä tän ap:n kantsis mennä muualle itkeen asioitaan jos ei kestä mitä täällä kirjotetaan... joka asiastahan täällä saa paskaa niskaan mistä nyt ikinä keksiikään kirjottaa.
Tai sit sun!!
 
viekku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
no ehkä tän ap:n kantsis mennä muualle itkeen asioitaan jos ei kestä mitä täällä kirjotetaan... joka asiastahan täällä saa paskaa niskaan mistä nyt ikinä keksiikään kirjottaa.
Tai sit sun!!
niin tai sun
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
no ehkä tän ap:n kantsis mennä muualle itkeen asioitaan jos ei kestä mitä täällä kirjotetaan... joka asiastahan täällä saa paskaa niskaan mistä nyt ikinä keksiikään kirjottaa.
Tai sit sun!!
niin tai sun
tervemenoa sulle!
 
hemmetti
en ihmettele miksi ap juo! Tuollaisia paskapäitä ja päänaukojia kun maailma on täysi.
Ap:n lapsi on kuollut sairauteen!!! Minäkin joisin! : (

Otan osaa ap. Kyllä sinä vielä toivut, joku kaunis päivä, sinun täytyy vaan jaksaa uskoa siihen ja elää, vähän kuin lapsesi puolestakin.. Halaus!
 
kakspluskolmeonviis
ihan selvää säälin hakuahan tuo on. ehkä kannattaisi tosiaan jossain muualla purkaa pahaa oloaan, kun täällä saa vaan kakkaa päällensä. onhan tuo hirveää mitä ap:lle on sattunut, mutta ehkä tää paikka ei ole ihan sopiva....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia te jotkut harmaan auotte päätänne tässä lapsiasiassa ap:n kohdalla! Ja jotkut laukoo niitä totuuksia vaikkei mistään mitään tiedä!! Häpeisitte! Joskun kun on parempi olla kyselemättä!
no ehkä tän ap:n kantsis mennä muualle itkeen asioitaan jos ei kestä mitä täällä kirjotetaan... joka asiastahan täällä saa paskaa niskaan mistä nyt ikinä keksiikään kirjottaa.
Tai sit sun!!
niin tai sun
tervemenoa sulle!
Vähän aikaa kun viel jankkaatte niin on bannissa molemmat. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kakspluskolmeonviis:
ihan selvää säälin hakuahan tuo on. ehkä kannattaisi tosiaan jossain muualla purkaa pahaa oloaan, kun täällä saa vaan kakkaa päällensä. onhan tuo hirveää mitä ap:lle on sattunut, mutta ehkä tää paikka ei ole ihan sopiva....
Purkiko ap nyt niin oloaan! !!!!?????!!!!!
 
Mulla ei ole kysymystä, mutta kommenttina vain, että hyvin olet kysymykset kuitenkin tähän saakka ymmärtänyt =)

Kaikkea hyvää sinulle elämääsi. Itse päätät siitä, millainen se on ja millaisen tulevaisuuden haluat. Älä luovu unelmistasi, toivottavasti sulla niitä vielä on :hug:
 
Hyytis, minä olin niin onnellinen taannoisesta uutisesta. Mutta ilmeisesti on sit käynyt huonosti ja se on mennyt ohi silmien. Joten :hug:

Kysyttävää mulla ei ole, voimia lähettelen! Ja olet sinä hyvä ihminen, ihan riittävän hyvä.
 

Yhteistyössä