Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

Ennanniina: Mä jouduin jäämään rakenneultran jälkeen samantien sairauslomalle. Eilen oli kontrolli synnytyskanavan suhteen ja oli lyhentynyt hieman entisestään. Harkkasupistuksia tulee melko usein ja ultralla katsoivat mitä sellaisen aikana tapahtuu kohdunsuulle ja se lyheni kiristelyn aikana 3cm:stä 2cm:n. Olivat sitä mieltä, että enää en pääse töihin ollenkaan ja aina kun kiristelee, on heittäydyttävä pitkäkseen lepäämään.

Multa ei siis kyselty haluanko jäädä sairaslomalle, vaan sanoivat suoraan etten saa mennä töihin. Ottivat myös erilaisia bakteeriviljelyitä, jos syy löytyisi esim. oireettomasta pissatulehduksesta. Melkein toivon, että löytyisi jotain, koska olen lukenut, että toisilla supistukset on loppuneet kuin seinään kun on hoidettu joku tulehdus pois.. Kotona makoilu on nimittäin todella tylsää, olisi ihana jos saisi liikkua oman voinnin mukaan ja pystyisi esim. kiertämään kirppareita ilman että mahaa kiristelee vähän väliä. Tällä hetkellä en todellakaan nauti sairauslomasta.

Pojat olivat molemmat jo yli 600g, kolmessa viikossa melkein tuplanneet painonsa :)

Leonor 23+4

ps. Mokoma -79 minäkin voin yv:llä vastailla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mokoma79
Hei!

Ennanniina Minähän jäin pois töistä jo hyvin aikaisin, omasta tahdosta kylläkin (ja miehen painostuksesta). Kun silloin np-ultran jälkeen holahti ne veret ja vuoto jatkui rusehtavana aina tammikuun alkupuolelle asti, päätimme etten enää palaa päivähoitohommiin. Kotonahan teen edelleen paperihommia oman yrityksemme parissa. On ollut välillä sika tylsää, mutta nyt varsinkin parin viime viikon aikana olen ollut tyytyväinen päätökseen.

LeonorTiedän tarkkaan tunteen kun on tylsää, mutta yritä ajatella asia niin päin, että se on nyt teidän kaikkien kolmen parhaaksi. Ei ole helppoa kun vähän väliä tuntee itsensä levänneeksi yms. mutta yritä edes, jookos:)

Huomenna ois sitten aamulla se sokerirasitus. Nyt vain yritän sitkistellä, että muistaisin olla syömättä ja juomatta

Nicci + jäbät 23+1
 
Viimeksi muokattu:
täälläkin tuttu tunne tuo V...tun lepääminen, 10 vkoa makasin, ja sillon en enää halunnu kuulla kertaakaan kenenkään sanovan, että lepäähän nyt... vaikka en todella muuta tehnytkään! kävin joka toinen pivä suihkussa ja kerran viikossa 25m päässä postilaatikolla ja söin ja joskus jopa keitin itse kahvin. Mutta kyllä kannatti!!!!!

tsemiä siis lepäilyyn! =)
 
Moikka!

Eilen oli äitipolil aika ja niih... No toinen kasvan enempi ja toinen vähempi. Tilanne hiukka epäselvä ja päässä pyörii vaik ja mitä. Ahistaa ja pelottaa. Nyt tarkka seuranta toki. Isompa vaarassa tämmösis. Het jos tuntuu ettei liikkeit tunnu yms ni pitää lähtä sairaalaa tietty. Liikeseurantaa siis. Vielä kun muutaman viikon voisivat masus kasvaa <3. Ei tässä nyt oikei juttu luista sen kummemmin..

mokoma vastailen sulle kun tästä saa ajatukset taas kulkemaan

25+4
 
Moro emännät!
Ensiksi omaa napaa. Kävin tänään neuvola tätin luona eli
RV30 Painoa oli tullut lähtöpainoon 12kg lisää
RR= 127/68
pissi puhdas
hb= 127
SF= 37!
liikkeet ok ja sykkeet ok
Toinen pt ,mut toisesta ei selvää miten päin oli.


