Juttu seuraa ? :)

ss-
Täällä olis jutteluseura kanssa enemmän kuin tervetullutta! :) sinänsä olen samassa tilanteessa kuin sinä, mutta laskettuaika on vasta tammikuussa. mutta jos ei haittaa niin sitten :) 16 olen myös
 
ss-
No alussa mulla oli järjettömän huono olo, loppui sitten jossain rv 13 suunnilleen, onneksi!:D ja selän kanssa pientä ongelmaa mutta muuten hyvin:)

mä oon Tampereelta :) ja vanhemmat pienen alkuihmettelyn jälkeen suhtautunut todella hyvin! joka asiassa tukena jne. ja kaverit nyt toki vähentyny kun ei missään jaksa viikonloppusin olla, mutta ainakin näkee ketä ne oikeat ystävät sitten on! poikaystävä on enemmän kun innoissaan, hän toki vanhenpi kun minä (yli 20) mutta hyvin otti hänkin :)
mitenkäs sulla suhtautu lähipiiri?:)
 
Heippa hei, myös täällä olis odottava nuori äiti. Elikkäs olen 18-vuotias (joulukuussa 19), pikkuisemme laskettu aika olis 4.12. Elikkä viikkoja on nyt täynnä 32+2 :) Oma raskauteni ainakin sujunut suht kivuttomasti, alussa pahoinvointia ja väsymystä, joka sitten nopeasti katosi. Nyt ollut sitten ihanaa tämä odotus, ainoa vaiva on pitkien kävely matkojen tai pitkän seisomisen jälkeen kipeytyvät jalat.. :)
 
ss-
Olisipa mullakin kadonnut toi väsymys!:D
sä oletkin aika pitkällä jo :) tiedätkö kumpi on tulossa, tyttö vai poika?:) ja mistä päin olet?:)
Mulla ehkä suurin vaiva tällähetkellä on se että mielialat heittelee miten sattuu, on siinä muilla kestämistä :D mutta lohduttavaa tietää ettei tää ikuista ole :)
 
Joo siis mulla suhtautu kaikki ympärillä olevat tosi hyvin :) Muutaman kaveri tosin tyrmäs heti, mutta mitäpä välii sen on, mulla on ihana perhe ja maailman ihanin avomies :heart: ! Mitenkäs teillä on raskaus sujunu ??
No miiamo92 raskaus kuulumiset ehkäpä tiedän ? :))
 
Mäkin ilmoittaudun! :) Oon 19-vuotias 6kk pojun äiti ja raskaana toisella kolmanneksella. Toistaiseksi raskausajanpahoinvointi ei ole ollut mitään verrattuna siihen tuskaan esikoista odottaessa. Oon tosin todella todella väsynyt ja esikoispoju on vielä erityisen huono nukkuja :D Eli uni on harvassa, vaikka voisin koko päivän nukkua. Me ollaan miehen kanssa vasta nyt alettu ilmoitella tutuille että olisi toinen vauva tulossa, vähän pelottaa ihmisten reaktiot, mutta loppujen lopuksi mitä mä muiden mielipiteistä välittäisin..
 
Moikka! Itse olen 17-vuotias pian 10kk tytön äiti. Olin vielä 16 kun tyttäreni syntyi :D avopuolisoni on minua muutaman vuoden vanhempi. Itsekkin olisi mukava saada juttu seuraa ja vaihtaa kokemuksia yms. Minulla raskaus aika oli todella helppo, en kärsinyt minkäänlaisesta pahoinvoinnista. Ainoa haitta oli selkäkivut ja tajuton väsymys mutta siitäkin selvittiin nukkumalla päivällä.
 
nuori äityli
Täälläkin 17 vuotias äippä,lapsi syntyi kun olin viimeistä päivää 16v :D Nyt tyttö lähemmäs 5kk :) Juttuseuraa kaipaan, kavereita on muttei ketään jolla olisi lapsi,joten jos joku haluaa ajatuksia vaihtaa niin lähetähän viestiä :)
 

Yhteistyössä