Jyväskylä ja ympäristö!!!!

Maanantai klo 14.30 käy meille ainakin nyt,
mutta en sitten ihan varma ole maanantaista ku äijällä on oma auto rikki ja se kulkee mun autolla töihin ni jos se ei saa autoansa kuntoon ni sit me ei päästä...
Mutta ilmottelen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 14:00 puhkarhu kirjoitti:
Sopisko sulle tiistai varmemmin? Sekin tuntui useimmille sopivan! ;)
Mulle vai?

En osaa vielä sanoa ku en tiä kerkeekö mies huomenna ennen töitä korjata sitä autoa ja jos ei kerkee ni sitten se menee vasta keskiviikkoon ennenku se saa sen korjattua..
Että semmosta..
 
No, voi kökäle, kun menette toisianne tapaamaan jo seuraavalla viikolla...Mä kotiudun tenavan kanssa vasta 13.8. takas Jyväskylään, mutta pidetäänkö toinenkin tapaaminen elokuun puolella vai miten ois sit syyskuun alussa, niin mekin päästäisiin mukkaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 16:27 VenlEmi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 14:00 puhkarhu kirjoitti:
Sopisko sulle tiistai varmemmin? Sekin tuntui useimmille sopivan! ;)
Mulle vai?

En osaa vielä sanoa ku en tiä kerkeekö mies huomenna ennen töitä korjata sitä autoa ja jos ei kerkee ni sitten se menee vasta keskiviikkoon ennenku se saa sen korjattua..
Että semmosta..
Joo, sulle ;) Mut,jos se ei sen parempi, pidetään sitten ma 7.8. klo 14.30 alk. Toivotaan, että autoasia järjestyy!
 
Moikka!

Voi harmi kun mekään ei päästä tulemaan, ollaan just tää viikko Orimattilassa, kun mun äiti on vielä tän viikon lomalla, ni vietetään likkojen(minä, likka ja mummo) kesken "laatuaikaa" ja kun mä nyt oon alottanu ton AUTOKOULUN :D :LOL: ni teoriat yleensä ke ja to... :whistle:

Mut ilman muuta seuraaviin koitetaan päästä, ainakin vkolla 33 taijetaan näillä näkymin sinne päin taas tulla...mut seurailen täällä taustalla et milloinka teillä sit taas seuraavaa tapaamista..

Mutta aurinkoista tapaamispäivää teille! :wave: :D B)
 
eipä tainnut olla kovin montaa menijää kun en minäkään ollut...eikä hay-D...joten hyvinni pienellä kokoonpanolla taisi olla porukkaa :whistle: toisen kerran...eikä tällä helteellä olisi kovin jaksanut puistossa ollakkaan....mä en totisesti ole helle ihminen :kieh: <br><br>
 

Yhteistyössä