Mutta kuinkas täällä Häpimamalle rutistuksia :hug: älä hätäile kovasti kyl ne siellä kasvaa ihan varmasti hyvin vaikka ovat erikokoisia.
Tosta sairaslomasta et itse jäin rv 21 pois töistä, koska supisteli töissä tosi rankasti. Siivoojan hommat ku ei ole kevyitä.
Tosta kotona makoilusta voisin sen verran sanoa et MIELUUMMIN MAKAA KOTONA KUIN SAIRAALASSA. Sairaalaan jos joudut et saa liikkua olenkaan huonolla tuurilla. SYÖT, TEET TARPEESI ja SINUT PESTÄÄN SÄNGYSSÄ. Miettikää ihan oikeasti. Kotona voi hieman vaihtaa vaikka paikkaa, mut sairaalassa olet ja pysyt samassa paikassa päivästä toiseen.

Täytys lähtee tuota myräkkää uhmaamaan.Hyvä puoli on se et ku menee ulos ni ei tartte aukaista ku suu niin kylläpä pölyt lähtee aivoista;) Mut nyt täytyy ryhdistäytyä ja lähtee. KAIKILLE VOIMIA JA RUTISTUKSIA:JAKSAKAA SISKOT:kiss:
 
Tsempit saikkulaisille! Yrittäkää kestää, vaikka kyllähän se liikkumattomuus ottaa aivoon. :( Jäin itse sairaslomalle joskus rakenne-ultran jälkeen.. oisko ollu rv22 tai 24. Vuodelepoon sairaalaan sitten 27+4 ja voin sanoa, että olisin mielummin maannut kotona niin olisin saanut nauttia esikon seurasta. Ei tullut onneksi kokemusta katetrista tai sängyssä pesemisestä. Muutama peräruiske tuli koettua, lukemattomat mahanpehmennyslääkkeet ja tietty klexanen pistäminen. Ei ollut kyllä hääviä kun sai liikkua vaan lyhyelle vessareissulle parin metrin päähän ja joka toinen päivä lyhyt suihku, jonne kärrättiin rullatuolilla.

häpimamalle kamalasti lohtua lähetän! Toivotaan tosiaan vielä edes paria lisäviikkoa kaksosille. Teillä tulossa identtiset? vai mikä olikaan tilanne?

synnyttäneille: Miten teidän arki on alkanut sujumaan? Ootteko saaneet jostain apua? Onko kumppanit miten osallistuneet vauvarumbaan?

Tiedän ettei sais valittaa, mutta mun mies on patalaiska ja kotona ollessaan tuijottelee suurimmaksi osaksi discoveria ja istuu koneella. Sitten aamuisin valittelee kuinka väsyttää (ei herää öisin syöttämään). Välillä tuntuu, että alan olla raivon partaalla. Iltaisin iskee joskus epäusko omaan jaksamiseen, sitten taas aamulla fiilikset on ihan normaalit. Ehkä se johtuu osaksi siitä, että mulla menee aikaa paljon tähän pumppaamis/pullostasyöttämis hommaan ja sitä on pakko jaksaa öisinkin. Millon saa ruveta korviikkeelle? :)

Pienet sai sunnuntaina nimet <3
Omppu ja Tommi&Mimosa 6vk
 
Häpimama, toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa! Paljonko vauvat nyt painoivat?

Lohdullista kuulla, että muutkin ovat jääneet pois töistä jo puolen välin tietämillä. Minulla tämä väsymys on vain pahenevaa. Hb ei ollut noussut edelleenkään, nyt se oli vain 95 ja verenpainekin tänään mitattuna 106/47 p.91 eli ihan päin seiniä. Kohdunkaula oli edelleen pehmeä mutta ei lyhentynyt. Seuraavalla ä-poli käynnillä otan kyllä tarjotun saikun vastaan, ei vaan enää jaksa.

Omppuf, voimia yövalvomiseen ja maitorumbaan! Koita tuoda miehelle omaa näkökulmaasi esiin. Jos se ei vaan ole tajunnut, miten voisi osallistua vauvojen hoitoon?

Enna ja tytöt 21+
 
Meni kyllä ihan ohi ne painoarviot nyt... Identtisii juuh, se on se ttts mitä epäilevät..

Ei pysty keskittyy sitten niin yhtää mihkää..huuh.

Omppu kivat nimet teidän pienillä :) Ja voimia tuohon rumbaan! Koita saada juu se mies tajuamaa et vois auttaaki. Mites ulkopuolinen apu esim neuvolan perhetyöntekijä?
 
Heissuli vaan

Sokerirasituksen tulokset oli viitearvojen sisällä, JES! En kyllä tätä osannut edes pelätä, mutta kivahan tuol oli kuulla. Ei tässä kaipaa enää mitään ylimääräisiä mittauksia/ruuan kyttäilyä kun olo on muutenkin välillä niin v....mainen jos suoraan sanotaan. Nyt meinaa jo tuo liikuntakin vähentyä kun ei enää JAKSA samalla tavalla.

