Juoruatteko te mustat palstalaiset yksityisviestitse?

  • Viestiketjun aloittaja susikukka
  • Ensimmäinen viesti
susikukka
Niin. Te rekisteröityneet mustat, juoruatteko te yksityisviesteissä? Tosielämästä tai muista palstalaisista? Vai minkämoisia viestejä keskenänne vaihdatte? Vai käyttääkö kukaan ylipäätään yksityisviestejä?
 
Alati.

Ei, ei sittenkään. Kirjoittelen kyllä joskus y-viestejä joidenkin mustien kanssa, joiden kanssa olen ns. tehnyt tuttavuutta palstalla. Ihan omista asioistani yms. kirjoittelen, sellaisista , joita en palstalle jaa.


Juoruilua en myönnä.
 
Jatkuvalla syötöllä :D .
Jos juoruan toisista palstalaisista, se on sitten vain myönteisessä hengessä.

Saattaa huolestua jostain ihmisestä, jota on vähän jo oppinut tuntemaan täällä.
Vanha sääntö "kehu toista hänen selkänsä takana" on noissa yhteyksissä vanha, hyvä periaate.

No, oikeasti olen varmaan maailman passiivisin ihminen ja palstalainen.

Kannattaa rekisteröityä, on kiva kun voi lähettää yv.n vaikkapa johonkin ketjuun liittyen, tehdä lisäkysymyksiä, tai jos tarvitaan hienotunteisuutta aiheen tai henkilön suhteen esimerkiksi.

Kaikki joiden kanssa olen yyveillyt, ovat tinkimättömiä hienotunteisuudessaan.
Olen tässä monta kuukautta meinannut kirjoitella Minnihiirelle, olisi noista kuvajutuista häneltä kysyttävää /juteltavaa.

Mutta kyllä mä vielä sen joku päivä postaan, sen uteluni hänelle :D

P.S. täällä tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Niin. Te rekisteröityneet mustat, juoruatteko te yksityisviesteissä? Tosielämästä tai muista palstalaisista? Vai minkämoisia viestejä keskenänne vaihdatte? Vai käyttääkö kukaan ylipäätään yksityisviestejä?
Yleensäkin, toi viestintä kaikenkaikkiaan on liian kiehtova juttu. Kyllähän sinä sitä aina viet johonkin suuntaan itsekin. Mutta onhan kaikki täysin tilannesidonnaista, etkä koskaan voi etukäteen tietää, mihin matkasi päättyy.

Sen on positiivista löytöretkeilyä, ja syliin voi tupsahdella kaiken maailman aarteita pitkin matkaa.
 
Kaikki mikä ei kestä päivänvaloa laitetaan yksärillä.:saint:

Välillä maksetaan jopa potut pottuina.:D
He heeh :D
Sitten meillä on vielä tämä mahtava eiku anteeks se on fantastinen nykyään - niin, se mahtava mahdollisuus yrittää maksaa potut pottuina tyyliin musta - vastaan harmaa.

Sitten me vaan toivotaan, että se harmaanikki xxxxxxxxx rekkaisi itsensä, ja jo alkaa lootat soimaan... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Alati.

Ei, ei sittenkään. Kirjoittelen kyllä joskus y-viestejä joidenkin mustien kanssa, joiden kanssa olen ns. tehnyt tuttavuutta palstalla. Ihan omista asioistani yms. kirjoittelen, sellaisista , joita en palstalle jaa.


Juoruilua en myönnä.
Luin, että "alasti". Mietin, mistä pirusta se voi tietää. :ashamed:

Joskus, harvoin viestittelen kenenkään kanssa. Niitä näitä omasta elämästä.

Joskus on joku ottanut yhteyttä jonkin ketjun sisältämän asian vuoksi. Mukavaa! =)
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
susikukka
Pin:n (miten toi pitäisi kirjoittaa :D ) vastaukseta tuli mieleen. Onko teillä paljonkin palstalaisia facebook-kavereina? Tai onko joku ihan oikeasti saanut täältä kavereita/ystäviä?
 
Pin:n (miten toi pitäisi kirjoittaa :D ) vastaukseta tuli mieleen. Onko teillä paljonkin palstalaisia facebook-kavereina? Tai onko joku ihan oikeasti saanut täältä kavereita/ystäviä?
Mä olen saanut täältä ihan oikeasti kavereita/ystäviä.

Eräällekin palstalaiselle laitoin muutama vuosi sitten yv:llä viestiä, että treffattaisko vaikka lenkkeilyn muodossa (asuttiin samalla paikkakunnalla ja ko. henkilö vaikutti tosi mukavalta) ja näin tehtiin. Ja siitä se sitten lähti. Tekemisissä ollaan edelleen, reilu viikko sitten juuri piipahdin hänen luonaan ja puhelimitse ollaan enempikin jutuissa.

Ja oikein ihana ihminen siis on. Emme olisi todennäköisesti koskaan tavanneet ilman palstaa, joten onneksi on palsta :heart:

Ja niistä yv:istä. Yleensä ne ovat sellaisia henkilökohtaisia asioita, joita ei halua koko palstalle jakaa. Joskus on tullut vaihdettua kuva, toisinaan taas on tullut laitettua joku omakohtainen kokemus yv:llä. Ei sen kummempia :)
 

Yhteistyössä