Jyväskylä ja ympäristö!!!!

hmm...mä kans ehkä juu, riippuen päivästä..päättäkää te niin me katsotaan päästäänkö ilmaantumaan :whistle: kahvi idis ihan jees mutta paikka pitäs miettii lasten mukaan..kun ei lapset jaksa istuskella kahvilassa paikallaan kovin pitkään...tylsää vaatia sellasta "energisilta" kekaroilta :D yksi paikka kahvituksille on hyvä..mutta kuka puistoilun jälkeen sinne pääseepi on juttu toinen..kodin ykkösen "aula" leikki paikka ja siinä paljon pöytiä,,ja kahvipaikka myös..mutta mutta,,se tosiaan että kukin miten pääsee...mutta pallo on arvon leidit teillä..me tulemme jos onnistuu :D :D :wave:
 
Mulle käy kyllä maanantaikin. Heitin tiistain ihan lonkalta.. :D

Keskiviikko ja torstai ei taas tänne päin käy ainakaan näillä suunnitelmilla..

Ja tosiaan se Kodin ykkösen aula olis hyvä paikka mutta sinne ei luultavasti muut pääse kuin "autolliset"...
Mulle se on kotimatkan varrella ni se passaa kyllä meille.. :D

Oliskos se aika sitten 12.00 vai 13.00? vai 14.00? vai 15.00?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 08:15 mysli78 kirjoitti:
Mulle käypi näillä näkymin ens viikolla kaikki muut päivät paitsi perjantai. Kellonaikakin 12->. Kodin ykköset sopii myös kaffitteluun, samalla voipi käydä ehkä vähän shoppaileen :D
jep...tota shoppailua mäkin pikkuriikkisen ajattelin :D mutta tosiaan se on hyvä sillä että lasten ei niin tartte asennossa istua,,ei ne jassa :headwall: saisivat siin "riekkua" hikipäässä...oisko se sitten se?? kodinykkönen? vaiks klo.14.30-> ?? että pikkuset on päket nukkunut? mun kyydillä pääsee sitten ainakin yksi autoton vaunuineen kyydissä...ja istuintakin saapi lainata :D jos mukaan tahtoo =)
 
Mulle on toisaalta ihan sama mutta mieluummin puistoilemaan ku kauppaan kiertämään,
kerkeen ihan tarpeeks kiertää niitä ku äijä on töissä 24/7.. :headwall: :whistle:

Elikkä puistoilemaan ja sitten jos virtaa riittää ni Palokan keskukseen.. :D
 

Yhteistyössä