Omppuf Nyt ota sitä jätkää korvista kiinni ja ravista oikein olan takaa :D. en siis mitenkään yllytä väkivaltaan, mut silleen kuvainnolisesti. Luulen, et teillä ois pieni keskustelun paikka. Mä olen meillä jo nyt aloittanut pienen nalkutuksen, että sitten kun vauvat tulee......... Siedätyshoitoa nääs. Meillä kyllä isäntä reissuhommissa viikot joten tulen olemaan se joka pomppaa aina, et saa ukko edes vknloppuna lepäillä. Alkaa nääs nuo vuosiremontit tuolla teollisuudessa kesän lopulla, joten isäntä painaa yötä päivää viikot sitten. Mut kun tän tietää jo nyt niin ei tule epäselvyyksiä sitte hoitovuoroista.

Nicci + jäbät 22+3
 
Heisan kaikille odottajille. Synnytyksen jälkeen täällä käynti on jäänyt ja synnytyksestä nyt 1 1/2vk. On vaan ollut aikamoista hulinaa ja työtä kaksosissa ja siihen muu perhe päälle. Eli mut passitettiin vk 36 raskausmyrkytys epäilyn takia osastolle makaamaan. No sitten kun oli tasan 37vk täynnä synnytys käynnistettiin. Synnytys kesti n. 7h ja oli miellyttävä kokemus. Tipalla käynnistettiin ja ei ollut mitenkään raju synnytys vaan lempeä. Kohdunkaulan puudutteen otin ja ilokaasua. Herra A on tulisempi ja Herra B on rauhallinen tapaus. 3X Jouduin käymään taysissa kontrollissa herra a bilirubiini arvojen takia ja kilpirauhaskokeen ottivat ja toisen verinäytteen ne oli siinä kämmännyt niin jouduimme herra b kokeen käydä uudestaan ottamassa. Tänään käytiin ekaa krt neuvolassa ja ensi viikolla käymme uudestaan tarkistus punnituksessa. Jotta painot ovat lähteneet nousuun. Saimme jo ensi viikon alkupuolelle ulkoilu luvankin jos vaan säät sen sallivat. 3h välein tarvii vielä herätellä poikiea syömään. Mä kokeilin tuota yhtä aikaa imettämistä poikien kanssa ja itse tunsin sen epämiellyttäväksi. Joten meillä imetetään ensin herra a ja sitten rauhallisempi tapaus herra b. Sellaista vauvan tuoksuista arkea tänne kuuluu. Innolla odotan, että pääsisin jo vaunulenkkeilemään :)
 
meillä melkoinen 2 vkoa takana...
Mulle pamahti 40 asteen kuume, ja oon semisti ollu kuumeessa kokoajan:
lääkärissä kävin kahdesti ja jälkimmäisellä kerralla 39,5 asteen kuumeessa ja poskiontelotulehdus+ alkava keuhkokuume.
Eilen jo 39,9 oli kuumetta ab kuurista huolimatta ja ventolinea sain et saan hengitetyksi.. tänään eka parempi päivä...

On luoja ollu raskas 2 vkoa!
Oon vaan koittanu jaksaa hoitaa imetykset yms pakolliset, muuten ollu aivan koomapotilas... jos tää toipuminen alkais nyt vihdoin..

T:Neiti +Alma&Bertta 3vko 5pvää
 
Huh Neiti-81, onpa sinulla ollut kauhea tauti! Toivottavasti nyt alkaa hellittämään.

Me käytiin tänään lastentarvikeliikkeessä katsomassa rattaita. Myyjä kovasti halusi myydä carenan rattaat kovilla kopilla. Muuten ne olisi varmaan ollut hyvät, mutta minusta selkänojan säätö ei ollut toimivan oloinen. Emmaljungat toki oli hienon oloiset, varsinkin ne pienillä eturenkailla varustetut oli näppärät, mutta vähän kalliit kahdelle perusduunarille :xmas:

Lähdettiin sitten tyhjin käsin kotiin ja kotona tilasin nettikaupasta Hartan XZII. Niissä oli myös pienet eturenkaat joiden näppäryyteen ihastuin emmaljungissa. Nyt jännityksellä odotan, että vaunut tulee postiin ja pääsee niitä livenä hypistelemään!

Keskiviikkona on taas kontrolliultra. Huomenna viimeistään pitää sitä alkaa jännittämään. Pelkään niin sitä hetkeä jos kasvut ei menekään niinkuin pitäisi.
Mitä sitten tehdään, jos kasvu lähtee menemään epätasaisesti? Seurataan tietysti vielä tarkemmin, mutta konkreettisesti? Tuleeko sitten matka tanskaan, vai tehdäänkö niitä väärien suoniyhteyksien polttoja jo suomessakin?

Vähän positiivisemmalla mielellä, mutta pelko aina takaraivossa mukana.

Enna ja tytöt 21+6
 
Moikka!

Pikaisesti aamun neuvola kuulumisia:
Painoa tullu 200g kuukaudes
rr 114/80
Hb 111 (viimeks kk sit 98)
pissa ok
sf 27,5cm
liikkeet ja sydänäänet ok

Mahan ympärys tuli tos mitattuu oliko eilen ja näytti 98cm :p
Ke sitte äippäpolin piinapenkkii kuulemaa mikä tilanne...

26+1
 
Heippa!

Täällä ollaan nyt pari viikkoa sulateltu uutisia kaksosista =) Ensimmäisiäni odottelen ja kyllä on melkoisesti pyörinyt tämä kaksosuus mielessä. Olipa kiva löytää tämä ketju ja saada lukea kokemuksistanne! Raskausviikkoja on nyt takana 13+5.

Meidän pienokaiset on samassa istukassa, mutta onneksi omissa vesipusseissaan. Tiivistä seurantaa siis tiedossa. Seuraava ultra parin viikon päästä.

Onnea kaikille jo pienokaisensa saaneille ja muille tsemppiä odotukseen!
 
MORO EMÄNNÄT!
:cool:Ihana aurinkoinen päivä.Rutistelee vaan niin himpusti et saa täs miettiä mitäs tekis.Ja tää kutiaminen maha nahassa. Viime yönä supisteli aika napakasti,mut taisi olla myötätunto supistuksia.Meidän 4vuotiaan syntymäpäivä on tänään.
Tuli tänään hermostuttua isäntää ihan 120. Niri nari valivali ja sit huutaa pojille:mad:Oli pakko laitta vaatteet päälle ja lähtee kävelee etten huuda ihan kaikkee siinä paikassa.Hitto ku ei voi kauas lähteä kävelee.OLis tarvinnu oikein kunnon lenkin tähän v......... Annoin kyl palautetta kuhan saatiin pienenpi nukkuu. Tuumasin et poikien marinat jaksan kyl paremmin sietää, mut aikuisen saamattomuus narinoita en kyl siedä.Ja muutenkin on noi vitsit menneet yli hilseen pitemmän aikaa.esim."Jos toi puntari kohta näyttää 95kg ni se on itsarin paikka" Jostakin kumman syystä ei hirveästi toi vitsi naurattanut.

Vai on se tauti iskeny Neiti-81.:hug:Voima haleja täältä nurkalta taudin nujertamiseen.

Eilen saunan jälkeen ajattelin et nyt lähtee karvat ja vaikka mulla tuota mahaa on mahtavasti onnistuin suorituksesta kiitettävästi.Aikaa toki vei ja peiliä apuna käyttäen sen homman viel jotenkin duunas kotiin.Hieman nuo nivuset huusi hoosiannaa, mut onneksi taltui siitä.

Menin sit ostamaan imetystyynyn.Saan loppuviikolla sen.Toivon kovasti et on toimiva versio.

Kyllä nää vauvelit sit liikkuu mukavasti.Nyt tämä b versio asettui oikealle sivulle ku makas vähän aikaa aa:n päällä vasemmalla.Viime yönä tunsin sit tosi selvään kummankin potkut. A:an potkuja ku ei oikein saanu selvää ku oli toisen alla.Ainut epäilys et nyt tämä b vauva kääntyi pää alaspäin ja jos a-vauva pysyy pylly alaspäin ni en pääse synnyttää näitä normaalisti:'(.Jäisivät alatiesynnytyksessä päistään toisiinsa kiinni. Voi kun tajuaisvat kääntyä kummatkin pää alaspäin ni ei olis ongelmia missään.

:attn:Missä halinalle luuraa???

Kaikille voimia TV:mononen ja mortti&vertti30+4
ps: TERVETULOA CAHLEI mukaan ketjuun
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Huomenta kaikille!

Ja tervetuloa Cahlei! Tuo alkuajan hämmennys/yllätys/ihmetys on tosiaankin tuttu tunne! Ja ainakin vielä näin puolivälissä sitä huomaa miettivänsä että 'huhhuh, kaksoset!'. Ja tuon saman tunnekirjon saa elää uudestaan aina kun kertoo jollekkin kaksosuutisesta, sen verran erikoistapauksia tässä ollaan :)

Kävin taas suppareiden takia polilla ja onneksi kaikki oli ok. Vauvat kunnossa ja paikat tiukasti kiinni. Ensimmäistä kertaa sattui vielä tosi kiva lääkäri joka ei ainoastaan muistuttanut riskeistä vaan tsemppasi ja painotti, että ylivoimaisesti suurin osa kaksosraskauksista menee hyvin ja vauvat syntyvät terveinä. Polikäynnistä seurasi viikon sairausloma, joten nyt on aikaa tutkailla vaunujuttuja ja kaluta nettikauppoja (kaikki vinkit otetaan vastaan!)

Isot tsemppaukset kaikille meille!

Mamis rv 22
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille! Tässä on ollut pientä hiljaiseloa, kokoeron takia ollaan sen verran vahvassa seurannassa, ettei jäänyt epäselväksi että tässä saattaa vielä tapahtua mitä tahansa. Meillä siis di-di -raskaus, eli FFT:n vaaraa ei ole, mutta näemmä toisen pikkusen istukka ei toimi toivotulla tavalla :| Tänään vko 25 käyntiin ja kokoeroa on 200g... Nyt joka viikko äitipolilla kontrollissa. Muuten vointi on ollut ihan ookoo, mutta nukkumisesta ei tahdo tulla mitään kun koko ajan kyttää pienten liikkeitä... Toistaiseksi vahvemman ehdoilla mennään, aika näyttää miten pienen kanssa käy. Peukut pystyyn!

Tsempit kaikille odottajille ja jo pienensä pyöräyttäneille - ei meillä helpoin tie ole, mutta kyllä tän on pirulauta pakko palkita jossain vaiheessa! :flower:
 
Tsempit kaikille, ketkä koko eron takia seurannassa. Itse jouduin tänään vuodelepoon os: lle, kohdun kaulaa levosta huolimatta enää 1 cm jäljellä. Sisäsuu on onneksi vielä kiinni. Itkuhan tässä pääsi kun viikkoja kasassa vasta 24+3, mutta toivotaan lääkkeiden ja vuodelevon pitävän tilanteen ennallaan.
 
Voi! Kaikille kovasti onnea matkaan ketkä kamppailevat kokoerojen ja kohdunsuun tilanteen kanssa. Mulla ois perjantaina kys:lle meno ja nyt alkoi ihan oikeesti jännittämään, että mitähän siellä löytyy. Viimeksi koko oli pojilla 440 g kummallakin. Ja kohdun suuta 4 cm. Ilmeisesti kaikki voi vielä muuttua. Huoh tätä huolen määrää taas.

Mamis80 Täälläkin nettirumpa vauhdissa. Ärsyttää vain kun kaikki vähänkin ei peruskamaa maksaakin sitten jo aivan muuta. Isäntä meillä ilmoitti, et pojille pitää olla vähän jotain erilaista kun koivunväriä. Noh hänpä tämän maksaa sit kai :O. Minä taas olen enemmän, et mistä saa hyvää ja halvalla, kun ei kyse ole kuitenkaan mistään vuosien hankinnoista. Olen kovasti tutuilta kysellyt, että mitkä on ns. pakollista kamaa ja mikä turhempaa. Kaikilla tuntuu olevan aika erilaiset kokemukset, joten vaihtelee. Itkuhälytin on tähän menessä ainut, minkä olen kuullut lähes jokaisen suusta :LOL:. Itse olen pohtinut tuota kantoliina systeemiä, mut miettinyt miten ihmeessä siihen sais kaksi mahtumaan. ELI KOKEMUKSIA KANTOLIINAN KÄYTÖSTÄ KAKSOSILLA OTETAAN VASTAAN. Jäis sitten kädet vapaaksi muihin hommiin.

Nicci ja jäbät 24+1
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Cahlei!

Ah kuinka ihanaa kun pahoinvointi on muuttunut aamupahoinvoinniksi. Illalla on onneksi jo paljon parempi olo. Selkäkipu on hellittänyt, kun meidän ihana fysioterapeutti osasi kertoa syynkin kipuilulle. Nivusiin on alkanut tulla enemmän vihlaisuja ja mahallaan ei voi enään nukkua. Neuvola olisi ensi viikolla toivottavasti pääsee taas kurkkaa pikkusia :heart:

Ensi viikolla pitäs mennä töihin ja ei kyllä yhtään huvittas palata sinne hulln myllyyn :/ Ja mun pitäs päättää, että haenko maisterinkoulutukseen, joutuu kyllä vaan heti laittaa opiskelun katkolle. En tiiä mitä teen... :stick: Toisaalta haluais kouluttaa itteensä lisää kun toi on itseopiskelua/iltakoulua työn ohella. No vielä on pari viikkoa aikaa miettiä.

Ja stempit vuodelepoon joutuneille ja ketkä on koko eron takia seurannassa. Niin ja tietysti Neito-81 paranemisia!

sunshine ja pirpanat 14+4
 
Viimeksi muokattu:
Tsmeppiä ja voimia kaikille teille, jotka ootta seurannassa kokoerojen tai kohdunsuun kanssa. Meillä raskaus on mono-di, joten tiivistä seurantaa tiedossa. Hivenen alkaa jo jännittämään tuo seuraava ultra, joka on kahden viikon päästä. Toivottavasti vain hyviä uutisia tiedossa... =)

Sunshine, ihanaa, että sulla alkaa olo jo helpottamaan. Itsellä tää pahoinvointi vasta oikeastaan alkoi tällä viikolla ja olen nyt kolme päivää ollut saikulla. Illalla pitäis vielä aloittaa paasto, kun huomenna on sokerirasitus, plaah. Josko sitä sitten töihin taas.

Cahlei & Tiuhti ja Viuhti 14+0
 
Moi! Tervetuloa Cahlei ketjuun! Itselläni ollut tässä hieman hiljaiseloa palstailussa muista kiireistä johtuen =)

Mäkin kävin viime viikolla sokerirasituksessa eikä onneksi ollut arvoissa häikkää. Uudestaan sitten joskus viikolla 26-28. Mä oon siitä erikoinen tapaus, että mulla oli RD ekassa raskaudessa (tosin se oli vaan yhdessä arvossa yhden kymmenyksen ylitys ja pysyi hyvin kurissa ruokavaliolla), mutta toisessa ei sitä ei tullut eikä siis tässäkään ainakaan vielä. Vaikka kätilö äitiyspolilla mulle totesikin että "sehän tulee". Varmaan kun olen reilusti ylipainoinen niin tietysti mulle pitäis tulla kaikkien mahdollisten ongelmien mitä tarjolla on :D

Muutenkin kaikki hyvin, ei mitään ihmeitä. Mulla siis vauvat ihan erillään omine istukoineen, joten ei vielä tässä vaiheessa ole mitään erityisseurantaa. Neuvolakäynti (vasta toinen) ois ens tiistaina, lähinnä jännittää kuuluuko sydänäänet vai ei. Jotain liikkeitä oon ollut tuntevinani kyllä, mutta en tiedä kummalta ja onko molemmilta. Neuvolassa on myös ultra, joten sillä toivottavasti kurkataan ;-)

Tsemppiä kaikille huolien kanssa kamppaileville ja jo synnyttäneille arjen pyörittämiseen!

mamacita74 ja vauvelit 15 +3
 
Huh, taas selvitty yhdestä ultrasta. Neiti A:n paino 513g ja Neiti B:n paino 563g. Eli 9 prosentin painoero, vielä kuulema ok. Paikat kiinni ja töissä saan jatkaa taas 2 viikkoa.

Tänään pitäisi ne rattaat tulla niin toivottavasti pääsee niitä kokoamaan!

Enna ja tytöt 22+5
 
Moikka kaikille!

Eilen oli siis äippäpolilla se lääkäri ja iiiiso helpotus!! Pojilla ei mitää hätää ja kaikki on hyvin :heart: . Oliko sitte viimeks mittaillu ja katton omiaa vai mitä ihmettä. Pääasia et nyt kaikki hyvin :) . Toki kahen viikon välein jatkuu edellee seuranta ja kaikkeahan voi vielä sattua mutta sitä turha murehtia nyt. Toisen painoarvio oli 900g ja toinen 920g. Kohdunsuu ja kaula ok.

Tsemppiä kaikille kovasti ja toivotaan että kaikilla meillä menisi kaikki hyvin :heart:

26+4
 

Yhteistyössä